Kokkocon

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Cas

Kokkocon

Viesti Kirjoittaja Cas » Ti Touko 08, 2012 20:54

Kokko-Con

16.06 Kokkolan nuorisokeskuksessa pidetään minun ja kaveriporukkani suunnittelema virallinen Con-tapahtuma joka järjestetään nuorisokeskus Hansalla. Pääsymaksua ei vaadita, mutta toivomme paljon porukkaa.
Mukana mm.

-Perinteinen Cosplay -kilpailu
-Tietovisa
-Heikki Valkama

Con -tapahtumamme on yksi NYT! -tapahtumaan sisältyvä, eli Kokkolassa järjestetään kesällä muitakin tapahtumia. Jos haluatte ja jos ette halua pakotan teidät (xD) Myydä jotain tapahtumassa sekin on mahdollista. Siellä on myyntipöytiä jotka pitää varata (joten ilmoittakaa minulle, niin vien asiaa eteenpäin viralliselle pöydistä vastaaville henkilölle) jos haluatte varata niitä. Tapahtuman tarkoitus on pitää hauskaa eikä kerätä rahaa, sillä me emme hyödy siittä mitään. Te saatte myydä siellä mitä haluatte ja saatte kaikki rahat itsellenne. Osallistuminen kilpailuihinkaan ei maksa.

Tavoitteenamme on saada tapahtumasta vuosittainen jos se kerää porukkaa. Tapahtumaan on tervetulleita kaikki 12-23 vuotiaan. Con kestää päivän 12-18.00

Teemaksi olemme valinneet Ihmemaan ja toivomme tapahtuman vetävän porukkaa puoleensa. Kiitos jos edes vaivauduit vilkaisemaan tätä :3

Hamajo

Re: Kokko-con

Viesti Kirjoittaja Hamajo » Ti Touko 29, 2012 20:01

Korjataanpas pikkasen asiaa.

Nimi on Kokkocon, ei Kokko-con.

Conissa ei ole taidekujaa, jossa yksityiset voivat myydä tuotteitaan. Yritykset ovat asia erikseen.

Vaikka Nyt-tapahtumat ovat suunniteltu nuorisolle, ei conissa mitään varsinaista ikärajaa ole.

Tervetuloa Kokkoconiin 16.6 klo 12-18 nuorisokeskus Hansalle Torikatu kolmeentoista.
I reject your reality and substitute my own!

Voer

Viesti Kirjoittaja Voer » Pe Kesä 01, 2012 13:05

Vai että Kokkolassa järjestetään viimein oma con. Täytyy sitä tulla ainakin paikalla pyörähtämään, kun tapahtuma on ilmainen ja Kokkolassa kerta asun. Ehkäpä sitä kautta löytyisi myös animesta ja mangasta tykkääviä kavereita lisää, kun ne tuntuvat olevan aika kortilla.

Mutta minkäslainen tuo Tietovisa on? Mitä se pitää sisällään? Siis aihepiirejä mietein, en itse kysymyksiä. Tietenkin varmaan animesta ja mangasta yleisesti, mutta esitetäänkö Tietovisassa kysymyksiä mm. Cosplaysta tai J-rockista ja -popista? Näin esimerkkinä.
Oma tietämykseni japanilaisen musiikin suhteen on varsin hatara, ja se vähäinen tieto, mitä minulla siitä on, perustuu yksinomaan satunnaisiin tiedonhippusiin, joihin olen törmännyt netistä. :)
There is not a such thing as a real life. We're living in a fairy tale. So everything is possible. And that's why, let's make this a good story to tell. Okay?

SANCHANCHU

Viesti Kirjoittaja SANCHANCHU » Ti Kesä 12, 2012 23:03

MUA ITKETTÄÄ! OIKEASTI! Asun iteki Pohjanmaalla ja oon kaaauan miettiny, että miksei oikeasti tällä alueella järjestetä... Ikävä kyllä huomasin tämän vasta tänään facebookissa... Eli en pääse tulemaan. D:

Toivon hartaasti, että porukkaa tulee ja tietty, että sitä on tulossa jatkossakin! (:
You're never too old for cartoon shows and comic books

JohGaga
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JohGaga » Ke Kesä 13, 2012 08:50

Hohoo! Luinpa asiasta vasta tänä aamuna lehdestä XDD onneksi huomasin ajoissa, niin voin tulla pyörähtämään paikalle cosplay-asussa >:)

silverynova

Viesti Kirjoittaja silverynova » Ke Kesä 13, 2012 10:52

Tämä on ihan jotain ihmeellistä, että täällä, Kokkolassa järjestetään jotakin tällaista. Olenkin aina narissut sitä miten kaikki conit ovat niin kaukana ettei sinne viitsi yksin lähteä käymään, mutta ehkä nyt helpottaa :D En edes tiennyt että täällä on tarpeeksi anime- ja manga-hörhöjä että tällaista voi järjestää, et en tiedä missä piilossa sitten elävät. Ilmestykää tuonne nyt kaikki? Samanhenkisiä kavereita on niin hankala löytää kun tuppaa itse olemaan sellainen kotona lorvailija.
Nyt täytyy äkkiä parantua flunssasta 100%

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”