Kaikki oululaiset tänne, hoi!

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

Ardiana
Viesti:

Re: Kaikki oululaiset nyt tänne, hoi!

Viesti Kirjoittaja Ardiana » La Tammi 22, 2011 08:12

Minna7 kirjoitti:On se aika Oululaista tuo Utajärvellä oleminen. X3 Ei ovin pitkä matka sieltä ole tänne. 8D (mitä? N. 1h-1½? 83)
jaa 83? ettei vaan 9000 nine thousaaand??! Sori, sori, ei saa kiusata meidän Minnaa.... 83
Taloudenhoitaja, OMAKE Ry.

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » La Tammi 22, 2011 13:16

Ardiana kirjoitti:
Suo kirjoitti:chibiconissa olinkin sitten jo pikkupanssari ritari.

Minut tullaan näkemään seuraavassa chibiconissa että kitaconissa haarniskan kanssa :3, se ei ehkä ole animea, eikä mangaa, mutta koittakaa kestää (ja uskaltakaa halata! vaikka se kuinka pelottavan näkönen kuori onkin, siellä sisällä on pieni mukava poika ;3)
onhan se ritari animea jos satut sanomaan vaikka olevasi Dark Knight Cecil FF4stä?

http://www.ffcompendium.com/art/4-cecil-a3.jpg

Noh siis, haarniskani näyttää tältä:

http://suokiller.deviantart.com/#/d37pmhp

Ja tuommoinen haarniska ei oikein näytä tuolta Dark knightilta n,n"

Olen ajatellut, et jos oisin FMA:sta alphosen veli, se metallisempi XD. Tai jossain FMA jaksossa muistaakseni alcemialla liikuteltiin haarniskoja (siis ihan tyhjiä semmosia) et jos oisin semmonen.

Hyvä tehdä aluksi puku, sitten miettiä, et mikä se ois XD
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Su Tammi 23, 2011 02:19

Suo kirjoitti:Noh siis, haarniskani näyttää tältä:

Ei tuo nyt kaukana ole... toi linkki on enemmänkin kuin "artist's rendering". Sopivilla lisävarusteilla voisit sanoa olevasi mikä ritari vaan. Voisihan tuota värittää... mikäli ei mene pilalle siitä.

Suo kirjoitti:Olen ajatellut, et jos oisin FMA:sta alphosen veli, se metallisempi XD. Tai jossain FMA jaksossa muistaakseni alcemialla liikuteltiin haarniskoja (siis ihan tyhjiä semmosia) et jos oisin semmonen.
Hyviä ideaoita nuokin. Kyllä animeista ritareita löytyy. Peleistä varsinkin. Voithan vaikka ängetä jonkun bossin kätyriksi jos ei muuta keksi. Bodyguardit on aina tarpeen :3

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » Su Tammi 23, 2011 11:51

Ardiana kirjoitti:
Suo kirjoitti:Noh siis, haarniskani näyttää tältä:

Ei tuo nyt kaukana ole... toi linkki on enemmänkin kuin "artist's rendering". Sopivilla lisävarusteilla voisit sanoa olevasi mikä ritari vaan. Voisihan tuota värittää... mikäli ei mene pilalle siitä.

Suo kirjoitti:Olen ajatellut, et jos oisin FMA:sta alphosen veli, se metallisempi XD. Tai jossain FMA jaksossa muistaakseni alcemialla liikuteltiin haarniskoja (siis ihan tyhjiä semmosia) et jos oisin semmonen.
Hyviä ideaoita nuokin. Kyllä animeista ritareita löytyy. Peleistä varsinkin. Voithan vaikka ängetä jonkun bossin kätyriksi jos ei muuta keksi. Bodyguardit on aina tarpeen :3
Jos tunnet ketään, joka bodyguardia tarttee, niin voin siihen pestiin kyllä ryhtyy 8D!

Ja kyllä, sen voi mustalla sprayätä, niin joskus muinoinkin tehtiin, koska esti ruostumista, mutta itse tykkään tuosta metallin väristä, joten en aio haarniskaani mustaksi vetää n,n"
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Ke Helmi 02, 2011 09:16

Suo kirjoitti:Jos tunnet ketään, joka bodyguardia tarttee, niin voin siihen pestiin kyllä ryhtyy 8D!

Ja kyllä, sen voi mustalla sprayätä, niin joskus muinoinkin tehtiin, koska esti ruostumista, mutta itse tykkään tuosta metallin väristä, joten en aio haarniskaani mustaksi vetää n,n"
Kiertele tuolla cosplay ryhmät osiolla ja hae joku bossi. Ainaskin toi bulbie on vetänyt Final Fantasy hahmoja.

Ardiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ardiana » Pe Helmi 11, 2011 21:46

Suo kirjoitti:Olen ajatellut, et jos oisin FMA:sta alphosen veli, se metallisempi XD.
Metalliveljeys... http://www.youtube.com/watch?v=Ju5mEvxpE3Q&NR=1 ^3^

kirino

Viesti Kirjoittaja kirino » Pe Huhti 08, 2011 23:08

poistettu
Viimeksi muokannut kirino, Pe Maalis 23, 2018 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Seraphi

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ma Touko 02, 2011 22:25

Hellurei kaikille oikein tasapuolisesti! Mä oon 26-vuotias Junnu, e-pohommaalta (Seinäjoelta) Ouluun eksynyt hevi-ukko. Olen joskus 2002-2003 aikoina pyörinyt kohtuu aktiivisesti Omaken jutuissa, mutta jotain tapahtui ja jäi Oulun reissut väheni samantien. Nyt taas ollaankin Oulussa.

Olen lapsesta asti ollut animen vaikutuksille altis ja sitten kun sain selville että lapsuuteni lempi-animaatiot ovat japanista, innostuin animeen enemmän. Mangoja aloin keräämään joskus keppi ja kivi.. vissiin silloin kun Dragonballista tuli ekat suomenkieliset käännökset. Edelleen sydäntä lähellä on Oz maan velho (tuli telkusta kun olin penska) Trigun ja Gun X Sword ja muumit ;P

Nyt olenkin pyörinyt jo yli vuoden Oulussa, ammatiltani lastenohjaaja. Ja tosiaan hevimusiikin ystävä (tosin olen aika "nössö" hevari kun kuuntelen kaikkea melodiallista heviä, kasariheviä ja ensimäisen sukupolven heviä. Norjalaiset örinät saa minut voimaan pahoin)

Piirtelen joskus anime/mangatyylisiä juttuja. Yritän kovasti saada ensimäistä kirjateostani julkaistettua. Nyt anime ja manga harrastus on lopahtanut ja tilalle tullut figuuripelit (warhammer 40k ja Warmachine) ja sitten airsoftaaminen. Omaken olemassaolosta olen kauan tiennytkin, mutta eipä minulla oikein aika ja energia riitä pomppia omaken jutuissa. Ajattelin kuitenkin ilmoittaa olemassaoloni tänne. Nimimerkille Suo terveisiä, meillä oli messevä reissu Kitacon III:ssa!

Cossaamista olen harrastanut jo kolmisen vuotta. Tosin cossaamiseni taitaa olla jotain niin Junnumaista, että voiko sitä cossaamiseksi sanoa. Takanani on kaksi Warhammer 40K cossia ja tämän vuoden cossi malli on Elliot Salem, Army of Two nimisestä räiskintäpelistä.

Oho tulipas pitkää liirumlaarumia! töitäni löytyy deviantista: chaplain-seraphi.deviantart.com

Niin ja minut voi kaupungista bongata parhaiten jäänsinisen polkupyörän päältä ja päässä mopo-kypärän tyylisellä pyöräilykypärällä. (SE EI OLE MOPO KYPÄRÄ, vaikka siltä näyttää :P )

Ro-Ro

Viesti Kirjoittaja Ro-Ro » Ke Heinä 13, 2011 15:08

Mä oon tuleva 8-luokkalainen Oulusta. Tätä viestiä kirjoittaessani olen 14 vuotta ja 3 päivää. Olen Myllytullissa kuvisluokalla, vaikka en mielestäni osaa edes piirtää kunnolla. Nimi on Ronja, sukunimi on ainainen murheenkryyni (Valasmaa, Valasmo jne.) Kaveri kutsuu Ro-Roksi.
Omakeen en kuulu.
Netissä nimimerkkejä on RoRonsku, Ro-Ro, RoRoWitch ja SorelleItaliane (P-T:n kanssa yhteinen)

Ensimmäisen mangani luin joskus ala-asteella, mutta kunnolla aloin lukea mangaa ja myös katsoa animea vasta tavattuani yläasteen alkaessa P-T:n. Eli olen harrastanut vasta alle vuoden.
Luen vaikka mitä kirjaimellisesti maitopurkin kyljistä Taru Sormusten Herraan. Itse mangaa luen paljon, mutta lukutahti hidastuu sitä mukaa kun kirjaston hyllyt on luettu.
Animea katson kun jaksan , mutta Hetaliaa seuraan aktiivisesti. (Anime tauolla ja mangan ilmestyminen loppunut. Nyyh.)

