Desucon 6-7.6.2009 Lahdessa!

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

hi_namida

Re: Desucon tulee!

Viesti Kirjoittaja hi_namida » La Elo 16, 2008 00:06

Argh, sinne meni ainakin mun suunnitelmat Desuconiin menemisestä ois ollut kiva saada joku syksy coni kun kesällä on kesätyöt kumminkin ja sitä saa pomolta kinuttua animeconin justiin ja justiin vapaaksi niin ei sitä ainakaan kahteen paikkaan voi revetä (ja kyllä toi animecon tulee ennemmin valittua)-____- Eika rahatkaan oikeen piisaa moneen coniin kesässä. Syksyllä ja keväällä on se hyvä juttu että viikonloppuisin ei kumminkaan koulua eikä töitä ole.

Onneksi on Tracon ^___^ Harmi että häippäs syksyn piristys pois.
Seot:in Vara pj.

Macau

Viesti Kirjoittaja Macau » La Elo 16, 2008 10:48

En tiedä ketä kaikkia pitäisi nyt käydä suutelemassa tästä ajankohdan (sekä tietysti paikan) vaihdosta. Desucon oli omalta osaltani kaatumassa juuri siihen, että sitä suunniteltiin juuri syksyksi keskelle ankaraa koulunkäyntiä, joten olen enemmän kuin riemuissani siitä, että tuo aika on vaihdettu. Iiih <1+2. Itsekkäästi iloitsen kanssa siitä, että aika on vieläpä noin alkukesästä, jolloin voin hyvin mielin tenttiä mediakulttuurin kurssit Desuconia julmasti hyväksikäyttämällä. Opiskelijan ilot ovat suuret.
Desucon nyt näillä näkymin vaikuttaa sellaiselta must see-conilta. Kaikki ohjelmatkin ovat tällä hetkellä vähintäänkin kiinnostavia, iii. Tässä vaiheessa jo selkääntaputukset kaikille järjestäjille, olette ihan parhaita.

Muutenkin Lahden Sibeliustalo on aivan upea paikka pitää con, että ei valittamista. Mieluummin nyt sitä ajankohtaa lykkää, kun saa hienot tilat korvaukseksi. Joku koulu nyt ei niin kauheasti conipaikkana innosta.

Mazappi

Viesti Kirjoittaja Mazappi » La Elo 16, 2008 13:48

Mua ei haittaa ollenkaan vaikka siirtyi. ^_^ Sibeliustalo on sen verran hieno paikka, että sen takia kärsii siirtääkin. Itseasiassa oon aika mielissäni. Pääsenpähän käymään ensi kesänä ainakin yhdessä conissa. Astun luultavasti armeijan leipiin heinäkuussa niin en tiedä pääsenkö animuconiin.

Rooa

Viesti Kirjoittaja Rooa » Su Elo 17, 2008 10:20

Harmi, Desucon siirtyi Susiconin päivälle...
Olin niin tulossa Desuconiin, mutta Susicon on se pääasia.
Kaiken lisäksi suuntakin on melkein sama, Kouvola ja Lahti..
Oudokki.

beatrix.kiddo

Viesti Kirjoittaja beatrix.kiddo » Su Elo 17, 2008 18:03

Juu.. Desuconin päivämäärämuutos ilmoitettiin vissiin 15. päivä tätä kuuta..?
Susiconin päivämäärää 6.6.09 on mainostettu nyt jo kolmatta viikkoa interwebseissä.
Desuttajat eivät varmaan nähneet ookamiconin mainoksia, mutta tällaista sattuu.

Susiconiin olen menossa, varmaan koska se on lähempänä ja se on ilmainen :D.

punakone

Viesti Kirjoittaja punakone » Su Elo 17, 2008 18:18

Jännästi tuota mainostusta ei esim. Animeconissa tullut vastaan. Oliko sitten piiloitettu jonnekin, missä en käynyt, en tiedä. Ja kuulemma Susiconin mainostus aloitettiin 3.8. joka pienen tutkiskelun myötä paljastuu toteutetuksi lähinnä Suomi24:n palstalla ja Susicon lanka ilmestyi Anikillekin vasta eilen.

wiid

Viesti Kirjoittaja wiid » Su Elo 17, 2008 19:21

beatrix.kiddo kirjoitti:Juu.. Desuconin päivämäärämuutos ilmoitettiin vissiin 15. päivä tätä kuuta..?
Susiconin päivämäärää 6.6.09 on mainostettu nyt jo kolmatta viikkoa interwebseissä.
Desuttajat eivät varmaan nähneet ookamiconin mainoksia, mutta tällaista sattuu.
Mikä on ollut mainostuksen laajuus? En ole huomannut minkäänlaisia mainostusketjua täällä Anikissa (ennen eilistä, jolloin ensimmäistä kertaa kuulin ko. tapahtumasta), en Kvaakissa, en Kupolissa enkä edes IRC-Galleriassa jotka ovat kuitenkin tällä hetkellä aika suosittuja ja laajia portaaleja.
Ihan mielenkiinnosta siis kyselen, ei tässä voi Desuconin järjestäjiä syytellä päivämäärän muutoksesta samaan päivään, jos mainostus toiseen, samanaikaiseen tapahtumaan on ollut huomaamatonta.

