Shingeki No Kyojin, mikä siinä kiehtoo?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mikä ihastuttaa tai vihastuttaa Shingeki No kyojin -sarjassa?

Animaatio/piirrosjälki on todella hyvää ja yksityiskohtaista :)
9
24%
Animaatiossa/piirrosjäljessä jokin tuntuu mättäävän -.-.
2
5%
Juoni on koukuttava, olen liian utelias jättääkseni sen kesken:P
14
37%
Juonessa on liikaa käännekohtia, ja liikaa salaisuuksia :O
0
Ei ääniä
Hahmot ovat hauskoja/ihania ^^
3
8%
Hahmot ovat tylsiä ja äryttäviä, etenkin päähenkilö -.-"
5
13%
Rakastan kunnon mättöä, ja tässä veri lentää!! >:D
3
8%
Liikaa verta ja suolenpätkiä, voin pahoin T_T
0
Ei ääniä
Koska sarja on suosittu, innostus tarttuu minuunkin \^O^/
0
Ei ääniä
Olen periaatteesta sitä vastaan koska kaikki puhuvat siitä ToT
2
5%

Ääniä yhteensä: 38

Minni13

Shingeki No Kyojin, mikä siinä kiehtoo?

Viesti Kirjoittaja Minni13 » To Helmi 26, 2015 01:55

Okei, eli idea on siis se että mikä sarjassa Shingeki No Kyojin/Attack On Titan kiehtoo/ärsyttää sinua eniten. Ja kyse on nyt sekä animesta että mangasta, jos haluat tarkentaa kummasta puhut niin lisää kommenttiin.
Olen kuullut hyvin paljon ristiriitaista mielipidettä, ja osa niistä negatiivisemmista ihmettelee että miten sen kaltaisesta sarjasta voi tykätä, kun porukkaa kuolee ja veri lentää, ja titaanit on niin karmivan rumia etc.
Itse siis olen hulluna kyseiseen sarjaan, enkä osaa asettaa itseäni tarpeeksi puolueettomaan asemaan, jotta voisin rehellisesti puhua myös sitä vastaan :P
Joten, päätin kysyä teiltä muilta, mikä ihastuttaa tai vihastuttaa sarjassa? Jos on jotain lisättävää tai haluat muuten vain tuoda sanallisesti itsesi ilmi niin kirjoita ihmeessä kommenttia, esitä vaikka jatko kysymyksiä muille :D
Ja olisi kiva kuulla myös keräättekö sarjaa itsellenne, oletteko katsoneet animen vai lukeneet mangan, vai kenties molempia? :)

JA MUISTAKAA mainita jos tekstissä tulee spoilausta, mangakin menee jo jonkin matkaa edellä animesta, niin ei paljasteta animen katsojille salaisuuksia, eikä heille jotka sarjaa vasta harkitsevat ;)
"Älä valita, jos et aio tehdä asialle mitään!"

Minni13

Re: Shingeki No Kyojin, mikä siinä kiehtoo?

Viesti Kirjoittaja Minni13 » Ma Maalis 02, 2015 17:31

:D
Viimeksi muokannut Minni13, Ke Tammi 20, 2016 01:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Älä valita, jos et aio tehdä asialle mitään!"

käwäii

Viesti Kirjoittaja käwäii » Pe Huhti 24, 2015 20:48

No mulla mielenkiinnon pääasiassa nosti sarjan setting ja juoni. Muuritettu kaupunki, jotain ihme jätti-titaaneja, ihmiskunta on tuhoutumassa, mulle todella mielenkiintoinen lähtökohta. Tottakai myös sarjan hypetys vaikutti siihen, että sarja rupesi kiinnostamaan.

Pari jaksoa katottuani Erenin kohtaama tragedia teki sarjasta entistä mielenkiintoisemman. Kunnon "I want my revenge!" meininki. :D Itteä kun ei pahemmin veri, suolet, ja kaikki muu väkivalta hirveästi hetkauta, niin kyllä alkoi olemaan kunnon revittelyn meininkiä. Pitää tietysti mainita kaikki ne cliffhangerit jotka pakotti katsomaan lisää.

Hinode

Viesti Kirjoittaja Hinode » Ke Touko 27, 2015 08:17

Mä en oo ees varma miten päädyin tän sarjan pariin! 8D
Ittellä on yksi manga (12), ja täytyy sanoa että tykkään piirrustustyylistä. Mut just toi veri ja suolenpätkät. Ite en niin välitä, mut ugh... Ei kannata lukea ruokapöydässä....
Sit just noi gliffhangerit. Liian jännä lopettamiseen. Ja myönnän. Itekkin oon huttanut hahmojen perään, jos ne on ollut kuolemassa. Eli taas yks hyvä pointti. Hyvät ja uskottavat hahmot. Olen myös itkenyt kuolleitten hahmojen perään. ;_;
Mut sitten myös toi asetelma. Muurit, rumat titaanit, ihmiskunta sukupuuton partaalla, miljöö...
Ja animessa tietenkin soundtrackit.

Hinode

Viesti Kirjoittaja Hinode » Ke Touko 27, 2015 08:21

Mainitsen myös tohon anime -osioon, et tosi kaunis animaatio ja taustat. Ja näyttelijät tekivät hyvää työtä.

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ke Touko 27, 2015 08:27

Minäkin valitsin juonen. Siihen toki sisältyy myös omaperäinen miljöö. Aika monta tarinaa on joissa ihmiskunta on ydinsodan tai muun tuhon jäljiltä vähissä ja kerääntynyt muutamaan paikkaan, kenties yhä kamppaillen tuhon aiheuttajaa vastaan. Mutta sellaisten joukossa SnK eli suomalaisittain Titaanien sota on kyllä mukavan erilainen. Tavallisestihan nämä yhteiskunnat ovat aika erilaisia, esim. Mad Maxin meininkiä taikka sangen scifistisiä.
Jep.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”