Desucon 2014 - jälkipyykkiketju

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

hidaslori

Re: Desucon 2014 - jälkipyykkiketju

Viesti Kirjoittaja hidaslori » To Kesä 19, 2014 21:12

Kaikkien vastoinkäymisten ja tapahtumien jälkeenkin, Desucon oli kyllä hauska kokemus~!

No, perjantaina kävin vain hakemassa rannekkeen ja lähdettiin sitten aika nopeasti poijes conialueelta, kun väsytti siihen malliin, että ei hyvää päivää..

Hotellihuoneessa vietetyn yön, lauantaina, jälkeen jaksoin kiskoa jopa cossin päälle, ja eikun vain coniin. Aamupäivä oli jo huomattavasti parempi, kuin perjantai.
Tuli cossattua Lady Deadpoolia, ja oli aivan parasta kyllä. Kiitos tuhannesti ja vielä satoja kertoja enemmän niille, jotka tulitte pyytämään kuvaa ja halaamaan! Etenkin sinä, turkoosi/siniperuukkinen kaunis olento, joka tulit peräti 4-5 kertaa halaamaan! ;u;

Sunnuntai meni normivaatteissa raahaten mukana yhtä bjd-pojuani (ja toista laukussa). Tähänkin väliin haluan kiittää sitä, joka Cyber Shopin myyntipöydällä sanoit Maddoxia kauniiksi! Pelastit päiväni aivan täydellisesti! Ja sinä pieni otus, joka pyysit saada kuvan nukesta!

Eli ihan positiivinen kokemus oli näin loppujen lopuksi, vaikka pikkusiskoni pitikin raahata ensiapuun - joka onneksi conissa oli paikalla!

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » To Kesä 26, 2014 01:37

Desucon 2014 oli mun mielestä hyvin onnistunut! :mrgreen: En nyt keksi oikein mitään sanottavaa ku että tänä vuonna mulla oli tosi hauskaa conissa ja jäi hyvä maku suuhun. Mun conkokemuksia voi lukea täältä: klicksiklicks

Tässä pikkuinen lista vielä:

+ Vesipisteet
+ Desusää iski ainoastaan lauantaina
+ Myyntipöydät
+ Sibbetalo on hyvä paikka conille
+ Sisätilan ilma oli yllättävän hyvänlaatuista vaikka lämmintä ja paljon ihmisiä oliki
+ Conin ilmapiiri oli mieluisa
+ Cossaajat ja kaikki mukavat ihmiset
+ Kotipizza on hyvin lähellä xD
+ Sibbetalon lähialue on siistiä (lue: hyviä kuvaamispaikkoja löytyy)
+ Infotiski oli tosi ystävällinen ja auttoi mua kuin mun piti tulostaa mun PDF-conilippu USB tikusta (en voinut ennen conia tulostaa lippua itse eri syiden takia)

- Se kahvila Sibbetalon sisällä oli hirmuisen kallis
- Desusää iski lauantaina, eli pääpäivänä ku mun porukka halusi kuvata ulkona. :C Mut ei sille mitää voi.
- Meidät häädettiin ulos conista harvinaisen innokkaasti conin loputtua..?

Tässä mun ottamat conikuvat vielä lopuksi. Kuvia saa pyytää!

https://www.youtube.com/watch?v=-KUWzQIEQ8k
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Himwath
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Himwath » To Kesä 26, 2014 13:22

Desucon oli oikein mukava kokemus. En olekaan ennen ollut kesäDesussa, joten jonkinasteinen eka kerta oli kyseessä.

+ Ilmapiiri
+ Myyntikojut
+ Kävijät
+ info-tiskin porukka oli ihan loistavaa!
+ Metsähallista ulos avattu ovi.
+ Pelihuone, pajat

Luennot eivät tällä kertaa olleet oikein minua kiinnostavia (Kävin vain kahdessa) mutta kaikkia ei voi mitenkään miellyttää.
Hiljaisin hallitsee huonetta

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”