Kenet animeteollisuuden merkkihenkilön haluaisit tavata?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mikarin
Chibi
Viesti:

Kenet animeteollisuuden merkkihenkilön haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Mikarin » La Syys 05, 2009 17:58

Tehdäänpäs tälläinen ketju, kun animetapahtumat ovat heräämässä siihen, että tapahtumiin on Ihan Kiva(tm) saada japanilaisia kunniavieraita. Eli: Kenet japanilaisen animejulkimon haluaisit tavata? Haluaisitko hänen pitävän ohjelmaa jossain Suomen conissa? Millaista? Miksi juuri hän/he? Listatkaa oikein kunnolla ja ehkä joku suosikeistanne saapuu Suomeen johonkin tapahtumaan!
Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

jtn

Re: Kenet animeteollisuuden merkkihenkilön haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja jtn » La Syys 05, 2009 22:48

Aloitetaanpas ohjaajanpuolikkaista: Hayao Miyazaki, Isao Takahata, Akitaro Daichi, Kunihiko Ikuhara
Ja mangakanneljänneksistä: Hiromu Arakawa, Rumiko Takahashi, Makoto Yukimura, Kiyohiko Azuma, Kenichi Sonoda, Leiji Matsumoto
Sekä vielä lopuksi muista: Megumi Hayashibara, Kotono Mitsuishi

Olisi kysyttävää jokaiselta, ja hyllystä löytyisi jotain mihin pyytää puumerkki. Ja nostan kyllä hattua jos yksikään noista tulee tähän maahan suomalaispään aloitteesta.
- Jussi Nikander

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Pe Loka 02, 2009 20:26

Voi, Hayao Miyazaki, Ai Yazawa, Yuu Watase, Arina Tanemura, Hiromu Arakawa, Kiyohiko Azuma! Jos joku heistä Suomeen tulisi, niin siinä olisi sitten painavaakin painavampi syy mennä siihen tapahtumaan mihin-he-ikinä-tulisivatkin.
Yksinkertaisin syy miksi olisi kiva heidät tavata on, että ihailen kaikkia jollain tapaa. Kärjessä tällä hetkellä nimenomaan Yazawaa ja Miyazakia. Olisi hienoa tavata henkilö, joka pystyy tekemään jotain niin upeaa animea tai mangaa, joku, joka yksinkertasesti piirtää tajuttoman kauniita kuvia ja keksii mahtavia juonia. Joku yksinkertainen Q&A-tilaisuuskin kelpaisi, toki jos jotain luovempaa tulee mieleen niin sitten.
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

Tounis

Viesti Kirjoittaja Tounis » Su Loka 04, 2009 22:22

En kyllä henkilökohtaisesti haluais tavata ketään, mutta esimerkiksi SHAFTin superohjaaja Akiyuki Shinbou olisi kiinnostava nähdä ja kuulla hänen juttujansa animusta. Muutenkin joku animuohjaaja vois olla jännä.

Ääninäyttelijäpuolella on tietysti paljon kiinnostavia hemmoja, esimerkiksi Norio Wakamoto, Ayako Kawasumi ja Miyuki Sawashiro. En tosin niin hyvin tyyppejä tunne, että osaisin sanoa keltä tulis tarpeeksi hyvää läppää johonkin puheohjelmaan.

Oikeesti äänestän vaan lisää japanilaisia naisia kunniavieraiksi.
mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » Ma Loka 05, 2009 18:51

Hayao Miyazaki ehdottomasti. Rakastan monia hänen ohjaamiaan elokuvia. Ne ovat ihan omaa luokkaansa.

Ääninäyttelijöiden puolelta Jun Fukuyaman, Kappei Yamaguchi ja Maaya Sakamoton. Pidän heidän äänestään ja osasta rooleista. Hoitavat hommansa paremmin kuin hyvin. Kuulostavat erilaiselta eri rooleissaan ja se on mainiota, lisäksi eläytyvät hyvin.

Mangamaailmasta taas Takeshi Obatan, Tsugumi Ohban, Kaori Yukin, Kiyo Kyujyon ja Yana Toboson. Ihailen heidän taidettaan/tarinoitaan. Ja tottakai olisi hienoa nähdä yhden lempisarjansa luojan.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Venia

Viesti Kirjoittaja Venia » Ma Loka 05, 2009 21:31

Hayao Miyazaki olisi varmastikin ihana tavata. Haluaisin kysyä häneltä monenlaista hänen elokuviinsa ja ajatuksiinsa liittyen.

