Ropecon 2007

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Dynamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dynamo » Ma Heinä 02, 2007 12:38

Olen tulossa ropeconiin. :3 Tulee kyllä aikamoinen kiire pukujen kanssa, mutta minkäs sille mahtaa.. Pitää aloittaa niiden tekeminen heti animeconin jälkeen.
Cossaan perjantaina Il Fortea(tai miten sen nimen nyt haluattekaan kirjoittaa.. Bleachista), Lauantaina Irukaa, ja sunnuntaina Deidaraa (molemmat Narutosta).

Editto: Cossaankin Deidaraa lauantaina, ja Irukaa sunnuntaina. mm.
Viimeksi muokannut Dynamo, Pe Elo 03, 2007 13:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Amirattus

Viesti Kirjoittaja Amirattus » To Heinä 05, 2007 01:11

Meikäläinen on tulossa ropeconiin myös. ^^ Naruto Shippuudenista tulen Temarina ja yhtenä päivänä olen (ehkä) Pokémonin Misty/Kazumi. ^.~

Pem_

Viesti Kirjoittaja Pem_ » To Heinä 05, 2007 09:48

EMPÄ taija tulla sinne coniin!!! maksoo nin paljo!! XD 20€ e ole maksoomas!! XP

Ashura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ashura » To Heinä 05, 2007 11:33

Ehdottomasti olen menossa Ropeconiin, viides kerta taitaa olla ja aina on ollut mahtavaa. : D Ropeconin takia voi hyvin uhrata sen 20 euroa. (+ Kaubamajaan menevät rahat, ruokaan, heräteostoksiin, mutta niitä nyt ei lasketa. : D)
"We live to make the impossible possible! That is our Focus!"

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » To Heinä 05, 2007 21:43

Tulossa olen, ja ensimmäistä kertaa. Eräs ystäväni kysyi haluaisinko mennä sinne hänen kanssaan/häntä tapaamaan, ja tietenkin halusin, joten. ^^ Täytyy nyt vain säästää rahaa, sitäkin menee vähän liikaa kun täältä kaukaa korvesta lähtee minnekään. Mutta mikäs siinä, kun kerrankin sitä rahaa on.

Cossaamaan en ala. Houkutus olisi suuri, mutta tuskin saisin mitään aikaiseksi, muuta kuin suunnittelun. Kun on näin saamaton kuin minä niin ei cossata, otetaan vain kuvia muista.

jkemppi

Viesti Kirjoittaja jkemppi » Pe Heinä 06, 2007 12:26

Jos ois yhtään aikaa niin tarjoaisin sinne luentoa mutta yritän ainaskin päästä...
Janne Kemppi
Oulun Manga- ja Animekerho Ry Omake
http://omake.animeunioni.org/index.html

tiipou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiipou » Pe Heinä 13, 2007 16:00

Ainahan mä Ropeconissa olen :D Jo 10 vuotta.

Kumiko

Viesti Kirjoittaja Kumiko » Pe Heinä 13, 2007 19:14

Dynamo kirjoitti: Lauantaina Irukaa
*Kieroutunutta Naurua* Arvaa tekisikö nyt mieli cossia Kakashia, että voisin tulla ahdistelemaan pahaa-aavistamatonta Irukaa? ;D (Ja tämä ei suinkaan johdu siitä, että KakaIru on joku paras paritus ikinä... ) Mutta, oli miten oli tulen sitten vaikka ihan tavallisena pulliaisena kiljumaan fanityttömäisesti Iruka-sensein perään ja ottamaan triljoona kuvaa. <3

Mutta asiasta toiseen, minä olen luultavasti paikalle tulossa, cosplayt on vielä vähän hämäriä-koska vaihtoehtoja on niin hirveästi. Mutta melko varmana ilmestyn jonain Naruto hahmona launtaina ja sunnuntaina (that was teh plan). Pukujen väsääminen pitääkin sitten aloittaa Animuconin jälkeen, jos saisin edes päätettyä ketä cossaan. Mutta kuvia tulen ainakin ottamaan kaikista ihanista immeisistä. :3

Dynamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dynamo » La Heinä 14, 2007 20:05

Kumiko kirjoitti:
Dynamo kirjoitti: Lauantaina Irukaa
*Kieroutunutta Naurua* Arvaa tekisikö nyt mieli cossia Kakashia, että voisin tulla ahdistelemaan pahaa-aavistamatonta Irukaa? ;D (Ja tämä ei suinkaan johdu siitä, että KakaIru on joku paras paritus ikinä... ) Mutta, oli miten oli tulen sitten vaikka ihan tavallisena pulliaisena kiljumaan fanityttömäisesti Iruka-sensein perään ja ottamaan triljoona kuvaa. <3
: D siitä vaan! hehehe.

