Tracon 2008: Yleinen keskustelu

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

AntiRoxas

Viesti Kirjoittaja AntiRoxas » Ti Tammi 01, 2008 17:36

Tulossa ollaan! Yhden kaverin kanssa. Pyörin sitten siellä täällä hänen kanssaan. :)
Do doppidoo~

Calcifer95

Viesti Kirjoittaja Calcifer95 » Su Tammi 06, 2008 19:38

Jos tuolla on cosplay kisa niin koskakohan aukee ilmoottautuminen?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Tammi 06, 2008 21:36

Calcifer95 kirjoitti:Jos tuolla on cosplay kisa niin koskakohan aukee ilmoottautuminen?
Legendaarinen "pian"

Rige

Viesti Kirjoittaja Rige » Ma Tammi 07, 2008 00:30

Tulossa ollaan siskon ja kaverin kanssa ^.^ Teemme Full Moon wo sagashite cossauksen. <: Minä olen Meroko, siskoni on Mitsuki ja kaverini on Takuto. ;)

Elyse

Viesti Kirjoittaja Elyse » Ti Tammi 08, 2008 12:10

Kyllä olen ehdottomasti tulossa, Tampereella kun asun! Aion cossata Oogie Boogie Mania. Kisaankin osallistun, mikäli asustani tulee hieno. Oogie on sen verran pro hahmokin. ;D (ottaa vastaan haleja)

..eikä ole mitään tietoa, kenen kanssa siellä liikun, mutta ajattelin bongailla tuttuja ja roikkua heidän kanssaan. ^ ^'

Limetti

Viesti Kirjoittaja Limetti » Ti Tammi 08, 2008 18:57

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne mutta kysyn kummiskii.

Eli siis Traconiinhan ostetaan liput kun mennään sinne alueelle mutta saako alueelta poistua esim. mennä kauppaa ja tulla takasin ilman uuden lipun ostamista ?
This, is what we are......

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Tammi 08, 2008 19:58

Ehkä olen jo sadas joka kysyy tätä, mutta kuitenkin. Onko siis cossikisailijoille ihan eri sisäänkäynti kuin muille? Ja mennäänkö siitä suoraan jonnekkin kisailijoiden tiloihin (siis missä yleensä otetaan kuvia jne.)? *hitaat ovat aivoni*

Na-ni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Na-ni » Ti Tammi 08, 2008 20:02

Tahtoisin itsekin kysyä erästä juttua niihin "rannekkeisiin" liittyen (viime Traconissa oli sellainen vihreä ranneke). Jos järjestelmä on sama kuin viime Traconissa (ranneke-pääsylippu), niin onko mahdollista ottaa ranneke cosplay-kilpailun ajaksi pois, ostamatta uutta lippua? (oletetaan, että ranneke revitään/leikataan/otetaan jollain tavalla kädestä pois kisan ajaksi) Ei sillä, etteikö olisi mahdotonta ostaa uutta kahden euron lippua, mutta minusta se on ainakin häiritsevää, kun cosplayssani ei ole minkäänlaisia pitkiä hihoja, jonne rannekkeen voisi kätevästi sujauttaa piiloon.
ナニ ♥ ジュホ, あいしてる よ はちみつ~
Don't let go of my hand.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Tammi 09, 2008 00:42

chan^^: Ranneke päällä voi liikkua kaupoilla, pihassa yms. eikä tarvitse maksaa uudestaan. Tällä kertaa tosin paikan päälläkin on ravintola, sekä myös erillinen kahvila.

Kioko_: Sisäänkäynneistä:
1. Eeepinen Massa tulee sisään SÄHKÖTALON sisäänkäynnistä. Se on eri kun viimeksi, parisataa metriä pidemmällä. Siellä on myös narikka.
2. Ohjelmanjärjestäjät, kaikki cosplay-kisan osallistujat sekä isoja proppeja mukanaan kantavat muut cosplay-pukuilijat tulevat sisään TIETOTALON sisäänkäynnistä. Tämä on se, mistä aiempina vuosina tulivat kaikki sisään. Cosplay-kisaajille sisäänkäynti on maksuton, muille pukuilijoille lipun hinta maksetaan normaalisti. Tämän sisäänkäynnin luona on cosplay-narikka. Proppinsa narikkaan jättävät voivat jättää myös takin, mutta ei-pukuilijoiden tulee käyttää sähkötalon narikkaa.

Na-ni: Rannekekysymys on kieltämättä aika hyvä... jos nyt yksittäistapauksesta puhutaan, luulenpa että voidaan tehdä niin että et laita rannekettasi käteen vaan pidät sitä taskussa kunnes kisa on ohi. Jos asiaa sinulta kysytään, voit sitten mainita saaneesi minulta tähän luvan, jolloin vänkärit kohdistavat vihansa minuun päin.

Jos kuitenkin vänkärit pyytävät laittamaan rannekkeen heti päälle, toimi näin ja jutellaan joku plan X cosplay-valmistelutilassa.

Tätä ei kysytty mutta vastaan silti: cosplay-ilmo pitäisi aueta tulevana maanantaina.

Xx_Anti-Sora_xX

Viesti Kirjoittaja Xx_Anti-Sora_xX » La Tammi 12, 2008 10:06

mä ainaki oon tulos ja mä cossaan Anti-Soraa!!! Siis traconissa! :D :P :twisted: :!:
€€£!$

AiAi-chan

Viesti Kirjoittaja AiAi-chan » Ma Tammi 14, 2008 19:51

Olen tulossa, jos saadaan järjestettyä kyyti. :'P
Olen aloittelija ja jännittää tosi paljon.. Jopa hermostuttaa. Jos teillä olisi jotain hyviä vinkkejä tai muuta kisaan liittyen olisin ikuisesti kiitollinen jos niitä kerrotte. ^^
Ai, ja vielä yksi juttu! Jos täällä olisi jotain immeisiä Haminasta lähdössä ja kyyti olisi selvillä, voisinko kaverini kanssa tulla samalla kyydillä? Meidän porukoista kun ei kukaan halua lähteä.
Kiitos ja kumarrus etukäteen.

Berneri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berneri » Ti Tammi 15, 2008 14:18

Nyt alkaa olla melko varmaa, että tulen kavereiden kanssa paikalle. ^___^

Kiitos kyuulle, joka jaksaa vastailla kysymyksiin.
MINUT ON HELPPO PITÄÄ TYYTYVÄISENÄ NIIN KAUAN, KUIN SAAN TAHTONI LÄPI.

Limetti

Viesti Kirjoittaja Limetti » Ti Tammi 15, 2008 18:33

Muuten, jos haluaa päästä katsomaan noita kisoja niin tarviiko niihin varata lippuja etukäteen?Jos tarvii niin mistä?
This, is what we are......

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Tammi 15, 2008 22:51

Liput pitää hakea etukäteen - nimittäin puolitoista tuntia etukäteen conipäivänä. Ennakkovarausta ei ole, netissä tai muuallakaan.

Cosplay-kisan lippuja jaetaan tätä varten väsätyssä lippupisteessä Sähkötalossa klo 10.30 alkaen. Näillä lipuilla pääsee sitten klo 12 alkavaan kisaan, joko saliin A tai B - kisaajat käyvät molemmissa. Jos ei jonoon ehdi, lisäksi salissa C voi katsoa kisaa suorana videolähetyksenä.

Boroboro

Viesti Kirjoittaja Boroboro » Ke Tammi 16, 2008 19:36

Ollaan tulossa kavereiden kanssa ollan sekalainen cossi porukka mutta väliäkös sillä. Minä cossaan Dosua narutosta. :D

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”