Animecon X - Kuopiossa 13.-14.7.2013

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

n3y0

Re: Animecon X - Kuopiossa 13.-14.7.2013

Viesti Kirjoittaja n3y0 » Ma Huhti 15, 2013 23:16

Lippuja on mennyt yli 1500kpl (eli noin puolet) ja lipunmyynti Urumin nettikaupassa on palannut normaaliksi.
Huomaattehan myös paitapakettimme. ;)
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

crispy rice

Viesti Kirjoittaja crispy rice » Pe Huhti 19, 2013 21:31

Hei ihmiset!

Onko juuri sinua kiinnostanut kokeilla magic the gathering nimistä korttipeliä mutta et ole ikinä pelannut ja et oikein tiedä mistä aloittaa? Loistavaa, sillä nyt animeconissa minä olen halukas neuvomaan kaikissa ongelmissa. :)

Mikäli jotakin kiinnostaa kokeilla niin laittakaapa mulle yv:tä!

Tai jos joku haluaa musta vastuksen niin laittakaa viestiä. Pelipaikkana toimii kulttuuriareena 44 nuokkarin pelihuone. Katsotaan kellonaika sitten tarkemmin mikäli halukkaita löytyy.

Opetusta ja peliseuraa on tarjolla sunnuntaina, mutta mikäki jollain on ehdoton kiire ja pakko tehdä hommaa lauantaina niin laitetaan homma järjestymään.

Tuon useamman pakan joten aloittelijatkin pääsevät kokeilemaan, joten ei hätää vaikka et olisi ikinä pelannut. Minä kyllä opetan kaikki halukkaat!

Jos edes vähän heräsi mielenkiinto koklata niin ei muuta kun kyselyä tulemaan!
"The things I once imagined would be my greatest achievements were only the first steps toward a future I can only begin to fathom."
—Jace Beleren

Kitichan

Viesti Kirjoittaja Kitichan » Ma Huhti 22, 2013 00:28

Ropertsi kirjoitti:kysymys saako tosta lattiamajoituksesta ja kun sen on varannut niin sähköpostiin mitään ilmoitusta ja jos saa niin en ole saanut vielä mitään
Mikichan kirjoitti:Samaa asiaa utelen kuin edellinenkin. Lähetin viime viikon torstaina viestiä lattiamajoituksesta. Olisi kiva tietää jotain sieltä.
Majoitusvastaava täällä hei!

Pahoittelen vahvistusviestien aiheuttamia murheita. Sähköposteihin ei siis vastaa kone, vaan toinen ihminen, joka juuri palasi Belgiasta kuuden viikon työharjoittelun jälkeen. Pyrin parhaani mukaan vastaamaan jokaiseen viestiin niin pian kuin vain mahdollista.

Kiitos kärsivällisyydestänne ja anteeksi!

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Ma Huhti 22, 2013 19:50

Kuinka pitkään coni on auki sunnuntaina ja milloin aukeaa lauantaina? Onko auki yön yli?
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » Ti Huhti 23, 2013 13:49

White Samurai kirjoitti:Kuinka pitkään coni on auki sunnuntaina ja milloin aukeaa lauantaina? Onko auki yön yli?
Vähän vielä hiotaan aukioloaikoja mutta suurinpiirtein klo 10-19 la & su luultavasti on ovet auki. Tietoa päivitellään sitten nettisivuille.
Yön yli ei tapahtuma ole auki, mutta lauantain ja sunnuntain välisenä iltana/yönä pidetään kahdet iltabileet (K18 ja ikärajaton) jotta tekemistä riittää myöhäänkin.
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Josku

Viesti Kirjoittaja Josku » La Touko 04, 2013 14:41

Hei! Onhan animeconiin tulossa cosplay-deitti?! Millon ilmoittautuminen aukeaa?

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » Ma Touko 13, 2013 23:10

Josku kirjoitti:Hei! Onhan animeconiin tulossa cosplay-deitti?! Millon ilmoittautuminen aukeaa?
Cosplaydeitti on tulossa ja ilmoittautumisajankohtaa mietitään vielä. :) Tiedottelemme siitä kyllä.
Mika(n) n3y0
dynastes tener

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » Ma Touko 13, 2013 23:12

Cosplay-kilpailuiden ilmoittautumiset on nyt avattu.

Lipunmyynnissä ollaan loppusaralla, jäljellä alle 800 ranneketta. Lippuja myydään myös mm. Mimiconissa (Fantasiapelien pöytä, vain käteisellä).
Mika(n) n3y0
dynastes tener

DetectiveFox8

Viesti Kirjoittaja DetectiveFox8 » Ke Touko 15, 2013 21:47

Hei voisiko joku ystävällinen ihminen kertoa, että saako esityskisassa ja puvukisassa käyttää samaa pukua. Olen vasta aloittamassa cosplayn ihmeellisessä maailmassa, enkä itse asiaa tiedä...

