Animecon VII kuva- ja videolinkit

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nezumi-chan
Viesti:

Re: Animecon VII kuva- ja videolinkit

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Ke Heinä 15, 2009 18:46

Zinny-chan kirjoitti:Itse en ole vielä ehtinyt kattomaan kuviani läpi, mutta laitan tänne jossakin vaiheessa :3
Tahtoisin vain tänne heittää,että olisi mukava tietää/löytää minusta ja kahdesta kaveristani otetut kuvat. Cossasimme Eyeshield 21sestä Hiruma Yoichia, Rui Habashiraa ja Kongo Agonia.
Tsekkaas tuo minun sivu. Siellä ainakin jonkin sortin kuva teistä ;) http://nezumi.pic.fi/kuvat/Tapahtumat/2 ... meFinncon/
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Zinny-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zinny-chan » Ke Heinä 15, 2009 19:41

Nezumi-chan kirjoitti:
Zinny-chan kirjoitti:Itse en ole vielä ehtinyt kattomaan kuviani läpi, mutta laitan tänne jossakin vaiheessa :3
Tahtoisin vain tänne heittää,että olisi mukava tietää/löytää minusta ja kahdesta kaveristani otetut kuvat. Cossasimme Eyeshield 21sestä Hiruma Yoichia, Rui Habashiraa ja Kongo Agonia.
Tsekkaas tuo minun sivu. Siellä ainakin jonkin sortin kuva teistä ;) http://nezumi.pic.fi/kuvat/Tapahtumat/2 ... meFinncon/
Iso kiitos vielä kerran :D Ja tässä olisi muutama meidän itse ottamaamme kuvaa cosseistamme: Cossimme

Spiku

Viesti Kirjoittaja Spiku » Ke Heinä 15, 2009 22:39

Heipsan ^__^

Olen koittanut tällä viikkoa metsästää interbutsin ihmeellistä maailmaa mutta mistään lävestä en löydä.
Jotkut miusta pienestä napsivat lauantaina kuvia kun epäcossanneen Main kanssa pyörin hieman eksyneenä.
Hahmonani oli MaiHimen Mikoto Minagi (kesä)koulu-uniformussaan.

Jos yhtään kenelläkään löytyisi kuvia niin olisin kovin kiitollinen!
Matkassa kulkeneella kuvaajalla oli peukku pempussa niin kuvat jäivät yleisestikin aika vähiin ._.

bulbie

Viesti Kirjoittaja bulbie » To Heinä 16, 2009 10:34

Sattuisiko kellään täällä olemaan kuvaa minun cossista?
Minä olin se Mello-nuken kanssa kulkenut Near. :3

Mieluusti sellaisia kuvia, joita saa laittaa Cosplay.com:iin.
Yksärillä voi lähettää, jos löytyy. ^.-

Mel T.

Viesti Kirjoittaja Mel T. » To Heinä 16, 2009 12:43

Onko kellään mahdollisesti minusta kuvaa. Cossasin Manaa kitaran kanssa :?:
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Grendel

Viesti Kirjoittaja Grendel » To Heinä 16, 2009 13:13

Sanji-kun

Viesti Kirjoittaja Sanji-kun » To Heinä 16, 2009 14:30

Cossasin Sanjia One Piece-sarjasta lauantaina ja sunnuntaina.
Kuvaajia oli paljon molempina päivinä, mutta kuvia en ole vielä löytänyt.
Pyytäisin siis kuvaajia laittamaan linkkiä tai kuvaa tulemaan. :o
Viimeksi muokannut Sanji-kun, Su Heinä 19, 2009 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nami-svaaan!!!

Jamfoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jamfoot » To Heinä 16, 2009 22:17

Postitin linkin palauteketjussa coni-sunnuntaina mutta laitan vielä tänne. Kuvia on tasan 200.

http://www.flickr.com/photos/jamfooted_halfling/

Kuvia itsestäsi saa pistää coscomiin tai minne vain haluat. Pyynnöstä voin lähettää suurempiakin kuvia koska flickrillä on näitä kivoja resoluutiorajoituksia (kun on ilmainen tili). Jos on palautetta (esim. hyi hai poista mun kuva) niin lähetä viesti flickrin tai anikin kautta. Ne jotka tuntevat kiitollisuudenvelkaa voivat auttaa kuvien tunnistamisessa. Siinä oli muutama josta en ollut varma ja niillä on tagi "Unknown - Please help me!". Ihka ensimmäinen kuva (100-031_IMG) on valitettavasti yksi niistä.

