Esittele itsesi! (Jinsei ry - Pori)

Keskustelua Porissa toimivan Anime- ja Mangaklubin, Jinsei ry:n toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jinsein Kollektiivi

vermes
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vermes » Ke Tammi 11, 2006 18:32

Minä olen välttämätön paha ja varoittava esimerkki.
Viimeksi muokannut vermes, Ma Elo 21, 2006 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
and now for something completely different
http://infamyinfamy.tumblr.com/
http://axolotleatsouls.tumblr.com/
Törkeä, mutta tärkeä

Fafy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fafy » To Tammi 12, 2006 05:01

Älä ole Vermes tommonen, kerro meille lisää. We all want to know! ^^
-: Sorry I'm late. I got lost on the road called life. :-

Jinsei ry, Porin Anime- ja Mangaklubi
Grand Vizier & Supreme Guild Master of Art ~~^argl^~~

Buki-Baka

Viesti Kirjoittaja Buki-Baka » Pe Helmi 10, 2006 19:45

Hyvää Huomenta Kaikille.

Nimi: Tero Saarenmaa Alias Tez tai Buki.

Ikä: No tuossa tuli muutamisen viikkoa sitten 16 täyteen.

Tuntomerkit: Olilla olevat (yleensä rasvaiset) mustat hiukset. Pituutta on semmoinen noin satakahdeksankymmentä(ja lisää tulee). Mustaan sitä tulee pukeuduttua usesti tai ainakin tummiin väreihin.

Asuinpaikka: Täällä Huoneeni syövereissä Porin Harmaalinnassa.(se on ihan siinä ulvilan rajalla.)

"Oppi"laitos: Ulvilan Lukio.

Harrastukset: Yllätys yllätys Anime ja Manga, roolipelit(lähes kaiken kokoiset ja muotoiset.) ja Figupelit.

Musiikki: Kyllä se varmaan on vanha kunnon Hard Rock ja metalli musiikki.

Lempi...

Väri:Musta ja viinin(Veren)punainen.

Ruoka:Pasta.

Juoma:Kyllä se on ver... eiku Maito.

Eläin:Isove...eiku...

Kirjailja: Eoin Golfer.

Anime: Bleach ja Naruto.(ei ole muita ollut kauheasti saatavilla.)

Manga: Kiistämättömästi One Piece!(tässäkään ei kauheasti ole kilpailioita ollut)

Miten löysin Animen/Jinsein: Animeen tutustuin jo lapsena Hopeanuolen ja muiden kanssa ja mangaan tutustuin One Piecen kanssa(eli en ole kauhea manga "friikki"). Jinsein löysin Furinjin kautta.
Viimeksi muokannut Buki-Baka, La Helmi 11, 2006 20:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Asenteella mennään.

-Baka Egakuun-

"My job is to protect them."
-Jhonny "Jhon" Semmington-

zombie

Viesti Kirjoittaja zombie » La Helmi 11, 2006 19:31

On this kind of night I crave for blood...
Eli hyvin synkkinä ja pimeinä hetkinä saatan ilmestyä jostain katsomaan animea...Kävinpä tuossa 2005 kuuluisassa peli-ilassa Munchkinia pelaamassa ja jotain peliä, jonka nimeä en nyt juuri muista, mutta hauskaa oli :wink:

Syynä harvoihin käymisiin on, että asun merikarvialla ja muut harrastuksetkin syövät aikaani...
Mutta aina kun satun porissa olemaan ja video ilta sattuu olemaan, niin jostain synkästä varjosta ilmestyy synkkä hahmo 8)

Nimi: Tuomas Miettinen (a.k.a zombie)

Ikä: 16 (( mutta ei välillä tunnu siltä :D ))

Tuntomerkit: Melko pitkät mustat hiukset ja musta pukeutuminen...(( ja oudot housut :lol: ))

Asuinpaikka: Merikarvia (ja porissa tulee oltua myös silloin tällöin))

Oppilaitos: Suuri Ja Mahtava Merikarvian Lukio

Harrastukset: Roolipelaaminen(ja ihan ropekirjojenkin pelkkä lukeminen),
kaiken maailmaan tietokone tai konsolipelit, lukeminen, anime, manga ja figuilu (warhammer 40 000)

Musiikki: melkein kaikki, mutta yleensä en pidä suomenkielisestä musiikista.

