Conijuna, JunaCon?

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lunic

Conijuna, JunaCon?

Viesti Kirjoittaja Lunic » La Touko 19, 2007 21:13

Kun tässä on tätä junakeskustelua Animecon V:n suhteen viritelty, niin ajattelin tämänmoista.
Nyt näyttää siltä, että Hesasta, Tampereelta yms. on erinäisiä ryhmiä junitse siirtymässä Jyväskylään. Muistettakoon, että akselilla Hki-Tre-Jkl on välissä myös muita "kaupunkeja" *krhmhämeenkrhmlinna*, joista on mahdollisesti ihmisiä Coniin lähdössä. Jotenka, lähempänä Conia voisivat ihmiset ilmoitella minkä numeroisilla junilla ovat matkaan lähdössä tältä reitiltä, ja jos mahdollista pakkautua kaikki yhteen tai edes muutamaan junaan reitin varrelta.

Tässä samalla voisin kysellä myös hämeenlinnalaisilta Animeconiin lähtijöiltä kiinnostusta matkustaa porukalla junalla. :roll:

EDIT: Itse olen näillä näkymin menossa vain lauantaiksi, ja lauantaiaamun junalla Intercity83. Tervetuloa vaan matkaseuraksi.
Viimeksi muokannut Lunic, Pe Kesä 29, 2007 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mamoru

minä

Viesti Kirjoittaja Mamoru » Ti Kesä 19, 2007 09:18

minä tulen hämeenlinnasta ja olisi kiva saada seuraa , lähen jo perjantaina koska olen lattia majoituksessa kun sinne pääsee jo 18.00 perjantai iltana

Rooa

Viesti Kirjoittaja Rooa » Ke Heinä 04, 2007 19:04

Tervetuloa vain meidän seuraksi...
http://au.aniki.fi/viewtopic.php?t=5667 <--Tampere-jyväskylä junailu

Elyse

Viesti Kirjoittaja Elyse » Ke Heinä 04, 2007 22:07

Tännekkin ilmoitan, että jos junilla näkyy Sallyä Te NIghtmare BEfore Christmasista(lemmikkivaunusta), tai Oogie Boogie Mania, niin tulkaa nyt ihmeessä moikkamaan :)

Mijaskal

Viesti Kirjoittaja Mijaskal » To Heinä 05, 2007 09:21

o/ -Yay

Minä olen tulossa Intercity 83:sella Helsingistä. Bongatkaa Yaman koulupuku :)

Azuca

Viesti Kirjoittaja Azuca » To Heinä 05, 2007 11:58

13:24 Heinävesi 14:30 Pieksämäki Taajamajuna 782
15:24 Pieksämäki 16:17 Jyväskylä Pikajuna 928

Itse olen tuollaisella tulossa perjantaina, koska itsellänikin on yöpaikat jo siitä asti ^^ Jos joku bongaa eriskummallisen wannabegoottiotusnaaraan mustilla aurinkolaseilla ja jack-laukulla, se olen varmaan sitten minä, ja nykimään saa tulla hihasta :>
Unz unz

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » To Heinä 05, 2007 17:15

Perjantaina hipsii tämäkin otus jo junalla jyväskylään päin, ajasta en sitten ole ihan naatti mutta porkkana.... öh siis. Jos näet väenjoukossa violetin/purppuraisen/pinkinpään med pink nekomimi (pinkeillä kissankorvilla) niin tule ja moikkaa... glomppaamista en suosittele jos tällä on hirveät jätesäkit mukana tavaraa ja tämä voi kaatua naamallensa ;) mutta häiriköinti on aina suotavaa :D

ps. tampereelta junalla jyvikseen :3
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”