Kuinka monta mangapokkaria teillä on?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Onko tässä mitään järkeä

On
840
66%
Ei ole
430
34%

Ääniä yhteensä: 1270

Kei jidosha

Viesti Kirjoittaja Kei jidosha » Ke Heinä 21, 2004 20:50

Päivitys: Nyt myös Excel Saga vol 4, 5 ja 6.

Kairi

Viesti Kirjoittaja Kairi » Ke Heinä 21, 2004 21:33

Wihii, tasan 20 ^___^. Että mä oon onnellinen.

.. Edit: Nyt niitä on 25 ^~*
Viimeksi muokannut Kairi, La Elo 14, 2004 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Rimppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rimppu » Ke Heinä 21, 2004 21:43

Päivitystä täältäkin suunnalta. Viimeaikaisen maailmanmatkailun seurauksena hyllyssä on nyt yhteensä 39 kirjaa.

Firén

Viesti Kirjoittaja Firén » To Heinä 22, 2004 23:41

Omistan tällä hetkellä 51 pokkaria (suomeksi ilmestyneet DB:t, Ranmat, sekä Akira 7, loput englanniksi). Olen kaikki kerännyt kolmen-neljän vuoden aikana ja voin vain ihmetellä, mistä olen saanut kaikki rahat niihin, kun en käy töissä, saa viikkorahaa tai tee mitään, mistä saisin palkkaa. Jonain päivänä täytyy tunnustaa vanhemmille, että mihin ne kaikki saamani rahat aina katoavat.
Nooo~!

bgt

Viesti Kirjoittaja bgt » Ke Heinä 28, 2004 11:25

Firén kirjoitti:Omistan tällä hetkellä 51 pokkaria (suomeksi ilmestyneet DB:t, Ranmat, sekä Akira 7, loput englanniksi).
Akiraa ei ihan voi sanoa pokkariksi. :) Oma kokoelmani niiden osin on vastaava, mutta olen ostanut suomenkielisen kasinkin, sen ilmestyttyä, tukeakseni trendiä. Ysiä olen jossain vaiheessa ostamassa, katkerana siitä, että Animeconissa olivat myyty loppuun ennen kuin itse kerkisin ostamaan. :cry: Muistaakseni tuossa omassa kasissani oli muuten yksi sivu blankko.
Aoitora

Firén

Viesti Kirjoittaja Firén » Ke Heinä 28, 2004 21:46

bdgt kirjoitti:
Akiraa ei ihan voi sanoa pokkariksi.
Otin tämän kysymyksen enemmänkin "kuinka montaa mangaa?"-tyyliseksi.
Ysiä olen jossain vaiheessa ostamassa, katkerana siitä, että Animeconissa olivat myyty loppuun ennen kuin itse kerkisin ostamaan.
Onko Akira 9 jo ilmestynyt suomeksi? En nähnyt Animeconissa koko viikonlopun aikana Akira 9:ä. Fantasiapelien pöydällä oli englanninkielisiä tuplaosia, mutta niitä en osta o.o
Nooo~!

bgt

Viesti Kirjoittaja bgt » To Heinä 29, 2004 08:50

Firén kirjoitti:Onko Akira 9 jo ilmestynyt suomeksi? En nähnyt Animeconissa koko viikonlopun aikana Akira 9:ä. Fantasiapelien pöydällä oli englanninkielisiä tuplaosia, mutta niitä en osta o.o
Liken pöydällä oli. Ne ehdin jopa nähdäkin, mutta ennen kuin heräsin idiootti-koomasta järkiini ja riensin ostamaan, ei ollut jäljellä enää kuin tusinan verran eri numeroita, joista korkein oli 8. Ensialkuunhan niillä oli vissiin kaikkia numeroita erinäinen kappale siinä pöydällä. Olisi saanut vielä Animecon-tarjoushintaakin. En tiedä, oliko noita tyrkyllä Ropeconissa, kun sinne en taasen päässyt.

Ranma 1/2 9:ä en siis edes kerinnyt näkemään. Finnmangasta näin sen yksin jääneen esittelykopion.
Aoitora

Kael

Viesti Kirjoittaja Kael » To Heinä 29, 2004 23:26

Ranma ½, 9 kpl.
Fruits Basket, 3 kpl.
Gravitation, 6 kpl.
Naruto, 1 kpl.
One Piece, 3 kpl.
Trigun, 1 kpl.

Tuleekos siitä 23? Pienoinen kokoelma kasvaa kokoajan, kiitos Luojan. Ja äidin. Ja nuo Ranmathan on siis nämä suomeksi ilmestyneet, loput on enkulanniksi.

