Kaikki oululaiset tänne, hoi!

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Maalis 10, 2007 10:52

Lurri kirjoitti:
Kago kirjoitti:Hee~~ Minää.. Olen Mai. 13-vuotias. enkuuluomakeenolenaikeissaliittyämuttakunolenniinavuton.

Animea ja mangaa.. en periaatteessa *harrasta* katselen ja lueskelen kun mieli tekee.

Niin, tässä samassa kai periaatteessa voin kysyä, miten voin liittyä? Omakeen? ó.ò

Mee huomenna (10.3.2007) Nukulle klo 14:00 kun sinne tulee Omaken kokous. Siellä heti kakskytä ihmistä ryntää sun luo hakemuspaperien kanssa. ^w^ Seuraavat tilaisuudet on joko saunailtana 17.3 tai videoiltana 31.3.

Noihin 17 ja 31 päivänä minä pääsen paremmin, joten voiko silloinkin ilmottautua?

Kagami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kagami » La Maalis 10, 2007 18:39

_Kagome_ kirjoitti:Noihin 17 ja 31 päivänä minä pääsen paremmin, joten voiko silloinkin ilmottautua?
Kaikki tapahtumat ovat avoinna jäseniksi haluaville, ja sinne saapi tulla hakemaan ilmottautumislomakkeita PJ:ltämme tai muilta jäseniltä.
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

KillerFox
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KillerFox » La Maalis 10, 2007 20:22

Hyvä! Liittykää kaikki Omakeen niin voimme vielä ehkä pelastaa maailman! ^^
"Anime on elämäntapa, joka syö sinut ja rahasi."
http://www.animetietokanta.com
www.soundclick.com/KillerFox

Lurri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurri » Su Maalis 11, 2007 00:29

KillerFox kirjoitti:Hyvä! Liittykää kaikki Omakeen niin voimme vielä ehkä pelastaa maailman! ^^

*syö Foxin*
Mä syön sut jos et tottele!

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » Su Maalis 11, 2007 02:05

Oikeastaan jokaisessa omaken tapahtumassa voi liittyä jäseneksi. Käy vain nykäisemässä ihmisiä niin pitkään kunnes löydät hallituksen jäsenen, ja yleensä vähintään yhdellä hallituksen jäsenellä on liittymislomakkeita, sellaisen kuin täytät, annat viisi euroa ja voila! Olet jäsen. (alle 15 -vuotiaat joutuvat tosin käyttämään paperin vanhemmilla asti allekirjoitettavana.)

Liittykää liittykää!

oppai

Viesti Kirjoittaja oppai » Su Maalis 11, 2007 23:57

Kaippa sitä pitää oululaisena tähän ketjuun vähän älistä, vaikka muuten aika harvakseltaan forumille tulee kirjoiteltua. Paremman sanomisen puutteessa on yleensä hyvä olla vaan ihan hissukseen...

Näppäimien äärellä on siis 23 vuotta tämän maailman menoa ja melskettä seuraillut miesolio, kantaa nimeä Erkki ja valaa itsestään aktiivisesti kansankynttilää. GTO:n päähahmon (nimimuisti on murhaavan huono enkä jaksa luntata) kaltaista väriläiskää minusta tuskin tullee, mutta ihan kaikkein perinteisimpiin opettajan raameihin tuskin mahdun :) Animen ja mangan parissa on tullut seikkailtua reilun kahden vuoden ajan ja sinä aikana suosikkeja on kertynyt sen verran etten jaksa alkaa niitä listailemaan, noin yleisesti ottaen pohdiskelevaa otetta omaavat teokset ovat kolisseet, mutta hömppäosastokin saa suuret thumbs upit. Japanin kieli (opintoja takana kohta 2 vuotta mutten tunnusta osaavani mitään :P) ja kulttuuri ovat myös sydäntä lähellä.

Omakeen en kuulu, liittymistä olen joskus miettinyt kyllä... vaikken mikään erakko olekaan en ole koskaan oikein kokenut itseäni järjestöpersoonaksi enkä toisaalta ole sellainen ihminen, joka vain rohkeasti lyöttäytyisi outojen ja pelottavien ihmisten seuraan :roll:
"Only fool draws a blade rashly, unknowing that the whole world rests on its edge" -kakita

Lurri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurri » To Maalis 15, 2007 05:09

oppai kirjoitti: Omakeen en kuulu, liittymistä olen joskus miettinyt kyllä... vaikken mikään erakko olekaan en ole koskaan oikein kokenut itseäni järjestöpersoonaksi enkä toisaalta ole sellainen ihminen, joka vain rohkeasti lyöttäytyisi outojen ja pelottavien ihmisten seuraan :roll:
Juu, pelottavaa karttaessa täytyy karttaa meitä. :wink:

cleaver

Viesti Kirjoittaja cleaver » To Maalis 15, 2007 21:37

Olen Mira, Omaken varapuheenjohtaja. Mangaan ja animeen tutustuin joskus kasilla kun kaveri lainasi Inu Yashoja luettavaksi. Nyt olen 6luodon eiku Oulun Suomalaisen Yhteiskoulun Lukion tokalla.

