Kitacon IV

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Re: Kitacon IV

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Helmi 04, 2012 00:28

1. Kun tuolla kerran soi koko kilpailun ajan musiikki ja minä ja ystäväni olemme suunnitelleet pienen 30 sekunnin näyöksen (saako niin pitkää olla) niin voisimmeko saada mikit tai voisiko musiikkia hiljentää siksi ajaksi`?
Tämä ei todennäköisesti onnistu, mutta katsotaan tapahtumapäivänä vielä josko improvisoinnille on tilaa. Kannattaa varautua siihen että ei suju.

Sitten cossikisan säännöistä mainiten - se, mikä ei ole erikseen rajattua, on sallittua. Tuomarit ovat kyllä erityisen hyviä näkemään ostetut puvut ja niillä on vaikeampi pärjätä, mutta osallistumista ei Kitaconissa ole niillä kielletty sinänsä.

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Ma Helmi 06, 2012 00:09

kyuu kirjoitti: Sitten cossikisan säännöistä mainiten - se, mikä ei ole erikseen rajattua, on sallittua. Tuomarit ovat kyllä erityisen hyviä näkemään ostetut puvut ja niillä on vaikeampi pärjätä, mutta osallistumista ei Kitaconissa ole niillä kielletty sinänsä.
Mä vain tässä ajattelin koska mun cossissa olis yks osa ostettu (eli housut) mutta sit taas loput olen tehnyt.. että onks järkee olla kisailemassa?
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Helmi 06, 2012 14:09

White Samurai kirjoitti:
kyuu kirjoitti: Sitten cossikisan säännöistä mainiten - se, mikä ei ole erikseen rajattua, on sallittua. Tuomarit ovat kyllä erityisen hyviä näkemään ostetut puvut ja niillä on vaikeampi pärjätä, mutta osallistumista ei Kitaconissa ole niillä kielletty sinänsä.
Mä vain tässä ajattelin koska mun cossissa olis yks osa ostettu (eli housut) mutta sit taas loput olen tehnyt.. että onks järkee olla kisailemassa?
Järkeä? Siihen en osaa vastata. Toisaalta, jos harrastuksessa on kovin paljon järkeä, onko se silloin enää edes hauskaa...

Mahdollista tai sallittua? Ehdottomasti on.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”