KAMYn impromanga

Kuopioon perustetun anime- ja mangayhdistyksen keskustelualue. Aiheena pääosin itse seura, anime ja manga sekä muu näihin asioihin liittyvä.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kamy / aktiivit

Clacier
Viesti:

KAMYn impromanga

Viesti Kirjoittaja Clacier » Ma Maalis 29, 2010 19:24

Tarina:

KAMYn impromanga kertoo nuoresta lohikäärmeestä, joka on ikänsä kuunnellut vanhimpien opetuksia ja tarinoita ihmisten kielletystä maailmasta. Epämääräisiin selityksiin kyllästyneenä hän lähtee salaa ihmisten maailmaan selvittämään, millaisesta paikasta onkaan kyse. Pelkkä ihmishahmon ottaminen ei kuitenkaan takaa sopeutumista joukkoon...

Huomioitavaa piirtäjille:

- Sarjakuva ei saa olla täynnä yaoita, yuria tai muuta fanserviceä.
- Ei täydellisiä ylilyöntejä ja liioitteluja. Vaikka onkin fantasiamaailma kyseessä, niin tietyn tasoinen uskottavuus halutaan säilyttää.
- Lukusuunta vasemmalta oikealle.
- Omaa piirrustustyyliä saa käyttää, mutta hahmojen on pysyttävä tunnistettavina.
- Omalla vuorolla on piirrettävä vähintään yksi sivu. Maksimisivumäärä on neljä(?) sivua.
- Suht rauhallinen eteneminen, eikä esim. yritetä mahduttaa viittä uutta hahmoa ja kymmentä eri juonenkäännettä omiin sivuihin.
- Jos tuntuu siltä, ettet ehdi omalla vuorollasi piirtää ja haluat jättää sen välistä, ilmoitathan ajoissa seuraavalle piirtäjälle.
- Radikaaleista, peruuttamattomista tapahtumista kuten päähenkilöiden kuolemista keskustellaan piirtäjien kesken etukäteen.
- Kuolleita ei herätetä henkiin.

Miljöö:

- Steampunk / fantasy
- Magiaa
- Mechaa
- Ritareita
- Lohikäärmeitä

Piirtäjät:

1. Clacier (minä)
2. n3y0
3. MikomikoTan
4. HekiSeijuro
5. Yamina

Ööh... Muut voisitteko heitellä vaikka yksäriä tai ilmoittaa tähän ketjuun olemassaolostanne? En muista yhdenkään teistä nimeä (tai nickiä). ^^'

Piirtoaikaa on yksi viikko kerrallaan!

Tähän ketjuun sitten keskustelua sarjakuvasta, ehdotuksia, palautetta, toiveita, luonnoksia ja ilmoittautumisia piirtäjäksi, jos kiinnostaa. ^.^
Viimeksi muokannut Clacier, Pe Marras 26, 2010 21:27. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
"Don't let your victories go to your head, or your failures go to your heart."
Kotisivuni ~ DA-galleriani

Clacier
Viesti:

Re: KAMYn impromanga

Viesti Kirjoittaja Clacier » Ma Maalis 29, 2010 19:29

Tässä vielä jotain ehdotuksia minulta. Ajattelin ensin spurtata oikein kunnolla sarjiksen alkuun ja mietin ulkonäköä tuolle päähenkilölohharillemme ihmismuodossa ja lisäksi tälle lohharin ensituttavuudellekin, mutta en sitten kerennytkään tehdä kuin pari sivua. ^^; Käyttäkää seuraavat piirtäjät noita jos kelpaa.

Kuva
linkki

Varsi

Viesti Kirjoittaja Varsi » To Huhti 01, 2010 12:00

Sielläpä on ensimmäiset sivut KAMYn sivuilla osoitteessa http://kamy.animeunioni.org/index.php?sivu=sarjis.
Ulkoasu voi olla vielä hiukan karu mutta sitä voidaan kehitellä sitten sitä mukaan kun tulee ideoita. Etusivua säädän lisää viimestään sitten kun alkaa olla enemmän sivuja.
Varapuheenjohtaja, Perustajajäsen, Tekninen säätäjä - Kuopion Anime- ja Mangayhdistys RY

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » Ti Huhti 13, 2010 18:34

Hep - piirtäjä (nro 2?) täällä.

