Desucon 2013 - Jälkilöylyt

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Jakoavain
Turun keisari

Desucon 2013 - Jälkilöylyt

Viesti Kirjoittaja Jakoavain » Su Kesä 16, 2013 18:48

Kiitos kaikille paikalle saapuneille!

Mitä pidit tapahtumasta? Mikä jäi mieleen? Mitä voisi parantaa?

Muistathan myös täyttää conin oman palautekyselyn täällä!

ered

Re: Desucon 2013 - Jälkilöylyt

Viesti Kirjoittaja ered » Su Kesä 16, 2013 20:12

Desucon meni omalta osalta mukavasti, mitä nyt tänään sain riesakseni flunssan. Lauantaina oma ohjelma ja sunnuntaina taidekuja pitivät sen verran kiireisinä, että ohjelmasta en ehtinyt nähdä kuin cosplay-kisan, mutta siitä onkin sanottava, että voitto meni kyllä aivan oikeaan osoitteeseen! Todella upea cossi, ja hienon kekseliäs ja käsittääkseni hahmoon sopinut esitys! Lisää tällaista, kiitos :)

Jos täältä löytyy Cosplay klinikan asiakkaita, niin ottaisimme mielellämme palautetta vastaan. Mikä meni hyvin ja mikä huonosti? Oliko meistä apua? Olisi kiva kuulla kävijöiden mielipidettä, myös kritiikkiä saa antaa.

Conista voisin antaa sellaista palautetta, että olisi mukava jos ohjelmalehtisessä olisi taidekujasta mainittu edes aukioloajat. Nyt ainoa maininta oli pieni teksti conipaikan kartassa. Vaikka taidekuja toki on tuttu paikka monelle conittajalle, on joukossa aina myös uusia kävijöitä, joten olisi varmaan paikallaan jos kujastakin informoitaisiin hieman enemmän.

Kiitoksia vielä kaikille pöydän 16 luona taidekujalla vierailleille, ja erityisesti kaikille, jotka siitä jotain ostivat ;D

wull-E

Viesti Kirjoittaja wull-E » Su Kesä 16, 2013 20:42

Parasta laittaa heti palautetta kun kaikki on tuoreena muistissa...

Kokonaisuudessaan desu oli taas jälleen onnistunut ja hyvä mieli jäi ^^ Mangakirppiksen toiminnasta plussaa, kun kaikki myyntitavaraa tuoville etukäteinen info toimi ja ohjeet olivat hyvin selvät miten tavarantoimituksessa ja hakemisessa toimitaan. Tykkäsin myös että tanssipelipisteellä oli nyt kaksi pistettä, joten odotusaika väheni.

Ohjelmista kävin ainoastaan cosplay-kisan katsomassa ja parissa työpajassa yöllä. Susi joukossamme peli oli hyvä idea ja keskiyön jälkeiset peli menivätkin sitten myös nauramiseksi ja sai siinä tutustua ihmisiin vähän :D Kiitän tästä järjestäjiä! Oli ihan huippua.
Seuraavan yön tarinankerrontapajassa oli hyvä tunnelma ja tarinankertoja osasi hommansa :) Oli myös hyvä että tarinoita oli monipuolisesti eri aiheista eikä esim. pelkkiä samuraitarinoita :D Valitettavasti sieltä jouduttiin lähtemään aikaisemmin kun en ollut muistanut syödä 10 tuntiin mitään ja alkoi jo voimaan heikosti :( Siitä huolimatta kiitän tämänkin pajan pitäjää hyvin paljon!

Yleistä plussaa istumapaikoista joita oli paljon ja vesipisteiden kylmästä vedestä, joka oli ihan sopivaa minun makuuni :D Myös desuscreeniltä yöllä näytetyistä youtube-videoista annan ison plussan viihdytyksestä!
Ainoa miinus minkä voisin mainita oli iltabileet. Tanssilattia lähti odotetusti aika laiskasti käyntiin mutta toisen DJ:n tullessa puikkoihin oli jo tunnelma onneksi noussut ja sai jopa minunlaisen seinäruusun hyppimään sinne 12cm koroissani :D Kuitenkin iltabilecosplay tuli mielestäni vähän niin kuin tielle. Tunnelma oli juuri päässyt nousemaan kun tulee ihmeellinen "tauko" ja katsellaan kun ihmiset kiertävät siinä lattialla esitellen asujaan. Itseltäni tämä pääsi laskemaan tunnelman ihan alas eikä sitä oikein saanut enää nousemaan :( Myös musiikin olisi voinut laskea alas, vaikka kyseessä olisikin aina meluisa Tivoli, sen iltabilecosplay-osuuden ajaksi koska ei siellä kuullut mitään mitä juontaja tai osallistujat yrittivät sanoa. Tivoli paikkana oli sentään hyvin onnistunut päätös!

