Animecon 2012 - tukea tiedonlevitykseen?

Kuopioon perustetun anime- ja mangayhdistyksen keskustelualue. Aiheena pääosin itse seura, anime ja manga sekä muu näihin asioihin liittyvä.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kamy / aktiivit

Kateen

Animecon 2012 - tukea tiedonlevitykseen?

Viesti Kirjoittaja Kateen » Ke Marras 17, 2010 22:58

Hei,
olen tässä miettinyt, että vuoden 2012 Animeconin järjestäjän Kamyn aktiivien ja Finncon-Animecon 2011:n pitäisi varmaan jollain lailla iskeä viisaat päänsä yhteen sen harhaluulon torjumiseksi, että vuoden 2011 Animecon on viimeinen... Tällainen huhu kiertää nyt vähän siellä sun täällä (aniki, irc-galleria...).

Mitä asian eteen voitaisiin tehdä?

Terv. Kat,
2011-conitean puhis sekä TAS:n tiedottaja vm. 2009-2010

Urumi
Urumi
Viesti:

Re: Animecon 2012 - tukea tiedonlevitykseen?

Viesti Kirjoittaja Urumi » To Marras 18, 2010 13:34

Laitetaan Anikiin topic, jossa kerrotaan, että se on 2012:sta Kuopiossa? Kyllä se siitä leviää yllättävän nopeasti ja tässä on kaksi vuotta aikaakin. Saavat sitten juoruilijat ihmetellä, kun con tuleekin. \o/
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » To Marras 18, 2010 17:31

Ja ainahan sitä voi lisäksi mainostella laittamalla yhteisöä/etc pystyyn mm. naamakirjaan, galleriaan etc.

Mietin vain, onko tarpeeksi virallinen päätös jo että voidaan alkaa semi-mainostelemaan näin; olisi noloa jos mainostellaan nyt ja sitten kuitenkin kaatuu homma johonkin pikkuasiaan myöhemmin?

*Conia innolla odotellessa...*
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

Urumi
Urumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Urumi » To Marras 18, 2010 19:33

On sitä jo melko paljon suunniteltu, mutta päivämäärät ym. olisi tosiaan kiva saada ainakin alustavasti valmiiksi ennen kuin alkaa vetää mitään eeppisiä suunnitelmia.
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

Kateen

Viesti Kirjoittaja Kateen » To Tammi 20, 2011 03:41

Piti viime Conconissa bongata teidän puhis, mutta missasin - en tiedä mistä johtui. :(
On tämä elämä con-rikasta...
Hieno juttu, että Kamyssa tapahtuu!
Eiköhän se tieto tästä leviä, niin ihmiset pääsevät henkisesti valmistautumaan lähtemään mukaan järjestelyihin vuodelle 2012 myös....

__

Viesti Kirjoittaja __ » La Touko 21, 2011 05:17

Levitin viestiä eteenpäin twitterin puolella kun conissa joku KAMYläinen tuli vastaan bakaconissa, asia tuli puheeksi ja se oli kuulemma ok. ;)

LAV [Kitsune]

Viesti Kirjoittaja LAV [Kitsune] » Su Touko 22, 2011 13:33

Jaakui kirjoitti:Levitin viestiä eteenpäin twitterin puolella kun conissa joku KAMYläinen tuli vastaan bakaconissa, asia tuli puheeksi ja se oli kuulemma ok. ;)
Taisitpa puhua aiheesta ihan minun (kamyn pj ja animecon2012 pääjärjestäjä) kanssa, tai ainakin minä puhuin siellä animeconista useaan otteeseen. Olen myös levittänyt infoa asiasta sosiaalisessa mediassa ja myös video animeconia koskien on valmisteilla. Olen myös tulossa puhumaan tämän vuoden Animeconiin animeyhdistysten tulevaisuudesta sekä ylipäätään pitämään sen Animecon 2012 luennon. Kyllä se tietoisuus on lähtenyt jo leviämään ihan hyvää tahtia ja väärinymmärryksiä on korjailtu. Suurimpana huolena näyttäisi monelle olevan vain se, että tapahtuma on niin paljon kauempana täällä Kuopiossa.

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Kesä 13, 2011 18:07

jaahas... ensin kantautuu, että tänä vuonna olisi viimeinen animecon ja sitten kantautuu, että ei olisikaan. Ja nyt se vaikuttaa vielä selvemmältä, että tulisi olemaan. Hyvä niin, koska saatan missata tämän "viimeisen" animeconin. ^^`` Mutta joo.. Uskotaan nyt sitten tätä ja kaveria, jokka sanovat, että on tulossa. :)

Voisimpas vaikka sanoa joillekkin kavereilleni mesessä asiasta, mutta parhaiten tämä tieto lähtesi jollain julisteella/mainoksella leviämään. Ettei meidän, jotka niin coneista pidämme tarvitsisi olla huolissaan enempää. Mutta eiköhän sen kerkiä mainostaa.

Tos olis desucon hienosti tulossa + kaikki muutkin conit, niin eikun mainoksia kehiin. VARSINKIN sitten sinne finncon ja animeconiin, ettei kellekkään jää epäselväksi ettei 2012 ole animeconia enää tulossa. Se on sitten se virallinen alku teille järjestäjille alkaa kehittämään animeconia 2012. :D Joten eikun onnea matkaan ja saapi sitten nähdä, jos ilmaannunkin tänä vuonna finncon ja animeconiin, mutta ehkä sitten 2012. Nähellään ja onnea matkaan. + haleja kaikille.