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Ke Touko 15, 2013 21:56

Oon tässä kahden vaiheilla osallistuisko cosplay kilpailuun vai ei... Alunperin oli suunnitelmissa tosiaan osallistua pukukilpailuun, mutta en ole vielä edes aloittanut pukua (Kaavat kyllä löytyy) Kuitenkin Desuconiin tuon ajattelin tehdä... Jos tulee hieno niin täältä saattaapi tulla yksi kisaaja lisää C:
En ole ihan varma riittääkö halppiscossaajan itsetunto tähän... xD

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » La Touko 18, 2013 22:40

DetectiveFox8 kirjoitti:Hei voisiko joku ystävällinen ihminen kertoa, että saako esityskisassa ja puvukisassa käyttää samaa pukua. Olen vasta aloittamassa cosplayn ihmeellisessä maailmassa, enkä itse asiaa tiedä...

Kaikissa cosplayta koskevissa kysymyksissä kannattaa lähestyä cosplayvastaavaamme: cosplay (at) animecon.fi
Mika(n) n3y0
dynastes tener

agate

Viesti Kirjoittaja agate » Ti Kesä 18, 2013 20:20

En malta oottaa tätä! Hirveesti on tulossa mielenkiintosta ohjelmaa, kädet jo syyhyää!

Mietiskelin vain ihan mielenkiinnosta että missäköhän vaiheessa tuolla nettisivuilla näkyis se ohjelmakartta? Vielä enemmän lähempänä tapahtumaa varmaankin?

(Paljonko lippuja on menny/jäljellä?)
rex duodecim angelus

Minni13

Viesti Kirjoittaja Minni13 » To Kesä 27, 2013 19:42

Heeei! Olen ensimmäistä kertaa animeconiin menossa, ja vieläpä vänkäriksi, enkä YHTÄÄN tiedä mihin ilmansuuntaan olisi asemalta mentävä! :P Lähden Jyväskylästä tai Äänekoskelta, aikaa en ole vielä katsonut :) Eli jos on ketään kultaista ihmistä opastamaan paikan päälle AJOISSA, niin laittakaa yv:tä! (Omaan kamalan suuntavaiston -.-.) Ja yksin olen tosiaan sinne menossa, eli jos joku haluaa tutustua niin rohkeasti vaan yv:tä! :DD
"Älä valita, jos et aio tehdä asialle mitään!"

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » To Kesä 27, 2013 20:02

agate kirjoitti:En malta oottaa tätä! Hirveesti on tulossa mielenkiintosta ohjelmaa, kädet jo syyhyää!
Mietiskelin vain ihan mielenkiinnosta että missäköhän vaiheessa tuolla nettisivuilla näkyis se ohjelmakartta? Vielä enemmän lähempänä tapahtumaa varmaankin?
(Paljonko lippuja on menny/jäljellä?)
Hei, saamme todennäköisesti ohjelmakartat julki jo tänään tai huomenna, mutta kuitenkin tämän viikon aikana. Lippuja on jäljellä enää noin 200 kpl - suosittelen siis lämpimästi ostamaan ennakkoon. Urumissa ennakkomyynti lopetetaan 3.7.
Minni13 kirjoitti:Heeei! Olen ensimmäistä kertaa animeconiin menossa, ja vieläpä vänkäriksi, enkä YHTÄÄN tiedä mihin ilmansuuntaan olisi asemalta mentävä! :P Lähden Jyväskylästä tai Äänekoskelta, aikaa en ole vielä katsonut :) Eli jos on ketään kultaista ihmistä opastamaan paikan päälle AJOISSA, niin laittakaa yv:tä! (Omaan kamalan suuntavaiston -.-.) Ja yksin olen tosiaan sinne menossa, eli jos joku haluaa tutustua niin rohkeasti vaan yv:tä! :DD
Tervetuloa vänkäröimään! Mikäli vänkärien infopaketissa ei tullut karttaa, suosittelen vilkaisemaan reitin esim. Google Mapsista ettet eksy. :) Kuopio kuitenkin on melko helppo suunnistaa: juna-/bussiasemalta pääsee suoraa tietä keskustaan ja siitä saa jatkettua samaa tietä melkein Musiikkikeskukselle saakka. Ihmiset myös opastavat mielellään. Jos taas suunnistat kohti majoituksia, katso karttareitti sinne. :)
Mika(n) n3y0
dynastes tener

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » To Heinä 04, 2013 00:27

Paljon on tapahtunut, toivottavasti olette olleet kuulolla. Rannekkeet on käytännössä loppuunmyyty (online-myyntiä ei enää ole, Kuopion Fantasiapeleiltä löytyy muutama kappale). Cosplaykilpailujen ilmoittautumiset ovat täynnä ja tapahtuma lähestyy.

Mitenkäs kävijöillä sujuvat cosplayt ym. suunnitelmat? Järjestäjäporukka on ainakin innoissaan lähestyvästä Animeconista, vaikka kiirettä vielä pitääkin.
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”