Yleistä keskustelua Omakesta II

Tämä alue sisältää Oulun Manga- ja Animekerhon Omake ry:n toimintaan liittyvää keskustelua.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Omake / Hallitus

Aimeara
Viesti:

Yleistä keskustelua Omakesta II

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Ma Touko 14, 2007 17:12

Tietoa OMAKE:sta kirjoitti:Mikä on OMAKE ja mitä hyötyä siitä on?
Kuinka liityn? eli katso tuolta Usein kysytyt kysymykset
Jos sinulla ei mahdollista tulostaa itse jäsenlomaketta, useimmiten hallituksen jäseniltä löytyy lomake, jonka voi täyttää paikanpäällä.

Sana omake on japania ja tarkoittaa ekstraa. Japanissa omake voi olla mitä tahansa lisäsisältöä, esimerkiksi haastattelu tai kylkiäistuote. Katso myös englanninkielisen Wikipedian juttu.
Iiro-chan kirjoitti:Minä ilmoittaudun mukaan. Hyrr, pitäisi kai yrittää joku kaveri saada etten tunne oloani aivan ulkopuoliseksi. En uskalla koskaan puhua kellekkään. Hahmoja ei varmaan tarvii ilmoittaa, kun ei niitä tiedäkkään? Mutta joo, sanoisin olevani mukana.
.. kelpaanko minä? En ole täysin varma pääsenkö tuonne, mutta yritetäänpä ainakin, voinhan mennä vaikka pyörällä jos ei muuten pääse. Enemmän oikeastaan huolestuttaakin cosplaypuvun valmiiksi saaminen siihen mennessä, hrrh. Ja sitten vähän mietityttää, että kuinka pahasti tupehdun siellä, kun vaatetta tulee useampi kerros, joista yhdessä ainakin on karvakangasta.. no. Näkeepä sitten.
Mutta joo, alustava ilmoittautuminen täältä suunnasta.
となり の おたくさん でござる。

Kokonhoray

Viesti Kirjoittaja Kokonhoray » Ma Touko 14, 2007 17:35

Aimeara kirjoitti:
Iiro-chan kirjoitti:Minä ilmoittaudun mukaan. Hyrr, pitäisi kai yrittää joku kaveri saada etten tunne oloani aivan ulkopuoliseksi. En uskalla koskaan puhua kellekkään. Hahmoja ei varmaan tarvii ilmoittaa, kun ei niitä tiedäkkään? Mutta joo, sanoisin olevani mukana.
.. kelpaanko minä?
Kelpaat. .D
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

Matti

Viesti Kirjoittaja Matti » Ma Touko 14, 2007 21:12

Lainattavaksi joutaa nyt seuraavia:
Planetes (5 kirjaa, on koko sarja)
Battle Angel Alita (9 kirjaa, on koko sarja)
Battle Angel Alita Last Order (8 kirjaa tähän mennessä, lisää työn alla)

Voin vaihtaa muihin sarjoihin videoilloissa käydessä. Palautukset toivoisin seuraavaan videoiltaan. Ja nyt sitä keskustelua aiheesta ja muita vastaavia tarjouksia :)

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » To Touko 17, 2007 21:12

Iiro-chan kirjoitti:
Aimeara kirjoitti:
.. kelpaanko minä?
Kelpaat. .D
Jep, teidät kaksi merkattu mukaan. Jos haluatte kysyä jotain aiheeseenliittyen, siitä vain. Joko tänne tai sähköpostiini: pantsukahvi@gmail.com

Tervetuloa! ^^

Inuyasha-

Viesti Kirjoittaja Inuyasha- » Pe Touko 18, 2007 14:31

Hemmetti. Tulisin kyllä, mutta kun vasta tämä polvi on leikattu, niin ei pääse :(
Koska olisi samanlainen jatkossa, tietääkö vielä?

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » Pe Touko 18, 2007 19:04

Inuyasha- kirjoitti:Hemmetti. Tulisin kyllä, mutta kun vasta tämä polvi on leikattu, niin ei pääse :(
Koska olisi samanlainen jatkossa, tietääkö vielä?
Vielä ei ole tietoa seuraavasta larpista.

