Lempihahmosi Azumanga Daiohista?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lempihahmosi Azumanga Daiohista?

Tomo
47
12%
Sakaki
83
22%
Miss Yukari
29
8%
Miss Kurosawa
5
1%
Osaka
127
33%
Yomi
16
4%
Kagura
7
2%
Chiyo-chan
43
11%
Kaorin
6
2%
Joku muu, mikä?
20
5%

Ääniä yhteensä: 383

@Bay@

Re: Lempihahmosi Azumanga Daiohista?

Viesti Kirjoittaja @Bay@ » Ke Touko 27, 2009 00:04

Tomo on paras, sille repeää joka ikinen kerta :'''D suurin idolini lapsuudesta, pointsit sille :mrgreen:
wwii

Razuberitsuki

Viesti Kirjoittaja Razuberitsuki » Su Kesä 14, 2009 20:02

Mmmh... Sanoisin... Osaka. Olen aika samanlainen. ^^" Ja Tomo on siinä heti toisena listalla!

-Kairi-

Viesti Kirjoittaja -Kairi- » Su Kesä 14, 2009 22:28

:roll: Osaka ehdottomasti! :P Se melekeinpä kokoaikainen pihallaolo on niin hauskaa. Saa väkisinkin kikattelemaan ynnä muuta. :lol:
Tomo on tokana! Tosin Chiyo-san on kyllä suloinen, mutta Osakan puoleen käännyin eniten noista kolmesta mitä sanoin :D
Kagome: "Inuyasha, sit boy!"

Yookuro

Viesti Kirjoittaja Yookuro » Su Kesä 28, 2009 17:09

Ensin pidin Osakasta, mutta koska huomasin että hänen "suosio" fanien keskellä sai melkeinpä muut hahmot varjoon, (Kirjaimellisesti ainakin fanien taustakuvissa, tässäpä esimerkiksi), aloin melkeinpä karttaa häntä. Osakasta pidän kuitenkin "Azutyttöjen joukon jäsenenä ja sarjan pihalla-hahmona", niinkuin muillakin hahmoilla on roolit ja persoonallisuudet, jotka tekevät heistä juuri ainutlaatuisen, eikä hahmona, joka yksin on kuitenkin paras. Kaorinista pidän enemmän. (-lwl-) Ja Chihirosta! Ne on jokseekin niin paras ystäväpari! (-T3T-)

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Ke Heinä 08, 2009 17:20

Äänestän Yomia, koska pidän hänestä ^^ Ei sen kummempaa syytä oikeastaan. Muut hahmot alkavat sarjan aikana rasittaa paikoitellen pahastikin, mutta noin yleisesti pidän lähes kaikista hahmoista. Mutta Yomi on suosikki. Hän on söpö ja sellainen "järkevä" - olen itsekin vähän samanlainen. Sitä on oikeastaan vaikea perustella, mutta tämä hahmo on suosikkini.
Chiyosta pidän myös paljon, mutta hän on vähän liiankin täydellinen, söpö ja viaton. Tomo ärsyttää enemmissä määrin, Osakasta en ole koskaan pitänyt, Kagurakin on melko raivostuttava... Sakaki on kyllä kiva. Mutta Yomista pidän kaikista eniten.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Vex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vex » Ke Heinä 15, 2009 13:41

Ehdottomasti Osaka. Sen verran sympaattinen ja hupaisa kaveri. :wink: Aiempi lempihahmo oli Tomo. Sakaki ja Kagura ovat myös suosikkejani.

