Esittäytymisketju

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Elviira-

Viesti Kirjoittaja Elviira- » Ti Loka 21, 2003 17:46

*Heiluttaa käsiään tullakseen huomatuksi*
Hei, olen 18-vuotias Jyväskylän Lyseon IB-lukion opiskelijatyttö ja haluaisin pelastaa lapset, sopulit ja maailman...

Kyllä, en voinut vastustaa kiusausta .)
Nyt kun Miss-aivoton -esittely on saatu alta pois...Olen siis viralliseen aikuisen ikään ehtinyt abityttö. Olen tuijotellut piirrettyjä siitä asti kun jaksoin pitää silmäni auki. Animetyyliin hurahdin jokunen vuosi takaperin, kun veljeni tilasi hienoa *ahem* SuperPower -lehteä, jossa ainakin muinaisina aikoina julkaistiin animepalstaa. Paljoa sitä en ole vielä ehtinyt katsella, tähän mennessä listalle kertynyt Hellsing, Chobits, Mononoke Hime, Porco Rosso, Ippatu Kikimusume (miten se nyt kirjoitetaankaan...), irrallisia jaksoja sieltä täältä, Vampire hunter D...

Muuten soittelen pianoa ja viulua, olen parantumaton musiikkiaddikti, piirtelen ja taiteilen, rakentelen juttuja kankaasta, kirjatoukkailen, teeskentelen omaavani elämän jne. Sitä tavallista. Irc-galleriasta minut löytää nickillä Elviira-, minut tunnistanee pitkästä letistä ja pidemmistä hameista.

Perustamiskokoukseen en ehtinyt maantieteellisten erimielisyyksien takia, mutta luja luottamus on Sebben puheenjohtajuuteen .)

jyrki

Viesti Kirjoittaja jyrki » Ti Loka 21, 2003 22:18

Yosh.~

Olen 17-vuotias ja opiskelen Jyväskylän Kauppaoppilaitoksessa kaksoistutkintodatanomi-linjalla. Loistelias ja arvokas opiskelutyö ei toivottavasti mene hukkaan, vaikka ennustusten mukaan työpaikat moisille kynäniskoille olisivatkin kiven alla vuonna kybermakkara ja digitaalikeppi.

Minä! Pidän! Magnasta! Ja! Animesta! Tälläinen tosiasia täytyy mainita, ettei minua vallan TYHMÄNÄ pidetä. Mwahaahaa... hmm.

Makuni on laajahko, mutta jostain syystä kaikki enemmän tai vähemmän "hirvittävän söpö"-luokkaan tipahtavat tuotokset kolahtavat johonkin alkukantaiseen, pörröiseen aivolohkoon pääkoppani sisällä. Ettei nyt aivan epämiehekkääksi menisi (köhöm!) niin voin mainita, että tosiaankin kaikenlainen muukin sähellys menee aivan hyvin. Suosikeistani mainittakoon nyt vaikkapa One Piece, Furi Kuri (FLCL) ja Naruto. Jälkimmäisintä vasta viime aikoina olen sarjakuvan muodossa alkanut lukemaan, mutta hyvältähän se jo vaikuttaa. Niin, ja itse henkilökohtaisesti nautin japanilaisen viihdemuodon sarjakuvana kuin animaationa, sillä useimmiten animessa pistetään juuri noiden suosikkieni taistelut vähän ylipitkiksi (hii, 7 jaksoa yhtä tappelua OP:ssä).

Pienenä sivunoottina voisin myös mainita olevani furry-taiteen ystäväksikin laskettava, eli rakastan ihmisen ominaisuuksilla höystetyistä elukoista (vai toisinpäin?) piirrettyjä kuvia. Taitaa olla perua juuri siitä söpöys-refleksistä ja kaikista kissakorvaisista neitosista, jotka, ah, niin tuttuja ovat juuri animen maailmasta... *sigh*

Persoonaltani olen utelias, huumorintajuinen (GAH! mä vihaan sitä trendisanaa!) ja hyväntahtoinen. Toivon, etten ole turhan nasaalitasoa lähentelevän ärsyttävä! Asiasta saa tulla sanomaan, ja vaikka siitä nokkiini saatan ottaa, niin ymmärrän kyllä muidenkin tunteita. Meitä on moneen junaan, ja toisia joutuu vain kestämään, ne.~ ^_^

Sleepy Griffin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Griffin » Ke Loka 22, 2003 09:29

Hmm... Juu, päätin nyt sitten VIHDOIN rekisteröityä tänne foorumiinkin, kun kaveri siitä kettuili...

