Desucon 2009 - Jälkipyykki

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

FreakyM

Re: Desucon 2009 - Jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja FreakyM » Ke Kesä 10, 2009 01:57

Ahh, nyt kun univelka on maksettu pois, on minunkin aikani avautua hieman fiiliksistäni Desuconin suhteen.
Kröhöm.

Jumalauta. Me sitten ihan oikeasti pidettiin se.
Omat kokemukseni conista olivat hieman yksipuoliset johtuen "asemastani"- vietin käytännössä 90% coniajasta pelihuoneessa, johtuen siitä että olin se hullu, joka tuon viihdykkeen viimehetkellä otti tehtäväkseen =D

Tavallaan aavistin, että huone tulisi vetämään ihmisiä, mutten koskaan odottanut aivan niin jatkuvaa virtaa, kuin sinne sitten lopulta päätyi - lopputuloksena suunnitellun 10-02 / 10-16 aukioloajan sijaan aukioloajaksi tulikin 10-16 - lauantai-aamupäivästä sunnuntai-iltapäivään!
Kiitokset jakoavaimelle PS3 ja SF4 johdosta, ja kiitokset sibbelle siitä jumalten lahjasta, jonka saimme käyttöömme SF4 varten, eli se julmetun kokoinen televisio. Pahoittelen henkilökohtaisesti PS2-ohjainten vähäisyyttä, ja lupaan että ensivuonna niitä on tarpeeksi. Aivan varmasti. Ehkäpä ensivuonna järjestämme jotain tappelupeliturnausta kiinnostuneille, palkintona kunniaa, loistoa ja mainetta, sekä kenties pullo jotain energiajuomaa. Tai jotain sellaista.
Ja muistakaa tärkein oppi: d,df,f+p eli HADOKEN!

Kiitokset kaikille kävijöille, ja kaikille järjestäjille - ilman teitä tämä loistava tapahtuma ei vain olisi ollut mahdollinen.
When I gaze the man who is gazing at me
when I stare into the looking-glass
when I ask what he sees
Then I'm asking for more, and the more that I want to know, I'll know what I'll never know
http://urborg.wordpress.com/

KoakumaUsagi

Viesti Kirjoittaja KoakumaUsagi » Ke Kesä 10, 2009 10:04

Pikku-Ed kirjoitti: Mut saattoi bongata sieltä Ouran High School Host Clubin Honey-senpaina :3
Olit aivan ihana x3 Oisin halunnu kyl kuvan mut se sit jäi ja rupes myöhemmin harmittaa T^T

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Ke Kesä 10, 2009 15:39

Oi Desu, oi Desu!
Tilat olivat mahtavat, ohjelma oli mielenkiintoista (puheohjelmaakin tuli jopa seurattua taas pitkästä aikaa, enkä kadu) ja hyvin järjestettyä ja sääkin parani loppua kohden, vaikka oltiin ennusteltu koko viikonlopuksi rankkasadetta. Myyntipöytien järjestelystä myös iso plussa, vaikka ostinkin matkamuistoni lähinnä taidekujalta niin oli kiva kun se tila oli oikeasti _tilava_. Omalta osalta lauantai meni vähän säädöksi, mutta se ei ollut millään tapaa conijärjestäjien vika (...ei enää ikinä tunnin yöunilla tai täysin ilman unta mihinkän tapahtumaan, päänsärky agh...) että ei siitä sen enempää, ja ihan menevää oli siitä huolimatta. Olin osana Togainu no Chi -ryhmää ja cossasin Touyaa molempina päivinä, en usko että kukaan minua tunnisti mutta eipä tuo mitään - oli ihan mukavaa olla taas vaihteeksi sellaisissa vaatteissa, ettei tarvinnut pelätä että jokin pikkuhärpäke menisi rikki/katoaisi jonnekin/takertuisi vastaantulijaan tjtn.
Ja tää on taas vähän random plussa, mutta ihanaa, että Odin Spherekin oli edustettuna. Bongasin kaksi upeaa cossia ja jos en ihan väärin kuvitellut, niin Cosplay-kulttuuri - Suomi vs. USA vs. Japani –esitelmän dioissakin oli käytetty niitä ruohoja? *u*