Wandall

Viesti Kirjoittaja Wandall » To Heinä 16, 2009 23:43

Osaka se on ihan tyylipuhtaasti. :D Siinä on niin höpsö likka ettei mitään rajaa :'D Escaletoooooooooooooor... Elevatooooooooooooor... xD
It keeps going and going and going and going and going... ON STEROIDS! >8D

iidv

Viesti Kirjoittaja iidv » Su Loka 11, 2009 10:25

Ehdottomasti Chiyo-chan! Se vaan on niin hauska tyyppi...
KÖYHÄÄ

Suize

Viesti Kirjoittaja Suize » Ma Loka 12, 2009 18:46

Minun suosikit ovat (eivät paremmuusjärjestyksessä):

Kagura: Tarmoa täynnä! Mutta ei vedä överiksi toisin kuin Tomo. Kagura on sinnikäs ja sen takia hänestä tykkään!

Yomi: Ainoa tavallinen...Mutta pidän hänestä silti!

Osaka: Hauska tyyppi :) Hän on yritteliäs mutta ei koskaan onnistu...mutta jaksaa vaan yrittää :) hyvä puoli. Ja kun hän on omissa maailmoissaan oppitunneilla XD

Sakaki: Hän sai kaiken sympatiani kun luin ekan kerran (tai näin) että hänellä on tuo kissaongelma. Mutta onneksi hän lopulta sai iriomoten kissan (nyt on nimet hukassa! sorge)

Yukari Tanizaki: Tää lady nauratti minua älyttömästi XD Hän on ihan paras!

Minamo Kurosawa: Kiltti, hillitty ja mukava...tykkään!

Fuuka

Viesti Kirjoittaja Fuuka » Ke Maalis 10, 2010 14:53

Sakakin puoleen kallistuin nyt. Olen itse varsinainen kissojen ystävä, ja jollain tavalla löysin Sakakista sukulaissieluni, tai jotain sinne päin. Sakakiin niin sanotusti iskin silmäni heti ensimmäisen episodin katsottuani.
the truth is out there~

Mari0nettE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari0nettE » To Helmi 10, 2011 17:14

Pakko kyllä sanoa että Osaka. Vaikka kyseisellä hepulla suuri fanikunta näyttää olevan... Osaka on aina pihalla kaikesta, ja häärii taustalla hämyisesti, joten pisteeni sille. :lol:

En oikein osannut valita, mutta toisena vaihtoehtona oli Chiyo-chanin isä... Kumma tyyppi, mutta makuuni... Ei voi lopettaa nauramasta ihmekisulle :D

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » To Helmi 10, 2011 21:23

Siitä on aikaa kun olen viimeksi Azumangaa lukenut, mutta muistan edelleen Sakakin ja Osakan suosikeikseni. Osakan, koska Osaka vaan on niin suloinen höpsö ja Sakakin ehkä koska Sakaki muistuttaa jollakin lailla itseäni. Vähän sellainen hiljainen, pitkä ja rakastaa kissoja, mutta kissat eivät tunne vastarakkautta. Paitsi ehkä puremiseen. XD

Opettajat myös ovat loistavia. Yukari eritoten. :'D

Pyon

Viesti Kirjoittaja Pyon » To Helmi 10, 2011 22:27

Tomo ja Osaka >XD Niiden kahden sanontoja ei voi vaan lukea pokkanaamalla. x'D Myös Chiyo-chan on söpö aww. ^^

Ja ainiin! >XD Chiyon ''isä'' on kanssa rawr. >83 tämä siis. :3

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » Pe Helmi 11, 2011 16:26

Lempihahmojani ovat Sakaki, Chiyo ja Osaka. Sakaki on kuitenkin se paras, sillä olen itsekin vähän samanlainen: olen pitkä, hiljainen ja pidän älyttömästi kissoista.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Bijou

Viesti Kirjoittaja Bijou » Pe Helmi 11, 2011 19:21

Osaka! Hänellä on parhaat jutut ja jotenkin pystyn ehkä samaistumaan häneen eniten, ainakin ajatuksiini vaipuneena minulla sattuu olemaan todella tyhmiä ilmeitä naamalla. Ja niitä valojuovia on kiva seurata silmillä, joita Osaka siinä yhdessä vaiheessa seurasi, joo..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”