Kuinka monta mangapokkaria teillä on?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Onko tässä mitään järkeä

On
840
66%
Ei ole
430
34%

Ääniä yhteensä: 1270

Lapini

Re: Kuinka monta mangapokkaria teillä on?

Viesti Kirjoittaja Lapini » Pe Syys 10, 2010 14:22

"Liikaa"

En ole pitkään aikaan laskenut pokkareitani, mutta niitä oli lähemmäs 200 joskus vuonna 2007... Veikkaisin että kokoelmani on kasvanut ihan kivasti tässä kolmen vuoden aikana, joten arvoisin tämänhetkiseksi määräksi noin 350-400.
The Enrichment Center reminds you that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.

EpikFeil

Viesti Kirjoittaja EpikFeil » Pe Syys 10, 2010 18:54

Oho, tuntuu jotenkin nyypältä. Vähän päälle kahden vuoden keräilyn tulos on siis 140 pokkaria, joista yhdeksän englanniksi ja loput suomeksi. Ja vaikken ihan kokeneempien tasolle tällä saralla ylläkään, minimaalinen hyllytila silti auttamatta vähissä.

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » La Syys 11, 2010 22:16

Neljä vuotta siis tullut kerättyä, mutta silti kokoelma on siihen nähden aika pieni. 222 mangaa lojuu hyllyssä, muutama japaniksi, loput suomeksi.

Gintoki

Viesti Kirjoittaja Gintoki » Su Syys 12, 2010 09:05

Mangapäivän jälkeisten laskelmen mukaan 148 englanniks ja 9 suomeks. Mitähän toi mun aiempi 130 oli olevinaan? On tainnut Higurashit tai NHKt jääny laskuista...whatever...
Terveellisen fanituksen rajat ylittänyt OtakuOlento

CthulhuBard
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CthulhuBard » Su Syys 12, 2010 11:25

Keräilyä takana 2-3 vuotta ja pokkareita jotain 300-350 jollei jopa enemmän... :P pitäisikin päivitellä tuota mangalistaa piiitkästä aikaan.
KABLAM! Rai Luolapoika DVD:lle ja suomeen!

SoniBe

Viesti Kirjoittaja SoniBe » Su Syys 19, 2010 13:15

Olen keräillyt ainakin about kolme vuotta. Ihan tarkkaa lukumäärää en ole enää vähään aikaan viitsinyt laskea, mutta eiköhän niitä ole jo kivasti päälle 200. Olen ostellut niin paljon viimeaikoina että saattasi olla jo 250, hmmm. :'D Nyt kun katsoo muiden määriä niin huuih, tuntuu kamalan vähältä. :3

edit:// Passitin veljen laskemaan ja tulokseksi tuli 241, "saattaa heittää yhdellä". :'DD

Pyttis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pyttis » Pe Loka 08, 2010 13:40

Vuoden ja rapiat päälle olen mangaa keräillyt, ja siinä ajassa on ehtinyt tulla ostettua 75 pokkaria. 7 niistä englanniksi ja yksi japaniksi. :3
Rahatilanne sellainen, ettei uskalla esimerkiksi Fantsusta ostaa 13 eurolla jotain randomia, jos ei vaikka tykkääkkään D: Pitäisi ehkä ruveta pankkirosvoksi, kekeke...~
I just felt something soft! Oh... It's just your ass.

Kizuna

Viesti Kirjoittaja Kizuna » La Loka 09, 2010 01:46

Tällä hetkellä 130 pokkaria hyllyssä. Pitää kuitekin alkaa karsimaan noita kuukausittaisia ostoja, koska haluan tuhlata enemmän rahaa idoleihini. Onneksi Black Lagoon ja The Gentlemen's Alliance Cross loppuvat kohta. Pitäisi sitten saada lisää hyllytilaakin :/
Viimeksi muokannut Kizuna, Pe Kesä 03, 2011 12:35. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Married to Sudou Maasa.

