Kuinka monta mangapokkaria teillä on?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Onko tässä mitään järkeä

On
840
66%
Ei ole
430
34%

Ääniä yhteensä: 1270

AM
Viesti:

Re: Kuinka monta mangapokkaria teillä on?

Viesti Kirjoittaja AM » To Kesä 05, 2008 15:57

Vrykyli kirjoitti:Ihan näin mielenkiinnosta elämää ja kaikkeutta kohtaan, paljon tuli noille yhteensä hintaa? Entäpä laatu? Viitaten tuohon viimeiset hankinnat -ketjuun, niin Acclimate Solutionsistahan nuo käsittääkseni ostit? Onko kieli kuinka haastavaa?
75 euroa oli visalta laskutettu, että hiukan alle 3,5 euroa per lämiskä. Kirjat oli hyvässä kunnossa ottaen huomioon, että paketti näytti siltä kuin sillä olisi pelattu jalkapalloa. Alkupään osat olivat vähän olivat kellastuneet, mutta 1995-painoksissa pitääkin olla patinaa. Kieli ei kovin vaikeaa ja tekstiä on aika vähän. Vaikka furikanat useimmiten puuttuu, niin chapterin lukee vajaaseen puoleen tuntiin kun on kanjikirja lähettyvillä
Antti Myller - Joensuun Otakuiden rahastonhoitaja, tekniikka- ja jäsenvastaava - Kawaconin talousvastaava.
MyAnimelist, figut & last.fm.

Toshirou

Viesti Kirjoittaja Toshirou » Ke Kesä 11, 2008 16:59

Itelläni on 42-osainen dragonball sarja, akira toriyaman sandland ja ensimmäinen vagabond, kunhan tässä alan tienaamaan rahaa niin alan keräilemään mangaa kunnolla. :)

Zero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zero » Su Kesä 15, 2008 21:09

Hmmm.. Laskin viimeksi noin kuukausi sitten ja silloin oli 750 pokkaria. Luulen määrän lisääntyneen ainakin kymmenellä kuluneen kuukauden aikana.
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

Spy

Viesti Kirjoittaja Spy » Ma Kesä 16, 2008 16:33

Zero kirjoitti:Hmmm.. Laskin viimeksi noin kuukausi sitten ja silloin oli 750 pokkaria. Luulen määrän lisääntyneen ainakin kymmenellä kuluneen kuukauden aikana.
^^' Ja kuinkas kauan sitä on keräilty? :D
http://www.distortionturtle.net/~johann ... /index.php Uusi mahtava sarjakuva alkaa! Kannattaa tsekata :)

Hupi

Viesti Kirjoittaja Hupi » Ma Kesä 23, 2008 00:43

Tämän vuoden aikana olen ostanut ihan hirveästi lisää mangaa ja edellinen määrä (82) on melkein kaksinkertaistunut! Nykyään omistan tasan 150 mangaa ja kohta ostan varmasti taas lisää. :P

Neon

Viesti Kirjoittaja Neon » Ma Kesä 30, 2008 00:08

200 mangaa alkaa olemaan (joko vähän alle tai päälle). Viimeisen vuoden sisällä olen varmaan 20 mangaa ostanut, ettei enää niin kiihkeää tahtia niitä haalita. Olen ehkä nirsoutunut ja vaatimustaso on kovempi (eli siis ihan kaikkea käteenosuvaa mangaa ei enää osteta :D). Mutta juu kyllä niitä vielä lisää tulee, se on varma.

Huh, täytyy kyllä kunnioittaa niitä, kellä luku nousee yli 500.. 8) Missä säilytätte niitä? :mrgreen:

Ziryuki

Viesti Kirjoittaja Ziryuki » Ti Heinä 01, 2008 14:18

20kpl joista 9 on suomenkielisiä (valitettavasti). Elämässä on aika paljon tärkeämpää menoa ja ei niin tärkeää menoa, joista joutuu silti väkisin maksamaan mansikoita, joten hyvin harkitsevasti ostan jos ostan ja vain sellaiset osat mitkä ovat sydäntä lähellä. Tarkoitus olisi kuitenkin nyt alkaa satsaamaan jonkin verran Death Noteen, D.Gray-maniin sekä Bleachiin useamman numeron verran.