Luultavasti dakimakura-kuva josta -dist puhui on se joka on sivulla kolme. Jostakin on linkattu suoraan koska tulee niin paljon väkeä kattomassa vain sitä kuvaa.

Spiku: Kävipäs huono säkä. Näin kyllä Mikoton ja Main mutta juuri silloin ei sopinut ja se oli sitten ainoa tilaisuus. Finncon/Animecon on niin suuri ja ohjelmia niin paljon että valitettavan usein näin jonkun cossarin vain kerran.

neo-shaman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neo-shaman » Pe Heinä 17, 2009 14:00

Hienoja kuvia kaikilla täällä :3

Kiitos kaikille meitä kuvanneille ihmisille, olitte ihania.
terveisin Mokona, Modoki ja Yûko / xxxHOLiC, Tsubasa -cosplayryhmä

Nzr

Viesti Kirjoittaja Nzr » Pe Heinä 17, 2009 17:20

Minulta löytyy muutama ujosti stalkattu kuva perjantailta ja paremmin onnistuneita sunnuntailta. Mukaanlukien Mel T:n Manasta kitaran kanssa. Lähetin sähköpostilla sinulle suuremmat. Toivottavasti tuli perille asti.

Tämä oli ensimmäinen conini, mutta homman nähtyäni varmasti tulen vastaaviin myös tulevaisuudessa. Coneista innostuneita Oikean Elämän(tm) kavereita ei ole ollut, joten törmäsin tämän vuoden conin nettisivuille sattumalta ajankuluksi surffaten. Oli hienoa nähdä niin valtavan paljon cosplay-pukuja, sekä aiheeseen liittyvää ostettavaa ja ohjelmaa. Monen vuoden peli/fantasia/animu/manga addiktina voin rehdisti sanoa tuntevani lähes jokaisen cossatun hahmon! ;] Köh. Ainakin suuren osan.

Nappasin kameraltani mielestäni enemmän kiinnostavat ja onnistuneemmat kuvat julkiseksi. Kiitos kaikille, jotka suostuivat kuviin, halivat, tai muutenvaan juttelivat kanssani conilla!

Aiheesta sen enempää notkumatta, kuvat löytyvät osoitteesta: http://koti.mbnet.fi/nizoreth/aconvii/.

Narina

Viesti Kirjoittaja Narina » La Heinä 18, 2009 12:22

Minna kirjoitti:Ja olisi upeaa jos joku Yuanin tai Zeloksen kuvannut ilmoittautuisi tännepäin. Yllätyin positiivisesti kun niin moni tunnisti meidät, mutta yhtään kuvaa en ole vielä löytänyt. Myös muiden Tales of-cossaajia kuvanneiden kuvia olisi hauska nähdä!
Tässä olisi Tales sarjan kuvia. :)

Lumilintu

Viesti Kirjoittaja Lumilintu » Ma Heinä 20, 2009 21:21

kolibri-fdp kirjoitti:Heip,
Lisäksi lisättäköön virallisten kuvien osoite perään.

http://kuvat.aniki.fi/c/57
Sen verran haluaisin arvostella, etteivät kaikki viralliset kuvaajat selvästikään osaa harrastaa maalaisjärjellä varustettua sensuuria, eivätkä kaikki ole laittaneet kuviensa kohdalle yhteystietoja. Itse löysin itsestäni parikin ei niin imartelevaa kuvaa, mutten voi valittaa asiasta kuvaajalle ja mahdollisesti pyytää poistamaan kuvia.

