Oletko Tyttö vai Poika?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tyttö vai Poika

Tyttö
615
51%
Poika
263
22%
Nainen
133
11%
Mies
186
16%

Ääniä yhteensä: 1197

EveAngel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EveAngel » La Loka 02, 2004 21:00

Melkein androgyyni poikatyttö, joka ei koskaan halua kasvaa aikuseksi, saati sitten aikuseksi naiseksi.
"I may be synthetic, but I'm not stupid." -Bishop, Aliens

Almien

Viesti Kirjoittaja Almien » Su Loka 03, 2004 13:26

Jos ei tiedä, niin voiko arvata?
Kait sitä itsensä joutuu mieheksi luokittelemaan, mutta olen vain fyysisesti aikuinen, mieleltäni en koskaan.
Flame still burns within me.

Boytoy

Viesti Kirjoittaja Boytoy » Ma Loka 04, 2004 15:28

AARGH! Vaikee! Tosi vaikee... mikä minä oikein oon noista... tyttö vai poika? Nainen vai mies? Mies vai poika? Tyttö vai nainen?
Miksei ole molempia tuolla vaihtoehtona? :shock: Kaipa tässä pitäisi sanoa että poika.
Viimeksi muokannut Boytoy, To Huhti 07, 2005 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pesa-sama

Viesti Kirjoittaja Pesa-sama » Su Loka 10, 2004 13:49

On yllättävän vaikeaa valita. Tyttö vai nainen? Tyttö vai nainen? Britneyhän sen sanoo: I'm not a girl, not yet a woman. :wink:

Tyttöyteen päädyin.
Why can't we just look the other way
Why can't we just play the other game

Miruka_chan

Viesti Kirjoittaja Miruka_chan » Su Loka 24, 2004 20:28

Olen kyllä 100% tyttö. Mutta joskus pienenä minua usein luultiin pojaksi liian lyhyiden kiharien takia. Sittenpä päätin kasvattaa pitkät hiukset että olisin tytön näköinen.
No... mut minulla on taas lyhyet hiukset :lol:

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Loka 24, 2004 20:30

Miruka_chan kirjoitti:Olen kyllä 100% tyttö. Mutta joskus pienenä minua usein luultiin pojaksi liian lyhyiden kiharien takia. Sittenpä päätin kasvattaa pitkät hiukset että olisin tytön näköinen.

Pienenä ainakin muistan useamman henkilön luulleen minua tytöksi, ja se otti päähän aika paljon. Nyt minua taas ottaa päähän kun ei enää luulla tytöksi...

Miruka_chan

Viesti Kirjoittaja Miruka_chan » Ma Loka 25, 2004 12:03

kyuu kirjoitti:
Miruka_chan kirjoitti:Olen kyllä 100% tyttö. Mutta joskus pienenä minua usein luultiin pojaksi liian lyhyiden kiharien takia. Sittenpä päätin kasvattaa pitkät hiukset että olisin tytön näköinen.

Pienenä ainakin muistan useamman henkilön luulleen minua tytöksi, ja se otti päähän aika paljon. Nyt minua taas ottaa päähän kun ei enää luulla tytöksi...

Tosi vaihteleva mieli :D

Kyoshiro

Viesti Kirjoittaja Kyoshiro » Ma Loka 25, 2004 13:25

Pitkien hiuksien takia on kyllä kieltämättä tullut pari kertaa hassuja erehdyksiä humalaisten ihmisten keskuudessa, eli baarissa. Kerrankin kaverin kanssa seurattiin tanssilattian lieppeillä meininkiä tuopit kädessä, kun yhtäkkiä joku tuhannen tuiterissa oleva äijä puristelee persauksista :shock: ja kuiskaa korvaan 'Meille vai teille?'. Äijän ilme oli näkemisen arvoinen pullistelevine silmineen kun käännähdin ympäri ja tuijotin sitä vihaisen näköisenä kaverini nauraessa vieressä... Lähti hissukseen kulkemaan sen jälkeen. Nykyään sitä pystyy jo nauramaan tapaukselle, mutta kyllä silloin otti päähän ja nolotti. :D

vmv-81

Viesti Kirjoittaja vmv-81 » Ti Loka 26, 2004 09:13

:lol: :lol: :lol: Ei jestas! Repesin ihan totaalisesti tuon luettuani! Kaikkea sitä sattuukin..

