Kaikki oululaiset tänne, hoi!

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

Ardiana
Viesti:

Re: Kaikki oululaiset nyt tänne, hoi!

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Su Syys 26, 2010 02:42

Jaahas, ei tule Studiosta sitten mitään muuta hyvää ellen nyt sitten intoudu jotain Kotkanmetsästäjää katsomaan. täytyy kierrellä kaupungilla kunhan tämä poskiflunssa hellittää että mitä muuta sitä löytäis tuonne asti.. :mrgreen:
ComSR kirjoitti:Arvelen että muutaman kuukauden sisällä on todennäköisesti kerhon hallituksen kokous, jolloin on parempi mahdollisuus antaa ehdotuksia kerhon toiminnan kehittämiseksi.
Taloudenhoitaja, OMAKE Ry.

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Su Syys 26, 2010 02:50

Huilisti kirjoitti:Hejsan~ Olen Huilisti eli Sonja, 18-vuotias juuri Ouluun muuttanut ex-vaasalainen :3 Muutin tänne noin kuukausi sitten (hui, onko siitä oikeasti jo noin kauan?!) ja aloitin biologian opiskelun Oulun yliopistossa. Käväisin myös Omaken viimeisimmässä videoillassa ihmettelemässä meininkiä ja liittymässä jäseneksi, ja täytyy sanoa, että oli tosi mukavaa! Oli mahtavaa tutustua japanijutuista pitäviin lajitovereihin, tulen varmasti paikalle kaikkiin muihinkin tapahtumiin, jos vain pääsen :3
aijjoo kävin siellä Cryon kokouksessa yliopistolla viime tiistaina vähän Yrittämässä pelata. vaikeeta oli, kun kaikki nörtit vaan nysväsi omien pelejensa kanssa. lopputulos oli, että pääseehän siihen sisälle kunhan vähän malttaa yrittää. pelejä oli joka lähtöön, mutta enimmäkseen strategia- korttipelipainotteista. joku Hero's Quest ja Battlestar Galactica oli isoimmat ja sitten jotain Egypti kaupunginrakennuspelejä. en ehtinyt pelata. yksi oikea roolipeli oli. täytyy mennä täysi sessio ens kerralla ja katsoa moneenko ehtii. tosiaan mitään tutustuttajaa siellä ei ole.. =/

HimekoPrin

Viesti Kirjoittaja HimekoPrin » Ke Syys 29, 2010 22:52

Jelou, olen Laura 20-vuotias ja asun tällä hetkellä Kemissä.
En ole vielä liittynyt Omaken jäseneksi, mutta harkinnassa olisi, sillä huomasin että täällä oli muualtakin kuin itse Oulusta...jos vain sopii liittyä porukkaan :'D
Olisi aivan mahtista saada japanilajitovereista kavereita, joiden kanssa tuhlata aikaa.

Oma harrastukseni alkoi joskus 6 vuotta sitten(?). Olin kyllä sitä ennen katsonut kyllä telkkarista ja elokuvia animesta. Olen aika pitkään yksin harrastukseni kanssa, kunnes rinnakkaisluokalle tuli samanhenkinen kaveri, jonka jälkeen oikeastaan tartutin animen ja mangan muihin kavereihini.
Lempisarjojani ovat: Tsubasa Resevoir Chronicle, Angel Sanctuary, Trinity Blood jne.

Harrastan piirtämistä, musiikin kuuntelua, lukemista ja kerään BJD-nukkeja, joita minulla on viisi kappaletta <3

Olisi kiva saada uusia kavereita, sillä yksin vieraalla paikkakunnalla aika käy vähän pitkäksi :'D
Toivottavasti pääsen toimintaan mukaan ja saan liittyä :3

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » To Syys 30, 2010 17:14

niin kuin tuossa toisessa ketjussa mainittiinkin, niin seuraava miitti on 9. lokakuuta Valveella. sieltä saa lomakkeita joilla voi liittyä. osoitehan on Hallituskatu 7.
HimekoPrin kirjoitti: Olisi kiva saada uusia kavereita, sillä yksin vieraalla paikkakunnalla aika käy vähän pitkäksi :'D
Toivottavasti pääsen toimintaan mukaan ja saan liittyä :3
ja hei vaan itsellesikin :)

HimekoPrin

Viesti Kirjoittaja HimekoPrin » To Syys 30, 2010 17:24

Joo, missähän sekin on :'D
En tunne nimittäin Oulun aluetta yhtään...Olen muutenkin aivan surkea suunnistamaan :'D