Pian alkaa olla valmista... tänä iltana oikeastaan.
Lähetetäänkö nämä sivut siis sitten Varsille vai mitenkä? >D

//EDIT:

Tämä piirsi nyt toisena vuorossa, mutta joutuu pitämään tämän jälkeen taukoa piirtämisestä. 3vk päästä nimittäin on lähtö Japaniin... 3 viikoksi.
Enkä näillä näkymin ole ottamassa piirtopöytää tai skanneria mukaani. :D
Sitten vielä ne pääsykokeet ja *mutinaa mutinaa*

Lopuksi vielä vinkki piirtäjille. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys mutta... kaikille (minulle) se ei sitä ole:
Jos piirrätte koneella, muistakaahan tallennella tarpeeksi usein tai muutaman tunnin työnne saattaa kadota sekunnin murto-osassa olemattomiin. <3
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

HekiSeijuro

Viesti Kirjoittaja HekiSeijuro » Ke Huhti 14, 2010 21:18

Hei, minut kuulemma on sovittu tästä päivästä (14.4.) piirtämään seuraava sivu, mutta nyt on asia niin etten voi/ehdi piirtää tällä viikolla. Eli jos joku muu ehtii piirtää niin olisi hyvä.

MikomikoTan

Viesti Kirjoittaja MikomikoTan » Ma Huhti 19, 2010 14:39

Hai hai! Piirtäjä nro. 3 tässä! Hekin tilalla olen kun hän valitettavasti joutui perumaan. Kiireistä huolimatta kaksi sivua lisää on valmistumassa hyvää vauhtia. Mutta vielä olisi kysymys: mitkä nimet hahmoilla ovat? Kun tarvitsisin ne, jotta saan sivuni valmiiksi.

Clacier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clacier » Ma Huhti 19, 2010 18:08

MikomikoTan kirjoitti:Hai hai! Piirtäjä nro. 3 tässä! Hekin tilalla olen kun hän valitettavasti joutui perumaan. Kiireistä huolimatta kaksi sivua lisää on valmistumassa hyvää vauhtia. Mutta vielä olisi kysymys: mitkä nimet hahmoilla ovat? Kun tarvitsisin ne, jotta saan sivuni valmiiksi.
Yskin nimet sulle. Hienoa että on tulossa jatkoa. *rakastaa sitä* <3 Hetken näytti jo siltä ettei kukaan muu kuin pari tyyppiä ehdi. ^^'

Clacier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clacier » Ke Touko 05, 2010 23:20

Muita ei ole ilmoittautunut, joten kierros lähtee sitten alusta ja minä teen seuraavan(t). Lisää piirtäjiä kaivataan joten mukaan saa edelleenkin tulla kaikki kamylaiset joita kiinnostaa. ;3

Ja hei sinä joka piirsit tuon tällä hetkellä uusimman sivun MikoMikoTanin jälkeen, kerrotko nimesi/nickisi minulle niin lisään sen listaan? Kits~ ^.~

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » Ke Touko 05, 2010 23:30

Tämä (n3y0) ei ole kykenevä jatkamaan vielä muutamaan viikkoon Japanin matkan takia.
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

HekiSeijuro

Viesti Kirjoittaja HekiSeijuro » Ke Touko 19, 2010 21:19

Hei ihmiset!
Olen pahoillani, mutta tällä viikolla minusta ei ole piirtäjäksi. Anteeksi, että minun takiani meni vähän niinkuin viikko hukkaan, ilman että projektia työstettiin eteenpäin. En varmaankaan piirrä ihan hetkeen jatkossakaan, etsikää innokkaammat piirtämään. Anteeksi vielä kerran.

Clacier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clacier » To Touko 20, 2010 09:29

Eipä hätiä, ei lopu maailma tähän. Vähän aiemmin voisi kuitenkin koittaa ilmoittaa kuin viimeisenä päivänä. :wink:

Clacier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clacier » Ke Loka 20, 2010 20:06

Örr, pahoittelen mutta dementia pääsi yllättämään. Mahdoinko minä olla Hekin jälkeen piirtovuorossa (eli nyt)? ^^'

Yamina

Viesti Kirjoittaja Yamina » Ke Loka 27, 2010 21:57

Minulla taitaapi olla seuraava sivu sitten :3

Clacier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clacier » To Loka 28, 2010 14:54

Mun sivuja ei olla vielä upattu tuonne joten odota ensin että ne tulee. ^.^ Ja Yaminan jälkeen kierros lähtenee sitten alusta (ellei uusia piirtäjiä ehdi siihen mennessä tulla).

Yamina

Viesti Kirjoittaja Yamina » To Loka 28, 2010 21:11

No voihan sun xD Mie kerkesin jo miettiä noihin sivuihin jatkoa. Mutta nooh, uusia sivuja odotellessa ;D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “KAMY, Kuopion Anime- ja Mangayhdistys ry”