Itse kysymykseen palatakseni, periaatteessa vastaaminen kyllä tuntuu aika vaikealta. Mutta tässä kun tunnustelen leukaani, niin kaipa minä taidan olla jo mies, vaikka joskus lapsettaakin. ^_^
"Shimupuru isu besuto."
-- Xelloss, Slayers Next

Mujava

Viesti Kirjoittaja Mujava » Ke Loka 27, 2004 01:45

Iän puolesta (ruhtinaalliset 23 kesää takana) voisin olla jo miäs, mutta en allekirjoita sitä. Niin pitkään kun leikin, olen poika ja ihmisen koko ikä on leikki ikä. Ja aikuista ei saa minusta tekemälläkään...
ウメハラがぁ 捕まえてぇぇ ウメハラがぁ 画面端ぃぃっ バースト読んでえぇっ"
" まだ入るぅぅ ウメハラがぁっ ・・・つっ近づいてぇっ ウメハラがぁ決めたぁぁーっ

grape

Viesti Kirjoittaja grape » Pe Loka 29, 2004 23:46

Tyttö taidan vielä olla...tai ehkäpä nuori naisen alku :)

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » Pe Marras 12, 2004 23:57

Pitkään asiaa pohdittuani ja ominaisuuksiani punnittuani, päädyin siihen että olen poika (vai olenko sittenkään?. . .), mutta aina sitä karskimmallekkin pojan elämän tielle sattuu tyttömäisiä kohelluksia, otamme näin aiheesta poiketen pienen tarinan. Olin juuri värjännyt hiukseni oikein räikeän punaisiksi (kuole sinä niin-sanottu-parturi-san) joka ei siis ollut minun vikani, no satuin siinä kauppareissulle ja lähdin laahustamaan pitkin käytäviä ja eräällä käytävällä eräs pikkupoika sitten seissoi keskellä käytävää ja äitinsä veti tätä hupusta ja sanoi:"Väistyppä vähän että tyttö pääsee ohi." Siitä sitten ohi mennessäni sanoin että tämä tyttöpä ei olekkaan mikään tavallinen tyttö. Ja puna senkuin levisi naisen poskille. Että tälläista tällä kertaa.

Ryuuzaki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ryuuzaki » To Marras 18, 2004 14:52

Mulla oli toisinpäin, olen poika ja minua luultiin joskus tytöksi kun olin pieni, koska mulla oli pitkät hiukset. Vaikka joskus tekee mieli olla tyttö, en tiedä miksi? Olenhan tälläinen outo poika :twisted:

Efinkartlu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Efinkartlu » To Marras 18, 2004 15:27

Ryuuzaki kirjoitti:Vaikka joskus tekee mieli olla tyttö, en tiedä miksi? Olenhan tälläinen outo poika :twisted:

Jo toinen, itsekin joskus tekee mieli olla kuin tyttö, enkä myöskään tiedä syytä tähän. Hemmetti vieköön. Hmm...tässä on jotain mätää kyllä. :roll:
Vattumainen Hyperaktiivinen Nettihamsteri (VHN)

Zatoichi

Viesti Kirjoittaja Zatoichi » To Marras 18, 2004 15:57

Jaa, kyllä mä taidan mies olla...partakin kasvaa jo....hitto vie... :(
Huoh, minne katosivat lapsuuden huolettomat päivät, jolloin kirmailtiin niityillä, tietämättöminä maailman pahuudesta? Ovatko ne iäksi menneet?
In Satan we trust.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”