Hmm, suuremmin valittamista ei löydy... ehkä yleisölle noottia siitä, että paikat voisi täyttää niin, ettei sinne keskelle jäisi niitä tyhjiä penkkejä, jäi cosplay-näytös sen takia näkemättä. 8< Mutta joo, tämmösiä coneja lisää kiitos! ♥
| writing | to | reach | you |

Teh_Rei

Viesti Kirjoittaja Teh_Rei » Ke Kesä 10, 2009 16:45

Huoh... Vihdoinkin rankasta conireissusta kotiutuneena on lienee pienen palautteentyngän aika:

Vääntäydyttiin koniin muutama tunti avajaisten jälkeen (valmistelut ottivat oman aikansa) ja pettymys oli suurensuuri kun infotiskillä kuulin että shibarityöpaja on täynnä. Piiiitkä miinus tästä! Oma köysikin olis ollut mukana ja en oo mikään ihan nyyppä aiheen suhteen, vaan omaan jo perustaidot shibaroinnista. Ideana tällainen työpaja erittäin hyvä, Iiiso plussa tästä! Tahtoo lisää tällaista hieman "kinkympää" K-18 -ohjelmaa koneihin.

Ekana päivänä tuli puheohjelmista katottua lähinnä Cosplay ja Seksi (yleisöstä hävyttömyyksien huutelu oli kivaa, se Lucky Star -pätkä on oigeesti hyvä! IhQKonaKagaYURIYURIYURIYURIYURI!!!1111). Enemmän sitä ihteään (videomatskun muodossa) ja monipuolisempaa, syväluotaavampaa analyysiä aiheesta käytännön tasolla olisin ehkä kaivannut - pois sievistely ja pihtaus kun kyseessä kerran K-18 -ohjelma! Ja miksi yleisölle ei tahdottu antaa puheenvuoroja? Ihan ookoo paneeli kyllä kaiken kaikkiaan... Lisää tällasta!

Meidokahvilassakin tuli piipahdettua sumpilla. Homma pelasi hyvin ja suurin osa työvoimasta vaikutti palvelualttiilta ja asialleen omistautuneelta. Tittelöintiä olisi tosin saanut olla, niin olisi paremmin voinut eläytyä tilanteeseen. Electronkoneen hajoaminen maksutapahtuman yhteydessä oli Niiin Moee~~!

Karaokessa piti käydä, mutta en jaksanut sinne pieneen kopperoon tunkeutua ja jonottaa iäisyyksiä. Lisäksi piiiitkä miinus Uncle Fuckerin listalta sensuroimisesta.

Kun ei kerran shibaroimaan sitten päästy, niiin suunnattiin illan päätteeksi Love Hotelliin dokaamaan. Siellä oli kivaa kaljan&kavereiden&hyvän musan merkeissä. Kerrankin animuconijatkot ryyppäysmeiningillä - Iiisot plussat tästä!.

Tokana päivänä tuli ohjelmista tsiigattua FFFaitto, joka mielestäni oli kuitenkin sitä samaa kuin ennenkin - ihan hauskaa mutta sitä samaa wanhan toistoa, sekä Yuri-luento.

Mainittu Yuriluento ei näin asiaan vihkiytyneelle tuonut kovin paljon uutta. Lähinnä perusasioita ja -teoksia käsiteltiin. Silmään pisti, että yleisössä selkeästi edustettuna yuri-fandomin kaksi pääryhmää... :D

Yleiset järjestelyt vaikuttivat toimivan kun Pendolinon kytkennät. Mitään ongelmia ei silmiini osunut. Sibelius-talo oli tilana mitä mahtavin. Ryysikset loistivat poissaolollaan, edes myyntisalissa ei pahempaa tungosta ollut.

