BakaCon 2010 (17.-18.4.2010)

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Holly

Re: BakaCon 2010 (17.-18.4.2010)

Viesti Kirjoittaja Holly » Pe Huhti 16, 2010 00:01

Tällainen aika kiireellinen asia taidekujasta:
Olen varannut (ja maksanut) sieltä pöydän ja sanoivat että ottavat yhteyttä myöhemmin. No ei sieltä sitten sen jälkeen ole mitään kuulunut ja nyt olen aivan ulalla käytännön jutuista, esim. kenelle minun pitää ilmoittautua ennen kuin alan kasaamaan tavaroita pöytään vai saanko mennä sinne ihan noin vaan. En kyllä edes tiedä mikä pöytä minulle on varattu kun ei ole infoa sieltä tullut.
Ja sitten on epäselvää, pitkääkö minun jotenkin todistaa henkilöllisyyteni (että tietävät minun olevan oikea (pöydästä maksanut) henkilö) tai muuta sellaista. Se voi tosin olla aika vaikeaa kun passi on ainoa henkilötodistus ja sitä en hukkaamisen pelossa viitsisi ottaa mukaan...

Olisiko kenelläkään selvennystä näihin asioihin? Conin ollessa näin lähellä tämä asia alkaa olla aika kiireellinen.

ato

Viesti Kirjoittaja ato » Pe Huhti 16, 2010 10:56

Holly kirjoitti:Tällainen aika kiireellinen asia taidekujasta:
Olen varannut (ja maksanut) sieltä pöydän ja sanoivat että ottavat yhteyttä myöhemmin. No ei sieltä sitten sen jälkeen ole mitään kuulunut ja nyt olen aivan ulalla käytännön jutuista, esim. kenelle minun pitää ilmoittautua ennen kuin alan kasaamaan tavaroita pöytään vai saanko mennä sinne ihan noin vaan. En kyllä edes tiedä mikä pöytä minulle on varattu kun ei ole infoa sieltä tullut.
Ja sitten on epäselvää, pitkääkö minun jotenkin todistaa henkilöllisyyteni (että tietävät minun olevan oikea (pöydästä maksanut) henkilö) tai muuta sellaista. Se voi tosin olla aika vaikeaa kun passi on ainoa henkilötodistus ja sitä en hukkaamisen pelossa viitsisi ottaa mukaan...

Olisiko kenelläkään selvennystä näihin asioihin? Conin ollessa näin lähellä tämä asia alkaa olla aika kiireellinen.

Hei, Tullessasi tapahtumaan ilmoittaudut normaalisti infossa, josta saat myös rannekkeesi. Mainitse tulevasi taidekujalle niin he osaavat opastaa sinut oikeaan paikkaan, jossa taidekujavastaavamme Maria ottaa sinut vastaan ja hoitaa käytännön järjestelyt kanssasi. Mariaan saa henkilökohtaisesti yhteyden ennen tapahtumaa samasta sähköpostista kuin ilmoittauduit: maria-neiti@bakacon.fi

tervetuloa coniin! :)
Paula "_ato_" Åberg

mica

Bileradio!!

Viesti Kirjoittaja mica » Pe Huhti 16, 2010 11:03

Jos et pääse itse paikalle niin älä silti missaa koko bileitä! Bakan iltabileistä voit kuunnella suoraa nettiradiota tänä vuonna!Harder.fi:n porukka streamaa bileet klo.21-03 välisenä aikana suorana tapahtumapaikalta.

Radiota kuunnellaksesi tarvitset vain mediasoittimen (kuten Winamp, Windows Media Player, Media Player Classic, VLC, iTunes tms.) ja kuulokkeet tai kaiuttimet tietokoneeseesi. Linkki livelähetykseen löytyy lauantaina harderin sivuilta ja BakaConin blogista!

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Pe Huhti 16, 2010 18:20

Tuli tuossa hyväsyrämisenä ihmisenä luovutettua oma lattiamajoituspaikka kaverille, jolla yösijaa ei ollut ja liityttyä serkkupuolen yökukkuja joukkoon, jotka meinaavat baanata pieksämäen yössä la-su välisen yön [kiitos kaunis kofeiinipillerien keksijälle!]. Yöstä näyttää kuitenkin tulevan aika vilpoisa mitä sääennustuksiin on uskominen, joten tämä ketju lienee hyvä paikka kuulostella Pieksämäkeä meikäläistä paremmin tuntevilta, että mitäköhän yön yli/mahd. myöhään auki olevia paikkoja Pieksämäellä on? Kello kahteen asti tietty Bakaconissa viihtyy oikein hyvin, mutta ehdotuksia sen jälkeen... Vastavuoroisesti voisi tietty kysellä paikkoja, jotka sunnuntai aamunakin aukeaa tositositosi aikaisin?

Ihan mielenkiinnosta... onko järjestelmän puolesta mahdollista kysellä lattiamajoituspaikkoja ihan paikan päällä. Esim. jos lauantaina klo 18.00 saapuu urheilutalolle ja kysyy, onko joku peruuttanut/jättänyt lipun lunastamasta, niin pystyttekö te näkemään onko näin käynyt ja ennen kaikkea voitteko myydä tämän lattiamajotuspaikan jollekulle muulle?
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Pallero

Viesti Kirjoittaja Pallero » Pe Huhti 16, 2010 19:10

Ensi kerralla voisi sitten ilmoittaa vänkäreiksi valitut Ennen kuin myydään majoituspaikat pois, kesti kauan odottaa vaan sitä Hylätty- leimaa, jolloin paikat oli jo menny, ja toissapäivänä en uusista edes tiennyt. Jäipä käymättä.

Cerberus

Viesti Kirjoittaja Cerberus » Su Huhti 18, 2010 15:42

Ensi kerralla voisi myös rekisteröitymiskoneita olla enemmän/tai jättää koko jutun pois, tai sitten pidätte lämpimänä kesänä nämä tapahtumat! Jonotuksen vuoksi oli melko moni ihmisistä sinisiä kylmän ilman takia.

Miksi tälläinen ihme henkilötietojen kirjoittaminen edes on Bakaconissa käytännössä, muttei esim. Traconissa, missä lyödään raha pöytään ja ranneke käteen?
~ Tracon III
~ Tracon IV
~ Bakacon 2009 Dark 'toon' Link
~ Bakacon 2010 "LAKKO, LAKKO!"

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Su Huhti 18, 2010 22:15

Cerberus kirjoitti:Ensi kerralla voisi myös rekisteröitymiskoneita olla enemmän/tai jättää koko jutun pois, tai sitten pidätte lämpimänä kesänä nämä tapahtumat! Jonotuksen vuoksi oli melko moni ihmisistä sinisiä kylmän ilman takia.

Miksi tälläinen ihme henkilötietojen kirjoittaminen edes on Bakaconissa käytännössä, muttei esim. Traconissa, missä lyödään raha pöytään ja ranneke käteen?
Yeah, sitäkin (Vaikka Mariona olin siel infossa kikseissä) mäkin ihmettelin... ehk se antaa semmosen V.I.P fiiliksen x]
PINEAPPLE SURPRISE!

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Su Huhti 18, 2010 22:18

Jospa laitetaan tämä ketju lukkoon ja jatketaan palautteista ja muista mukavista asioista tuolla palauteketjussa. Kiitokset!
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”