Ropecon 2007

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Fukyuu

Ropecon 2007

Viesti Kirjoittaja Fukyuu » Ti Huhti 17, 2007 17:55

En nyt tiedä, onko tämä vähän liian aikaisissa mutta onko kyseiseen tapahtumaan menijöitä täällä? Itse tarkoituksena olisi kolmatta kertaa paikalle marssia ihan vain kavereitten kanssa olemaan.

tapahtuman kotisivut: (Hiukan keskeneräiset uskoisin)
www.ropecon.fi
If one wish could be granted out of countless others.. I feel that it should be to grab onto a dream, and never be tempted to let go.

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Ti Huhti 17, 2007 18:58

Kyllä Ropeconiin olisi tarkoitus tänäkin vuonna osallistua. Kattoo nyt jaksanko Go-turnaukseen osaa ottaa tällä kertaa. Mutta kuitenkin, täällä on yksi Ropeconiin menijä. o/

Anu-Chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anu-Chan » Ti Huhti 17, 2007 20:28

Minä ja pari kaveria tulemme myöskin! :D Täytyy tulla tällä kertaa ihan kummaksikin yksi itse coni paikalle kun viimeksi olin ensimmäisen yön kaverini luona,meni parhaimmat jutu ihan ohitse :( Nooh, tänä vuonna viisaampana!

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ti Huhti 17, 2007 23:05

Vaaditaan kyllä vähintään taivaan valtoja ja saatanan mahtia, jotta allekirjoittaneen saa pidettyä poissa Ropeconista etenkin, kun kunniavieraana on yksi ehdottomista pelisuunnittelijasuosikeistani. (Ja nyt saan toiseltakin tekijältä nimmarin Over the Edge -kirjaani. \o/) Pukeutumisen suhteen olen kallistumassa crossplayn suuntaan, Branle Official leidinä rocks 8)

Pitäänekin varmaan vähitellen ryhtyä ilmoittelemaan itsestään conin ohjelmatoimikunnan suuntaan, josko tänä vuonna korvapaja taas kelpaisi :P
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Huhti 18, 2007 12:10

o/ menossa jos rahat riittää, kolmatta kertaa myöskin :3
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » To Huhti 19, 2007 10:57

Ehkä menossa, riippuu saanko rahaa. Olen kyllä ollut parina viime vuotena ja ihan mukavaahan se on ollut (varsinkin katsoa epämääräisiä tyyppejä lehtien seassa xD ). Juuh, mutta jos tulen niin en taida cossata siellä tänä vuonna mitään..

Sushi

Viesti Kirjoittaja Sushi » To Huhti 19, 2007 12:31

Menossa oleeen~

Joten nähkäämme siellä. Viime vuonna oli niin hauskaa että pakkohan sitä on kokeilla uurestaan :D

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Su Touko 27, 2007 03:10

Itsekin olisi tuonne tarkoitus parin loisen kanssa raahautua, tällä kertaa yöksi kun en viimeksi tajunnut jäädä. Ja ainakin kahdelle päivälle eri cossit (+ ryhmät), kolmas on harkinnassa.
| writing | to | reach | you |

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Su Touko 27, 2007 20:00

Ideana olisi lähteä kyllä juu, viime vuonna jäi väliin Animeconin vuoksi (Rahoitus vähän vähissä niin piti valita toinen)

Käyty on Ropeconeilla ?? kertaa, ja vaikka siellä tuppaa sitä vettä satamaan, on se sen arvoista :D

Cosplayaaminenkin olisi hurjaa jos onnistuisi jostain itsellensä puvun hankkimaan, voisi ottaa kameran kyllä tänä vuonna mukaan kun sen verran hienoja pukuja ollut viime Coneissa kyllä vain :3

Mutta nyt ei pitäisi olla ongelmia, eli menossa ollaan juu \o/
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Touko 27, 2007 20:10

Kertaakaan en ole käynyt mutta useasti meinannut. Kaiken kaikkiaan on jäänyt varsin hyvä kuva tapahtumasta, vaikka ropetukseen en ole sinänsä koskenut miesmuistiin. Ehkäpä vielä jokin kerta.

Tarinan moraalinen opetus: onnistunut tapahtuma näyttää hyvältä kohderyhmän ulkopuolellekin.

hiron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hiron » Ke Touko 30, 2007 19:08

juu, menossa kovasti ollaan. viime vuonna aika kului hämmentävään heeboiluun. aiemmissa ropeconeissa taisin jopa käydä joillakin luennoilla jne. ja tänä vuonna voisi yrittää sitäkin hauskaa.

mutta hei, mitä cosplay-suunnitelmia ihmisillä on? olisi hauska tietää, jos vaikka sattuisi törmäämään ^^
- greetings from a stuffed toy.

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » Ke Touko 30, 2007 20:12

Menen, jos pääsen. Äiti vetoaa siihen että olen liikaa tuollaisissa tapahtumissa... Ja minä taas vetoan siihen että maksan itse (suurimman osan, keh). Mutta sen samaisen hyypiön jonka kanssa olin conklaavissa niin aattelin ottaa mukaan (huom, ihan omasta tahdostaan tulee). Ekaa kertaa :mrgreen:

Cosplay -jutut ihan auki vielä

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Ke Touko 30, 2007 21:44

hiron kirjoitti:mutta hei, mitä cosplay-suunnitelmia ihmisillä on? olisi hauska tietää, jos vaikka sattuisi törmäämään ^^
Itselläni yksi on Silkroad Onlinen Thief-puku (tämmöinen, tuo tuossa etualalla) ja toinen joku Kingdom Heartsin Organisaatiolaisista, mutta kuka, sitä en ole vielä päättänyt. Saa tökkiä jos bongaatte. :3
| writing | to | reach | you |

Scepter

Viesti Kirjoittaja Scepter » To Touko 31, 2007 20:58

Näiltä näkymin olen tulossa, vaikkakaan en tee sitä varten uutta asua.^^" Kahtena aiempana vuonnakin pitänyt tulla, mutta jokin muu meno on estänyt sne aina.-__-"

~

Viesti Kirjoittaja ~ » Pe Kesä 29, 2007 11:34

Saatan tulla, tai sitten en. Riippuu vähän eräistä kavereistani. Yksin en uskalla lähteä :oops: ja en oikein tiedä kehtaako tuppautua niiden tyyppien matkaan jotka on jo kerran vaivautunut ottamaan mut mukaansa. Jos päätän ottaa itteäni sarvista ja lähteä, tulen luultavasti cossaamaan Shinoa 8) .

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”