Eipä kai siinä sitten muuta kun SuurKiitos&Kumarrus järjestäjille! Oli kyllä yksi parhaista (ellei jopa paras) conikokemus...
REILUKERHO - Hurray for YURI!

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ke Kesä 10, 2009 20:00

Maaa! Oli se aika elämys... ^__^
(Kirjoitan ehkä samoja juttuja kuin kaikki muutkin, koska en ole jaksanut vielä lukea kaikkia alkupään viestejä, mutta tässä jotain omasta kokemuksestani. Sisältää äärimmäistä tyhmyyttä.)
Torstaina ja perjantaina olin pikkuisen kuumeessa, mutta pitihän paikalle tulla kun olin niin suunnitellut ja sopinut. Kiertelin Lahden kaupunkia tunnin laukkujen kanssa. Viimein luovutin ja tilasin taksin Svinhuvudin kadulle. Sitten kiertelin siellä rakennuksia tunnin ja yritin löytää ovea, josta pääsisi sisälle. Lopulta sinne tuli ihmisiä ja sain laukut ja kassit pois käsistä. Tapasin siellä myös tosi mukavan ihmisen! En osannut varautua, miten kylmää paikassa olisi nukkua, eikä minulla ollut makuupussia. Onneksi kuitenkin sain nukuttua muutaman tunnin ja aamulla pääsi liikkeelle kun oli ensin istunut puoli tuntia värjötellen. Loistava opetus: makuupussi mukaan seuraavalla kerralla! Tavaroiden siirtäminen varastohuoneeseen päivän ajaksi ei tuottanut vaikeuksia, kunhan suunnitteli, mitä milloinkin tarvitsee, ettei koko ajan olisi tarvinnut rampata siellä. Silti oli jotenkin hassua, että yhteen aikaan paikkassa ei ollut ketään.
Itse asiaan: Desucon oli hyvin järjestetty. Tilaa ja vesiautomaatteja riitti. Ohjelmaa ei oikeastaan tarvinnut jäädä tylsistyneenä odottelemaan, kun yhdessä huoneessa näytettiin koko ajan animea. Mikä sen suomalaisen parodia-animaation nimi muuten oli, joka näytettiin lauantaiyönä? Se oli mahtava! Lauantaina cosplaydasin ensimmäistä kertaa, eikä varmaan kukaan tunnistanut hahmoani. (Se oli Fumiki Mizutani! Mizu-cossi!<3) Joku tuli kuitenkin halaamaan minua, kun olin ostamassa mangaa. Olisi niin kiva tietää, kuka se oli...(*pusuja ja halauksia takaisin!*) Onneksi cossiryhmä sitten löytyi ihan heti, muuten olisin varmaan tukehtunut ensimmäiseen bindaukseeni. (Ja tämä häiriintyneille ryhmäläisilleni, jos joku heistä lukee: "Olette ihania! Aivan mahtavia tyyppejä! Tahdon tavata teidät taas joskus ja halata teitä! Kan-chan, olit tosi söpö Mihashi! Bitenshi, sinulla on ihan huippuja ilmeitä ja olet tosi mukava! Miharo, vieläkin pitää mainita, että aivan upea hattu ja maila. Kiva kun tavattiin sunnuntainakin! Jäätelöretki unohdettiin tehdä, mutta ei se olisi kylmään säähän sopinutkaan. Saatiin kuitenkin tosi hyviä kuvia.")
Harmi, että pockyt loppuivat jo lauantaina. Maid-keksit olivat kuitenkin mahtavia. Niitä pitää tulla animeconiinkin! Cafe Ichigo oli tosi onnistunut ja sen tuotteet maistuivatkin hyvältä. En ole varma, tapahtuiko astioiden särkeminen tarkoituksella vai tarkoituksettomasti, mutta jotenkin se tuntui kuuluvan juttuun. Hihkaisin mielessäni varmaan joka kerta "moe", kun astioita putoili. Toivottavasti maidit eivät pahastu siitä.
Yaoin pimeä puoli -paneeli oli sellainen kuin olin odottanutkin, mutta kyllä siellä sai nauraa. Myös miespuolisilla kuuntelijoilla tuntui olevan hauskaa. Pitkälle yöhön meni sitten animekalvo-pajalla. Se olisi voinut alkaa vähän aiemmin, koska itseltäni menee tuollaiseen tekemiseen paljon aikaa. Vasta neljän jälkeen sain kuvan valmiiksi ja pääsin kaverini kanssa lähtemään takaisin majoituspaikalle. Taas oli kylmä yö. Nukuin pari tuntia ja sunnuntaina näytin jo ihan raadolta. Mitäs vielä... Siellä riitti paljon nähtävää ja ihmeteltävää myös häiriintyneelle naiselle. Desu-kun oli tosi söpö ja muutenkin cosplay-esitys oli juonnettu hauskasti. Vastaan tuli paljon upeita pukuja ja kivan näköisiä ihmisiä, mutta en oikein uskaltanut mennä juttelemaan heidän kaikkien kanssa. Pyysin kuitenkin luvan ottaa kuvan pikkuisesta Honey-sempaista. *^^*
Pikkuisen kurja sää, mutta muuten oikein mukava con.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

