Paras anime?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Paras anime mikä Suomessa on näkynyt?

Sailor Moon
105
27%
DragonBall Z
62
16%
Taikasoturit
96
25%
Bey Blade
11
3%
Pokemon
80
21%
Digimon
33
9%

Ääniä yhteensä: 387

_Tata

Viesti Kirjoittaja _Tata » Ma Tammi 24, 2005 13:51

FoxJones kirjoitti:"Aina kun joku mainitsee 'Taikasoturit'-nimiväännöksen niin dubtv:n isoherra X tappaa kissanpennun.. olkaa kilttejä ja ajatelkaa kissanpentuja!"
:(

Eipä tähän voi sanoa kuin että Taika Soturit on yksi parhaista nimistä, jos verrataan muihin suomenkielisiin animen nimiin. Superperhe yms. buah buhahaa...

Chi-chi

Viesti Kirjoittaja Chi-chi » To Tammi 27, 2005 16:54

Miksi noin vaikee kysymys!? Kaikki on hyvii! Beyblade on mahtava, Digimon tosi jännä, Pokemon cool, Taikasoturit ihanan kauhee, Sailor Moon omaperäinen ja Dragonball Z huippu! Valitsin DBZ:n. Se taitaa olla mun lemppari. Mutta tokalla sijalla tuli Digimon. Naurakaa vaan.
Haluu ostaa Dragonballin numerot 1-11 kohtuuhintaan. (asiaa mietitään vielä äidin kanssa)

Jakuchu

Viesti Kirjoittaja Jakuchu » Ke Helmi 02, 2005 11:36

Näistä [sarkastinen]loistavista[/sarkastinen] sarjoista äänestin Pokemonia. Ainoa sarja näistä vaihtoehdoista, jota jaksaa katsoa jopa 5 minuuttia, ennenkuin jakson juoni on jo selvinnyt :P

Zeya

Viesti Kirjoittaja Zeya » La Helmi 05, 2005 13:39

Tähän vastaan ihan periaatteen vuoksi MKR, eli taikasoturit.
Kyseisen sarjan (ja Pokemonin) ensimmäisen esityskerran aikana minussa vuosia uinunut animefani puhkaisi nenästään pulpahtavan kuplansa, heräsi ja nosti [jonkinlaista]päätään.

[keiko]

Viesti Kirjoittaja [keiko] » Ke Helmi 09, 2005 21:30

heh, taidan olla hiukan jälkeen jäänyt, en ole ikinä kuullutkaan "taikasotureista".. ???
itse valitsin Sailor Moonin, koska se mielestäni vaihtoehdoista oli paras.Evangelionin olisin muuten laittanut :wink:

miu mau

Viesti Kirjoittaja miu mau » To Helmi 10, 2005 17:31

No parasta Suomessa näytettyä ovat Totoro ja Porco Rosso.
Mutta näistä vaihtoehdoista paras on kyllä Digimon alkuperäisillä hulvattoman hauskoilla dubbauksillaan.

nalle

Viesti Kirjoittaja nalle » La Helmi 12, 2005 19:34

Tosta valikoimasta oli valitava Sailor Moon. Taikasotureita en oo kattonu. Muut aika tyhmiä. Sailor Moonia seuraan. Tosi kiva ja hieno. Hyvä juoni.
"Rakkaus on ikuista vain valkokankaalla, totta vai tarua sen itse näät, rakkaus on ikuista vain valkokankaalla, lopputeksteissä ei lue nimeäsi..."

Metsän-Neito

Viesti Kirjoittaja Metsän-Neito » Su Helmi 13, 2005 14:04

Ite valitsin Taikasoturit. ^_^ Fantasiaa ja miekkoi jne.
Ja hyvät asut niil. (:
Vasten mun kasvojani

