Kuka on tulossa Tamperelta junalla Animeconiin?

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

mviolet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mviolet » Su Heinä 08, 2007 17:17

Tarkastin tässä junalippuni ja kas, sama IC83:han se on kyseessä. Toisaalta kaverini ja minä hyppäämme kyytiin jo Helsingistä klo 7:06.

Sailor Moonin Makotona (kuva) cossaan, mutta koska pukuni on helposti rypistyvää puuvillaa, puen asun päälleni todennäköisesti vasta junassa. Rusetti on kutenkin meilkein kirjaimellisesti giganttinen, joten erehtyä ei voi. =) Aikaisen lähdön takia ollaan varmastikin väsyneitä (olen myös edellisen päivän kesätöissä, jonne herään klo 4:40), mutta moikkaamaan saa aina tulla. Paikkamme sijaitsevat vaunussa #2. Meillä ei ole majoitusta yöksi, joten lähdemme jo lauantai-iltana takaisin pääkaupunkiseutua päin.

Mannytsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mannytsu » To Heinä 12, 2007 16:32

Kyllä junalla ollaan Tampereelta tulossa viisihenkisellä porukalla. IC83 junalla joka lähtee 9.05 :D Ja lauantaina. emme jää sunnuntaiksi (mauh)

Istumme muuten kakkos kerroksessa! (yay! ylhäällä)
I don´t think we can help anyone.. Family, friends... no one...

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Heinä 12, 2007 22:06

Vihje: olen lauantaina menossa ja tulossa Tampereelta. Paluukyytiin, joka lähtee cosplay-kisan päätyttyä, mahtuu mukaan polttonesteen osuushinnalla. Se meinaa noin vitosta tai vähän alle jos tulee kaksi lisäkyytiläistä. Vähän enemmän alle jos kolme.

Rooa

Viesti Kirjoittaja Rooa » To Heinä 12, 2007 22:07

mä en tiedä missä me istutaan. Täytyy kyllä käydä mviolettia ja hänen kamuaan katsomas varmaanja sit sitä Mannytsun viis henkistä porukkaa (meidänkin porukassa on muuten viis ihanaa ihmistä).

Meidän porukalla (tai osalla) olis tarkotus käydä aina laitureila käydä heiluttelemassa kylttiä... hullua? ne junassa olevat normaali ihmiset pitävät meitä varmasti jo pimahteina, yhdellä kun on muovinen viikatekkin mukana.. ja ollaan muutenkin vähän oudonnäköistä porukkaa..

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » Pe Heinä 13, 2007 08:09

Hih, näyttää olevan aika paljon väkeä tulossa tuolla lauantaiaamun Intercityllä :D Saa nähä sitten kuinka paljon samoihin vaunuihin päästään, kun ite ainakin yllätyin kun melkeinpä kaikki jotka tunnen ovat päätyneet samaan vaunuun o___O

Hah, kunnon conijuna luvassa 8D
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Rooa

Viesti Kirjoittaja Rooa » Pe Heinä 13, 2007 12:05

Meidän vaunu on numero 7. Kyllä löydätte meidät jos samaan vaunuun eksytte!

Mijaskal

Viesti Kirjoittaja Mijaskal » Pe Heinä 13, 2007 19:34

Äh, minulla on vaunu 1. Mutta enpä tiedä annanko sen rajoittaa. Jos niillä paikoilla ei ole niin väliä, olisi kiva idea käydä aina laiturilla keräämässä animeconiin menijät samaan vaunuun :D

Minulla tulee jatkuvasti mieleen Tylypahkan juna tästä reissusta (johtunee siitä että koitan lukea potterit läpi ennen sen viimeisen ilmestymistä)

Kukkakommando

Viesti Kirjoittaja Kukkakommando » La Heinä 14, 2007 00:42

Vaunu 6. Paikkaa en jaksa nyt kattoa. Eläinten seassa uisketelen ain~
:3

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”