hrst

Viesti Kirjoittaja hrst » Ke Kesä 10, 2009 20:51

Sleepy Dancer kirjoitti:Mikä sen suomalaisen parodia-animaation nimi muuten oli, joka näytettiin lauantaiyönä? Se oli mahtava!
Dystopian, eli sen tyypin joka piti ohjelman "Elämää suurempi anime", tekemä Dystopia Movie 1. Oli niin mahtava etten voinut olla laittamatta sitä animehuoneen ohjelmistoon :D.

Rinoa

Viesti Kirjoittaja Rinoa » Ke Kesä 10, 2009 22:12

Desu oli ja meni, lyhykäisesti laitan plussat ja miinukset :3

Railakkaat Ruusut:

+ Kaikki tilat saatiin saman katon alle ! Ei tarvinnut suunnistaa kartan kanssa rakennuksesta toiseen ja ihmetellä missäs rakennuksessa se ja se paneeli oikein on.
+Tilavuus ! En saanut mustaa silmää kenenkää kyynerpäästä, kun ei ollut ahdasta.
+Narikan väki oli hirmu tehokas ja ystävällinen, kiitos <3
+Tooru Furuyan nimikirjoitus sessio, sain koko päivän pituiset naurut ja hymyt kun Tooru-sensei sanoi minulle pukuni olevan hieno ja "VERI SEXIIII !" xD
+Rimpun juonto cosplay-näytöksessä ja upeat puvut ^^
+Maid-cafe, ihan mukava kokemus :P
+Ympäristö, tuli hienoja cossikuvia~
+Yakuza- ja Suomi vs. Usa vs. Japani- paneelit. Kummatkin olivat mielenkiintoisia, tosin jälkimmäisessä esittäjällä oli aika raakojakin mielipiteitä joistain asioista, mutta paljon hyviäkin.
+Joku Hetalia cossaaja joka ajoi kaksi pyörällä ajelevaa 10-vuotiasta uhoavaa pentua pois alueelta. Poikien kovat "haittakaa patka! Ja ito v****! Uhoamiset jäivät suuren conijoukon"Woohooo hyvä hyvä!" kannatus huutojen alle ja noloina pojat polkivat pois kun ketään ei kiinnostanut. Muah hah haa, yhdessä olemme voittamattomia 8D
+Vänkäri joka karjaisi yllättäen maid-cafen edessä "TYKKÄÄN COSSISTASI!" niin että meinasin nurin mennä :D Oli kiva kuulla että OP:n Victoria Cindry-cosplay miellytti ^^ Kiitos myös kaikille kuvan ottaneille~