Anyhoo, oikealta nimeltä olen Hanne, Hanskiksikin saa haukkua. Olen 18 vee lukioni päättänyt Jyväskylän ammattikorkeakoulussa viestintää opiskeleva likka, joka hurahti animeen viitisen vuotta sitten... Toki ensimmäisen animeni olin nähnyt jo aikasemmin (Totoro).

Olen sellanen rento, hiljanen (paitsi jos vauhtiin pääsen) ja toivottavasti ystävällinen ihminen, joka on pään sisältä vähän muuta kuin päälle päin näyttää, omaten ylivilkkaan ja kieroutuneen mielikuvituksen... :twisted:

Muuten harrastelen tietokoneeni kanssa leikkimistä, kanteleen rämpytystä, piirrostelua (anime/manga tyyliin tietenkin :D ) ja pikkuveljen kiusaamista. Ja varmaan jotain muutakin, mutta ei just nyt tule mieleen...

Omia suosikkejani ovat Bubblegum Crisis 2040, Dirty Pair Flash, plus monet muut monituiset animet.

Juu, eiköhän tämä riitä... Jos haluatte tietää enemmän persoonastani, voipi tulla kysymään ihan vapaasti. Minä en pure. Paitsi jos pyydetään... :twisted:
Keyboard not detected. Press F1 to continue.

Emie

Viesti Kirjoittaja Emie » Ke Loka 22, 2003 09:57

~wah.

tässä raportoi emmi nieminen, 17 w, sienimetsä..
(joka ei ole saanut nukuttua tarpeeksi kuten ei ilmeisesti moni muukaan)

Asun Keljossa/Myllyjärvellä, ja vanhempani ovat kuulemma porvareita.
Minulla on pikkuveli Eeti, 15 wee, pikkusisko Essi, 10 wee, ja koira Natte, ?? wee.

Minut tunnistaa.. oudosta kävelytyylistä. Pompin ympäriinsä, hyppelehdin kyltteihin ja oviin ja meinaan välillä lähteä lentoon. Pääni on aina täynnä kuhmuja.

.flyfly.

Pukeudun hyvin eri tyyleillä: välillä olen tavallinen perusnuori, välillä hipinretku ja useimmiten sieni(hohoo, naamioitumismestari liikenteessä).
Olen sosiaalinen, toimin organisaattorina ja syön paljon suklaata (mmh, mangon minttusuklaata..).

saatan hyökätä yht'äkkiä juttelemaan täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. beware. 8)

anime- & manga- kiinnostukset:

Samurai Deeper Kyo
Ranma½
Initial D
Trigun
Jungle Wa Itsumo Hare Nochi Guu
Cowboy Bebob
Bubblegum Crisis
Neon Genesis Evangelion
Chobits
Sen To Chihiro No Kamikakushi
Love Hina
Noir
Rahxephon
Dragon Drive (lol)
Hentait joiden nimiä ei ikinä muista
erinäiset sekoiluanimet joita löytyy netistä summittaisesti..

..ja kaikki missä on lonkeroita. :wink:

Eipä muuta, tule juttelemaan.

p.s.:
Nuku hyvin, olen varmasti sänkysi alla.
Viimeksi muokannut Emie, To Loka 23, 2003 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I don like heavensky.. Indians running wild, I am a desert child..
oyasuminasai, oro oro, nyahnyah nee~ waii~ fura-kuu-hidoi-i smell-desu~nyaan!
Tuula Hjelt on sukkaloli.
Emmi tykkää enempi huiveista. lala

Jabe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jabe » Ke Loka 22, 2003 21:00

Jay! Olen Varsaluoman Jari (irkissä Jabu), 21-vuotias opiskelijajannu. Luen Jyväskylän yliopistossa tietonörtismiä, vaikka yleensä opiskelupuoli unohtuu kun se pelipuoli kiinnostaakin enemmän :)

"Otakuilua" harrastan lähinnä katsomalla animea sen minkä käsiini saan ja lukemalla mangaa sen minkä kirjastosta löytyy. Leffapuolella Miyazakin animet ovat suosikkeja (yllättäen!). Animesarjoja olen kokonaisuudessaan katsonut muutaman: Trigun, Hellsing, Neon Genesis Evangelion, Love Hina, Azumanga Daioh ja (pian) Cowboy Bebop.

