Sensuroitavin yksittäispiirre

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sensuroitavin yksittäispiirre

Boing-boing -efekti
125
22%
Hyperaktiiviset hahmot
34
6%
Ärsyttävät mukulat päähenkilöinä
182
32%
Homoseksuaalisuus
73
13%
Pantsut
35
6%
Honda Tohru
45
8%
Bishiekuplat
24
4%
Muu, mikä?
46
8%

Ääniä yhteensä: 564

Haru_

Viesti Kirjoittaja Haru_ » Ke Heinä 06, 2005 21:55

Vastaukseni: Ärsyttävät mukulat päähenkilöinä

Riippuu tietysti, minkä ikäiset lasketaan vielä "mukuloiksi" ;D mutta alle 15 vuotiaat päähenkilöt saisivat kyllä suksia jonnekin... >.<

Rika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rika » To Heinä 07, 2005 01:46

Koska en jaksanut älytä boing boing juttuja, niin vastasin että pantsut....
Onhan se silleen kiva kun ne näkyy, ei siis kaksimielisellä tavalla!! Siis, hauska kommellus, ainaki mangoissa kun se erikseen huomataan. Animeissa... Se häiritsee... Chibiusaki leijuu ilmassa ja pantsut näkyy... -_-
"Sade on kaunis vuodenaika... eiku.."

NERV

Viesti Kirjoittaja NERV » Su Heinä 10, 2005 12:44

angsti lapsoset ärsyttää mutta kyllä niitä sietää, Tohru Hondaakin jaksaa suurimman osan sarjasta katsoa ja plussana mainittakoon että Tohrulla ei ole suuria maitorauhasia johon useimmat päähenkilöt sortuvat.. pantsut eivät häiritse sitten ollenkaan..

kyllä toi Boing boing efekti on se häiritsevin seikka.. turhaa, tarpeetonta, häiritsevää ja mielipahaa aiheuttavaa
R.I.P Eddie Guerrero

Beijing Duck

Viesti Kirjoittaja Beijing Duck » Pe Heinä 29, 2005 19:02

Mukulat päähenkilöinä, ehdottomasti. Voi herranjestas, miksi täytyy aina laittaa 14-vuotiaat maailmaa pelastamaan. Varsinkin, kun niille pitää aina laittaa niin isot rinnatkin. En pidä lapsista, en teineistä enkä muistakaan kypsymättömistä ihmisistä. Yli 25-vuotiaat sopivat paremmin kaikkiin tarinoihin.

GinDoragon

Viesti Kirjoittaja GinDoragon » Ke Elo 03, 2005 14:35

Ärsyttävät mukulat päähenkilöinä.

Tarviiko asiasta oikeastaan enempää sanoa?!
En ole eläissäni ihastunut lapsekkaisiin hahmoihin, jotka kikattavat kaikelle ja tekävät ah niiiin hassunhauskoja ilmeitä, suuret silmät ammollaan. HYI. Sen lisäksi, että hahmot ovat usein varsin yksinkertaistetussa muodossa piirrettyjä, ääninäyttely suoritukset ovat liian teennäisiä ja kimeitä, että oikeen korviin ottaa ja pää poksahtaa.

Eivät ole missään tapauksessa söpösiä maailmanpelastajia....

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Ti Elo 09, 2005 10:55

Boing-boing. Tajuttoman typerää.

Toinen vaihtoehto oli melkein muu, mikä-kohta, ja lista olisi ollut pitkä: flashbackit (ylipitkät), tuijotuskilpailut, turha machomeininki tai Transformers Armadan suomidubbi. En itseasiassa edes tiedä miksi vihaan sitä (tai siis tiedän), mutta vihaanpa vain. Ne mechat kuulostavat typeriltä.

Mutta mitä pahaa hyperaktiivisissa hahmoissa on? Minusta ne ovat hauskoja. Ah, ja koska tunnen suurta yhteenkuuluvuutta niiden kanssa, niin en voi mennä haukkumaan. 8)
Honda Tohru on mielestäni hyvinkin siedettävä hahmo, pidän todellakin. Mutta ärsyttävää se (ainakin englanninkielisissä harrastettu) kauhea ähkintä tyyliin "Eh.. um.. ah.. eh.. eeeh... I... eh.. don't know.." rupeaa jo ärsyttämään. Myös lievä jälkeenjääneisyys pistää silmiin kovasti. 8)

Chocola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chocola » Ti Elo 09, 2005 17:46

Mikäs mua ärsyttäis? Hmm.. Tällä hetkellä sellasessa tilassa että mikä vaan kelpaa. :)
Antaa tulla ^^
No ei nyt ehkä mikä vaan.
Mä en tykkää kauheesti taistelukohtauksista joissa ei oo mitään ideaa.
~*~Itkeväthän enkelitkin~*~

