Teidän kokoukset

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Vanhus

Teidän kokoukset

Viesti Kirjoittaja Vanhus » La Loka 21, 2006 15:51

Aloitan tälläisen topicin koska minua kiinnostaa yleensä milloin ja missä eri kerhot pitävät kokouksiaan. Olen hiukan kulkuri luonnoltani ja jos sattuu kohdalle saatan suunnata kokouksiin muuallekin suomeen. Olen hidoin jäsen ja unionin yleisiltä keskustelualueilta löytyy hengentuotteitani. Sanotaan vielä varoitukseksi että olen hiukkasen iäkäs otus. Kokonaista 62 vuotta.

Vanhus.

harusame

Viesti Kirjoittaja harusame » La Loka 21, 2006 16:25

Tsukiai kokoustelee parittomien viikkojen sunnuntaina (vai "sunnuntaisin", ei tästä suomen kielestä osa selvää..) Kulttuuriklubi Siperialla (kartta). Piirustus/mangailtoja meillä on joka parittomien viikkojen tiistaina (samoilla viikoilla kokousten kanssa) ja parillisten viikkojen torstaina, myöskin Siperialla. Lisäksi säännölliseen toimintaamme kuuluu peli-iltoja (yleensä joka kuukauden toisena lauantaina) ja animeiltoja (kuun viimeisenä lauantaina). Eihän tästä mitään tolkkua ota, mutta onneksi Tsukiain nettisivuilla on tapahtumakalenteri..

Tervetuloa vaan tutustumaan Jyväskylän animehullutteluun.

Hecatonchires

Seuraava kokous Siperialla 29.10. kello 19:00 alkaen

Viesti Kirjoittaja Hecatonchires » To Loka 26, 2006 02:07

En jaksanut aloittaa uutta ketjua, laiska kun olen.

Seuraava Tsukiain kokous pidetään siis Kulttuuriklubi Siperialla 29.10. poikkeuksellisesti vasta kello 19:00 alkaen. Syynä tähän on se että suurin osa hallituksesta palaa Tampereelta vasta sunnuntai-iltana eikä ehdi paikalle kuudeksi.

Uusille jäsenille tiedoksi että voitte tulla hakemaan jäsenkorttejanne kokouksesta jäsenmaksun kuittia vastaan.
Animecon V:n päävastaava ja Tsukiain sihteeri jo neljättä vuotta
--------------------------------
Alcohol and calculus don't mix; don't drink and derive.

Jfer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jfer » To Loka 26, 2006 14:09

Ja vanhoille jäsenille tiedoksi että jäösenkorttien vuositarroja saa samaisesta kokouksesta vuosimaksun kuittia vastaan. Jäsenmaksu=vuosimaksu, 5 e / 12 kk. Aika monilla menee nyt jäsenkortit vanhaksi tässä vuoden vaihteessa, joten maksakaapa seuraava kausi jos aiotte toiminnassa mukana pyöriä edelleen.
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » To Loka 26, 2006 14:59

entäs etäiset jäsenet, sama 5€+postimaksu jatkumotarraa varten kuin kortinkin kanssa?

harusame

Viesti Kirjoittaja harusame » Pe Marras 10, 2006 14:00

finnleo kirjoitti:entäs etäiset jäsenet, sama 5€+postimaksu jatkumotarraa varten kuin kortinkin kanssa?
Näin luulisin. Älä kuitenkaan maksa ennen kuin olet saanut viitenumeron (joista minä en tiedä yhtään mitään, toivottavasti Jenni vastaa tarkemmin).

Vanhus

Viesti Kirjoittaja Vanhus » Ti Marras 28, 2006 14:35

harusame kirjoitti:Tsukiai kokoustelee parittomien viikkojen sunnuntaina (vai "sunnuntaisin", ei tästä suomen kielestä osa selvää..) Kulttuuriklubi Siperialla (kartta). Piirustus/mangailtoja meillä on joka parittomien viikkojen tiistaina (samoilla viikoilla kokousten kanssa) ja parillisten viikkojen torstaina, myöskin Siperialla. Lisäksi säännölliseen toimintaamme kuuluu peli-iltoja (yleensä joka kuukauden toisena lauantaina) ja animeiltoja (kuun viimeisenä lauantaina). Eihän tästä mitään tolkkua ota, mutta onneksi Tsukiain nettisivuilla on tapahtumakalenteri..

Tervetuloa vaan tutustumaan Jyväskylän animehullutteluun.
No huhhuh, vai joutuu vielä vanhoilla päivillään lähtemään siperiaan. Toivottavasti pääsee hengissä takaisin kotiin. Käväisin tuossa 23 päivä turussa ja sieltä ainakin selvisin hengissä takaisin.

Vanhus.
Ei ole Tyhmiä kysymyksiä, on vain idiootteja vastaajia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”