Lempi juttuja:

Väri: musta, punainen ja lila

Ruoka: savusiika

Juoma: kylmä sprite

Eläin: olen allerginen melkein kaikille :cry:

Kirjailija: Margaret Weis

Anime: Bleach

Manga: One Piece

((Ja pakko kertoa suuri salaisuus miten saa Furinjin sekoamaan...
One Piecessä ja Hellsingissä on jotain yhteistä... nimittäin asenne 8))
''Mähän en kuole !'' Monkey.D.Luffy One Piece nro. 8

*Mental Image: kuvittele pieni chibi Alucard tepastelemassa kuun valossa ilkeä virne naamallaan sanoen: ''On this kind of night I crave for... cheese !''*

Haru_

Re: Esittele itsesi!

Viesti Kirjoittaja Haru_ » La Maalis 11, 2006 18:46

Joohh, olen ihan uusi ilmestys ;D

Nimi: Marjet Nyman
Ikä: 14
Syntymäaika: 20.8.1991
Nimimerkit netissä: Öhh... milloin mikäkin... "Haru" (ja sen variaatioita) ja mitä lie ;D Ja aina tuppaan unohtelemaan ne... -.-"
Tuntomerkkejä: Öhh... hiusten väriä on aika huono sanoa, koska se vaihtelee aika usein... tuota... nyt just vaaleat ja tuolta takaata löytyy mustaa ;> Hmm... jaja pukeudun aika erottuvasti... enkä sitte tiedä muuta ^^" Vahva meikki ;P Pituudeltani oon jotain 168cm kait... no mutta ei sitä kukaan varmaan tule mittailemaan, luulisin.
Asuinpaikka: Pori tietenkin ja siellä perämettärämeikkö-Lyttylässä asustan >xD
Koulu: Pohjois-Porin koulu -.-" haluun pois sieltä! XD
Harrastukset: Anime ja manga tietenkin ;D ja cosplay/crosplay <3 Kirsikankukkacon Turussa 14.5-05 oli eka tapahtuma, jossa cossasin ja johon edes otin osaa ^^ Ja piirtelen todella paljon ja voin jopa sanoa olevani aika hyvä siinä ;D Tosin netissä surffailessa aina näkee jotain superhyperüberhienoja töitä ja kateus iskee ^^" Teen aina kaiken niin huolimattomasti ;P Mitään urheilullista en harrasta, paitsi mitä nyt joskus kivoina päivinä innostun lähtemään liukastelemaan lenkille ^.~ Talvella ei nyt muutenkaan huvittais tehdä mitään -.o Ainiin ja pelaan GC:lla zeldoja ja sitte siinä on gameboy player jonka kanssa tulee pelailtua ^^ Ja 8-bittinen nintendokin löytyy! xD oikee mato/kenkälaatikko ;P
Ja musiikkia kuuntelen tietenkin, ilman sitä kaikki olisi tylsempää :P j-rock ja -pop ovat lähellä sydäntäni<3 ja oikeastaan musiikin kannalta olen kaikkiruokainen 8)

Lempi...
Väri: Punainen, pinkki, musta, sininen, valkoinen ja violetti ^.^
Ruoka: Kaikki menee paitsi silakkaruoat ja jotkut jouluruoat x.X
Juoma: Light-versiot LIMPPAREISTAAA<3<3
Musiikki: No taisipa tulla selville jo tuolla aikasempaa ^^
Eläin: Kissa tai lintu ehkäpä :)
Anime: pööhh... aika paljon vaihteleepi, mutta ainakin tälllä hetkellä Naruto, Fruits Basket, Fullmetal Alchemist, Full Metal Panic, Ranma½ :lol: hmm... ja monista oon kattonu ekoja jaksoja mutta en sitte oo jaksanu syventyä sen enempää ^^"
Manga: Noh, noista animeista on ihan kiva lueskella, vaikken niinkään ole niin suuri mangan ystävä kuin animen ;D XDDD