Harrastuksista...kesällä pelailen kaverien kanssa rantalentopalloa ja talvella lähinnä sisälajeja (eli pleikkaria tai pc:tä). Lisäksi toimin käsikirjoittajana ja näyttelijänä sketsiluonteisissa omakustanne-elokuvissa, joista uusin löytyy tuolta: http://huba.tiimipeli.net/

Voin luvata ainakin muutamat hyvät naurut :D
"Nagiiii!"

Munkero

Esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Munkero » To Loka 23, 2003 12:07

jeps, meni vähän aikaa ennenkuin pääsin esittäytymään...syystä ja toisesta...sori. :roll:

elikkä, mie oon vasta pari kk:tta jyväskylässä asustelllut miespuolinen, rastapäinen henkilö, joka kulkee (oikealla)nimellä Juho. olen vielä noin 3kk:tta 19-vee, jonka jälkeen kehityn parikymppiseksi vanhuksesksi. :shock: olen tällä hetkellä orjamarkkinatuella työharjoittelussa Norssilla ja maaliskuussa 2004 siirryn Jyu:n biologian laitokselle sivariin...minne pyrin myöhemmin opiskelemaan.

olen lueskellut sarjakuvia koko lyhyen elämäni, mutta mangaa/animea vasta noin vuoden verran. tv-ruudusta animea olen katsellut ensikertaa varmaankin silloin hupeanuoli-vuosina ja sittemmin about viime vuodesta alkaen...eli en ole vielä hirveesti tutustunu.

minulla ei ole tietokonetta kotona, joten pääsen tarkistamaan mailia vain arkisin norssilla...jos joku lähettää mailia niin kärsivällisyyttä tarvitaan, koska en voi ihan heti vastailla. yritän tarkistella mahdollisimman usein postia, jotta pääsisin nuihin kokouksiin ja muihin vastaaviin, josta tulikin mieleen, että koskas se seuraava Tsukiain kokous olikaan...anteeksi tämä hölmö kysymys.

kirjottaisin lisää, mutta työt kutsuu....(myöhässä)
Viimeksi muokannut Munkero, Ma Joulu 01, 2003 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Takatukka on jees!

Tintti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tintti » To Loka 23, 2003 19:57

Mitämitämitä?!
Esittäydytäänkö täällä, hmm hmm hmmmm?
Heyhey, minäkin tahdon ^_______^

...ookei. Eli.. tuotaa..ööö..umm..anooo.. *sormi suussa*
Hahaa! Olen...tintti. Jotkut saattoivat nähdä miut jo siinä viime (kai se oli viime?) jyväskylän anime miitissä/kokouksessa. Olin se kikatteleva tyttö.. ainiin,pahus, meitä oli kaksi. Noo, anyway. Olin kuitenkin toinen niistä.
Joo. Sukupuoli? ...olen mies.Niinniin, olen gaymies, joka on vain naisen vartalossa. Jepjep *noddailua*
Jaaa...joo.. Käyn harjun ammattiopistoa ja..ja..ja.. Joo?
Haha! Animea on tullut katseltua nyt kaksi ja puoli vuotta ja animea on piirrelty se kaksi vuotta..kaiketi, joten.. olen vielä iiihan amatööööööri. Hoh!
Umm. Näinollen. Lempianimea? Onko niitä minulla?
Ononon. Whahha! Tämän hetkiset ihkusut animet ovat Trigun (legato-samaaaaa~) ja naruto.. Mutta all time favorite on tietenkin.. Ghost in the Shell. Wawa.. Olen scifi friikki myös.
Aanyway. Amatöörisiä piirrustuksia pääsee kurkistelemaan sivulta http://tnitti.deviantart.com
Kyllä. Miut tunnetaan myös tnitti nimikkeellä, että... hey vain jos joku tunnistaa :3

"Musta tulee isona suomen pressa.. kjjähähäh...blöö."
Ainiin! ...kuinka vanha olen? No todellisuudessa olen 300 vuotias, mutta.. Sanon olevani 16, tosin vielä kaksi kuukautta ja olen 17 ^-^
Kyllä, olen kakara :3

Whee! ...mitä muuta? Olen...öö.. ylipirteä kikatteleva tyttölapsi (eikun poikalapsi!) joka tahtoo saada ihmiset nauramaan ja hymyilemään.

