Tracon 2016
Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
-
Tracon 2016
No niin, teinpäs sitten tälläisen tämän vuoden Traconiin liittyvän keskustelun, kun sellaista ei näkynyt olevan.
Keitäs on tulossa? Ja mitä cossaatte? Itse cossaan yhtä roolihahmoani roolipelista nimeltä Thousands Years of far. Hahmoni nimi on Rinne. Muut ropessa olijat cossaavat omia hahmojaan samasta ropesta. Kyseinen rope on jatkunut jo yli vuoden joten hyviä kavereita ollaan.
Olisi kivaa jos vastauksia tulisi edes pari :3
Keitäs on tulossa? Ja mitä cossaatte? Itse cossaan yhtä roolihahmoani roolipelista nimeltä Thousands Years of far. Hahmoni nimi on Rinne. Muut ropessa olijat cossaavat omia hahmojaan samasta ropesta. Kyseinen rope on jatkunut jo yli vuoden joten hyviä kavereita ollaan.
Olisi kivaa jos vastauksia tulisi edes pari :3
Re: Tracon 2016
Näillä näkymin tarkoituksena cossailla Maiko Shuta ja Ichijo Rakua sarjasta Nisekoi. Traconissa käyn vuosittain, mutta siitä onkin aikaa kun viimeks jaksanut cossata.
Raku
Shu
Raku
Shu
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke
~Natsume Kyousuke
- TheBi-HanNoir
- Viesti:
Tälläiset on oma suunnitelma.
"Let's get something straight: I am not a ninja, I am Lin Kuei"
Bi-Han Noir Cosplay
WorldCosplay-tili
Bi-Han Noir Cosplay
WorldCosplay-tili
Omana tarkoituksena on cossata Lúciota uudesta fps:stä nimeltä Overwatch. Olen tulossa koko viikonlopuksi.
Viimein pääsis Traconiin mutta ainoa ongelma on majoitus. Etsin siis majoitusta/nurkkaa missä vain nukkua aina yön yli Tampereen alueelta. Ehkä mieleellä keskusta kun en Tamperetta tunne. Savuton siisti otaku. Olen myös kiinnostunut hotellihuoneista jos joku etsii lisää sinne jotta kulut olisivt halvemmat. saa laittaa yksäriä
"Let's play together, itsumo."
Tuossa 73 kuvaa, jotka otin lähinnä cossaajista: http://imgur.com/a/sJ2JQ
Täältä löytyy muutamia kuvia Traconin cossaajista: http://www.still.pictures.fi