Olisihan se mukava omistaa satoja mutta tässä kämpässä muutenkin tuo hyllytila on jo todella karmivasti kortilla. ^^"

Zero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zero » To Heinä 03, 2008 00:19

Spy kirjoitti:
Zero kirjoitti:Hmmm.. Laskin viimeksi noin kuukausi sitten ja silloin oli 750 pokkaria. Luulen määrän lisääntyneen ainakin kymmenellä kuluneen kuukauden aikana.
^^' Ja kuinkas kauan sitä on keräilty? :D
Keräilty on vuodesta -02 muistaakseni. Neljä-kolme vuotta sitten oli aika, jolloin ostin tuhottomat määrät mangaa, mutta nyttemmin toisen harrastuksen myötä mangan osto on laantunut noin kymmeneen pokkariin kuukaudessa. :?
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

zany

Viesti Kirjoittaja zany » To Heinä 03, 2008 12:47

ööh.... 112 kpl mangaa ja 12 kpl pseudoa ja mahwaa...

mangaa kertyy kokoajan lisää....
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

Kyon

Viesti Kirjoittaja Kyon » To Heinä 03, 2008 14:15

About 270 on tällä hetkellä...lisää tulee

Updated: 6.1
Viimeksi muokannut Kyon, Ti Tammi 06, 2009 15:38. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
晴れ晴れ愉快です ^^

Dashi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dashi » Pe Heinä 04, 2008 08:52

Eilen ihan tätä ketjua varten lähdin laskemaan ne omat vähäiset, vuosien varrella kertyneet mangahankintani - olen varovainen keräilijä. : ) Olen investoinut sekalaiseen sarjakuvaan, joten mangan kanssa samassa hyllyssä oli niin Sin Cityä kuin rapakontakaisilta mailta tilattua X-men evolutioniakin sun muita kuvasarjoja, mutta sain kuitenkin aikaan jonkinlaisen tuloksen siinä hetken laskeskeltuani. Hyllystä löytyy ällä hetkellä 57 mangapokkaria - suurimmaksi osaksi suuren maailman kielellä, mutta suomeksikin muutama helmi. Tosin, tähän lukumäärään en ole laskenut mukaan niitä pokkareita, joista aion hankkiutua eroon. Näitä kyseisiä ilmestyksiä on hieman yli kymmenen. Suunnitelmissa olisi ensinnäkin uuden hyllyn hankkiminen - vanha on maailman epäloogisin härpäke. X3 *köhtiliviikonpäästäköh*
dashiana.net - piirustuksia ja kirjoituksia.
my anime list - se lyhyt lista.

Kisshue

Viesti Kirjoittaja Kisshue » La Heinä 05, 2008 13:47

Viimeeksi kun tulin laskeneeksi niitä taisi olla jotain kahdensadan pintaan^^ Aika tasaista jakaumaa suomenkielisen ja japaninkielisen välillä. Tosin olen myymässä osaa mangoistani pois joten en nyt sitten niin tarkkaan teidä paljonko niitä on

Kumiko

Viesti Kirjoittaja Kumiko » La Heinä 05, 2008 23:38

Jos nyt oikein laskeskelin (se on pimeässä loppujen lopuksi vaikeaa, mututuntumalla mentiin) niin taisi n. 112 pokkaria löytyä. Still got a long way to go.
Down the marble road to the lemon tree.

isokana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isokana » Ma Heinä 07, 2008 22:44

Ja aikakirjoihin merkittäköön, että mangahyllyni sisältävät nyt yli 700 mangaa eli tarkalleen ottaen 704 kpl. Järisyttävin muutos viime päivityksestä on se, että suomenkieliset mangat ovat ottaneet kärkipaikan 325 kappaleella, jenkit seuraa perässä 322 kappaleella ja germaanit jököttävät jäyhästi 57 kappaleessa. Kokoelma kasvoi sadalla kappaleella noin seitsemässä kuukaudessa, mikä tarkoittaa keräystahdin lievää hidastumista, koska edellinen saturainen täyttyi viidessä kuukaudessa. Ollako tästä kehityksestä iloinen vai surullinen, sitä ei voi pieni ihminen tietää. Listakin on olemassa, tuskaisen epäluettava valitettavasti. Manhwaa ja pseudoja löytyy 50 kappaletta.
MyAnimeList
Friends? If you're talking about henchmen, I've got lots of those.
I wanted to mess with your mind a bit. Sorry.

Valkoinenhai

Viesti Kirjoittaja Valkoinenhai » Su Heinä 13, 2008 12:41

Te olette kyllä aika kovia keräilemään mangoja, ihmiset! Oma mangakokoelmani on naurettavan pieni teihin verrattuna, 13 pokkaria tällä hetkellä. Omistan kaikki Dramaconit ja kerään myös NGEtä. Siinä se sitten onkin. Tuleva Fruits Basket -manga kuitenkin luulisi kartuttavan mangakokoelmaani, kun aion ostaa ne, sitten kun suomeksi ilmestyvät. Minun ei kuitenkaan ole syytä prassailla mangoillani, itse keräilen enemmän tuota animea. Nyt omistan 25 DVDtä...
Mutta loppujen lopuksi, mitä väliä sillä on kuinka paljon mangaa/animea omistaa? Ei se ainakaan fanittamisen määrää merkitse, sillä itse olen ihan yhtä kova fani, kuin kuka tahansa miljoonan pokkarin omistaja. Kyse on luultavasti omistamisen halusta, taikka vain puhtaasta keräilyharrastuksesta. Toiset keräävät, levyjä, toiset kirjoja, jotkut DVDtä. Ja osa sitten mangaa. :3
Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee pieleen. -Murphyn laki

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”