Ostaminen vain julkaisun tukemiseksi

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ostatko sarjoja vain tukeaksesi julkaisua?

Kyllä, ostan jo omistamiani sarjoja eri kielillä/erilaisina julkaisuina tukeakseni näitä sarjoja ja tekijöitä
4
18%
Kyllä, ostan omasta mielestäni tylsiä sarjoja tukeakseni julkaisijaa/sarjatyyppiä/tekijää
1
5%
Kyllä, jokin muu tapa/syy
3
14%
En
14
64%

Ääniä yhteensä: 22

VampireNaomi

Ostaminen vain julkaisun tukemiseksi

Viesti Kirjoittaja VampireNaomi » Ke Joulu 04, 2013 21:32

Eli, ostatko koskaan mitään sarjoja vain tukeaksesi eri julkaisuja? Ostatko esim. suosikkisarjoistasi useamman julkaisun siitä ilosta, että ne ovat saatavilla? Tai ostatko omasta mielestäsi tylsän sarjan X, koska se edustaa jotain tiettyä genreä yms. ja toivot, että jos se menestyy, jokin samankaltainen sinua enemmän kiinnostava sarja julkaistaan?

Olen nyt jonkin aikaa painiskellut tämän kysymyksen kanssa ja miettinyt, pitäisikö minun ostaa DVD:llä sellaisia sarjoja kuin Mazinger Z ja Devilman vain siksi, että joku viitsii julkaista vanhempia animesarjoja lännessä. Tiedän jo nyt, että noiden sarjojen katsominen olisi täyttä tervanjuontia, mutta olen toisaalta kiitollinen, että ne ovat ensi vuonna saatavilla niille, jotka niistä pitävät.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Eat-Man 0/12]
Anime- ja mangablogini

Tolkkiz

Re: Ostaminen vain julkaisun tukemiseksi

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » Ti Joulu 10, 2013 03:58

En osta, tuntuu täysin järjettömältä ostaa tavaraa, josta ei itse kostu mitään, myöskään sillä yhdellä ostolla ei ole sarjan menestymisen kannalta mitään merkitystä... Sen ymmärrän, että jos kansitaide iskee kovaa, niin voi sarjan tai pelin ostaa, jos halvalla saa, vaikkei aikoisikaan katsoa/pelata, itse ostin pari visual novellia Japanista tällä periaatteella, tosin saatan tulevaisuudessa pelatakin niitä, jos kielitaito kehittyy riittävästi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”