Uppcon 2011

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

rama
Viesti:

Uppcon 2011

Viesti Kirjoittaja rama » Ti Touko 31, 2011 17:18

Ruotsin suurin anime- ja japanilaisen populäärikulttuurin coni, Uppcon, avaa ovensa nyt perjantaina, ja luvassa on ohjelmaa kellon ympäri 3-5. kesäkuuta. Jos satutte olemaan Tukholmassa tai Uppsalassa samaan aikaan kannattaa mennä katsomaan. Bändivieraana Versailles.
http://11.uppcon.se/

Lina

Re: Uppcon 2011

Viesti Kirjoittaja Lina » Ke Kesä 01, 2011 03:58

rama kirjoitti: Jos satutte olemaan Tukholmassa tai Uppsalassa samaan aikaan kannattaa mennä katsomaan.
o/ Sattumalla ei liene kauheasti osuutta asiaan, mutta menossa/tulossa.

Kaiken muun hienouden lisäksi tiedossa pitäisi olla jonkinlaista keskustelua kaiken maailman coneista, tai no ainakin joistakin coneista sieltä sun täältä, ja pohjoismaiden yhteistoiminta jossakin muodossa on ajatuksena jollakin saralla on jo kevyesti leijunut ilmassa.

Tulipa kryptista, voin kertoilla lisää sitten jos jostain tuleekin jotain. :D

Jännä nähdä miten con Ruotsissa sujuu~

rama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rama » Ti Kesä 07, 2011 10:30

Uppcon oli ja meni, ja itse ehdinpaikalle vasta ”avoimien ovien päivänä”, sunnuntaina. Puhuin myös parin järkkärin kanssa, ja heidän mukaansa ensimmäiset sisäänpääsyä jonottavien teltat olivat ilmestyneet Vaksala-torin reunalle jo maanantaina (coni avattiin perjantaina) (^_^). Uppconhan on Animeconista poiketen maksullinen, ja suurin osa kävijöistä oli tilannut lippunsa jo ennakkoon.

Ehdottoman fiksu veto järjestäjiltä oli pystyttää useampi laajakangasnäyttö sekä torille että myyntitelttaan jotta ne jotka eivät jaksaneet jonottaa kongressikeskuksen sisälle isoon saliin tai eivät mahtuneet sisälle (noin 3500 maksavaa kävijää, sali veti 1500 henkilöä) eivät jääneet paitsi kaikesta hauskasta.

Uppsalassa oli Tukholman lailla ollut viikon helleaalto ja furry-pukujen ”tuoksu” sen mukainen. No, conit ovat rakkautta, ja rakkaus antaa anteeksi kaiken!

Helmitauluaskartelunurkkaus oli myös todella jees. Olen tosin niin ujo piimä etten uskaltanut mennä askartelemaan vaikka mieli olisi tehnytkin...

Pari kuvaa täällä: http://msmandu.blogspot.com/2011/06/uppcon.html
Luulisi myös tuohon edellisessä postituksessani olevaan viralliseen linkkiin ilmestyvän cosplay-kuvia.

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Pe Kesä 17, 2011 21:36

Olin Uppconissa paikalla kaikki kolme päivää!
Olin se tyyppi joka näytti tältä, jos joku bongas. :') (kuva ei Uppconista)

Uppcon oli ihan mahtava, paras con missä olen ollut tähän asti.. vaikka en nyt monessa conissa ole ollutkaan vielä. *huoh*
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”