..ja myös joka tahtoo tutustua kaikkiin jyväskylän animeihmisiin - ja varsinkin mangapiirtäjiin :3

Yay! ....joo. riittää xD

Sekuretto

Viesti Kirjoittaja Sekuretto » La Loka 25, 2003 05:04

Jahas...jahas...
Täytyyhän sitä nyt sitten minunkin liittyä joukkoon, ja paljastaa jotain tarkoin suojattua infformaatiota itsestäni.

Nimeni on Marja, ja iältäni olen 20-vuotias (eli jo sieltä animefanien vanhemmasta päästä :D ). Opiskelen IT-Dynamossa tietotekniikan linjalla, ja tarkoitus olisi tänä vuonna aloittaa suuntautuminen tietoverkkoihin, mikäli omalaatuinen olemukseni siihen joukkoon huolitaan. (Kuvittelenko vain, vai onko tietoverkoista tulossa jonkinlainen salainen animefanien keskittymä? :wink: )
köh... no niin...
Ircissä/webissä minut tunnetaan yleisesti nickillä Sekuretto tai lyhyesti Seku. Kiitos japania paremmin taitavan irctuttuni joka käänsi aiemman nickini Secretin "japanin murteelle". Ja mikäpä siinä...Seku kalskahti korvaani paljon mukavammalta, joten se jäi sitten jäädäkseen. :D Yleisimmin minuun on törmännyt #Nipponfeverin sekalaisessa sakissa.
Mikäli minuun aidossa elämässä sattuu törmäämään, parhaiten minut tunnistanee silmälaseista ja uskomattoman pitkästä sekasotkuisen hunajanruskeasävyisestä tukasta jonka latvat heiluvat tuolla peffan hujakoilla. Olen jonkin sortin outo lintu, ja yksinäinen susi, jonka näkee hyvin usein yksin. Ei sillä, että inhoaisin seuraa tai minulla ei olisi ystäviä. En vain osaa enää juuri kaivata seuraa. Olen kai vuosien myötä kerännyt ympärilleni jonkinlaisen erakon maineen. Jossain määrin muistuttanen kai Kimagure Orange Roadin Madokan, ja Kamikaze Kaitou Jeannen Maronin luonneyhdistelmää. Poikatyttö ja sisupussi, joka on oppinut huijaamaan ihmisiä lahjakkaasti naiselliseksi kainoudeksi luonnehditulla hiljaisuudellaan. Olen kai kehitellyt lausahduksesta "No-one knows me." oman mottoni. :D
Harrastuksiini lasken animen ja mangan lisäksi piirtämisen (nykyään lähinnä animetyyliin), websivujen rustaamisen with kaikki mahdolliset webtekniikat (paheenani on tehdä sivuja enemmän kuin mitä ehdin ylläpitää ja päivittää), jpop- ja animemusiikin (erityisesti Two-Mix ja Yu-Gi-oh!), GBA-pelien sekä vanhojen SNES-pelien pelaamisen, omien fantasia-/animepainotteisten tarinanpätkien pöytälaatikkoon/kovalevylle rustaamisen sekä nukkumisen.
Animeja olen harrastanut tietoisesti viimeiset neljä vuotta. Ei tietoisesti jo lapsesta saakka, kiitos isäni joka vuokrasi minulle animevideoita. Silloisilta ajoilta mieleeni ovat jääneet ainakin Hopeanuoli. Todellisen animefriikkiyteni herättämisestä minun on kiittäminen lukioaikaista kuviksenopettajaani, joka näytti meille anime-elokuvan Lupin III - The Castle of Gagliostro. Sen jälkeen kehitin pian pysyvän obsession saksalaiseen RTL2 -tvkanavaan ja sen laajoihin animeohjelmistoihin. Kiitos ja ylistys lautasantennien! *heittäytyy maahan kumartamaan* Ko. kanavan kautta olen jo kahlannut ainakin kymmenkunta animesarjaa joko kokonaan ja osittain läpi. Sailor Moonista Beybladeen. Enemmänkin toivon vielä pääseväni näkemään. Harmi, että nykyään minun on vietettävä enemmän aikaa koulussa kuin kotona, muuten istuisin yhä katsomassa animeja kunnes silmäni olisivat neliskanttiset... :lol:
Taikka joo... :idea: *alkaa suunnitella valtavan lautasantennin virittämistä opiskelijaboksinsa seinälle* heh heh...
No niin...takaisin asiaan.
Nykyisistä animesuosikeistani minun on mainittava ainakin Yu-Gi-Oh!, Gundam Wing, Ghost in the Shell, Kamikaze Kaitou Jeanne, D.N.Angel, Gravitation, Wedding Peach ja Neon Genesis Evangelion (joista ensimmäistä olen nähnyt toistaiseksi vasta vähän, kolme suraavaa kokonaan). Myös mangaan olen jo perehtynyt Gundam Wingin muodossa kuluttaen samalla ne viimeisetkin vähäiset opintotukeni hippuset, jotka olisin voinut käyttää viikoittaisen ruokani hankintaan. (Patentoimisen arvoinen laihdutusvinkki muuten. :wink: ) Paheistani lienee mainittava tapani ihastua päätä pahkaa animejen bishouneihin. Viimeisimpinä Yu-Gi-Oh!:n Yugi/"Yami Yugi", GW:n Quatre ja KKJ:n Chiaki. (Did you seriously think I would have a life...? *shrugs* I guess I need a boyfriend...) Toinen serious paheeni must be my tapani (as you can see) sotkea englanninkieltä puheisiini...luckily not into my talking though...I would make everybody grazy. *huomaa kaikkien tuijottavan itseään vihaisesti*
ööh... heh... back to finnish, shall we?

