Pelkäätkö juonenkäänteitä?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Pelkäätkö huonoja juonenkäänteitä?

Kyllä
13
45%
Ei
5
17%
En ole ajatellut
11
38%

Ääniä yhteensä: 29

Convallaria

Pelkäätkö juonenkäänteitä?

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Su Syys 02, 2012 22:00

Eli siis, kyselynä, pelkääkö kukaan muu kuin minä, että jossain mangassa/animessa tapahtuisi jokin täydellisesti juonenlatistava ja tarinan jalkoihinsa polkeva juonenkäänne. Jokin sellainen, mikä yksinkertaisesti saisi sinut ajattelemaan että "Aha, tuli sitten tuhlattua pala elämöstä tähänkin"

Itse pelkään kauheasti Narutossa yhtä mahdollisuutta, mikä toivittavasti on niin järjetön ettei piirtäjälle tule mieleenkään. (Katson animea sitä mukaa kun luen mangaa, koska en halua tietää mitä tulee tapahtumaan) Eli kun Narutohan yrittää tuoda Sasukea takaisin Konohaan silleen ei-petturina niin sen vielä ymmärtää ja olisi ihan ok, jos Sasuke esim. kuolis tai jäis vaan petturiksi tai vastaavaa MUTTA jos sen onnistuu suostutteleen takasin Konohaan JOKU MUU kuin Naruto niin mun pahimmat pelkoni ovat täyttyneet.

Eli sellasta. Kertokaas omia pelkojanne mangojen/animoiden juonikäänteistä.

Tolkkiz

Re: Pelkäätkö juonenkäänteitä?

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » Ti Loka 09, 2012 03:34

Katson yleensä 13 jakson animeita ja 26 on ihan maksimi, pari poikkeusta ollut, eli jos vaikka keskivaiheilla sarjaa totean, ettei tätä enää voi katsoa, niin aika pienen palan elämää siinä häviää. Pelkään monesti haaremi sarjoissa(säälittävää, tiedän), että päähenkilö valitsee väärän puolison itselleen, tästä syystä lopetin mm: Shuffle!:n katsomisen, kun pariutuminen oli varmistunut. Pelossa piilee toki myös haaremi/muiden draama sarjojen suola, eihän nyt hyvää loppua voi fiilistellä, jos se oli itsestäänselvyys alusta asti.

Ja miksi katson vain lyhyitä sarjoja, koska tiivistä juonta on paljon kivempi seurata..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”