Urahara

Viesti Kirjoittaja Urahara » Ti Maalis 21, 2006 12:16

Nimi: Hannes Ranta
Nick: Urahara (tiedetään, ei mielikuvitusta, mutta Urahara rules!!)
Ikä: 16
Asumispaikka: Ulvila
Mangat: Bleach, Naruto, !!!!Chrono Crusade!!!! jne jne
Anime: Samat ja vähän ekstraa
Ulkonäkö: Kauhea pallo, farkut, kauluspaita
Harrastukset: Anime/manga, ihme ihme, roolipelit, kaikenlainen maailman valloitus suunnitelmien tekeminen, kirjoittaminen
Lisää saatte kuulla suoraan jos kiinnostaa ;)
Perhe: Perhe? Mikä perhe? Onko sellaista olemassa? *Kääntyy poispäin ja jatkaa animen tuijottamista kuolan valuessa suusta*
Lemmikkielukka: Söpöt pienet demonit (ja kissatytöt) :)
Viimeksi muokannut Urahara, Ma Touko 08, 2006 09:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mordja von Ribbentrop

Viesti Kirjoittaja Mordja von Ribbentrop » Ti Maalis 21, 2006 13:16

Nimi: Valtion valtiolo-velvollisuuden vuoksia en saa paljastaa sitä...
Nick: käyttäjä tunnus kertoo kaiken...
Ikä: liikaa *tarttuu kävely keppiinsä ennen kun lähtee taas matkaan*
Asumispaikka: planeetta Maa (toistaiseksi)
Mangat: Bleach, Naruto, Chrono Crusade, Ranma ½, Love Hina ja muutama muu
Anime: edelliset ja roppakaupalla lisää, kuten Dragonhalf, Furikuri, Chobits, Full Metal Alchemist ja Helsing
Harrastukset: niitä minulla on monia...
Ulkonäkö: pitkä kaveri ja omalaatuinen *lapset rupeavat itkemään nähdessään ja ihmiset väistävät tieltäni kaduilla*
Koulu: onhan sitä tullut opiskeltua jonkin aikaa...
Perhe: kyllä sellainenkin löytyy...
Rauha on valhe, on vain intohimoa.
Intohimosta saan voimaa,
voimasta saan mahtia,
mahdilla saan voiton,
voiton avulla kahleeni ovat vapaat.
Voima vapauttaa minut.

hellu<33

Viesti Kirjoittaja hellu<33 » Ke Touko 03, 2006 16:10

No kai mäkin sitten vastaan :D

Nimi: Helena Kuusisto
Ikä: 13v
syntymäpäivä:6.11.1992
tuntomerkit: oon aika pitkä pääl 170cm, vaaleat hiukset, olen luonteeltani öööö.. puhelias, aika hullu ja herkkä :P
Koulu: Pohjois-Porin yläaste
Harrastukset: Karate, Jinsei, piirtäminen ja lukeminen

LEMPI
Väri: musta, vaaleanpunainen ja kaikki vaaleat värit :mrgreen:
Ruoka: pyttipannu.. tykkään kyl melkein mistä vaan
juoma: cokis
musiikki: en osaa sanoo mitään bändii mut kuuntelen aika paljon rockia ja poppii
eläin: Hmmm.. kyl se varmaan se koira sit on.. meil ei oo mitää eläimii ku oon allerinen. joskus oli koira :)
Manga: mulla ei oo mitään yhtä lempparii vaan luen montaa sarjaa samalla. esim. Ranma. inuyasha, Fake, love Hina, salapoliisi Conan ja one piece :D

Spluuga

Viesti Kirjoittaja Spluuga » To Touko 04, 2006 01:01

jaahas.. kai tännekkin pitää spawnautua taas uudestaan kun jaksoi päivittää profiilinkin..