Riipivät Risut:

-Eräs hilpeä järkkäri joka näytti ja käyttäytyi siten kuin olisi mieluummin halunnut olla pesemässä hammasharjalla jääkiekkokaukaloa kuin olla desuconissa. *Super tyly ja ainoa synti minkä tein oli että istuin lattialla tyhjällä käytävällä hetken.*
-Cosplay-näytöksen häsellys, siellä oli muutama pitkäveteisehkö esitys ja se "awwww":ien määrä jokaisen desu-kunin desun jälkeen vähän pitkästytti.
-Lauantain sää -_- Oli turhan viileä cossipukuani ajatellen...
-Unet jäivät niukoiksi *oma vika* mikä on hieman verottanut tämän työviikon virkeyttä rankasti. Odotan kuollakseni sunnuntaita jos silloin saisi nukkua =_= *Lauantainakin kun on työpäivä*
-15€ pääsymaksu *köh* Olen niin köyhä että hampaita kiristellen maksoin. Mutta ehkä desu kumminkin oli sen arvoinen... ;)

Coni olin niin kaikinpuolin hyvä että kunnollisia miinuksia oli kerrankin vaikea keksiä(!) Kiitokset kaikille mukavasta desusta! Jään odottamaan mielenkiinnolla Aconia :P ~

Vanhus

Viesti Kirjoittaja Vanhus » To Kesä 11, 2009 00:25

Kiitos sille cossaajalle joka uskalsi tulla halaamaan. Mutta hiukan tilanteesta missä silloin olin. Olin nimittäin jättänyt kotiin lääkkeni vahigossa ja ilta ja aamulääkkeet jäivät ottamatta. Seuraus oli että koko lauaintai yön pyörin vuoteella saamatta unta vilkuillen vähän väliä hotellin television kelloa. Oli pitkä, tosipitkä yö. Sitte aaamulla vielä jäi se päivälääkekin ja pikkuhiljaa se alkoi tuntua, sanoisin että puoleenpäivään meni hyvin, muttaa sen jälkeen alkoi vaikutus tuntua. Tuli sekava olo ja piti hakea vähän väliä vettä ja ja paikka jossa istua. Liikkuminen oli sellaista sanoisin ei hoipertelevaa, mutta tasapainoaisti ei pelannut täysin. Joten lääkkeitä jätä en koskaan enään kotiin lähtiessäni coneihin. Ja kävely conipaikalta rautatieasemalle oli yhtä tuskaa. Ja kaikki tämä vain sen takia että olin huolimaton lähtöön valmistuessa. Ja järki kulki klimpeissä, en tajunnyt että taksillakin pääsee. Lauantai meni tosi mahtavasti.
Suosittelen muillekin jos jokin lääkitys on päällä, noudattkaa sitä.

Vanhus.
Ei ole Tyhmiä kysymyksiä, on vain idiootteja vastaajia.

Myron

Viesti Kirjoittaja Myron » To Kesä 11, 2009 00:34

Rinoa kirjoitti:+Joku Hetalia cossaaja joka ajoi kaksi pyörällä ajelevaa 10-vuotiasta uhoavaa pentua pois alueelta. Poikien kovat "haittakaa patka! Ja ito v****! Uhoamiset jäivät suuren conijoukon"Woohooo hyvä hyvä!" kannatus huutojen alle ja noloina pojat polkivat pois kun ketään ei kiinnostanut. Muah hah haa, yhdessä olemme voittamattomia 8D
Oih! Mahtavaa! Ne pikkupojat onnistu melkein tärvelemään pukuni. Helpottavaa kuulla, että ne saivat ansionsa mukaan. : )

Desucon oli mun toinen coni, eikä jäänyt paljoa valittamista.

