J-pop vai K-pop?
Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
Re: J-pop vai K-pop?
Vähän kausittain menee, että kuuntelenko k-poppia vai j-poppia. Tällä hetkellä on tuo k-popkausi päällä, joten sitä tulee kuunneltua enemmän. Ennen tätä oli puolen vuoden j-pop-kausi, jolloin tuli pääasiassa popitettua Ayumi Hamasakia, Utada Hikarua ja Koda Kumia sekä youtubesta randomisti löydettyjä bisejä eri artisteilta.
Oma J-musiikkin kuuntelu rajoittuu lähinnä Utadaan, Black Magesiin (jos se ny tähän voidaan laskea) ja satunnaisiin animeiden openingeihin/endingeihin. Ja K-popista ainoa mitä nyt tulee kuultua on tää pirun Gangman style. Joten J-pop voittaa tän kisan.
"Just because I don't care, doesn't mean that I don't understand."
Olen tosi kranttu kun kyseessä on musiikki.. Länkkäreistäkään en voi kuunnella kuin harvoja ja valittuja.
K-pop ei mene korvasta sisään, ja j-popin kuuntelu on aikalailla rajoittunut Perfumeen...
Joskus Kyaryn biisejä tunnelman keventäjinä..
Ajoittain hurmaannun joihinkin naislaulajiin, tällä hetkellä Utada Hikarun biisit on pop!
K-pop ei mene korvasta sisään, ja j-popin kuuntelu on aikalailla rajoittunut Perfumeen...
Joskus Kyaryn biisejä tunnelman keventäjinä..
Ajoittain hurmaannun joihinkin naislaulajiin, tällä hetkellä Utada Hikarun biisit on pop!
Entinen Kuno-san_91, animeunionin ajoilta (・ω・)ノ
お父さんだいすきいい!!
お父さんだいすきいい!!
Ittelle menee melkeimpä kaikki Aasiasta tuleva musiikki, tuleepa se sitten Koreasta, Japanista, Indonesiasta, Filippiineiltä tai vaikkapa Kiinasta tai Vietnamista.
K-pop!<3 vaikka j-pop on myös <3 ja oikeestaan kaikki muutki aasialaiset! Mutta siis k-pop ihan vaa sen takii ku G-Dragon ja Big Bang on nii hyvii! Tai niinku kaikki muuki bändit, heh. Mutta olen siis kuunnellu enemmän k-poppia ni siitä syystä 

"Anteeksi, olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?"
"Ai Jeesuksesta vai?"
"Kyllä. Jeesus meidän pelastajamme oli tuolla puskassa paskalla."
"Kenen luvalla?"
"Ai Jeesuksesta vai?"
"Kyllä. Jeesus meidän pelastajamme oli tuolla puskassa paskalla."
"Kenen luvalla?"
- Purplepear
Pakko vastata että molemmat! :3 Ja tulee kyllä sellasia kausia, jolloin toista lajia kuuntelen sitten enemmän kuten nyt on menossa K-popin kuuntelu.
Big Bang ja Utada Hikaru n_n
Big Bang ja Utada Hikaru n_n
Itse olen sitä mieltä, että molemmat on yhtä hyviä. Tällä hetkellä tulee kyllä kuunneltua paljon enemmän K-poppia, mutta kesällä taas oli J-pop vaihe meneillään.
Kuuntelen k-poppia enemmän kuin j-poppia. Pidän kuitenkin enemmän raskaammasta musiikista, kuten j-rockista.
Jostain syystä en voi juurikaan sietää j-popia, mut k-pop.. on pop!
Behind this mask is.. Another mask! Pretty cool, huh?