Kaikki oululaiset tänne, hoi!

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

cleaver

Viesti Kirjoittaja cleaver » La Maalis 31, 2007 00:33

Älä lähetä minnekkään vaan tule ojentamaan se henkilökohtaisesti hallitukselle jossakin tapahtumassa. Tapahtumia rakas PJ:mme on laitellut tuonne: http://au.aniki.fi/viewtopic.php?t=5468

Mitäkö teemme? Katsomme animea, hengailemme samanhenkisten kanssa ja puhumme henkeviä (häröjä :D). Liity seuraamme hilpeään.
Hymyile - ja maailma pitää sinua idioottina.

Winry

Viesti Kirjoittaja Winry » Su Huhti 01, 2007 10:21

Mutta...kun olen niin ujo, että en uskalla antaa sitä livenä :oops: :oops:
Mutta, jos kerta haluan liittyä OMAKEEN, niin PAKKO! :twisted:
<Maailmalle olet ehkä joku, mutta jollekkin, olet koko maailma>

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Su Huhti 01, 2007 10:49

Winry kirjoitti:Mutta...kun olen niin ujo, että en uskalla antaa sitä livenä :oops: :oops:
Mutta, jos kerta haluan liittyä OMAKEEN, niin PAKKO! :twisted:
OMAKEn juttuihin haluaisit kuitenkin osallistua? Ihan yhtä livenä niissäkin ollaan kuin sitä lappua antaessakin. :> Voithan liittyä samaan aikaan kanssani jos Yksin Uutena on liian hankalaa. minähän siis yritän suksia sinne suuntaan seuraavaan videoiltaan. kai liittymishakemukset hyväksytään sellaisissakin Members Only-tilaisuuksissa? ._.;
となり の おたくさん でござる。

cleaver

Viesti Kirjoittaja cleaver » Su Huhti 01, 2007 19:26

Totta kai! Liittymishakemuksia otetaan vastaan aina ja kaikkialla! :D

Ja älkää peljätkö, tulkaa luoksemme! Haluatte kuitenkin. Eikä me purra. Kipeästi.
Hymyile - ja maailma pitää sinua idioottina.

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Huhti 07, 2007 15:49

Tuosta OMAKE:sta ihan muuten vain, ettö kuinka monta jäsentä siinä oikeastaan on?^^

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » Su Huhti 08, 2007 01:45

_Kagome_ kirjoitti:Tuosta OMAKE:sta ihan muuten vain, ettö kuinka monta jäsentä siinä oikeastaan on?^^
Noin 150.

Aktiivijäsenet onkin sitten ihan asia erikseen, läheskään kaikki jäsenet eivät osallistu omaken kaikkiin tapahtumiin. Itsellä on surkea numeropää, joten en osaa arvioida montako ihmistä normaalisti aina tapahtumiin pelmahtaa.
Miiteissä yleensä saadaan se puoli nukun kahvilaa täyteen, saunaillassa alkaa nykyään olla jo tungosta, mutta videoilloissa on sentään tilaa hengittää. (siellä salin puolella siis, väliaikatilat ovat suuressa suosiossa nykyään.)

Oosaka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oosaka » To Huhti 12, 2007 20:15

Minun on ollut jo pitkään tarkoitus liittyä Omakeen, mutta en ole oikein saanut mitään aikaiseksi. :'D
Ja joo, Oulussa asun. Olen 15 vuotias ja käyn Kastellin koulun 8. luokkaa. :'D Tarkoitus olisi yläasteen jälkeen pyrkiä Kuusiluotoon (eikö sillä nykyään ole joku toinen nimi?), mutta saa nyt nähdä... Ja nimeni on Heli. :3

Animanga maustani sen verran että tyksin One Piecestä, Shaman Kingistä, Tanemuran sarjoista ja Elfen Liedistä. ^^ Omistan lähes 150 mangaa ja animea sellaisen kourallisen. Ei siitä sen enempää. Kauhumanga on kivaa. :3

Milloin olisi Omakella olisi seuraava miittimikälie, jossa voisi liittyä mukaan? :o

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » To Huhti 12, 2007 20:36

Seuraava miitti on nyt lauantaina, Nukulla, kahdesta eteenpäin, tosin paikalle saa tupsahtaa aikaisemminkin, niin pääsee seuraamaan hallituksen kokousta.
^^
Otan mukaan liittymislomakkeita.

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Pe Huhti 13, 2007 16:21

Tika kirjoitti:Seuraava miitti on nyt lauantaina, Nukulla, kahdesta eteenpäin, tosin paikalle saa tupsahtaa aikaisemminkin, niin pääsee seuraamaan hallituksen kokousta.
^^
Otan mukaan liittymislomakkeita.
Ja SINNE MINÄ tulen!! :twisted:
Mm...mistä tunnista sinut? Meni nimittäin hukkaan se oma jota olin tulossa viime viikolla antamaan, ja tulostin ei enää jostain syystä toimi, että mistä voin löytää sinut saadakseen liittyä?^^

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » Pe Huhti 13, 2007 16:24

Mm...mistä tunnista sinut? Meni nimittäin hukkaan se oma jota olin tulossa viime viikolla antamaan, ja tulostin ei enää jostain syystä toimi, että mistä voin löytää sinut saadakseen liittyä?^^

Tulen itsekin huomenna miittiin, sieltä löytyy.
Olen se lyhythiuksinen blondi tyttö, jolla on silmälasit. Voit myös nykäistä lähes kenen tahansa hihaa ja kysyä kuka on puheenjohtaja. ^^

Inuyasha-

Viesti Kirjoittaja Inuyasha- » Pe Huhti 27, 2007 20:26

Nimeni on Lasse. Olen 22-vuotias nuoria mies, joka asuu tällä hetkellä siellä sun täällä, mutta koti on kuitenkin rakas Oulu.
En opiskele tällä hetkellä oikein mitään. Koulut on ohi ollut aikoja sitten, ja tanssi on pääasia tällä hetkellä.
Parin viikon päästä polvi leikkaukseen, joten tanssi saa odotta yli kuukauden,
josta tulee olemaan painajainen.
Mitäs muuta...Minulla on tyttöystävä ja onnellinen perhe. Siis, en ole isä (ainakaan vielä^^), mutta on hyvä isä, hyvä äiti ja pari siskoa.