Nande Ebisu

Viesti Kirjoittaja Nande Ebisu » La Touko 19, 2007 20:28

Ilmoittaudunpa minäkin bussiin niin saattepahan yhden ihmisen lisää jonka mukaan laskea hintoja. Joskin halvemman vaihtoehdon mukaan menen minäkin.
Hikaruuu~~~

hattivatti

hyvä idea

Viesti Kirjoittaja hattivatti » Ma Touko 21, 2007 16:39

Oi, tämä on tooosi hyvä idea. Harmi vaan että olen ala-ikäinen ja en varmaan saisi yösijaa paikanpäältä ellei jokin kaverin tuttu satu asumaan lähellä. Mutta jos pääsen tulen ehdottomasti kyytiin! :D

hattivatti

Viesti Kirjoittaja hattivatti » Ma Touko 21, 2007 16:43

Oisko lattiamajoitusta tarjolla? :) Porukalla on tosiaan mukavampi mennä. Ekassa conissa varsinkin kun on aivan ulalla... Olis kiva jos vois liittyä muihinkin coniin menijöihin kaverin kanssa ( jos se pääsee ) Ja saada vähän 'opastusta' you know :D

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » Ma Touko 21, 2007 23:04

hattivatti kirjoitti:Oisko lattiamajoitusta tarjolla? :) Porukalla on tosiaan mukavampi mennä. Ekassa conissa varsinkin kun on aivan ulalla... Olis kiva jos vois liittyä muihinkin coniin menijöihin kaverin kanssa ( jos se pääsee ) Ja saada vähän 'opastusta' you know :D
Käsittääksemme paikalle tulee lattiamajoitus ihan conin puolesta. Tarkkailkaa Animeconin sivuja ja ilmottautukaa kun voitte.

Omaken hallituksen kokouksessa asiasta keskusteltiin, ja todettiin että bussilla körötellään ihan lattiamajoituksen pihaan, ettette te pienet pääse eksymään.

tahikun
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tahikun » Ti Touko 22, 2007 09:49

Tältä taholta on lähdössä kaksi varmasti ja muutamia todennäköisiä lähtijöitä on. Itse tietty olen mukana lähtiköiden poppoossa. :D
tahikun @ twitter

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Ke Touko 23, 2007 20:38

Äh, joudunpa valitettavasti perumaan ilmoittautumiseni. :l En oikein usko, että minua päästettäisiin design-esineiden sekaan kyynärsauvojen kanssa, eikä siitä varmaan muutenkaan tule kenellekään kovin kivaa larppia, jos minun varpaitani pitää varoa. Ja niitä keppejä.
となり の おたくさん でござる。

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » Ke Touko 23, 2007 20:42

Aimeara kirjoitti:Äh, joudunpa valitettavasti perumaan ilmoittautumiseni. :l En oikein usko, että minua päästettäisiin design-esineiden sekaan kyynärsauvojen kanssa, eikä siitä varmaan muutenkaan tule kenellekään kovin kivaa larppia, jos minun varpaitani pitää varoa. Ja niitä keppejä.
Design-esineitä -> Colmio tuoleja ja pöytiä.
Eli ei mitään niin helposti särkyvää pikkusälää. ^^ Uskoisin että kunhan et ihan hirveästi huido, niin istut mukaan ihan mukavasti. Tule toki!

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Pe Touko 25, 2007 20:55

Bussikuljetus kiinnostaisi minuakin, mutta kieltämättä kiinnostaisi se hintakin. Todennäköisesti mikä tahansa muu tulee kyllä halvemmaksi kuin matkustaminen junalla tai bussilla ilman opiskelija-alennusta, mutta jos kyse on jostain parin euron erosta, niin veikkaan animekaraokettoman menopelin voittoa.

Kokonhoray

Viesti Kirjoittaja Kokonhoray » Su Kesä 10, 2007 21:10

Tikan pyynnöstä teen itsestäni ilkeän ihmisen:
Missä te loput kuusi ilmoittautunutta olitte? Oli kaikille hieman pettymys kun niin moni teki oharit. Toivottavasti olette ylpeitä itsestänne. Ängst viilt.

Mutta minulla ainakin oli hirmuisen kivaa, vaikka istuin suurimmaksi osaksi hiljaa nurkassa (tuuletin!!)
Tosiaan sen kyllä huomasi, että suurin osa oli aloittelijoita ja tunnelma hieman vaisua (pantsut!!) Mutta kuten sanoin, minulla oli tosi kivaa. Ja tulen uudestaankin jos vielä järjestetään. Ja olen liikuttunut, kun minusta pidettiin. ;;____;;

Nukuin Rock Leen vieressä. Hui.
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oulun Manga- ja Animekerho Omake ry”