Nimi: Tuomas Sallinen
Nimellinen ikä: 21 (riippuen laskenta tavasta)
Title: Primogen (1 vote)

Tuntomerkit: pitkä mustiin pukeutuva otus vaaleilla hiuksilla ja silmälaseilla..
Harrastukset: V:tes, lautapelit, tanssipelit ja kasa muuta häröä.. AIIIIIIIIIIRSOFT..
Asuinpaikka: Keskusta.. kyllä.. keskusta on n. 50 metriä halkaisijaltaan oleva piste alaoveni edessä.

Lempi-:
Väri: Tumman sininen, musta, punainen, pinkki.. riippuen mielialasta..
Eläin/otus: Kissa
Ruoka: Ei erityistä mutta lähinnä pizza
Musiikki: Psyketrance, goa, drum & bass, jpop ja jcore, metalli, sankarimetalli, taistelumetalli, industrial ja paljon muuta..
Kirjallisuus: William Gibsonin Neuromancer tai Pattern Recognition

Eiköhän siinä ollut ihan tarpeeksi tietoa.. aina voi kysyä jne...
Viimeksi muokannut Spluuga, Ma Kesä 09, 2008 13:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"I shall sleep but not rest. I gird myself for battle of the mind. As I lie in torpor I shall kill any memory that makes me less than I ought to be, less than I need to be, less than the greatest of my kind" -Dracula, Rites of the Dragon.

Jolez

Viesti Kirjoittaja Jolez » Ma Kesä 19, 2006 01:15

Jole, Joletsi tai "tuo punapää" ovat vain pieni osa nimistä joilla minun huomioni saa kiinnitettyä, vaikka viralliset tahot eivät minua tunne kuin nimeltä "Jon"

Ikää, kuten keväitäkin on kertynyt kasaan muutamia, aina alkaen vuodesta 87'. Tunnistaminen on helppoa, etsit vain katseellasi miespuolisen henkilön jolla on (useimmiten) lasit sekä (ainakin vielä) kohtuuttoman pitkät oranssit hiukset. Jaa miksikö oranssit? Obelix-efekti, tipuin pienenä porkkanakeittoon.
Tällä hetkellä minut löytää vielä Porista, ruosniemen suunnalta jos tarkkoja halutaan olla. Siellä minulla on oma lepakkoluolani jossa on 300 hyllymetriä alkuperäistallenteita Babylon 5-sarjasta, muutama manganide sekä tietokoneita. (Yksi edellisistä on valhetta.)

Musiikin osalta osaan nauttia lähestulkoon mistä tahansa, tosin metalli, perusrock sekä muu vastaava on tällä hetkellä lähinpänä sydäntä. Kaikkiruokaisuus on avainsana tässä asiassa. Eivät kirjatkaan ihan ilman huomiota jää, sci-fiä ja fantasiaa tulee ahmittua aina sopivin väliajoin.

Jinseistä
kuulin ensimmäisen kerran... joskus kauan sitten, päätin tulla käymään yhdessä videoillassa, ja tässä sitä nyt ollaan. :D En ehkä ole aktiiisin jäsen mutta olen kyllä paikalla aina kun kalenterissa on tilaa. ^^

Mitäs muuta keksisin tähän... Vampyyrit ovat kivoja, japanilainen ruoka on namia, kuten myös pockytkin, lasi on puolitäynnä ja neljäkymmentäkaksi on vastaus perimmäiseen kysymykseen. :wink:
Animen Laki #31. Hiusten väriopillisen vaihtelevuuden laki

Mitä tahansa väriä näkyvällä spektrillä pidetään luonnollisen hiusten värinä. Tämä saattaa vaihdella ilman varoitusta tai syytä.

Halcyon

Viesti Kirjoittaja Halcyon » To Loka 05, 2006 11:02

Iltaa ja huomenta.

Minä:
Ongelmatapaus joka on syntynyt samana jumalan hylkäämänä vuonna kuin Furinji, noh nyt ollaan Jinsei listoillakin et mitäs täst enään pahempaan päin.

Harrastuksiin kuuluu vähän kaikenlaista eikä oikeastaan mitään.
Mitä minulla o mangasta sanottavaan lukekaa ihmeesssä Planet Ladder.

Katsotaan jos poikkeais kääntämässä jossain teidän tapahtumassa ennen seuraavaa Ropeconia, mutt en kyll pysty lupaa mitään elämä tuo ja elämä vie....