Edeae

Viesti Kirjoittaja Edeae » Ti Heinä 21, 2009 11:25

Lumilintu kirjoitti:
kolibri-fdp kirjoitti:Heip,
Lisäksi lisättäköön virallisten kuvien osoite perään.

http://kuvat.aniki.fi/c/57
Sen verran haluaisin arvostella, etteivät kaikki viralliset kuvaajat selvästikään osaa harrastaa maalaisjärjellä varustettua sensuuria, eivätkä kaikki ole laittaneet kuviensa kohdalle yhteystietoja. Itse löysin itsestäni parikin ei niin imartelevaa kuvaa, mutten voi valittaa asiasta kuvaajalle ja mahdollisesti pyytää poistamaan kuvia.
Varmaan joku virallisempi taho voi myöskin kommentoida, mutta itseäni kyllä tässä viestissä pisti silmään yksinkertaisesti faktojen puute. Animecon VII kuvien kohdalla, kansioiden nimistä jossa lukee julkaisuehdot, jotka jokaisen kuvien käyttö suunnittelevan tulisi lukea, löytyy tällä hetkellä 24 kansion kohdalla yhteystiedot kuvaajaan. Vahvasti epäilen että kuvauspalvelun ottamista kuvista, josta yhdestä sähköpostiosoitetta en äkkiseltään huomannut, olisi kellään valittamista.

Plus kuten tätä ketjua seuraamalla voi huomata, tuonne saa lisätä kuvia myös muut kuin viralliset conikuvaajat, omat lähemmäs 1000 kuvaani putkahtavat sinne lähipäivinä. Kuvaajana olen sitä mieltä, että en julkaise kuvia jossa ihmiset kaivavat nenäänsä tai näyttävät silmät puoliummessa olevilta zombeilta (mikäli eivät sellaisia cossaa...) mutta monesti kyllä kuvaajan ja kuvattavan mielipide siitä mikä on kaunis ja hyvä kuva, voivat olla eri asioita.

Lumilintu

Viesti Kirjoittaja Lumilintu » Ti Heinä 21, 2009 21:19

Morwen kirjoitti: Varmaan joku virallisempi taho voi myöskin kommentoida, mutta itseäni kyllä tässä viestissä pisti silmään yksinkertaisesti faktojen puute. Animecon VII kuvien kohdalla, kansioiden nimistä jossa lukee julkaisuehdot, jotka jokaisen kuvien käyttö suunnittelevan tulisi lukea, löytyy tällä hetkellä 24 kansion kohdalla yhteystiedot kuvaajaan. Vahvasti epäilen että kuvauspalvelun ottamista kuvista, josta yhdestä sähköpostiosoitetta en äkkiseltään huomannut, olisi kellään valittamista.
En aluksi löytänyt yhteystietoja (etsin siis nimenomaan juuri mainitsemastasi paikasta), mutta kas, ne ovatkin vasta seuraavien kuvien kohdalla. Pitänee siis laittaa viestiä menemään.
Morwen kirjoitti: Kuvaajana olen sitä mieltä, että en julkaise kuvia jossa ihmiset kaivavat nenäänsä tai näyttävät silmät puoliummessa olevilta zombeilta (mikäli eivät sellaisia cossaa...) mutta monesti kyllä kuvaajan ja kuvattavan mielipide siitä mikä on kaunis ja hyvä kuva, voivat olla eri asioita.
Ja juuri tuota tarkoitin, kun sanoin, että kuvaajat saisivat käyttää maalaisjärkeään. Kukaan ei halua kamalia kuvia itsestään nettiin. Mielipiteet toki eroavat, mutta kun minusta on esimerkiksi kuva, jossa korjailen pukuni rinnuksia, voisi kuka tahansa mielestäni päätellä, että tätä ei ehkä laiteta yleiseen levitykseen.

Noin yleisesti ottaen kuvaajat hoitavat tällaiset asiat todella hyvin, mutta sattuu sitä aina välillä, että joutuu huomauttamaan zombie-silmistä. Silloin mielestäni vika on kuvaajassa, ei niinkään mielipide-eroissa.

Feeniks82

Viesti Kirjoittaja Feeniks82 » Ke Heinä 22, 2009 08:54

Täältä löytyvät minun kuvani. http://s412.photobucket.com/albums/pp20 ... econ%2009/
Niitä on semmoinen pari sataa. Pahoittelen isoa määrää kuvia sailor ryhmästä, mutta mikäli neidot juhlapuvuissa ei napaa, niin skipatkaa ne ja menkää sivun 2 alalaitaan. Muitakin kuvia nimittäin löytyy paljon. Tuolta voi myös etsiä Desuconin kansioni, jossa on myös muutama backstagekuva, ennen cosplay esitystä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”