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » To Syys 30, 2010 17:57

siellä kun se kirkko joen varrella. niin siitä vähän keskustaan ja sisämaahan päin. en itekään aina hahmota että mikä katu se on mutta jonkun ajan haeskelulla tulee vastaan 8,D. auttaa kun se Valve- kyltti näkyy isolla neonpunasella kauas.
HimekoPrin kirjoitti:Joo, missähän sekin on :'D
En tunne nimittäin Oulun aluetta yhtään...Olen muutenkin aivan surkea suunnistamaan :'D
Kuva

ComSR

Viesti Kirjoittaja ComSR » To Syys 30, 2010 18:04

HimekoPrin kirjoitti:Joo, missähän sekin on :'D
Kartta.
Reitti juna-asemalta ja bussi-asemalta.
Viimeksi muokannut ComSR, To Syys 30, 2010 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » To Syys 30, 2010 18:19

jos et vieläkään osaa niin sovitaan tapaaminen johonkin minkä tiedät, niin tulen sieltä opastamaan. :D

HimekoPrin

Viesti Kirjoittaja HimekoPrin » To Syys 30, 2010 19:04

Ei kyllä vieläkään sano mitään :'D
Katsotaan, jos pääsen silloin 9.10 Ouluun. Riippuu ihan siitä, että antaako aikataulu myöten, mutta näin alustavasti olisin ainakin tulossa.

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Su Loka 03, 2010 12:42

Huilisti kirjoitti:Yhdessä conissa olen käynyt, ja tänä vuonna olisi suunnitelmissa käydä jokaikisessä Kissanristiäisconissa johon vain pääsen. Toinen cosplaypukuni on suunnitteilla ja osittain myös tekeillä.
Muistatkos Sonja että ensi viikonloppuna olisi Kaijonharjun nuorisotalolla Maracon XXV? alkaa kello 20.00 perjantaina ja päättyy 22.00 sunnuntaina. siis koko viikonlopun, yöt mukanlukien. paikalla voi vaikka yöpyä. paljon lautapelien pelailua ja kuulemma olisi larppaustakin luvassa 8D

http://cryo.fi/site/node

Skwrl

Viesti Kirjoittaja Skwrl » Su Loka 03, 2010 18:03

Juups, olen kyllä kuullut ja lukenut tuosta, mutten harmittavasti pääse paikalle :(

Ja tervehdykset myös HimekoPrinille~ :3
♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Su Loka 03, 2010 19:46

jaa et pääse? no sitä ennen on samat porukat koolla tiistaisin siellä aulakahvilassa. kävisikös tuo sitten? voisi tutustua ennalta pelikavereihin. :)

HimekoPrin

Viesti Kirjoittaja HimekoPrin » Ke Loka 06, 2010 18:09

Huilisti kirjoitti:Juups, olen kyllä kuullut ja lukenut tuosta, mutten harmittavasti pääse paikalle :(

Ja tervehdykset myös HimekoPrinille~ :3
Kiitos kiitos :3

Tulen tänne nyt huhuilemaan, koska en keksi muutakaan. Olisin tulossa näillä näkyminen miittiin 9.10, mutta hahaa en tiedä, missä on Valve ja en tasan luota kartanlukutaitoihin siinä määrin, että uskaltaisin yksin jalkautua Oulun valtaisaan keskustaan. Haluaisiko kukaan olla niin kiva, että poimisi minut lauantaina juna-asemalta matkaansa :3?

ComSR

Viesti Kirjoittaja ComSR » Ke Loka 06, 2010 19:13

Onnea matkaan...
Viimeksi muokannut ComSR, Pe Loka 08, 2010 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Ke Loka 06, 2010 21:52

minä olen siellä keskustassa päin noihin aikoihin. voisin olla 13:00 ja siitä eteenpäin juna-aseman lähettyvillä jos sieltä jatkettaisiin. oletko menossa heti Valveelle vai onko jokin majapaikka tiedossa?
HimekoPrin kirjoitti:
Tulen tänne nyt huhuilemaan, koska en keksi muutakaan. Olisin tulossa näillä näkyminen miittiin 9.10, mutta hahaa en tiedä, missä on Valve ja en tasan luota kartanlukutaitoihin siinä määrin, että uskaltaisin yksin jalkautua Oulun valtaisaan keskustaan. Haluaisiko kukaan olla niin kiva, että poimisi minut lauantaina juna-asemalta matkaansa :3?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”