Mutta jospa pysyttäisiin varsinaisessa aiheessa eli Desuconissa. :wink:

beatrix.kiddo

Viesti Kirjoittaja beatrix.kiddo » Su Elo 17, 2008 21:15

Ihan mielenkiinnosta siis kyselen, ei tässä voi Desuconin järjestäjiä syytellä päivämäärän muutoksesta samaan päivään, jos mainostus toiseen, samanaikaiseen tapahtumaan on ollut huomaamatonta.
Totta.. ei voi syyttää Desuconia (jos he eivät todellakaan olleet tienneet), muttei Susiconia myöskään, sillä hehän tuon päivän kekkasivat ekana..
Mutta jospa pysyttäisiin varsinaisessa aiheessa eli Desuconissa. :wink:
Pysytään. Tämä vaan jotenkin väistämättä sivuaa tätä aihetta.. :D
Perhananmoinen sattuma kyllä tuo sama päivä kun on 365 (kai?) päivää vuodessa.. mutta oiskohan Desucon pyritty pistämään ensimmäiselle kesäloma-lauantaille? Kesä on kuitenkin parasta aikaa pitää näitä ja kouluaikana nuoremmat vieraat ovat luonnollisesti koulussa.
Sibeliustalo on kyllä ihan kiva paikka pitää tämä (näin olen kuullut), mutta itse en kyllä tiedä missä se sijaitsee vaikka Lahdessa päin pyörinkin lomailemassa. Trion ja kirkon tiedän, mutta en tätä.. saa nähdä jaksanko tulla, yleensä kartan pääsymaksullisia tapahtumia. Riippuu tietty onko sinne tulossa paljon väkeä, sehän sen mielenkiinnon minun kohdalla määrää.

punakone

Viesti Kirjoittaja punakone » Su Elo 17, 2008 21:21

beatrix.kiddo kirjoitti:
Sibeliustalo on kyllä ihan kiva paikka pitää tämä (näin olen kuullut), mutta itse en kyllä tiedä missä se sijaitsee vaikka Lahdessa päin pyörinkin lomailemassa. Trion ja kirkon tiedän, mutta en tätä.. saa nähdä jaksanko tulla, yleensä kartan pääsymaksullisia tapahtumia. Riippuu tietty onko sinne tulossa paljon väkeä, sehän sen mielenkiinnon minun kohdalla määrää.

Sibeliustalon löytää yllättävän helposti, kun vain suuntaa järveä kohti.

Rooa

Viesti Kirjoittaja Rooa » Su Elo 17, 2008 21:58

Niip.. ajattrelin itse laittaa susiconn mainoksen vasta kun saan tietää tapahtuma paikan... ja animeconissa en vielä tiennyt susiconissa, en voinut mainostaa sitä ;D (Maanantaina sen jälkeen taisin jo tietää... tai vastaavaa)
(Taidekuja mainostusta, nääs)
Oudokki.

punakone

Viesti Kirjoittaja punakone » Su Elo 17, 2008 22:47

Rooa kirjoitti:Niip.. ajattrelin itse laittaa susiconn mainoksen vasta kun saan tietää tapahtuma paikan... ja animeconissa en vielä tiennyt susiconissa, en voinut mainostaa sitä ;D (Maanantaina sen jälkeen taisin jo tietää... tai vastaavaa)
(Taidekuja mainostusta, nääs)

Jos nyt kuitenkin pysyttäisiin vielä topicin aiheessa, eli Desuconissa.

boycott
Viesti:

Viesti Kirjoittaja boycott » Ti Elo 19, 2008 14:30

Harmittaa, kun syksyn virkistys meni tuolla viisiin. Sibeliustalossa on toki hienot puitteet conin pitämiseen, mutta tarvitsiko sen mennä ihan kesään asti... :< No, nyt syksyni pelastaa enää Tsukicon, toivottavasti sitä ei peruta/siirretä hamaan tulevaisuuteen!
Desuconiin olen joka tapauksessa tulossa, jos nyt kristallipallosta osaan ensi kesän menojani katsoa.
I'm not breaking down
I'm breaking out
last chance to lose control

Jakoavain
Turun keisari

Viesti Kirjoittaja Jakoavain » Ti Elo 19, 2008 15:08

boycott kirjoitti:Harmittaa, kun syksyn virkistys meni tuolla viisiin. Sibeliustalossa on toki hienot puitteet conin pitämiseen, mutta tarvitsiko sen mennä ihan kesään asti... :< No, nyt syksyni pelastaa enää Tsukicon, toivottavasti sitä ei peruta/siirretä hamaan tulevaisuuteen!
Desuconiin olen joka tapauksessa tulossa, jos nyt kristallipallosta osaan ensi kesän menojani katsoa.
Kyllähän meitä järkkäreitäkin olisi innostanut järjestää Coni syksyllä, mutta Sibeliustalon aikataulut oli jo buukattu. Joillekkin asioille ei vaan voi mitään, onneksi sentään tapahtuma ei peruuntunut!

sumppi

Viesti Kirjoittaja sumppi » La Elo 30, 2008 09:55

Hmm aika sattuva aika järjestää se... Olen aikeissa mennä sinne vänkkäriksi molemmiksi päiviksi, mutta tajusin juuri että Desuconin ensimmäinen päivä on sama päivä jolloin täytän 18v :? No taidampa silti mennä

Mikarin
Chibi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikarin » Su Elo 31, 2008 23:24

Desuconin blogissa on tänään julkistettu uutta informaatiota koskien tapahtuman käytäntöjä ja pääsymaksuja.

Lyhyesti voinen tässä valottaa tilannetta, mutta tarkemmat infot löytyy blogin viestistä:
  • Lattiamajoitus korvataan nukkumasalilla.
  • Rannekkeiden hintaa on tarkistettu seuraavanlaisesti: yksi päivä: 8 euroa ja kaksi päivää 12 euroa, lippuja voi ostaa ennakkoon tapahtuman nettisivuilta ja myöhemmin Lippupalvelusta ja niitä kykenee myös noutamaan Tsukiconissa ja Traconissa Desuconin pöydästä. Lipunmyynti avataan syksymmällä.
  • Narikka on sittenkin ilmainen!

Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”