Sabrina

Viesti Kirjoittaja Sabrina » Ke Elo 04, 2004 20:39

..(viestin voisi poistaa)
Viimeksi muokannut Sabrina, Su Huhti 30, 2006 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jkemppi

Viesti Kirjoittaja jkemppi » Pe Elo 06, 2004 08:36

Tuo määrä on varmaan aika lailla riippuvainen koska on keräyksensä aloittanut. Itse en osta kaikkein pahinta roskaa ja silti hyllyssä oli noin 1000 pokkaria ja kaapeista ja kellarista en viitsinyt lähteä laskemaan irtonaisia sarjakuvalehtiä. Tämä on varmaan aika tyypillinen määrä keräyksensä 80-luvulla aloittaneiden kesken...
Janne Kemppi
Oulun Manga- ja Animekerho Ry Omake
http://omake.animeunioni.org/index.html

Melfice

miks mulla ei oo

Viesti Kirjoittaja Melfice » Pe Elo 06, 2004 19:56

*kattoo hyllyyn*
Ranmaa löytyy kaikki 9 kipaletta ja Dragon Ball:sta 3 (osat 8, 9, 10)

köyhä on meininki :? mutta senkin eestä kone pursuaa animee ja hirvee kasa erinlaisia manga sarjan pätkiä.. hmm.. kyllä kokonaisiakin löytyy :lol:

mutta nuo kaupan hyllyt on aika tyhjiä.. mistä apua? mistä löytyy? ei jaksais mitenkään lähtee Japaniin :wink:
On se päivä huomennakin..

Lucian

Viesti Kirjoittaja Lucian » Pe Elo 13, 2004 18:28

Mulla on vaan jotain, noin tarkalleen ottaen 25, oon niin cheap, etten viitti ostaa niitä
*häpeää* :oops:
Let me show you how the guards used to do it.
"Kosto elää, elä sinäkin."
-Kyuu

Pegi

Viesti Kirjoittaja Pegi » Pe Elo 13, 2004 22:53

Tasan 10 Ranma-pokkaria, kumartakaa!

kane_x

Viesti Kirjoittaja kane_x » Pe Syys 10, 2004 12:44

Ahtaasta hyllyköstä löytyy noin 30 kipalette. Pari päivää sitten tuhlattiin opintotuki että saataisiin ostettua yksi DVD ja 4 uutta mangaa (Ai yori aoshi 1-2, Get Backers 4, Abenobashi 1). Kaikki tietysti japanin ja englannin opiskelun nimessä...

Nemuri

Viesti Kirjoittaja Nemuri » Su Syys 12, 2004 17:09

... Jestas mitä määriä joillakin on, osa ilmoittaa häpeävänsä _vain_ kahdenkymmenenviiden manga-alpan omistamista O_______________o* Tämä taitaa vahvistaa oloani siitä, että elän yhä peräkylillä, autuaan tietämättömänä maailman menosta.

Eli suomeksi: minulla ei ole kovin montaa pokkarillista mangaa. Jos ollaan tarkkoja, vastaan, että minulla on niitä kaksitoista.

Puolustan mangakokoelmani pienuutta sillä, että aloitin mangan ostamisen varsinaisesti vasta nyt kesällä; sitä ennen olin lähinnä napannut Ranma puolta sitä mukaan kuin se ilmestyi. Yhden Dragonballinkin olen ostanut, mutta olin ennen sitä meiltä, etten myöskään pitänyt. Nyttemmin olen napitellut hieman suostuisemalla silmällä jälleen ko. mangaa.

Nyt minulla on omassa omistuksessa Ranma ½ suomeksi, samoin Dragonballia yksi kappale. Oh My Goddessia, Chobitsia sekä Akiraa on myös tuulut hankittua.

Pikapuoliin olisi myöskin tulossa mahdollisesti kuusi alpaa Inuyashaa, tai sitten viis alpaa sitä ja yksi Fyshigi Yugia. Tosin että en taida raaskia jättää ostamatta Inuyashaa Fyshigin takia....

Ongelmana on se tuttu ja antiturvallinen juttu; raha. Minä kun en käy töissä, ja olen jopa liian nuori käymään kesätöissä. Viikkorahaa en saa, ja vaikka vanhemmat eivät harrastustani erityisemmin vihaakaan, ei heiltä tuosta vain liikene kolkoita sen kanssa 'pelleilyyn'. Noh, kyllä se tästä... Viimeistään viiden vuoden päästä.
Rakka eda ni
Kaeru to mireba
Kochoo kana.
(Moritake 1473-1549)

Oksaan lensikö
pudottuaan kukkanen?
Ei, vaan perhonen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”