Seiyuista haluasin tavata Akira Ishidan, Megumi Ogatan jaTomokazu Sekin. Ishida vaikuttaa minusta todella suloiselta ihmiseltä, ja ääninäyttely onnistuu
häneltä tosiaankin hyvin. Ogataa taas olen ihaillut jo todella pitkään, ja hänellä on tietysti myös kiva ääni. Seki puolestaan vaikuttaa niin oudolta ihmiseltä kuin
olla ja voi, ääninäyttelytaidoista puhumattakaan. Minulla on myös kymmeniä muita seiyuita, jotka haluaisin tavata aivan yhtä paljon, mutta listastani tulisi liian pitkä,
joten jätän heidät mainitsematta.

Mangapuolelta haluaisin tavata kaikki CLAMPin jäsenet, joita ihailen tottakai suuresti, kun CLAMPin sarjat ovat aina olleet ehdottomia suosikkejani. Ai Yazawa ja Gosho Aoyama olisi myös mukava tavata.

Mutta jos sitten tulisin tavanneeksi jonkun edelle mainituista henkilöistä, niin en saisi kyllä suutani avattua. Tälläiselle minun kaltaiselleni otakulle animeteollisuuden henkilöt ovat suurimpia idoleita manga ja anime-hahmojen ohella.
En ole mikään innokkaimman pään coni-kävijä, mutta jos joku minun rakkaista idoleistani tulisi paikalle, niin tottakai täytyisi mennä. En uskalla edes kuvitella, että miten ihanaa olisi omistaa signeerauksilla varustettu lempimanga tvs.!
愛シタ日々ガ 残骸ニナル 僕ノ心ノ炎   
 The Beloved days have become ruins in my heart's flame

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » Ke Huhti 18, 2012 18:17

Animeteollisuuden puolelta tietenkin Hideaki Annon ja Hayao Miyazakin
Mangakoista tietenkin Yoshiyuki Sadamoton, Hiromu Arakawan ja Himaruya Hidezakin (Päällimäisinä mielessä)
Tahtoisin tavata myös ääninäyttelijä Megumi Hayashibaran ^^

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » La Huhti 21, 2012 19:27

Mielelläni tapaisin Arina Tanemuran, ja PEACH-PITin~ Toki Hayao Miyazaki sopisi =w=

rororonoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rororonoa » La Huhti 21, 2012 23:07

Oioioioi ehdottomasti herra Eiichirou Odan! Olisi kai miljoona muutakin, mutta Oda kyllä voittaa mennen tullen.

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » La Huhti 21, 2012 23:59

Ei heistä kukaan ole suurempi merkkihenkilö, mutta kunnioitan heitä itse ihan kuin olisivat. Heistä kenestäkään ei varmaan olisi coni-vieraaksi, mutta ilman muuta haluaisin tavata!

Mangan puolelta:
Minami Ozaki: Idolini jo monta vuotta. Halaisin, juttelisin ja utelisin, miten voisin ostaa itselleni Akuratsun (ilmeisesti Minami Ozakin itse suunnittelema risti).
Furuya Usamaru: Kertoisin ainakin, että "Työsi koskettavat minua."
Asa Higuchi: Onnittelisin tyttärestä ja kysyisin hänen mangastaan yhden jutun, mikä minua on askarruttanut jo kauan.
Horihone Saizou: En tiedä uskaltaisinko sanoa muuta kuin, että "Teet parasta hentai-mangaa, mitä olen koskaan lukenut." ja pyytäisin nimikirjoituksen.
Tsukumo Gou: Juttelisin mielelläni hänen kanssaan pikkupojista.

Tämä nyt ei liity oikeastaan aiheeseen mitenkään, mutta oli pakko pistää tähän viestiin:
Sumi Kenichiro: Menisin hänen kanssaan naimisiin ja sitten me viljelisimme tomaatteja. Katsoisin joka näytelmän, jossa Sumi-chan esiintyy (hän on enemmän näyttelijä kuin ääninäyttelijä) ja alkaisin jopa käyttää silmälaseja, koska hänellä on silmälasifetissi. Olen salkannut Sumia aktiivisesti vasta vuoden, mutta pidän hänestä tosi paljon ihmisenä. Söpö, pirtsakka ja hieman lapsellinen. Nyt kun tarkemmin mietein niin hän ainoa mies, joka minua tässä maailmassa tällä hetkellä kiinnostaisi... Saahan sitä haaveilla. :D
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”