LAV [Kitsune]

Viesti Kirjoittaja LAV [Kitsune] » Ti Kesä 14, 2011 07:33

Animeconissa järjestämme ainakin sen yhden paneelin joka kertoo 2012 Animeconista ja tarkoituksena on tehdä myös sinne yksi youtube video asiaa koskien. Tällä hetkellä kuitenkin on vielä kädet täynnä ihan Nekoconin kanssa, joka on vain viikkoa ennen Animeconia =)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Kesä 14, 2011 12:14

LAV [Kitsune] kirjoitti:Animeconissa järjestämme ainakin sen yhden paneelin joka kertoo 2012 Animeconista ja tarkoituksena on tehdä myös sinne yksi youtube video asiaa koskien. Tällä hetkellä kuitenkin on vielä kädet täynnä ihan Nekoconin kanssa, joka on vain viikkoa ennen Animeconia =)
Okei. no hyvä, että on tuommoinen paneli.
No keskittykää sitten vielä nekoconiin ja onnea nekoconin kanssa.

LAV [Kitsune]

Viesti Kirjoittaja LAV [Kitsune] » Ti Kesä 14, 2011 22:28

Tervetuloa vain pyörähtämään täällä Nekoconissakin, mikä taitaa olla Kawaconin jälkeen se pohjoisin coni sitten =)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Kesä 14, 2011 23:51

LAV [Kitsune] kirjoitti:Tervetuloa vain pyörähtämään täällä Nekoconissakin, mikä taitaa olla Kawaconin jälkeen se pohjoisin coni sitten =)
Kuopio on kuules pohjoisemmass kuin joensuu. :P
Nyt ei kyllä valitettavasti pääse. Lahteenkin meno on jo tarpeeksi hankalaa, mutta ei mahdottomuus. Kun ei täältä Lapista kulje junia sinne venäjän rajalle päin muuta kuin hesan kautta ja ei kyllä lentokoneitakaan sinne lennä. ^^`` Onneksi en sentään asu missään käsivarressa, vaikka ei se huono paikka varmasti asumiselle olisikaan, mutta ehkä vielä huonompi kulku yhteys.
Toivon niiiin syvästi, että tuo Kitacon pysyy pystyssä, eikä kaadu järjestäjä pulaan. Sitten taas kerran kaikki conit ovat eteläsuomessa ja pitää varmaan alkaa menemään ruotsiin coneihin. Joka voisi ollakkin mielenkiintoista ja ehkä yhteen menossakin tulevana talvena. :D Jos ruotsin kitacon järjestetään toistamiseen. (kuulin ruotsin-suomalaiselta kaveriltani tästä conista.) onhan sekin sitten yksi vaihtoehto coneiluun, kun ei niitä coneja täällä lapissa oikein ole.
Mutta hyvää nekoconia teille vaan ja pitäkää siellä hauskaa minunkin puolestani. ^^

Nettipiski

Viesti Kirjoittaja Nettipiski » Pe Helmi 03, 2012 22:45

Olisin menossa ensimmäistä kertaa Animeconiin enkä tiedä maksaako se ja, jos maksaa, niin paljonko? :)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Helmi 05, 2012 00:07

Nettipiski kirjoitti:Olisin menossa ensimmäistä kertaa Animeconiin enkä tiedä maksaako se ja, jos maksaa, niin paljonko? :)
Minun tietääkseni animecon ei ole maksullinen tai ei ainakaan silloin kun minä kävin 2009 siellä, niin ei ollut. Mutta asiahan voi toki olla muuttunut. En löytänyt animecon 2012:ta nettisivuja.. hmm.. noo.. luulen, et on ilmanen kun on aina ennenkin ollut. Ja jos maksaa, niin en kyl tiiä kuinka paljon. Varmaan jotain 5-20 euroon tai mitä nyt miettii näitä muita coneja, niin tolt väliltä ne maksut varmaan on ollut, jos edes on sisäänpääsymaksua.

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » Su Helmi 05, 2012 00:11

MAO kirjoitti:
Nettipiski kirjoitti:Olisin menossa ensimmäistä kertaa Animeconiin enkä tiedä maksaako se ja, jos maksaa, niin paljonko? :)
Minun tietääkseni animecon ei ole maksullinen tai ei ainakaan silloin kun minä kävin 2009 siellä, niin ei ollut. Mutta asiahan voi toki olla muuttunut. En löytänyt animecon 2012:ta nettisivuja.. hmm.. noo.. luulen, et on ilmanen kun on aina ennenkin ollut. Ja jos maksaa, niin en kyl tiiä kuinka paljon. Varmaan jotain 5-20 euroon tai mitä nyt miettii näitä muita coneja, niin tolt väliltä ne maksut varmaan on ollut, jos edes on sisäänpääsymaksua.
Tämän vuoden Animeconissa tulee aiemmasta poiketen olemaan pääsymaksu. Lisätietoa asiasta voi lukea esimerkiksi tästä ketjusta.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “KAMY, Kuopion Anime- ja Mangayhdistys ry”