Shagrat

Viesti Kirjoittaja Shagrat » Ma Maalis 07, 2005 16:15

Noista vaihtoehdoista olen nähnyt 4 sarjaa, mutta voiton vie Pokémon. Kyllähän sitä muutama vuosi sitten tuli innokaana kerättyä kaikenmaailman Pokémon krääsää. :)

tahmatassu

Viesti Kirjoittaja tahmatassu » Ma Maalis 07, 2005 21:51

Haruki kirjoitti:Ohjaus muutamissa jaksoissa on lähes Miyazakin tasoista. Ja muistaisin jopa lukeneeni jostain että Miyazaki olisi ollut jonain animation directorina jossain jaksossa. Tosin, Muumithan tehtiin 80-luvun lopulla jolloin Ghiblikin oli jo perustettu että tuskin tämä on totta, mutta jos joku tietää tarkemmin niin valaiskoon minua kiitos.
Mutta Muumit on yksi suosikkianimesarjojani. Ihan oikeasti. Olen jopa oikein trüümuumiotaku kun minulla sattuu olemaan yksi japaninkielinen muumijaksokin.
Kyllä Miyazakin käden jälki näkyy muumeissa. En ole aivan varma mitä hän teki, mutta niin monesta paikaa olen sen kuullut ja lainaan nyt tähän suoraan TAS:in sivuilta Miazakin esittelyä:

Vuonna 1985 Studio Ghibli perustettiin tuottamaan elokuva LAPUTA: CASTLE IN THE SKY. Muita elokuvia ja sarjoja, jossa näkyy Miyazakin kädenjälki, ovat mm. kolme LUPIN III –elokuvaa, Suomenkin televisiosta tutut SHERLOCK KOIRA, PORCO ROSSO ja MUUMI, GRAVE OF THE FIREFLIES, OMOIDE PORO PORO, KIKI’S DELIVERY SERVICE, PON POKO, WHISPERS OF THE HEART

Mistä muuten olet onnistunut saamaan käsiisi muumeja japanin kielellä? :shock: Olisi ihan hauska nähdä vaikka eivät ne silloin enää olisi muumeja :wink:...

Vastasin Pokemon, ihan vaan siksi, että se on ensimmäinen anime, jota katsoessa olen tiennyt sen olevan animea ja siksi etten noista oikein osannut sanoa... Mieluuten olisin vastannut muumit n_n

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Ma Maalis 07, 2005 23:04

Kun kerta NGE puuttui listalta niin joudun vastaamaan DBZ. Onhan se korni ja itseään toistavaa mättöä mutta ainakin se on viihdyttävää sellaista. Myöskin joukossa on joitakin oikeasti hyviä hahmoja kuten Vegeta, jotka piristävät menoa olemalla omalaatuisia perushyvisten ja peruspehisten joukossa.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Berubara

Viesti Kirjoittaja Berubara » Pe Huhti 01, 2005 08:18

Taikasoturit. Se on niin suloinen manga ja anime. Aivan ihana! CLAMP rules! Pidän fantasiasta ja shoujosta, joten sarja on täydellisesti minun makuuni. Oli muuten vaikea valita Sailor Moonin ja Magic Knightin väliltä!
Seuraa sydäntäsi.
Pidä kiinni unelmistasi (niin pääset pitkälle).
Älä tuomitse toista ulkokuoren perusteella.
Ole vapaa!

:)

Rottakone
Viesti:

Pokémon

Viesti Kirjoittaja Rottakone » Su Touko 01, 2005 15:05

Vastasin Pokémon, koska en ole oikeen koskaan pitänyt, enkä pidä vieläkää noista muista Anime -sarjoista, kuin Pokémonista. Omat Pokémon -aiheiset sivutkin muuten löytyy osoitteesta: http://www.ptcgs.urli.net <---- Kannattaa käydä katsomassa, mikäli olet kiinnostunut Pokémonista, tai erityisemmin, jos olet kiinnostunut Pokémon TCG:stä. Sivuilta löydät lähes kaikki Pokémon TCG:n tiedot suomeksi. Tervetuloa! :D
Käykään Pokémon TCG sivuilla! Sieltä saatte kaikkein parhaimmin tiedon Pokémon TCG:hen suomeksi!

Sailor Moon

Viesti Kirjoittaja Sailor Moon » To Touko 05, 2005 13:32

Taikasoturit ja Sailor Moon on parhaimmat.. mutta jos pitää niistä päättää et kumpi on parempi nii kyllä se Taikasoturit Voittaa... :D

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » To Touko 05, 2005 19:13

DBZ,Bey Blade, Pokemon, Digimon........yöks ei minun makuun....teiniä....
(anteeksi jos ärsytin jotain:)
Molloin milloin Saylor moonia on tullu ruotsinkielisenä dubbauksena? minä olen nähnyt vain saksaksi (se sopi ihan hyvin vaikken tajunnut p kaan mitä ne puhu :)
Jotkut sekoittaa täällä aika autuaallisesti tavallisen animaation ja animen...

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”