Aah, toivottavasti sinne tulisi paljon Naruto-cossaajia. XD Niin saisi jotain valokuvia otettua..

Elec
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elec » La Heinä 14, 2007 20:09

Dynamo on... Mun Iruka!! KakaIrua ei tueta! MizuIru kunniaan.

Eli siis Perjantaina Bleachin Stark, Lauantaina Mizukia ja Sunnuntaina Tobia (Sarjasta Naruto, Mizuki myös siis).

hiron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hiron » Ma Heinä 16, 2007 23:22

jees, koniin menossa kyllä. käsittääkseni ollaan koko viikonloppu. perjantaina ja lauantaina ( heh ^^" tässä niitä naruto-cossaajia ) deidarana ja sasorina ( pupettikehossaan, omassa, ei hirukon ) ja sitten sunnuntaina mayurina ja akonina ( toivottavasti nemukin pääsee )

niin, ja koska bleachter-turnausta ( bleach + twister ) ei saatu aikaiseksi animeconissa aikatauluongelmien vuoksi, niin haastamme sunnuntaina teidät, rakkaat kollegat tähän hupaisan hauskaan, mutta verisen vakavaan taistoon.
- greetings from a stuffed toy.

Ogata-sama

Viesti Kirjoittaja Ogata-sama » Ti Heinä 17, 2007 01:20

Tulossa ollaan. Pitäisi cosplayata pientä irstas mielistä acolyte-poikaa Ragnarök Onlinesta. Toivottavasti saan vaan kaiken valmiiksi siihen mennessä. Ainoastaan aseen kanssa saattaa tulla ongelmia... /sigh

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » Ti Heinä 17, 2007 13:30

Me tulemme taas sinä tyttöni hoi~
Valkoinen naamari, hännystakki ja silinteri tulevat löytymään taas Ropeconista. Uusin iskulkausein, uusin sitaatein.

Limetti

Viesti Kirjoittaja Limetti » Ti Heinä 17, 2007 14:08

siis onko tuo ropecon espoossa?
This, is what we are......

Lmmz
Otaking
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lmmz » Ti Heinä 17, 2007 14:29

chan^^ kirjoitti:siis onko tuo ropecon espoossa?
Kyllä, Espoon Otaniemessä, Teknillisen korkeakoulun kampuksella sijaitsevassa Dipoli-kongressikeskuksessa. Espoo puolestaan sijaitsee Helsingistä länteen, ja Helsinki sijaitsee tämän Suomi-nimisen valtion etelärannikkolla.

Paikka ja paljon muuta selviää Ropeconin omilta www-sivuilta, jotka löytyvät yllättäen osoitteesta http://www.ropecon.fi

Mutta siltä varalta, että uuslukuavuttomuus vaivaa ihmisiä, niin vielä pika-FAQ:
- Ropecon on maksullinen. Viikonlopun lippu maksaa 20e, yhden päivän ranneke muistaakseni 10e.
- Ropeconissa on periaatteessa enemmän tai vähemmän virallista tapahtumaa ympäri vuorokauden, rakennus on käytössä 24h.
- Vaikka Ropecon onkin ensisijaisesti roolipelitapahtuma, ohjelmasta kyllä varmasti löytyy kaikenlaista kiinnostavaa. Perinteisen pöytälautapelaamiseen tai fantasialarppaamisen lisäksi ihan roolipelienkin tiimoilta löytyy vaikka mitä muuta kiinnostavaa.
- Ropeconiin voi ja saa pukeutua esim. cosplay-asuun tai johonkin muuhun, mutta tämä ei ole pakollista eikä toisaalta kiellettyäkään. Samanlainen terve järjenkäyttö asujen kanssa kuin muissakin coneissa. Ropeconissa on myös oma pukukisansa, johon voi halutessaan ilmoittautua.
Kosmos on laaja. | Tutturuu!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”