Sugai Ai

Viesti Kirjoittaja Sugai Ai » Ma Touko 01, 2006 21:03

Englanniksi käännetyistä animeista voi sensuroida puheen kokonaan! Varsinkin nimet kuulostaa kauheilta! Ja englanninkielisessä Furubassa Yukin äänenä on MIES!!! :shock: Kauheaa!!!!

pienikisu

Re: Sensuroitavin yksittäispiirre

Viesti Kirjoittaja pienikisu » Ma Touko 01, 2006 21:47

p
Viimeksi muokannut pienikisu, To Huhti 07, 2011 22:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Arakat

Viesti Kirjoittaja Arakat » Ti Touko 02, 2006 16:28

Minä tosiaan luulin että boing-boing tarkoittaa juonen epäjohdonmukaisuutta :oops:

Eniten noista minua ärsyttää ärsyttävät mukulat päähenkilöinä. Lähinnä tytöt. Ei minulla sinänsä ole mitään teini-ikäisiä ja sitä nuorempia päähenkilöitä vastaan, itsekin olen 15 ja samanikäisiin hahmoihin on helppo samaistua. Mutta kun Kagome Higurashi, Ichigo Momomiya ja Usagi Tsukino (ja lukuisat muut...) ovat niin ärsyttäviä, että pahaa tekee!

Myös shounen-sarjojen ylimachoilu käy välillä hermoille. Eli päähenkilö hyppää oikein näyttävällä loikalla pelastamaan kaikki ystävänsä ja päätyy lähikuvaan hymyilemään itsevarmasti ja sanomaan jotain tyyliin "Saat nähdä mistä minut on tehty! Valmistaudu tappioon!". Ja taustalla pauhaa mahtipontinen sankarimusiikki. Argh.

Ja mitä noihin pantsuihin ja boing-boingiin tulee, jos niitä alettaisiin sensuroimaan, silloin voitaisiin myös sensuroida miesten teatraaliset paidanmenetykset ja kaikki muu fanservice. Ja sitähän ei kukaan halua :wink:
Sentimental na aoi sora wo

Mada mada no mada dane!

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » Ti Touko 02, 2006 17:22

Ärsyttävät mukulat päähenkilöinä. Tuntuu että niiden päät on täynnä tyhjää ja tuuli senkus viheltää korvien välistä ;)
Teinit on sinänsä ihan ok, kuulun itsekin heihin tietty, mutta onko niistä teineistä pakko tehdä niin tyhmiä? *voih* Onko älykkyys aliarvostettua vai nähdäänkö se pelkästään näsäviisautena, tjtn?
Tuota tuota, itse en yleensä samaistu samanikäisiin, vaan vanhempiin. Tiedä tuota sitten. Ihan hyvin voin elää kolmekymppisen tunteita ;)
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Arakat

Viesti Kirjoittaja Arakat » Ti Touko 02, 2006 20:36

[Offia once again]

Itse asiassa minäkin samaistun helpommin vanhempiin henkilöihin, en ole oikeastaan koskaan tainnut samaistua itseni ikäiseen hahmoon :D Kunhan heitin tuohon edelliseen viestiini ympäripyöreän latteuden...
Sentimental na aoi sora wo

Mada mada no mada dane!

namida

Viesti Kirjoittaja namida » Ti Touko 02, 2006 21:01

Oi jos olisi saanut vastata tuohon kaksi. Olisin laittanut pantsujen lisäksi boing-boing-efektin. Pilaavat monta sarjaa.
Mutta mutta. Mitäs ärsyttävää on Honda Tohrussa, päähenkilöissä jotka ovat lapsia tai homoseksuaalisuudessa? :D

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ti Touko 02, 2006 21:15

kodomo kirjoitti:Mitäs ärsyttävää on Honda Tohrussa
Luetaan niitä aiempia viestejä: http://forums.animeunioni.org/viewtopic ... 7&start=47
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

namida

Viesti Kirjoittaja namida » Ti Touko 02, 2006 22:11

Darth Mauno kirjoitti:
kodomo kirjoitti:Mitäs ärsyttävää on Honda Tohrussa
Luetaan niitä aiempia viestejä: http://forums.animeunioni.org/viewtopic ... 7&start=47
Kyllä minä ne olin lukenut, ja tiesin kyllä miksi jotkut vastasivat tähän galluppiin Honda Tohru. Tarkoitin tuolla kommentillani lähinnä sitä, ettei minua Tohrussa mikään häiritse.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”