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » La Loka 09, 2010 13:15

Tällä hetkellä laskujen mukaan niitä oli 160 jotain, mutta minulla on toki myös paljon oheissälää joten pokkaritei ole ainoata =)
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Loka 10, 2010 18:32

Itselläni on noin 400? Olen kerännyt mangaa 2 ja puoli vuotta nyt... Niitä on suomenkielisistä japanilaisiin ja enkkuihin.. Keräilen useita sarjoja ja minut on todella helppo tutustuttaa uusiin sarjoihin ;D
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

pikku ira

Viesti Kirjoittaja pikku ira » Ma Loka 11, 2010 02:11

Haha, itselläni tuppaa olemaan vähän tuo, etten viitsisi tuhlata rahojani mihinkään, joten mangakokoelmani ei ole kummoinen. Viisi tai kuusi vuottahan olen jo tuota lueskellut ja keräillytkin ja silti hyllyssä komeilee kenties 60 pokkaria? Ehkä hieman päälle.

(mutta kun se maksaaa D:)

isokana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isokana » La Loka 23, 2010 16:05

Tuli vihdoin 1000 mangaa täyteen, joten voisi ilmoittaa päivitetyn tilanteen. Suomalaisia painoksia on 512 kpl, Amerikasta 443 kpl ja Saksasta 57 kpl. Yhteensä siis 1012 kpl. Sen lisäksi löytyy 66 pseudoilua. Ihan riittävästi siis kaikkea. Kuvallinen esitys kokoelman karttumisesta on olemassa ja lista julkaisuista löytyy täältä.

Tämä jääneekin vähäksi aikaa maksimilukemaksi, kun seuraavaksi olisi tarkoituksena karsia hiukan kokoelmaa epäolennaisuuksista. Tämä tosin tarkoittanee maksimissaan paria sataa pokkaria... että ei se tuleva muutto siitä kauheasti helpotu.
MyAnimeList
Friends? If you're talking about henchmen, I've got lots of those.
I wanted to mess with your mind a bit. Sorry.

Yenki-

Viesti Kirjoittaja Yenki- » La Loka 30, 2010 15:04

Pokkareita mulle on kertynyt keräilijänä vajaat 80. Olen tosi valikoiva ja valkkaan keräämäni sarjat tarkasti. Ostan vain niitä, jotka vannoudun keräämään loppuun saakka. En halua, että hyllyssäni on yhtäkään keskeneräistä sarjaa - vaan tiedän hankkivani loputkin.

Tällä hetkellä hyllyssä komeilevat Chobits, Kingdom hearts re: chain of memories, Bleach, Yotsuba&!, Full moon wo sagashite, Kamikaze kaitou Jeanne, Azu manga daioh, Meikkikeiju, Cherry Juice, Kimikiss, Sexperimente, Kiss of blood ja Karin.
Pseudopuolelta myös Aoi house.

En kauheasti kaikkia pokkareitani arvosta, tummat ovat niitä, joita oikeasti luen. Harmaantuneet ovat vanhoja ostoksia, jotka on saatu erityisessä lukuhädässä sukulaisilta tai tehty heräteostoksina s-marketin hyllystä.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Loka 30, 2010 23:33

jaa-a.. minulla on.. hmm.. *laskee* 118 pokkaria, joista 1 on suomalaisen tekemä eli ei manga. 5 kappaletta semmosta, joista en tiiä onko ne mangaa vai sarjakuvaa, ku en oo varma onko ne amerikasta vai mistä, tai sit niit on 10, koska en oo varma tosta toisestakaan sarjasta. Nämä sarjat joista puhun ovat: WarCraft - Legendat ja ElfQuest (sudenratsastajat oli varmaankin suomenkielinen nimi.). + tuo yksi suomalainen on eka pokkari Vartijat-sarjasta. Ja sitten jos lasken mukaan veljeni saaman enkunkielisen naruton 1 pokkarin ja tänään ostamani Dramacon 1 ja 3, jotka annan kaverilleni synttäri/joululahjaksi, niin siinä olisi sitten 111. mutta kun en laske niitä, koska ne eivät ole minun niin niitä on vain 118 tai jos miinustaa nuo 11, nii sitten on enää 107. :3 mut 100 ylä puolella pysytään kumminkin. ^^

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Loka 31, 2010 22:14

Nyt kun rahaakin tullut niin eilen tuli 516 mangapokkaria hyllyyn :)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”