Kiitän desuconin järjestäjiä ja vänkäreitä hyvästä conista ja odottelemaan jään ensi vuotta ja frostbiteä!

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Su Kesä 16, 2013 21:02

Tämän vuoden Desuconista jäi aivan ihana fiilis.

Itse kuljin perjantain ja sunnuntain oman kaverini mukana jonka ensimmäinen cosplay tapahtuma tämä oli. Stressasin sitä hieman aluksi, että mitenköhän hän suhtautuu, mutta ainakin mulle sanoi että hauskempaa kuin oli odottanut, joten voisin kuvitella Desun hoitaneen hommansa =)

Itse olin osallistumassa esityskilpailuun. (Se Zelda-parin Zelda) ja oli hyvin järjestetty. Tuomaroinnit ja lavaharjoitukset hoidettiin, niin että jokainen sai aikansa ja itse kisa oli mieluisa ja hauska, ja pakko sanoa että oikea kärkikolmikko tuli.
Tuomarointeihin olisi voinut varata ehkä hieman enemmän aikaa, ja selvät pukuhuoneet olisi voinut löytyä ihan silleen helposti, eikä piilotettuna johonkin nurkkaan.
Kuitenkin hyvä fiilis jäi kilpailusta, vaikka parini tärisikin kuin horkassa koko sunnuntai-aamun. Totesi hänkin että oli hyvä fiilis kisan jälkeen.

Myös karaoke huoneelle annan plussaa. Vaikka kaikkia omia lemppareita ei löytynytkään, tunnelma oli hyvä ja aika kului siivillä. Jokaiselle laulajalle hurrattiin, vaikkei olisikaan ollut se Idols-voittaja. Kaikilla tuntui olevan hauskaa, jonosta huolimatta.

Piti muuten kysellä, että voiko noista cosplay esityskisan osanotoista saada palautetta? Kun kukaan ei oikein osannut infota...

tulilintu

Viesti Kirjoittaja tulilintu » Su Kesä 16, 2013 22:11

En itse ollut tämän vuoden Desuconissa. Mutta tuli huomattua yhden Hopeanuoli fanin blogia lukiessa että teidän taidekujalla oli ollut myynnissä Suoraan Hopeanuoli mangasta leikattuja kuvia. Joista oli tehty kaulakoruja. Onko tämä edes lailista? Teidähän säännöissä lukee että Fanart: Fanitaiteen myyminen on sallittua niin kauan kuin oma käsiala näkyy tuotoksessa. Ethän myy suoria kopioita lähdemateriaalista tai läpipiirrettyjä kuvia! olen ollut siinä uskossa että Taide kujalla myydään OMAA tekemää taidetta. :roll:
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » Su Kesä 16, 2013 22:22

Hall Cosplay- tuomari esittäytyy!

Oli mainio Desu taas jälleen kerran, ja ilokseni huomasin mukavia parannuksia siellä sun täällä. Tuomarointi oli mukava, stressaava ja vähän mieltä harmittava kokemus. Ainoa asia josta jäi vähän paha maku suuhun olikin sitten se partiolaisten järkkäämä lattiamajoitus.

Mutta ensin siitä tuomaroinnista: Informaatio ennen conia toimi hyvin, ja kysymyksiin vastattiin nopeasti. Itse paikanpäällä kuitenkin tuomarointi-tila oli karmea. Ensin nelikkomme ohjattiin huonosti valaistuun huoneeseen, josta sitten valot sammuivat n. kolmannen kisaajan kohdalla. Sitten piti siirtyä käytävään, jossa kulki koko ajan porukkaa ohi joka häiritsi keskittymistä ja joka varmasti hermostutti kisaajia. Lopullisen top-3:en päättäminen oli vaikeaa, ja kädenvääntöä käytiin kauan. Tuli vähän paha mieli siinä miten pikkutarkkaa tämä loppujen lopuksi on. Uskon kuitenkin palkintojen menneen näistä kisaajista oikeisiin osoitteisiin, ja vielä kerran paljon onnea kaikille voittajille, ja kiitokset kaikille kisaajille!

