Desucon-fiiliksiä

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Arokiuru

Desucon-fiiliksiä

Viesti Kirjoittaja Arokiuru » To Kesä 07, 2012 18:48

Joko odotat innolla lähtöä, vai oletko peräti ollut ajoissa ja matkustanut jo paikan päälle? Vieläkö cossi kaipaa viimeistelyä, vai onko kaikki ollut valmiina jo kuukausia sitten? Millä fiiliksellä lähdössä, ja mitä odotat tulevalta tapahtumalta? Tähän ketjuun olisi toivottavaa postata tunnelmia niin ennen conia, sen aikana kuin sen jälkeenkin. (vrt. jälkipyykki-ketjut)

Itselläni on vielä muutama yksityiskohta, jotka cossiin pitää ommella, ja proppiin pitäisi vielä teksti maalata. Aika hyvin siis aikataulussa olen. ^^
Vähäsen jännittää, mutta odotan silti innolla, kyseessä on ensimmäinen Desucon johon menen, ja muutenkaan en ole mikään conikonkari... Mutta jaa... :D

Toivottavasti ketju meni oikeaan paikkaan, eikä ketään haittaa että tein tuosta virallisesta Desucon-keskustelusta eroavan topan... No jos haittaa, saa poistaa/lukottaa/siirtää/heittää kaivoon. ^^
♫ Climb the highest peaks of history ♫

Thalionkalwen
Viesti:

Re: Desucon-fiiliksiä

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » To Kesä 07, 2012 21:06

Itsellä tuo viisaudenhampaidenpoistoleikkaus hieman sotki suunnitelmia :(. Särkylääkkeet laittaneet pään sen verran sekaisin, että cossien teko ei ole onnistunut. Joten pe. jää menemättä coniin ja joudun laittamaan vanhan Ruotsi-cossini ja ehkä jos saan tehtyä yhden uusista asuistani valmiiksi, niin sen sunnuntain Code Geass -ryhmään. Mutta aika epävarmaa on tällä hetkellä kaikki ^^;. Odotan kyllä innolla itse conia ja cossien kuvaamista :D.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

Lelouc93

Viesti Kirjoittaja Lelouc93 » Pe Kesä 08, 2012 08:07

Öhhh no tuota tää Lahtea kohti lähteminen tässä alussa hiukan tökki, kun nukuin pommiin ja kaikki kaverit on nyt matkalla Lahteen päin, minä vasta seuraavalla junalla (lähtee 09.39). Muuten on kaikki ihan hyvässä kondiksessa ja varmasti tulee taas yks kiva conireissu tästäkin :D

Mika-setä

Viesti Kirjoittaja Mika-setä » Pe Kesä 08, 2012 10:36

Olennaivan innoissani! Ensimmäinen desu ikinä :) Mutta kaikki tuntuu olevan niin himskatin aikaisessa...? Minä olen yhä äsngyssä ja kamat on pakkaamatta ja kaikki... :'DD

Assassin Of Finland

Viesti Kirjoittaja Assassin Of Finland » Pe Kesä 08, 2012 11:21

Kaikki on pakattu ja olen valmiina lähtemään! Bussi lähtee kylläkin vasta 14.40, että tässä pitää vielä hieman odotella ennen kuin bussiasemalle suuntaan kamojeni kanssa. Olisipa kello jo enemmän! Nukuin jännityksen takia aika huonosti (menin 4.00 nukkumaan ja 8.00 nousin ylös pyörittyäni ja välillä hieman nukuttuani), mutta en ole yhtään väsynyt, toistaiseksi.

Odotan kovasti, että pääsen käppäilemään keskustan halki cossipuvussani ja keräämään katseita :D Haluan myös päästä jakamaan haleja ihmisille... jos ne kelpaavat :D
Nothing is true. Everything is permitted.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Conit ja festarit”