Kimppakyytejä Traconiin 2011

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mytho

Kimppakyytejä Traconiin 2011

Viesti Kirjoittaja Mytho » Pe Elo 05, 2011 20:07

Avoin ketju kaikille kimppakyytejä Traconiin hakeville / tarjoaville :)

Jos tarjoat kyytiä, kerro
1. lähtöpaikka ja reitti
2. päivämäärä, lähtöaika ja arvioitu saapumisaika
3. arvio polttoainekustannuksista
4. kuinka monta kyytiin mahtuu
5. mahdolliset rajoitteet tavaran määrän / koon suhteen

Jos etsit kyytiä, kerro
1. mistä hyppäisit kyytiin
2. päivämäärä ja kellonaikatoiveet
3. paljonko sinulla on tavaraa mukana.

Editointia:
Vielä jos joku sattuisi tarjoamaan lauantaina 3.9. aamulla kyytiä Helsingistä.
Vastaavasti sunnuntaina 4.9. conin loputtua takaisin Helsinkiin.
Kyytiä vailla olisi kaksi cossaajaa.

Tavaraa mukana molemmilla luultavasti laukku, reppu ja makuupussi+alusta lattiamajoitusta varten, ei isoja proppeja tms kuitenkaan,osa kamoista olisi luultavasti pakko tunkea takakonttiin tai vastaavaan.

Olen kyllä jo melkein luovuttanut, taitaa VR kutsua yhyy ;<

Muistakaa editoida viestejänne selkeästi, jos tulee muutoksia / kyydit täyttyy jne. Väreillä korostaminen ja yliviivaus on aika kivoja.
Viimeksi muokannut Mytho, Ti Elo 30, 2011 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AanZku

Re: Kimppakyytejä Traconiin 2011

Viesti Kirjoittaja AanZku » La Elo 06, 2011 10:52

Itse olen aikeissa tulla junalla oulusta, mutta jos joku muukin on täältäpäin menossa sinne perjantaina, hyppäisin kyytiin mielelläni :3

Gahika

Viesti Kirjoittaja Gahika » La Elo 06, 2011 12:02

Itsellä on jo kyyti traconiin, mutta se lähtee jo perjantaina ja majoituksen kanssa on vähän ongelmia, joten jos löytyisi vapaata paikkaa aikaisin aamulla lauantaina Jonsuusta Tampereelle olisin happy~ :mrgreen:

miwo

Viesti Kirjoittaja miwo » La Elo 06, 2011 20:43

Minä +1 Turusta, oltaisiin lähdössä Perjantaina mielellään 16:00 jälkeen ja Sunnuntaina takaisin joskus siinä kun con loppuu. Bensoihin osallistutaan!
Matkatavaroista voin kertoa sen verran, että itseltäni tulossa yksi keskikokoinen matkalaukku ja ystävältäni Rinkka ja muutama proppi. :) laita viestiä, jos kaipaat iloista matkaseuraa!

Lanvi

Viesti Kirjoittaja Lanvi » To Elo 18, 2011 13:27

miwo kirjoitti:Minä +1 Turusta, oltaisiin lähdössä Perjantaina mielellään 16:00 jälkeen ja Sunnuntaina takaisin joskus siinä kun con loppuu. Bensoihin osallistutaan!
Matkatavaroista voin kertoa sen verran, että itseltäni tulossa yksi keskikokoinen matkalaukku ja ystävältäni Rinkka ja muutama proppi. :) laita viestiä, jos kaipaat iloista matkaseuraa!
Miksi jo perjantaina?
Jokatapauksessa. Itse olen lähdössä Lauantaina aamulla, kyydissäni tulee jo yksi vänkäri, jonka aikataulu-vaatimusten mukaan lähdemme Turusta, jotta hän on ajoissa paikalla. Auto on farmari-mallia joten tavaraa mahtuu mukaan, kunhan propit eivät pituudelta ylitä 2m ;)
Sunnuntaina lähdemme tosiaan conin päätyttyä. Silloin kyytiin tulee jo kaksi muuta mutta yhteensä neljä kyytiläistä mahtuu niin ei pitäisi hirveästi tulle ongelmia :)
Bensaa kuluu suuntaansa 15€:n edestä ja se jaetaan kyytiläisten kesken. Lauantaina 5€ per nuppi ja Sunnuntaina se tekisi 4€ per nuppi näillä näkymin jos tulette. Haen ja heitän kyllä vaikka kotiovelta/-le asti jos ei aivan kauheasti joudu kiertämään Turun aluetta. Näen ihan kohtuulliseksi että te tarjoatte bensat jos minä tarjoan kyydin mennen/tullen. ;)