Sitten se lattiamajoitus. Ensinnäkin, ennen kuin paikalle edes pääsin, nyrpii se hinta. 30€ lattialla nukkumisesta kahdelta yöltä on aivan liian suolaista. Varauksen vastaanotto kesti viikon, olin ihan paiseissa saanko majapaikkaa vai en. Itse paikkakin oli vähän kyseenalainen, itse nukuin jonkinlaisen remonttiparakin luokassa. Itseasiassa vaihdoin luokkia, toisessa oli tukahduttavan kuuma ja huono ilma, toisessa paleli. Jos halusi suihkuun, piti luikkia pihan poikki kokonaan toiseen rakennukseen, ja toivoa toivoa että on oikea suihkuvuoro (jostain syystä suihkuja oli vain yhdet tilat käytössä). Ilmeisesti parakkiluokkia ei edes vahdittu, sanottiin vain että pitäkää ovet lukossa. Mutta aina joku kuitenkin unohtaa oven lukitsemisen, ja sitten onkin kivaa jos yöllä paikalle eksyy ei-kaivattua väkeä. Partiolaiset kuitenkin itsessään olivat todella mukavia ja avuliaita.

EDIT. Unohdin kokonaan photoshootti-aikani sunnuntailta. Pahoitteluni mahdollisesta aiheutuneesta haitasta.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

mviolet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mviolet » Ma Kesä 17, 2013 10:00

Kotiutuneen, töihin palanneen ja "lievästi" univelkaisen siivousvänkärin päällisiä mietteitä viikonlopulta:

ruusuja:
+ Kaverimussukat, joiden kanssa tuli majoituttua, biletettyä lauantaina, kuvailtua ja/tai muuten vaan vietettyä aikaa. Olisipa yhteistä aikaa ollut enemmänkin! ;__;
+ Eurocosplay-karsinta. Juonto toimi (alun Gundam-biitti lähetti kylmiä väreitä selkärankaa pitkin), ja jo ensimmäinen kisaaja nosti riman korkealle. Niin monta hienoa esitystä. Täytyy kyllä myöntää, että itkeä tirautin muutaman kyyneleen, kun tulokset julkistettiin: voitto meni ehdottomasti oikeaan osoitteeseen!
+ Kanssavänkärit. Teidän kanssa oli ilo tehdä hommia! Jossain myöhemmässä Desussa ehkä sitten toisenlaisissa hommissa...
+ Vänkärien ruokailujärjestelyt. Lounasetu Sibbetalolla tuli tarpeeseen jokaisena con-päivänä, ja green roomin väki hoiti hommansa ensiluokkaisesti. Kiitos siitä!
+ Infovastaavan sukulaisten syötävän söpö vauvahauveli. (Juu, kyllä ansaitsee erityismaininnan!)
+ Se ainoa tyyppi, joka pyysi saada ottaa kuvan sinimekkoisesta Sherylistä lauantaina: kiitos, piristit päivää!

risuja:
- Mihin tuo viikonloppu katosi? Aika kului aivan liian nopeasti!
- Jäätävä univelka viikonlopun jäljiltä. Tosin tähän eivät järjestäjät voi vaikuttaa. Ensi kerralla taidan välttää Mustassa kissassa yöpymisen, tai ainakin toivoa huonetta, jonne Vapaudenkadun menomestojen yöllinen jumputus ei kuulu.

Kiitos ihanasta ja tunteiden täyttämästä viikonlopusta. Seuraavaa Desua odotellessa!
Viimeksi muokannut mviolet, Ma Kesä 17, 2013 10:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jakoavain
Turun keisari

Viesti Kirjoittaja Jakoavain » Ma Kesä 17, 2013 10:01

Conin virallisen teemabiisin voi muuten ladata itselleen ilmaiseksi täältä!

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ma Kesä 17, 2013 10:40

Sangen negatiivisilla fiiliksillä kotiin lähdin, mutta taidan syyttää enemmän henkilökohtaisia syitä kuin itse conia. minun conitusura taisi jäädä tähän mutta it was fun while it lasted ja sillee.