Nadia16

Viesti Kirjoittaja Nadia16 » Ma Kesä 11, 2007 13:37

Joo mä olen Sari 16-v. En asu ihan Oulussa: mutta lähiseudulla.
Anime ja mangaa olen harrastanut noin kolma vuotta ja en kuulu omake:n. Aion liittyä heti kun on mahdollista :wink:
Lempi mangani on tällä hetkelle The Gentlemen Alliance Cross (Shinshi Doumei Cross).

Ze Shoopuf

Viesti Kirjoittaja Ze Shoopuf » Ti Heinä 10, 2007 22:34

Mitähän sitä sanoisi.

Nimi Veera, ikää 17 ja puoli vuotta. Opiskelen Kuusiluodon lukiossa, kuten myös muutama muu omakelainen. Olen kuulunut Omakeen muutaman vuoden, taisin liittyä 2004 tai 2005. En enää muista. En ole kyllä vähään aikaan käynyt videoilloissa, kun niissä näytetään pelkkää tuubaa, mutta aikoinaan kävin lähes jokaisessa. Muistossa on Lainin saunailta ja Escan nenien kauhistelu sekä vanukasprinsessan kammottavat seikkailut.

Hankin mangani Saksasta ilmaiseksi ja katson suhteellisen vähän animea. Animesta pidän sarjoista Noir, X TV, Tokyo Babylon, Escaflowne, Last Exile, Hellsing, Cowboy Bebop, Key the Metal Idol, AIR TV, Rurouni Kenshin, Cossette no Shozo (Le Potrait de Petit Cossette), Hitsuji no Uta (Lament of the Lamb) sun muista sentyylisistä. Mangaa löytyy sarjoja Angel Sanctuary, X/1999, FAKE, Tokyo Babylon, Kenshin, Golden Carat, Cantarella, Yami no Matsuei, Saiyuki, Fuzumi Soryo Short Stories, xxxHolic, Anne Freaks, Wild Adapter ja joitain yksittäispokkareita. Hyllystä löytyy tosin muutakin, mutta niistä en pidä sen suuremmin. Luen myös muuta sarjakuvaa, hieman Ryhmä X:ää, silloin kun sitä kavereiltani saan lainaan, ja ElfQuestia, niitä uudempia.

Mitähän sitä muuta kertoisi. Tykkään musiikista, lukemisesta, kirjoittamisesta, piirtämisestä, maalaamisesta, pyöräilystä, pelaamisesta (video-, rooli-, kortti- ja lautapelit, kaikki menee, kunhan on laadukasta), Twin Peaksista, Babylon 5:stä ja Raidista.

Suunnitelmina olis lukion jälkeen lähteä opiskelemaan Oulun yliopistoon arkkitehdiksi ja muuttaa omaan kämppään. Asun Kuivasjärvellä äidin ja kahden kissan kanssa, isä asuu Saksassa ja sisko opiskelee Lahdessa.
Oosaka kirjoitti:Tarkoitus olisi yläasteen jälkeen pyrkiä Kuusiluotoon (eikö sillä nykyään ole joku toinen nimi?)
Oulun suomalaisen yhteiskoulun lukio se virallisesti on. Paska nimi, mutta minkäs voi, kun joku tyhmä lautakunta päätti ottaa alkuperäisen vanhan nimen takaisin käyttöön. Kuusiluoto on parempi.

Marluxia

Viesti Kirjoittaja Marluxia » Ti Loka 02, 2007 14:40

Joo-o, nimeni on Jenna - 16v. Oon asunu *melkein* koko elämäni Oulussa. Oon lukion ekalla (Lyseo) ja harrastuksiin kuuluu mm. aikido, nyrkkeily ja basson soitto. Rakastan mangaa ^^ ja tutustuin siihen VASTA viime vuonna -.-" Ensin DragonBallZ ja sitte myöhemmin Full Metal Alchemist johon rakastuin <3 Muutama kuukausi sitten löysin Naruton, johon muutaman manga kirjan luettuani, aloin viimeinkin kässätä juonta ja ajattelin kirjoittaa pari fanfic tarinaa. Tällä hetkellä kirjoittelen pääsäänöisesti FMAsta mutta kenties myöhemmin Narutoa, InuYashaa, Death Note, Hellsing... niitä on niin paljon.
Viimeksi muokannut Marluxia, Su Maalis 30, 2008 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mestarivakooja

Viesti Kirjoittaja mestarivakooja » Ke Tammi 16, 2008 15:58

Juu, esittelenpä itteni.
Nimi on Arttu, olen 16, toukokuussa 17. Asun madekoskella ja käyn nytten kymppiluokkaa kun laboratorioala ei kiinnostanutkaan, sen jälkee joko lukioon tai datanomin koulutusta. Animesta ja mangasta kiinnostuin joskus seiskalla joten on tultu joku 3-4 vuotta niiiden parissa häröiltyä.

Millos omakella ois jotaki miittiä tai tapahtumaa jossa vois liittyä jäseneksi?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”