onko tämä elossa?

Jyväskylän Anime- ja mangaseura Tsukiain keskustelualue

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Tsukiai-aktiivit

Catorra

onko tämä elossa?

Viesti Kirjoittaja Catorra » Ti Huhti 20, 2010 21:37

Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Vaikutan keski-suomessa itsekin ja olen tätä aluetta seurannut, mutta eihän täällä ole ollut elämää... :(

Jfer
Viesti:

Re: onko tämä elossa?

Viesti Kirjoittaja Jfer » To Touko 06, 2010 21:57

Tämä keskustelufoorumi ei ole koskaan oikein tavoittanut Tsukiain jäsenistöä. Seura on olemassa tosin melko hiljainen nykyisin. On meillä viikottaiset kokoontumiset, kaikki ohjelma näkyy sivuillamme http://tsukiai.animeunioni.org. Cosplay-miittiketjussa on nyt vähän kehitelty ideaa jos saataisiin jotain alaan liittyvä kerhoa jyväskylään niin jospa Tsukiai olisi vastaus. 6.6. on seuraava kokous johon yritämme saada vähän enemmän porukkaa paikalle. Tule ihmeessä sinäkin. :)
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Mizuumi

Viesti Kirjoittaja Mizuumi » Ti Heinä 10, 2012 15:10

Jyävskylähän on aikalailla suuri kaupunki, joten kyllä näitä animen ja mangan harjoittajia täältä pitäisi löytyä. Itse vasta olen muuttanut tänne ja yllätyin, kuinka kuollutta Anikin Tsukaissa onkaan. Miten on mahdollista, että pienemmässä kotikaupungissani (Kouvolassa) on aktiivisempaa porukkaa :DD
Herätys kaikki from Jyväskylä!
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

chiyoko0

Viesti Kirjoittaja chiyoko0 » Ti Elo 21, 2012 17:05

Olisi kiva jos tämä yhdistys olisi toiminnassa, kun itse Jyväskylän lähellä tällä hetkellä oleskelen ja olisi kiva käydä jossain harrastukseen liittyvissä yhteisissä jutuissa, jotta tutustuisi ihmisiin jne. :3

Sinu

Viesti Kirjoittaja Sinu » Pe Elo 02, 2013 15:14

Aikooko seura vaikuttaa/näkyä Katsudoconissa?
Seura on kiinnosti tosi paljon jokunen vuosi sitten, mutta jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle opintojen vuoksi. Nyt kun olisin taas maisemissa, kiinnostus tähän seuraan iski jälleen. Sääli, että itse seuralaiset ovat jotenkin maan alla. On hirveän vaikea päästä mukaan mihinkään toimintaan, jos tällaiset kaikille avoimet foorumit kumisee tyhjyyttään. IRC- ja Naamakirjatunnuksia ei haluaisi tehdä vain sen takia että tahtoisi vähän lisää tietoa seurasta, ja sähköpostilistat ovat tosi virallisia. Siksi olisi kiva nähdä tätä seuraa jossakin tapahtumassa. Nähdä oikeasti millaisia ihmisiä seurassa on ja kysellä millaista toimintaa on tarjolla. Ja mikä olisi sen helpompaa kuin mennä siihen oman kaupungin coniin?
Hides my true shape, like Dorian Gray.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tsukiai, Jyväskylä”