Plussia!
+ muutama suorastaan ällöttävän ihana cossi joita (stalkkasin) ihailin raivokkaasti. Aina yhtä ihana nähdä lempihahmoja edustettavan ♥ äkkiäujous vain iski enkä kehdannut juosta enää heidän perässään kuvaa varten.
+ Sibbe on edelleen parhaimmasta päästä paikkoja järjestää coni.
+ Rimppu! Vaikka cossikisa ei itse tarjoaisikaan hirveästi niin Rimpun juontoa on aina ilo kuunnella. Oot huippu.
+ Ihanat infotädit! Ihanat järkkärit!
+ Ne kaksi tyttöä jotka tulivat tämän yksinäisen Colonnellon luokse innostuneina kuvaa pyytäen. You made my day!

Miinuksia!
- Sää mutta sille nyt ei voi kukaan mitään. :-D
- Niistä hyvin pikkuruisesta joukosta ohjelmia mitä katsoin niin vain kaksi vaikuttivat lainkaan asiantuntevilta. En odotakaan mitään huippupuhujaa, hermostuminen on aivan ymmärrettävää, mutta toivoisin että asian vierestä ei puhuttaisi, artikulointi olisi edes jotenkuten selkeää ja myös tiedettäisi mistä puhutaan. Jos tulen katsomaan ohjelmaa yleisesti jostakin animen genrestä, odotan myös että kuulen mahdollisimman laajoja eri esimerkkejä eikä vain yhdestä sarjasta varttia ja lopuista sen viisi. Jätetään se kiroilu myös vähemmän, ei imo kuulu vakavasti otettavaan ohjelmaan vaikka siinä muuten ei mitään vikaa olisikaan.
- Lattiamajoituksen kuseminen. Joo, ei tainnut olla kysymys conijärjestäjien puolelta tehdystä virheestä mutta äärimmäisen paha maku ja paniikki siitä jäi ja vain kaverien olemassaolo pelasti koko coniin tulemiseni.

jne jne
"Maybe I'm passing you by
Just passing you by girl"

Raektis

Viesti Kirjoittaja Raektis » Ma Kesä 17, 2013 12:03

Desussa oli kivaa, vaikkakin vain Urumin myyntipöydän takaa sitä katselin. Kuulemma onnistuin missaamaan Persona 4 Arena turnauksen, olisi ollut kiva katsastaa paikallista skeneä siitä pelistä ^^

Hieno tapahtuma, ihmisten puvut olivat upeita, asenteet kohdallaan ja juttua satunnaisten kanssa riitti, joka onkin varmaan ainakin omalta osalta se mukavin asia Coneissa. Pitäisi vain aina tajuta/uskaltaa udella yhteystietoja niin voisi jatkaa juttua yhteisestä fanituksen aiheesta, esim. Queen's Blade juttu tämän Siggy/Sigui cossaajan kanssa ^^.
Love like you’ve never been hurt And dance till dawn like you’ve just been born
A perfect toy made by perfect tools Playing Ring 'round Rosie with a crowd of fools

Chell-sama

Viesti Kirjoittaja Chell-sama » Ma Kesä 17, 2013 12:50

Oh Yeah!
Ehkä tyypillisestä angry rantistäni poiketen nyt tulee harvinaisen paljon positiivista palautetta.

Cosplayohjelma:
Erinomaista. Paljon cosplayohjelmaa tarjolla joka on aina kiva. En kylläkään selvittänyt detailejä iltacosplaystä kun en paikalle päässyt. Ja Eurocosplay meni ohi koska paikkaliput oli viety. Viimeisien mennessä ihan nenän edestä kirjaimellisesti.
Esityskilpailu oli kultaa, ja juurikin sitä show-ohjelmaa mitä olen vihaisesti vaatinut. Erinomaista, minä ainakin olen erittäin tyytyväinen juuri nyt. Ja kuten joskus sanoin, sibeliustalon suuren lavan puitteet ovat erinomaiset. Kukaan ei tuskin kiellä etteikö valot, efektit ynm. Olisi olleet loistavat. Joten iso kiitos myös niistä vastanneille!
Juontajalle: Concentrate, keskity. Vedä syvään henkeä ja lue vaan se teksti oikein. Ei se pokemonien nimien oikeinlausiminen voinut noin vaikeaa olla. Ja muut järjestäjä/tausta ihmiset myös. Rentohenkinen toteutus on toki hyvä mutta keskittykää. Sen verran pitää jaksaa että kirjoitetaan asiat ylös oikein ja katsotaan vielä että järjestyskin on oikein myös siinä paperilla tms.