Olen viime Desuconissa cossannut ekaa kertaa (Hetalia Itävalta). Ja se oli aika onnistunut cossi.

Pidän myös pianostani, musiikista, leipomisesta ja lukemisesta.

Siinä se kai sitten oli.

Nanni

Viesti Kirjoittaja Nanni » Su Loka 02, 2011 17:38

Hellurei! Olen Anni ja 19 vuotta, muutin Kuopion suunnilta Oulun Tuiran keskustaan elokuun alkupuolella serkkuni kanssa. Olen työharjoittelussa päiväkodissa marraskuuhun asti, josta sitten jatkamaan joko toisene paikkaan tai samassa paikassa toiset 3 kuukautta.
Tutustuin anime ja manga maailmaan ensimmäistä kertaa 4-5 luokalla.

Tämän hetkisiin lempisarjoihini kuuluvat: Sengoku Basara, Peace Maker:Kurogane, Ao no Exorcist, Deadman Wonderland, Katekyo Hitman Reborn, Tiger & Bunny jnejne.
Pidän myös todella paljon muistakin sarjakuvista, suosikkeihini kuuluvat Marvelin sarjakuvat.
Pelejä unohtamatta pidän pelaamisesta, suosikkipelini ovat Assassin's Creed, BlazBlue ja Sengoku Basara

Tarkoituksenani on ollut käydä Omakessa, mutta aina tullut este vastaan, esim. Kuopiossa käynti~ mutta toivon pääseväni seuraaviin Omaken rientoihin mukaan! :D
Laughter is the best medicine

Fukka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fukka » La Marras 19, 2011 19:10

Moi!

Nakkaan Cosplay-miittiketjun linkin tännekkin, koska täällä voi liikkua asiasta kiinnostuneita, jotka eivät ketjua muuten ole ehkä hoksanneet. Lisäksi täällä näyttäisi olevan paljon muilta paikkakunnilta muuttaneita, jotka ehkä tuntevat kiinnostuneita kauempaakin ^^

viewtopic.php?f=88&t=12717

Käykäähän lukemassa!

Tekkun

Viesti Kirjoittaja Tekkun » Ke Touko 09, 2012 13:41

Heippadei !
Täällä on laiha, pitkät luonnonkiharat hiukset omistava poika nimeltään Teo! Olen syntynyt '00 ja asustelen täällä Oulussa.
Kiinnostuin animeen ja mangaan 8-vuotiaana, mutta muu japaniaiheinen tuli sitten myöhemmin kuvioihin.
Lempi mangasarjoja on mm. Yotsuba&!, Naruto, One piece, Salapoliisi Conan, Hopeanuoli sekä Fullmetal alchmist.
Animeja, joita katselen tällä hetkellä, on Naruto, One piece, Fullmetal alchemist ja Inuyasha.
Omakeen on pitänyt liittyä, mutta sen verran ujo olen, ettei yksin uskalla mennä ilmoittautumaan >////<

Minna7

Viesti Kirjoittaja Minna7 » Ke Touko 09, 2012 14:12

Saru-Chan kirjoitti:Heippadei !
Täällä on laiha, pitkät luonnonkiharat hiukset omistava poika nimeltään Teo! Olen syntynyt '00 ja asustelen täällä Oulussa.
Kiinnostuin animeen ja mangaan 8-vuotiaana, mutta muu japaniaiheinen tuli sitten myöhemmin kuvioihin.
Lempi mangasarjoja on mm. Yotsuba&!, Naruto, One piece, Salapoliisi Conan, Hopeanuoli sekä Fullmetal alchmist.
Animeja, joita katselen tällä hetkellä, on Naruto, One piece, Fullmetal alchemist ja Inuyasha.
Omakeen on pitänyt liittyä, mutta sen verran ujo olen, ettei yksin uskalla mennä ilmoittautumaan >////<
Hei!

Monilla on ollut tällaista pelkoa mutta meitä ei kannata pelätä. Ei me purra! :mrgreen:
Jos jossain vaihteessa huomaat tapahtuman, mihin pääset niin voit tulla tutustumaan ihan vapaasti
toimintaamme! :wink:
Mess with the best! Die like the rest! :twisted:

ComSR

Viesti Kirjoittaja ComSR » Ke Touko 09, 2012 20:54

Minna7 kirjoitti: Ei me purra! :mrgreen:
Räyh! Hauks! Ärrinpurr--- öh, siis tervetuloa. :lol:
Time never betrays dreams. But on the flip side, dreams must not betray time.

Tekkun

Viesti Kirjoittaja Tekkun » To Touko 10, 2012 15:03

Kai sitä pitäis sitten jossain vaiheessa yrittää voittaa pelkonsa ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”