Animecon 2008 kuva- ja videolinkit

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kumma Tullimies

Re: Animecon 2008 kuva- ja videolinkit

Viesti Kirjoittaja Kumma Tullimies » Ke Heinä 30, 2008 01:26

voisiko joku ystävällinen persoona pistää esim. youtubeen toista fffightia videona, ensimmäinen sieltä löytyy jo mutta toista ei...

chinor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja chinor » Ke Heinä 30, 2008 01:50

Tässäpä olisi oma kuvakasani Animeconista. Kiitos kaikille cossaajille (varsinkin Kaminalle!) jotka poseerasitte :3 Kuvia saa käyttää vapaasti (kunhan muistaa mainita minut kuvaajana), ja jos haluaa jonkun kuvan isompana niin yksäriä vaan tulemaan.
誰にも優しく愛に生きる人~ あにき~!! | ミカンせいじん | 「森の安藤」

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Ke Heinä 30, 2008 06:57

Perdagor kirjoitti:voisiko joku ystävällinen persoona pistää esim. youtubeen toista fffightia videona, ensimmäinen sieltä löytyy jo mutta toista ei...
No siis toinen on tulossa jahka aikaa saan. Elämä myös näet vie aikaa tässä arkipäivinä. ^^' Lisäksi tarkkailen miltä cosplay-ohjelmiston videot näyttävät. Epäilen nimittäin että siitä tuli kauheaa jälkeä ja toivon että pian olisi jaossa tätä virallista videokuvaakin.

Minä taasen etsiskelen videoita deittiohjelmasta. Sattuiko joku kuvaamaan sen?

(Laitan tähän vähän myöhemmin editillä linkit videoihini niin ettei mene ihan off-topic.)

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Ke Heinä 30, 2008 08:10

Miksen mä nähnyt tota paikan päällä, olisin tykännyt kovasti :<

Mangafani

Viesti Kirjoittaja Mangafani » Ke Heinä 30, 2008 11:55

Onko kukaan anikilaisista muuten sattunut ottamaan kuvaa musta tai mun pikkusiskosta? :o Mä olin siis se neji jolla oli mukana vaaleanruskea reppu ja piilarit, ja mun sisko oli sakura, jonka hiukset oltiin yritetty saada pinkeiksi suihkevärillä, ja joka oli mukana eräässä ulkona pidetyssä ff-fightissa. Aattelin vaan kun olen katsonut kaikkien kuvat tähän asti, mutten ole löytänyt ainoatakaan kuvaa jossa jompikumpi näkyisi edes taustalla. :|
Animecon 08: Hyuuga Neji

ato

Viesti Kirjoittaja ato » Ke Heinä 30, 2008 13:00

Tässä meidän kuvat. Kolmesta kamerasta ja sekalaisessa järjestyksessä. http://s16.photobucket.com/albums/b14/a ... nimecon08/

Malvien

Viesti Kirjoittaja Malvien » Ke Heinä 30, 2008 13:19

Eihän kellään sattuisi olemaan videomatskua eräästä sunnuntaina ulkona pidetystä Final Fantasy Random Fightista, nimittäin siitä, jossa taistelivat D.Gray-manin Lavi, Kanda ja kenraali Cross (elikkä mustapukuiset jätkät ison vasaran + miekan + pyssyn kanssa)? En ole aivan varma ketä vastaan nuo sitten mättivät, mutta juuh, haluaisin kovasti nähdä mahdollista videoa kamuistani mähinässä, kun itse en sattunut juuri silloin paikalle. Että kiitoksia paljon jo etukäteen jos joltakulta löytyy. :)

Mangafani

Viesti Kirjoittaja Mangafani » Ke Heinä 30, 2008 15:05

Niin, jos jollakulla sattuisi olemaan kuvia/video eräästä ulkona pidetystä ff-fightista jossa oli Sakura+kaksi muuta vs. hobitti+kaksi muuta, niin olisin iloinen jos joku pistäisi sen nettiin. :)

chinor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja chinor » Ke Heinä 30, 2008 15:06

madu kirjoitti:
Miksen mä nähnyt tota paikan päällä, olisin tykännyt kovasti :<
Bongasin tuon Mudkipin lauantaina, mutten muista nähneeni enää sunnuntaina :c
誰にも優しく愛に生きる人~ あにき~!! | ミカンせいじん | 「森の安藤」

Blueberry lady

Viesti Kirjoittaja Blueberry lady » Ke Heinä 30, 2008 16:13

Unita kirjoitti:Minä taasen etsiskelen videoita deittiohjelmasta. Sattuiko joku kuvaamaan sen?
Ei kukaan sattunut ottamaan kuvaa Azumangan Tomosta, joka nähtiin myös deittiohjelman ekalla kierroksella neiti c:nä?
A flat chest is a status symbol!!!

Pekasus

Viesti Kirjoittaja Pekasus » Ke Heinä 30, 2008 20:05

Hmm... En muista linkitinkö tänne vielä näitä ottamiani kuvia... Nämähän ovat melko huonolaatuisia, mutta tässä niitä nyt olis: http://s293.photobucket.com/albums/mm43 ... d&start=20

p.s. kenelläkään mittään tietoa milloi niitä 'virallisia' videoita julkaistaan..?... Vai tulevatko ne lie koskaan julkisuuteen, jos vaikka tapahtuman järjestäjät tahtovat pitää ne täysin omana hupinaan :D
a.k.a. Ryuu No Chi

Jämsän Otakut

Lmmz
Otaking
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lmmz » Ke Heinä 30, 2008 20:26

Virallisia kuvia Cosplay-kuvauspisteestä ja videoita ohjelmista kyllä tulee, ei pelkoa. Raakamateriaalia vain on aika hurjat määrät (kuvauspisteen kuvia n. 1300 ja videota ohjemasta yli 20 tuntia + pari DVD:tä, jotka Joku Muu lykkäsi conitealle), että niiden lajittelu ja saattamine nettijulkaisumuotoon ottaa aikansa.
Kosmos on laaja. | Tutturuu!

Michi-chan

Viesti Kirjoittaja Michi-chan » Ke Heinä 30, 2008 21:17

Hakusessa kuvia siitä parimetrisestä rillipäisestä (urgh u___ú) lolitasta, jolla oli vaaleanpunainen mekko ja -kengät. Niitä otettiin kyllä suhteellisen paljon, joten joltakin sentään pitäisi löytyä. Tarvitsen irc-galleriaan kuvia, kun itse en kameraa omista.
Olen todella kiitollinen jos saisin selailla minusta otettuja kuvia ja ehkä ottaa niitä omaankin käyttöön, sinne galtsuun. ^.^
We can all have individual holes!
Much like we have individual rooms in the castle,
we would have our individual holes in the ground.

kolibri-fdp

Viesti Kirjoittaja kolibri-fdp » Ke Heinä 30, 2008 22:33

Mangafani kirjoitti:Niin, jos jollakulla sattuisi olemaan kuvia/video eräästä ulkona pidetystä ff-fightista jossa oli Sakura+kaksi muuta vs. hobitti+kaksi muuta, niin olisin iloinen jos joku pistäisi sen nettiin. :)
:o

No itse asiassa mina kuvasin osan tasta. Pistin sulle YouTubeen:

http://www.youtube.com/watch?v=Y2R4S86pDQU
Fighting Dreamers Productions
Cosplay kuvia | Personal dA | FDP dA | FDP YouTube

Mangafani

Viesti Kirjoittaja Mangafani » To Heinä 31, 2008 11:49

Voi, kiitos tosi paljon! X3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”