miwo

Viesti Kirjoittaja miwo » To Elo 18, 2011 20:42

Miksi jo perjantaina?
Mulla on jo perjantaina Tracon hommia ja olen menossa jo silloin Tampereelle ja ilmeisesti ystäväni menee jo aiemmin samalla viikolla, joten meno kyytiä emme tarvitse.
Sunnuntaina lähdemme tosiaan conin päätyttyä. Silloin kyytiin tulee jo kaksi muuta mutta yhteensä neljä kyytiläistä mahtuu niin ei pitäisi hirveästi tulle ongelmia :)
Bensaa kuluu suuntaansa 15€:n edestä ja se jaetaan kyytiläisten kesken. Lauantaina 5€ per nuppi ja Sunnuntaina se tekisi 4€ per nuppi näillä näkymin jos tulette. Haen ja heitän kyllä vaikka kotiovelta/-le asti jos ei aivan kauheasti joudu kiertämään Turun aluetta. Näen ihan kohtuulliseksi että te tarjoatte bensat jos minä tarjoan kyydin mennen/tullen. ;)
Sunnuntaina kyllä kelpaisi kyyti conin päätyttyä! Ystäväni propit ei tietääkseni ylitä kahta metriä ja bensa hinnoittelusi on näillä näkymin erittäin halpaa palveluun nähden! Asutaan molemmat Turun keskustassa (Mikaelin kirkon lähellä ja TYKSin vieressä) Joten tää kuulostaa aivan mahtavalta!

Lanvi

Viesti Kirjoittaja Lanvi » To Elo 18, 2011 22:21

miwo kirjoitti:
Sunnuntaina kyllä kelpaisi kyyti conin päätyttyä! Ystäväni propit ei tietääkseni ylitä kahta metriä ja bensa hinnoittelusi on näillä näkymin erittäin halpaa palveluun nähden! Asutaan molemmat Turun keskustassa (Mikaelin kirkon lähellä ja TYKSin vieressä) Joten tää kuulostaa aivan mahtavalta!
Noni, meillä on auto täys! :D

Pullastus

Viesti Kirjoittaja Pullastus » Ti Elo 30, 2011 21:32

-erehdys-
Viimeksi muokannut Pullastus, To Marras 10, 2011 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Azuca

Viesti Kirjoittaja Azuca » Ke Elo 31, 2011 14:53

Heitetääs tänne viestiä.
Eli alustavasti tarjolla ainakin yhdelle hengelle kyyti perjantai-iltana ESPOOSTA/muualta pääkaupunkiseudulta, kyytivälineenä henkilöauto, mukana varmasti ainakin kaksi henkeä + kuski, yhteen henkilöön ollaan ottamassa yhteyttä. Samoin kyydit sunnuntaina takaisinpäin, joskus 16-17 aikaan lähtö. Polttoaineisiin pyydämme 10e/suunta, hintaan sisältyy nouto jostain helpohkosta paikasta ja laadukas matkaseura. Tosi isoja proppeja ei mahdu mukaan.
Unz unz

Azuca

Viesti Kirjoittaja Azuca » To Syys 01, 2011 19:10

Yksi paikka vielä vapaana kumpaankin suuntaan! ~
Unz unz

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”