Okei, kello on kymmentä vailla viisi aamuyöllä, joten älkää odottako minun käyttäytyvän unenpuuttessani enää kovinkaan järkevästi... :P

no, eiköhän siinä ollut asiaa pahempaan tarpeeseen
*lähtee vihellellen downloadaamaan seuraavaa Yu-Gi-Oh! -kappaletta*
If you can dream it, you can do it...

Heretic

Viesti Kirjoittaja Heretic » Su Loka 26, 2003 19:11

Puuh, päätinpä sitten tännekin kirjoitella jotain, vaikken tämän jalon organisaation toimintaan välttämättä tulekaan hirveästi osallistumaan.

Olen 18-vuotias abi Lyseosta. Luonnetta kuvaavia adjektiiveja ja substantiiveja voisi heittää kehiin kelpo läjän, mutta tässä valikoitu otos: jossain määrin nihilistinen, realisti, uusliberalisti ja ateisti. Musiikkimaku on etupäässä elektronisen suunnalla, nykyisin lähinnä tulee kuunneltua housea/deep housea. Myös klassinen musiikki maistuu. Elokuvapuolella linja menee toiminta/fantasia/sci-fi/trilleri-akselilla.

Mutta kuitenkin asiaan. Animea aloin katselemaan parisen vuotta sitten, tarkkaa aikaa en muista. Kaveri lähetti Hellsingin ensimmäisen jakson DCC:llä maistiaiseksi ja siitä se sitten lähti. Mangaa en ole lueskellut. Toiset kaverini olivat jo tätä ennen katselleet Cowboy Beboppia, joten sitä kautta jonkin sortin mielenkiinto asiaan oli herännyt. Itse en erityisemmin viimeeksi mainitusta sarjasta pitänyt.

Tässä kuitenkin muutamia valittuja suosikkeja:
Sarjojen puolelta mainittakoon Berserk, Trigun, Hellsing ja Neon Genesis Evangelion, elokuvissa ykköstilan jakavat Ghost in the shell ja Tonari no Totoro. Olen varsin valikoiva sen suhteen, mitä viitsin putkelta tapittaa, eli kaikki söpöilyt (Totoro nyt on poikkeus) sun muut sellaiset eivät tilaa ansaitse.

hitomi

Viesti Kirjoittaja hitomi » Ke Loka 29, 2003 16:29

Heipä hei täältä Kuopiosta! Liityin juuri Tsukiai:n ja on varmaan parempi kertoa jotain itsestäni. Olen 16-vuotias kaksoistutkintoa(lukio +matkailu) opiskeleva tyttö. Oikealta nimeltäni Sofia.