Jaahas ja nickki o näyttävästi teille Halcyon, mutta sen käyttäjii alkaa olemaan pikku hiljaa liikaa..that cruel world. Mutta mutt tunnetaan myös seuraavilla nickeillä eripaikoissa...Douze, KJFG, Fionel, Inad ja Fileservu....viimeinen ei sinänsä oo ollu aikoinaa ihan mun omani mutt oo sen tässä ajan saatossa ominut omakseni.

Itse en juurikaan tässä ympäristössä suosi suomenkielisiä sivuja.
Ja kaikkihan tietää että englanti o huomattavasti helpompaa.....

Niin ja muuten kyllä koko pienen elämä olen Porissa asunut. Juu, kyllä minä olen "Opiskelija".

Tuntomerkkejä...onpas vaikeaa...no kyllä te nyt mutt tunnistatte ku näätte tai no ainakin toisella kerralla.

Musiikista: No tossa play listissä näyttäs olevan Aki Misatoa ja Miz:iä sekä Lapponia että KGNE - Rumbling Hearts

Mutt jatketaan täst jonakin toisena hetkenä ja kenties jopa jossain toisesssa paikassa.
Viimeksi muokannut Halcyon, Ke Loka 18, 2006 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

K S (P)

Viesti Kirjoittaja K S (P) » Ke Loka 18, 2006 07:52

Kyllä kai tämäkin tarvii joskus tehdä......

Nimi:Sami Kaartinen. Netissä näkee milloin mitäkin(yleensä silti Samwais)
Ikä:18
Tuntomerkit:Glasögonen(=lasisilmät... eiQ silmälasit >.<), musta vaatetus ( ei mikään kovin hyvä tuntomerkki), olen yleensä se yksi jätkä siellä animehuoneen nurkassa yksikseen istuksiva hemmo xP
Asuinpaikka:Käppärässä Kielokadulla
Kouluni:Länsi-Porin Koulu(tuttavallisemmin Länkkä)
Harrastukset:Tietokoneella häröily, anime ja manga (yllätys)
Lempizydeemat:
Musiikki:kaikki menee
Ruoka:kaikki menee
Väri:valkoinen,punainen ja musta
Anime:vaikka mitä
Manga:Claymore, Chibi Vampire xDDD, Bleach, Naruto, Freezing, MaiHime ja kaikkee muuta kivaa ^^

edit: jaksoinpas kolmen vuoden jälkeen päivittää tiedot lolz xP
Viimeksi muokannut K S (P), Ke Maalis 18, 2009 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Neko-musume

Viesti Kirjoittaja Neko-musume » Ke Touko 16, 2007 23:42

Melkein puolen vuoden väli viimeisimpään viestiin...

Nimi: Essi Lehto
Tunnistaa myös nimen Esa
Iästys: 20

Esiintymisalue: Pori

Tunnistat: 168 cm tai jotain sinneppäin, siniset silmät, pitkähköt hiukset, silmälasipäinen.
Vaatetus vaihtelee kukkapaidasta ruutuhousuun.

Ammatintapainen:Kuorma-auton kuljettaja

Kuuli jinseistä: koulussa jinseiläiseltä.

Lemppareita:

Ravinto: (Hunajamarinoidut)Kanasuikaleet ja riisi :9
Juomapuoli: Ananasmehu
Manga: Melkein mitä vain mitä naaman eteen lykätään (mm. xxxholic, fruits basket, Yotsuba&!, Full metal alchemist, Mahoraba).
Anime: Melkein mitä tahansa (Witch hunter Robin, Martial successor nadesico, azumanga daioh, Mahoraba).
Harrastelee: Lukeminen (mangan lisäksi muita sarjakuvia ja kirjoja), tietokoneella näprääminen, satunnainen pyöräily ja uinti.

Että näin.
Viimeksi muokannut Neko-musume, To Maalis 24, 2011 23:42. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Vaihtoehtoinen loppu ei aina ole vaihtoehtoinen
Jäsenvastaava/Sihteeri Jinsei Ry

Purachina

UPDATE.