Esityskilpailu:
Esityskilpailussa oli monta hyvää esitystä, ja kaikilla esiintyjillä jopa oli ihan esitys!
Niin sitä pitää ihmiset. Mä tiesin että te pystytte siihen. Nyt muutkin, kaikki joita vähänkään kiinnostaa esiintyminen. Tämän kerran esityskisasta ja esiintyjistä on hyvä ottaa oppia ja esimerkkiä ja kisata sitten ehkä jopa itse seuraavassa vastaavassa kisassa.
Top3: Esityskisan voittajat olivat kuitenkin kaikki esityksillään vailla vertaa ja todella anstaitsivat sijoituksensa. Hyvää työtä kaikki. Kolmossijan Dr.Mario ja Luigi olivat erityisen viihdyttäviä ja hauskoja. Esitys oli hyvin keksitty ja toteutettu. Puvustus ja esiintyjien asenne olivat myöskin hahmouskollisesti kohdillaan, siitä vielä erikseen rispektiä.
Ykkössijan Kalatytön esiintyminen taas oli poikkeuksellista. Esimerkkinä siitä, miten tarinan kertomisesta ja laulamisesta saa erittäin hyvän ja mielenkiintoisen esityksen kun sen tekee oikein!
Kalatytön tarina kiinnosti alusta loppuun, ja Suomeksi käännetty Star Driverin monochrome, hyvin laulettuna, tuotti suuria ja mahtavia fiiliksiä. Erinomaista kerrassaan.
Kiitos show-viihteestä kaikille esiintymään uskaltautuneille!

AMV-Kisa: -.-
No olisihan se ollut jees, mutta kuka hemmetti keksi sen laittaa perjantaille? Minä kun paikalle perinteisesti olen tullut lauantaihin ja AMV-kisa on niitä ohjelmia minkä menen aina katsomaan. Mutta tällä kertaa se jäi valitettavasti välistä. Toivottavasti edes osan näkee sitten netistä.
Ehdotan AMV-kisan siirtämistä takaisin lauantai-iltaan. Sunnuntaikin on parempi kuin perjantai.
Jos jollain oli ideana että "myös perjantaina on jotan vetävää ohjelmaa" niin itse tuskin tulen paikalle tulevaisuudessakaan jo perjantaina. Vaikka onhan se varmaan toki kiva niille jotka eivät perjantain muusta ohjelmasta niin välitä ja ovat kuitenkin paikalle raahautuneet..

CFT-Crew ja Valokuvauspalvelu:
Aina vaan. Siellä jaksatte painaa kovaa settiä kameroiden kanssa koko conin. Mitä suurimmat rispektit teille siitä. Ja kiitos taas premium ammattitason kuvista ja aina ystävällisestä palvelusta.

Visual Quest:
Touhu vaan parantuu kerta kerralta. Rispektit teille siitä että jaksatte tehdä älyttömän määrän töitä tämän kävijä-läheisen, "ohjelmaa ohjelmien välissä" ohjelman eteen. Vaikka vain 2 questia teinkin niin niissä ainakin oli hauskaa. Ja on vain hyvä että on joku aktiiviohjelma vaikka vain siltä varalta että kun se ainoa kiinnostava luento mille olisi voinut mennä olikin täynnä jne.. Joo tässä desussa oli vähän huonoa tuuria minulla.
Mutta vielä teille Visual Gay. Suuri kiitos viihdyttävästä väliohjelmasta ja taas niin kertakaikkisen hienosta, eeppisestä ja mahtavasta sekä suuresti viihdyttävästä loppu-showsta. Questin voittaja sai tällä kertaa osallistua vielä enemmän mikä oli oikein hyvä, ja niin loppu-showssa kuin questissäkin, kaikki hahmot olivat mielenkiintoisia ja hyvin toteutettuja. Kaikki ne pienet yksityiskohdatkin hahmon toiminnassa, ja touhua oli näin aina hauska seurata.
Ilman tätä showta, minun mielestäni päättäjäiset olisivat olleet yhtä tyhjän kanssa!

Kiitos myös kanssaconittajille (älkää ihmiset pliis roskittako, ei ole nii vaikeaa), kaikille uusille tuttavuksille ja kanssa questaajille.
The question is not, who is going to let me. But who is going to stop me.

illusiα
Viesti:

Viesti Kirjoittaja illusiα » Ma Kesä 17, 2013 13:07

Molemmat cosplay -kisat sekä AMV -kisa jäivät katsomatta aikataulujeni takia, muutakaan ohjelmaa en sen pahemmin käynyt vilkaisemassa, henkilökohtasista syistä meni taas hieman penkin alle ja sellatti, mutta mukava coni loppujen lopuksi. c: Sää oli parempi kuin odotin, näin paljon hienoja ja henkilökunta oli mukavaa.