+ Tunnelma! Jo jonottaessa sateessa tunnelma oli katossa!
+ Isot tilat, pääsali ja halli
+ Café Ichigo ja suloiset ja ystävälliset meidot. :3
+ Desu-kun ^^
+ Paljon myyntipöytiä!
+ Ystävälliset ihmiset ja ne jotka pyysivät kuvaa.
+ Ohjelma oli yleensä tosi mielenkiintoinen. : )
+ Tooru Furuyan nimmari!
+ Lattiamajoituksessa, johon jouduimme, oli vähän porukkaa ja kerrankin sain hyvät unet lattialla!

- Ärr... pari ärsyttävää pikkukersaa.
- Lattiamajoitus oli vähän kaukana, ottaen huomioon kuinka paljon minulla oli kantamuksia.

En keksinyt montaa miinusta. :--D
Kiitos ihanasta conista!!! Ensivuonna uusiksi! : )

Laggy

Viesti Kirjoittaja Laggy » To Kesä 11, 2009 09:40

Hypetys jatkukoon, coni oli kyllä kerrassaan erinomainen. Itse olin yksi pitäjistä rytmipelipisteellä, näin omasta näkökulmastani voin sanoa että pelien sijainti oli loistava, suosiota riitti vaikka muille jakaa, pisteet olivat käytännössä tauotta käytössä ja pyörittivät myös yllättävän hyvin itseään, eikä jatkuvaa vahtimista varsinaisesti vaadittu. Pääsin siis itsekkin seuraamaan varsin vapaasti ohjelmaa, mikä oli mukavaa.

Tilat olivat loistavat. Metsähalli oli loistava päätila, hallissa oli viileä eikä ollenkaan tunkkainen ilma ja kulkemaan mahtui poikkeuksetta. Vaikka en itse viettänyt aikaa karaokessa, kuitenki tuli huomattua tuon tilan ahtaus, kuten jo moneen otteeseen onkin mainittu. Myyntipyötien tila oli myös todella hyvin kasattu.

Kävijöistä jäi myös todella hyvä kuva, en itse törmännyt missään vaiheessa mihinkään häiriötekijöihin, liekö tämä osaksi pääsymaksun ansiosta. Paikalle kun tulevat vain oikeasti kiinnostuneet ja halukkaat ihmiset, hyvä näin. Tetrispalikan seikkailut saivat hymyilemään pariin otteeseen.

Paneelit olivat pääasiassa hyvin valmisteltuja, joissakin tapauksissa ehkä esitys alkoi tuntumaan hiukan venytetyltä, 90min on välillä aika pitkä aika yhdelle aiheelle, ellei asiasta oikeasti oli todella paljon sanottavaa. Harmittaa kyllä kun missasin kunniavieraiden ohjelmanumerot poislukien Voice in the Shellin, kaduttaa hiukan. Se, että ohjelmaa oli yötunneille asti oli myös hienoa, plussat tästä.

Oma kohokohtani tapahtumalle oli kuitenkin meidokahvila, ilmeisesti sisäänpääsyyn liittyi jonkinmoista jonottamista vaikka tästä itse pääsin livahtamaan, kun menin itse suoraan ensimmäisen aallon mukana. Hinnoittelu oli järkevää ja tarjonta riittävä. Ja meidot, olitte söpöimmäit ever <3, olisin voinut istua haaveilemassa paikalla vaikka koko päivän, mutta piti sitä antaa muillekkin tilaisuus...