Viesti Kirjoittaja Purachina » Ke Touko 23, 2007 20:28

Päätinpä kirjautua uudella tunnuksella kun tuo vanha alko ärsyttää :F

Nimi: Marjet Nyman
Ikä: Laske syntymäajasta :''D
Syntymäaika: 20.8.1991
Nimimerkit netissä: Nyt on tullut tää Purachina aika yleiseks ;3
Tuntomerkkejä: ... mitäs sitä nyt sanois o.O tyylini on sekalainen. Hiuksien väri vaihtuu melko usein (vaikkakin nyt se on pidättäytynyt tässä mustanruskeassa niin, että on ilmaantunut ikävää juurikasvua >.<" Animeconiksi kuitenkin pitää värjätä viimeistään sitten ;D sinisellä tai blondilla, ei oo varma vielä. Riippuu hieman erinäisistä seikoista cossiin liittyen.)
Asuinpaikka: Pori, Lyttylä
Koulu: Pohjois-Pori, muttei kuitenkaan enää kauaa.
Harrastukset: Anime (animewatcher.net:ssä mulla on sama nimimerkki kuin täällä, silleen btw.), manga, cosplay/crossplay, piirtäminen, AMV:iden tekeminen, musiikin kuuntelu, no-life, trampoliinilla pomppiminen... lenkkeilyä ja semmosta perussettiä tulee silloin tällöin harrasteltua :'D
Niin ja coneissa käyminen. On tullut nähtyä:
Sakuracon/Kirsikankukkacon (2005) - Cosplayni oli Inuzuka Kiba
Mangapäivät (2005) - Nara Shikamaru
Tracon (2005) - Ayasegawa Yumichika
Animecon IV (2006) - Ken Ichijouji, Izumi Koushiro
Tracon II (2006) - Rufus Shinra
Tampere Kuplii (2007) - Zidane Tribal
. Ja lisää on tulossa.

Lempi...
Väri: Punainen, pinkki, musta, valkoinen, sininen, vihreä, violetti, hopea
Ruoka: Olen (lähes) kaikkiruokainen :D
Juoma: (lähes) kaikki uppoaa.
Musiikki: Musiikin suhteenkin olen 'kaikkiruokainen' :''3
Eläin: Lintu, kissa
Anime: Tällä hetkellä D.N.Angel, Ragnarök the Animation, Love Hina ja Sukisyo.
Manga: Absolute Boyfriend

Jepah, siinä kai se sitten oli.
~ Bomb-A-Head ~

Demonica

Viesti Kirjoittaja Demonica » Ti Touko 29, 2007 19:06

Morjens!
Sain viimein toimivat tunnukset tänne niin hyökkäämpä tänne ensimmäisenä^^

Nimi: Antti Juutilainen
Nick: Demonica tai MastaH
Ikä:19v (heinäkuussa 20)
Tuntomerkkejä?: Ruskeat lyhyet hiukset jotka kasvaa taas hyvää vauhtia ;) Pukeutuminen on yleensä aika musta voittoista joskus voi löytyä punaista tai valkoista.
Miten kuulin Jinseistä?: Eksyin vahingossa Jinsen sivuille jostian animeunionin kautta muistaakseni o.o

Paikka: Pori , käppärä
Opiskelu/ammatti: Sähköasentajaksi valmistunut vuosi sitten ja ens syksynä aloitan opiskelun satakunnan amk:ssa.

Harrastukset: Rullaluistelu, Teräaseet, Roolipelit (FF, Starocean etc), Lukeminen ja tietokoneella touhuilu ja ofc anime :)

Lempi?
Väri: Valkoinen, hopea ja violetti
Ruoka: Kiinalainen ja pippuripihvi valkosipulikermaperunoilla mmmhhh :P
Juoma: Lonkero
Musiikki: Metalli ja J pop/rock lähinnä.
Anime: Fist of the northstar leffa, Bleach, Helsing, Black Lagoon, Elfenlied, Rurouni Kenshin ja Trinity Blood.

Jep jep -->
I just want the present to stand still...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jinsei ry, Porin Anime- ja Mangaklubi”