Plussaa

+ Sekä taidekujan että myyntipöytäsalin myyjät ! Olitte ihania. ♥
+ Cossit. Hienoja cosseja, samoja hahmoja en itse bongaillut paljoa ja mikä mahtavinta, K'sta näkyi kiitettävän paljon cosseja.
+ Vesipisteet toimivat hyvin.
+ Tanssipisteen kannustava.. pitäjä-herra (vai valvoja, vastaava, miksi pitäisi luonnehtia?) Lauantaina ! Jännitin kamalasti omaa vuoroani, mutta ihan kivastihan se meni (ja hauskaa oli. :D). Kiitos hänelle, olisin luultavasti paennut paikalta ennen vuoroani, ellet olisi kannustanut.

Miinusta
- Oma ujous.
- Pelihuone oli aivan täynnä, parin kertaan yritin sinne tunkea niin Lauantaina kuin Sunnuntainakin.

Kiitosta siis kaikille upeasta Desuconista ! ~ Mikäli lippuja riittää, olen ehdottomasti ryömimässä ensi vuonnakin paikalle.
"He's saying 'I'll eat more high class cotton, I don't want to get a cold'."
――Cotton!?
"Meto only eats cotton. He's a doll."

Sleepy Hamsteri

Viesti Kirjoittaja Sleepy Hamsteri » Ma Kesä 17, 2013 13:40

Lauantaiyön tarinankerrontapajan vetäjäsamurai kiittää erityisesti pajassaan tarinoita kertoneita, siihen osallistuneita ja yleisemmin järjestäjiä sekä seurassaan henganneita. Sitten palautteen kimppuun.

Plussaa:

+Greenroomin järjestelyt. Vettä ja mehua, teetä ja kahvia ja koko ajan kannetaan pöytään syötävää, jopa tuoreita paikan päällä leivottuja herkkuja. Suuri kumarrus ja kiitos asiasta vastaaville. Myos suihkut ja sauna pelastivat paljon.
+kuvauspalvelu toimi kuin unelma
+esityskilpailu oli oikeasti tasokasta kamaa, lisää samanlaista
+kiinnostavat kunniavieraat
+myös iltabileisiin menemättömille järkättiin ajantappo-ohjelmaa lauantaiyöksi
+teehetki toimi hyvin ja tutustui uusiin ihmisiin
-vänkärit olivat kaikki mukavia ja infosta sai kaipaamansa tiedon saman tien, ensimmäistä kertaa vedin ko. conissa ohjelmaa ja koska kokemus oli näin hyvä niin varmasti tulen jatkossakin vetämään

Miinusta:

-Seiji Mizushiman haastattelu oli hieman liian pitkä, toki kysyttävää on paljon ja upeaa, että jaksoi vastailla, mutta useimpia paikallaolijoita kiinnosti varmasti enemmän se ura animeohjaajana kuin lapsuus ja entiset työpaikat.
-Aika moni tuntui jääneen conista pois majoituspaikkasotkujen tähden. Vaikka ongelma ei järjestäjien päässä ollutkaan niin tätä epäkohtaa varmaan parannetaan seuraavaan coniin.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Kesä 17, 2013 16:05

Previkoita studiokuvista: https://www.dropbox.com/sh/owbz9jsc06n22yy/Qqc5X53wUw

Finaaliversiot ovat enemmän käsiteltyjä yms, mutta lähinnä jotain pientä teaseria.

iizumii

Viesti Kirjoittaja iizumii » Ma Kesä 17, 2013 17:03

Convideo

+ erittäin onnistunut con oli ja sade pysyi ihmeen vähäisenä, mitä nyt kaikki tippui alas päättäjäisten jälkeen
+ hyvä cosplay taso, itse ihmetytti kun oli niin paljon upeita cosseja
+ cosplaykisa oli erittäin onnistunut ja hauska
+ ihmiset tietty

pidetään hyvää mieltä yllä - eli en nähnyt mitään miinuspuoliskoa tapahtumasta, itselläni ainakin oli kovin viihtyisää kiitoksia siitä!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”