Yhteenvetona näin lyhyesti, coni oli todella onnistunut, olin itse täysin tyytyväinen kokemukseen. Jatkakaa tähän malliin vastaisuudessakin.
Juha "Laggy" Isaksson
Rytmipelit
juha.isaksson[at]gmail.com

Enriisse

Viesti Kirjoittaja Enriisse » To Kesä 11, 2009 17:55

Täytyy liittyä siihen suureen kiittelijöiden joukkoon, Desucon oli yksi parhaista coneista missä olen käynyt. Tässä topikissa on moneen kertaan sanottu jo asiat jotka tekivät conista niin uskomattoman mutta tiivistetään se yhteen lauseeseen: Kokonaisuus joka toimi. Toivottavasti näemme ensi vuonna jatkoa hienolle tapahtumalle. Vaikka Desuconin takana on Kehittyvien conie Suomi Ry niin toivon että Desucon 2 ei näe liian dramaattisia muutoksia nykyiseen verrattuna, toimiva konsepti on vaikeaa rakentaa mutta helppo tuhota. Lopuksi haluan antaa henkilökohtaiset kiitokset tahoille jotka tekivät Desuconista yhden parhaista conielämyksistä missä olen ollut:

+ Desuconin järjestejäporukka ja kaikki ihmiset conin takana, suuret kiitokset tästä
+ Conikävijät, te olitte aivan mahtavia
+ Ippain ryhmämatka, kiitos homma toimi jälleen kerran hyvin ja vaivattomasti vaikka pieni probleemia oli
+ Sinä pohjoisesta tullut Grimmjow cossaaja joka pidit seuraa minulle iltabileissä, unohdin ottaa yhteystieto eli jos tunnistat itsesi niin olisi mukava turista lisää.
+ Kaikki muut tahot jotka jollaintavoin liittyivät Desuconiin

Kiitos.

PS. Joitain kuvia mitä napsin conissa löytyy osoitteesta http://s188.photobucket.com/albums/z107 ... e/Desucon/

Paleltuma

Viesti Kirjoittaja Paleltuma » Pe Kesä 12, 2009 01:00

FreakyM kirjoitti:Ehkäpä ensivuonna järjestämme jotain tappelupeliturnausta kiinnostuneille, palkintona kunniaa, loistoa ja mainetta, sekä kenties pullo jotain energiajuomaa. Tai jotain sellaista.
FUND IT. Eli toisin sanoen kannatetaan niin että sattuu. Allekirjoittaneelle ihan sama onko palkintoja vai ei, olisi vain hienoa päästä pelaamaan ihmisten kanssa.

[/off]
yozora kirjoitti:(ja sai kutsun lähteä herran kanssa saunaan :'D)
Ja vähän muuallekin kuulemani mukaan wink wink nudge nudge.

Yozora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora » Pe Kesä 12, 2009 19:45

frostious kirjoitti:Ja vähän muuallekin kuulemani mukaan wink wink nudge nudge.
Haha, touché. Mutta hei, kuinka moni saa elämänsä aikana kutsun lähteä Tooru Furuyan hotellihuoneeseen yöksi? :O
(Ja siis herrahan oli vaan tosi kohteliaasti huolissaan mun nukkumapaikasta. Like, totally. xP)

[/slightly off]
Unfit to be a Gundam Meister.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » La Kesä 13, 2009 13:42

^Hitto. Nyt kuulostaa kyllä hyvin bändärimäiseltä, mutta ite oisin shokissa saattanut jopa suostua XD Seiyuut kun on meikäläiselle yhtä kova sana, kun näyttelijät ;)
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » La Kesä 13, 2009 23:25

alkimohap kirjoitti:ehdotuksia ekologisempaan coniin
Hear, hear, hyviä ehdotuksia minkä tahansa conin toteutettavaksi, etenkin uusiopaperillinen ohjelmalehti. Biojätteen erilliskeräyksestä tosin on iloa vain siinä tapauksessa, että paikkakunnalla on sille asianmukainen käsittelylaitos, mikä tuppaa valitettavasti olemaan vielä harvinaisuus Suomessa - jos ei sitten conin järjestäjäporukka ole niin viitseliästä, että kiikuttaa biojätteen johonkin yksityiskompostiin. ;-)
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”