Olen Kiina/Japani/anime+manga/ final fantasy/konsoli ja ps/and many more fani. Sen lisäksi harrastan taiji:ta, uintia ja muuta urheilua.
Olen pitkään ollut kiinnostunut animesta, mutta on ollut vähän
hankaluuksia saada sarjoja tai elokuvia (osaksi sen vuoksi, että Suomessa ei ihan kauheasti tule vastaan, ja en kauheen hyvä oo tietokoneen kanssa, eikä kovin monet kaverit harrasta) :cry: , mutta esim. olen pitänyt paljon Cowboy Bebop:sta (elokuva)... Ja netissä tutkiskelen paljon animekuvia sekä kaikkea Kiinan ja Japaniin liittyvää... :) Ja toivon syvästi, että pääsen teiän toimintaa mukaa... aina kun se on vaan mahrollista...:)

hmm... minut tunnistaa aika pitkistä vaaleista hiuksista...välillä vähän poikkeasvasta pukeutumisesta...(it depends a lot on the mood.... :) )
esim. välillä on kiva pitää lyhyitä hameita ja saappaita...ja sit välillä farkkuja ja huppareita.... olen jakautunut persoona...kuten kaksoset yleensä ovat.... :P äärettömän utelias, kiinnostunut vaikka mistä...aina pitäisi keretä tehdä vaikka mitä kiireellä.. ja sit on päiviä jolloin en tee yhtää mitää... koulu kyllä kärsii aika usein...
But that's life.... Minusta saa yleensä väärän kuvan alussa, mutta lähimmät kaverit varmasti tietää millainen olen...
Viimeksi muokannut hitomi, Pe Loka 31, 2003 09:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night (Edgar Allan Poe)

Mirura

Viesti Kirjoittaja Mirura » To Loka 30, 2003 13:07

Moih!
Kun nyt kerrankin löysin samanlaisia ihmisiä (Mikä on erittäin hyvä :D ) niin päätinpä liittyä seuraan... Olen 16-vuotias tyttö Kuopiosta oikelta nimeltäni Milla. Opiskelen tällä hetkellä lukio+matkailualalla. Rakastan Animea ja mangaa vaikken sitä paljon ole lukenut tai nähnytkään (On niin vaikeaa löytää sitä suomesta :( ).Olin kymmenen kun ensimmäisen kerran näin animea,taisi olla Totoro. Muutenkin kaikki Japaniin päin suuntautuva kiinnostaa.

Kuten jo tuli ilmi en ole nähnyt Animea paljoa, mutta Cowboy bebop-elokuva on kyllä tullut nähtyä, Joka sitten kolahtikin aika hyvin :)
Sitten tietysti nämä suomessa näytettävät sarjat, joita on mielestäni ihan liian vähän. Mangaa on tullut luettua hiukan saksaksi, johtuen siitä etten ole löytänyt suomenkielelle käännettyjä. Milloinkahan Kuopioon perustettaisiin Animeyhdistys...hmmm?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Loka 30, 2003 13:14

-Xu- kirjoitti:Milloinkahan Kuopioon perustettaisiin Animeyhdistys...hmmm?
Työn alla, seuraa foorumin yleistä aluetta, joku on tätäkin puuhastelemassa.

neko

Viesti Kirjoittaja neko » Pe Loka 31, 2003 16:23

Heips!

Tämä omaperäinen nimimerkki kuuluu Nikolas nimiselle pojalle. Taidankin sitten edustaa porukan ikäloppua osaa 26-vuoden kokemuksellani.

Animea ja mangaa on tullut katseltua ja luettua n. 10 vuotta, joskin jo paljon aikaisemmin seurasin Sky Channeliltä ja Super Chaneliltä (80-luvun kaapelikanavia) mm. Robotechia (Macross japanilaisittain) aina kun olin kaverini luona käymässä. Kokemusta on siis noin 15-16 vuoden ajalta :shock:

En ole hirmu anime/manga kuluttaja, siis varsinainen otaku. Luen sitä mikä on mielestäni hyvää. Kärkikaartiin menevät Masamune Shirown koko tuotanto (joka on muuten mielestäni myös parasta sarjakuvaa, mitä maa päällään kantaa - Lukekaa hyvät ihmiset ainakin Appleseed -sarja, sekä Ghost In The Shell. Jäkimmäinen on noin sata kertaa parempi mangana, kuin animena :wink:), sekä Miyazakin/Chiblin tuotanto. Myös Macross+ on loistava (aah, Yoko Kannon musiikit lämmittävät sydäntä). Uusista animesarjoista FLCL nousee kermana pintaan.