Omakeen liittykää! Täällä on ihanaa! Tutustuin Omaken kautta aivan ihaniin ihmisiin. Jos ei tunne täältä ketään niin etsikää minut, koht. äänekäs tyttö, 173 cm, lyhyet ruskea-siniset hiukset, ja liittykää seuraamme hilpeään. Kaikki ovat tervetulleita! <3

Makuuni kuuluu vähän kaikenlaista, voisin tässä mainita vaikka Paranoia Agentin, Naruton, Wallflowerin, Inuyashan (duh), OHSHC (nimihirmu), Princess Tutun (ANIMENA!!!), Fruits Basketin... Ja lista vaan jatkuu. Kaikkea hauskaa, mielenkiintoista ja silmänruokaa.
Hymyile - ja maailma pitää sinua idioottina.

Lurri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurri » Pe Maalis 16, 2007 00:58

cleaver kirjoitti:Olen Mira, Omaken varapuheenjohtaja.

Ahaa! Siis sinähän se oot! Haluan kynäni takaisin!!

cleaver

Viesti Kirjoittaja cleaver » Pe Maalis 16, 2007 15:53

Lurri kirjoitti:Ahaa! Siis sinähän se oot! Haluan kynäni takaisin!!
Tied'n. >D

Winry

Viesti Kirjoittaja Winry » Pe Maalis 16, 2007 21:51

Kagami kirjoitti:
_Kagome_ kirjoitti:Noihin 17 ja 31 päivänä minä pääsen paremmin, joten voiko silloinkin ilmottautua?
Kaikki tapahtumat ovat avoinna jäseniksi haluaville, ja sinne saapi tulla hakemaan ilmottautumislomakkeita PJ:ltämme tai muilta jäseniltä.
Saako kysyä mistä teidät jäsennet tunnistaa? Onko sellässä lappu, jossa lukee isolla "Koska olen Omakelainen, potkase perseelleni!" vai onko teillä jotkin "Omake" t-paita vai häh? :D
Joka tapauksessa, jäi tuosta ilmoittautumisesta hieman kysymistä. Kun sivullanne on se "paperi" johon pitää panna kaikki nimet jne, niin äitini vain alkoi ihmettelemään, kun tarvitaan se huoltajan allekirjoitus, että miten sen voi allekirjoittaa, jos se pitäisi tietokoneella kirjoittaa? :lol:
Siis ettehän te pysty varmasti tietämään, että sen on kirjoittanut huoltaja.
<Maailmalle olet ehkä joku, mutta jollekkin, olet koko maailma>

Lurri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lurri » Pe Maalis 16, 2007 22:22

Winry kirjoitti:Joka tapauksessa, jäi tuosta ilmoittautumisesta hieman kysymistä. Kun sivullanne on se "paperi" johon pitää panna kaikki nimet jne, niin äitini vain alkoi ihmettelemään, kun tarvitaan se huoltajan allekirjoitus, että miten sen voi allekirjoittaa, jos se pitäisi tietokoneella kirjoittaa? :lol:

Se on printattava paperi.

KillerFox
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KillerFox » Ma Maalis 19, 2007 00:16

Lurri kirjoitti:
Winry kirjoitti:Joka tapauksessa, jäi tuosta ilmoittautumisesta hieman kysymistä. Kun sivullanne on se "paperi" johon pitää panna kaikki nimet jne, niin äitini vain alkoi ihmettelemään, kun tarvitaan se huoltajan allekirjoitus, että miten sen voi allekirjoittaa, jos se pitäisi tietokoneella kirjoittaa? :lol:

Se on printattava paperi.
Mikäli et omista printteriä, papereita on jaossa myös Omaken tapahtumissa kuten on aiemmin todettu :)
"Anime on elämäntapa, joka syö sinut ja rahasi."
http://www.animetietokanta.com
www.soundclick.com/KillerFox

cleaver

Viesti Kirjoittaja cleaver » Ke Maalis 21, 2007 11:24

Winry kirjoitti:Saako kysyä mistä teidät jäsennet tunnistaa? Onko sellässä lappu, jossa lukee isolla "Koska olen Omakelainen, potkase perseelleni!" vai onko teillä jotkin "Omake" t-paita vai häh? :D
Tikalla on t-paita. Minulla se on vasta tilauksessa. :(
Tulet johonkin Omaken tapahtumaan ja kyselet ihmisiltä Omaken hallituksen jäseniä. Tai yrität bongata minut. Tyttö 173 cm, lyhyet ruskeat hiukset sinisellä raidalla.

Winry

Viesti Kirjoittaja Winry » Pe Maalis 30, 2007 20:52

Mihin katu osoitteeseen voin nyt sitten lähettää tämän?
Ja vielä siitä, että mitä niissä kokousissa aina tehdään?^^
<Maailmalle olet ehkä joku, mutta jollekkin, olet koko maailma>

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”