Daigaku no gakusei desu, eli opiskelen yliopistossa, viimeaikoina multimediaa ja japania. Toiveena tulevaisuudessa työ graafikkona (2D tai 3D) ja lähitulevaisuudessa vuoden vaihto-opiskelu Japanissa.

Voisihan tähän kirjoitella vaikka koko päivän Japanin ihanuudesta ja animen viehätyksestä, mutta eiköhän tässä jo ole ne olennaiset asiat, miksi seurassa olen.

Ja mata!
._.

manganarchy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manganarchy » Ma Marras 03, 2003 12:19

Ehkä minäkin sitten seuraan muiden esimerkkiä. Eli, olen Eppu Janhonen, 17-vuotias neitokainen. Yritän touhuta yhdistyksessä resurssieni ja kiinnostukseni mukaan. Asun Muuramessa kahden kanin ja sarjakuvieni kanssa. Harrastan liikuntaa, piirtämistä, animea (yllätys?), lukemista, syömistä, siivoamista, kaninkarvojen keräämistä ympäri kämppää, juomista, ruoanlaittoa, nukkumista(satunaisesti), seksiä, maalaamista, suklaan syöntiä sekä muita mukavia juttuja. Käyn Palokan lukiota silloin kun muilta kiireiltäni ehdin. Olen myös mukana muutamassa kansalaisjärjestössä. Tärkeimmäksi niistä koen Oikeutta eläimille-yhdistyksessä toimimisen. Chobits on kovaa kamaa ja siitä jaksan aina keskustella. Kahvi on hyvää ja hentaita tulee katsottua.

Juttelemaan saa tulla. Olen se rastapää, joka tulee aina myöhässä paikalle.

Anima*

Viesti Kirjoittaja Anima* » To Marras 06, 2003 17:19

Hyvää päivää/ iltaa/ yötä/ huomenta/ mitä hyvänsä vuorokauden aikaa kaikille!

Vuosimallini on 1987, ja ulkomuotoni sangen tunnistettava pituudesta, tummista hiuksista ja vaatetuksesta sekä kovasta (?) äänestä, joka johtuu puheprosessorin ajoittaisesta käyttöhäiriöstä. Vakioasuun kuuluvat silmälasit ja ylipäätään hieman eksentrisempi vaatemaku. Valitettavasti minua ei kuitenkaan enää näy Tsukiaissa kuin hyvin satunnaiselta pohjalta, sillä majapaikakseni on seuraavaksi viideksi (?) vuodeksi vakiintunut Tampere. Olen kai siis jonkinasteinen etäjäsen, mutta toimin Tsukiain jäsenlehden päätoimittajana, propagandaministerinä ja conitean kotimaisista kunniavieraista vastaavana. Kärsikää. :twisted:

Olen ollut mangasta ja animesta kiinnostunut "kunnolla" runsaat kolme vuotta, mutta ensikosketukseni genreen oli jo joskus pikkupenskana kun katselin YLE:n näyttämiä Miyazakin leffoja silmät ymmyrkäisenä ihmetyksestä. Nykyään suosikeikseni voisin nimetä studio Ghiblin tuotannon lisäksi mm. Hellsingin, Chobitsin (mangana, animesta en niinkään välitä), Planetesin, Yotsubaton, Ghost in the Shellit, Furi Kurin, Trigunin, Tokyo Babylonin, Cloverin sekä monet ja monituiset muut. Yleensäkin kaikki, missä on outoja juonikuviota, tyyliä ja mustaa huumoria. Almost anything goes, ja vamppyrit tai scifi on aina plussaa.

Tsukiaissa säätämisen lisäksi harrastuksiini kuuluvat kuvataide (http://rippie-chan.deviantart.com [jos ketään kiinnostaa, auttamattoman päivittämätön]), kirjallisuus sekä live- ja pöytäroolipelit ja vaatteiden satunnainen väkertely. Opiskelujani suoritan Tampereen yliopistossa kunniakkaana tiedotusopin opiskelijana.

Tulkaa juttelemaan, jos kehtaatte. :lol:
Viimeksi muokannut Anima*, To Syys 14, 2006 21:15. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
"Resignation is what kills people. Once they've rejected resignation, they can make humanity their footpath."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”