Kitacon III

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kangaskasa
Viesti:

Re: Kitacon III

Viesti Kirjoittaja Kangaskasa » Ti Helmi 15, 2011 17:01

tässäpä olisi minun kuvia minun kamerasta kitaconista:

http://s569.photobucket.com/albums/ss13 ... con%20III/

Kuvat kisasta ja väliohjelmasta ovat Woodin ottamia, itse kun seikkailin tuossa vaiheessa itsekin yleisön edessä. Pienensin kaikkia kuvia saadakseni ne joskus jopa ladattua tuonne photobuckettiin, mutta jos bongaat omia kuviasi ja haluaisit ne isompana, niin voi laittaa erikseen yksityisviestiä asiasta.

Kiitos conista! Ensi vuonna kun vielä järkätään vartioitu narikka niin on loistavaa
42 42 564 
ハロオ ハロオ しにがみさま!

http://tinneri.deviantart.com/

CissyDella

Viesti Kirjoittaja CissyDella » To Helmi 17, 2011 16:53

Kiitosta minunkin puolesta conin järjestäjille, käviöille ja muille kaikille. Ekaksi coniksi aivan unohtumaton kokemus. Tapahtumat ylitti kaikki odotukseni ja paras muisto oli varmaankin se, että sain yhteiskuvan minusta ja Leon S. Kennedyä( cosplaykisan 3 sija, onnea jos satut lukemaan tämän. :D ) cossanneesta henkilöstä. Pitihän se pyytää lupa kuvaan, kun kerran samasta pelistä oli meillä cossit. Tyytyväinen olin myyntipöytiin ja muutenkin koko hommaan. Meinattiin kaverin kanssa osallistua cosplaykisaan, mutta ei me sitten kuitenkaan. Jos satuitte näkemään tyypin tässä asussa: http://1.bp.blogspot.com/_-BAeTSIsh6w/T ... raham1.jpg niin se olin minä. Iso kiitos ja halaus vielä kaikille conilaisille! :D
Resident Evil <3

Siikakala

Viesti Kirjoittaja Siikakala » To Helmi 17, 2011 22:12

Kuvauspalvelun kuvat, studiokuvat kisaajista ja muutama kuva itse kisasta on nyt julkaistu
Anikin kuva-arkistossa.
Piti tulla jo pari päivää sitten mutta oli menoja alkuviikosta niin en ehtinyt käsittelemään tätä aiemmin :|
kuvat.aniki.fi - Ylläpitäjä

Knightsuo

Viesti Kirjoittaja Knightsuo » To Helmi 17, 2011 23:10

Siikakala kirjoitti:Kuvauspalvelun kuvat, studiokuvat kisaajista ja muutama kuva itse kisasta on nyt julkaistu
Anikin kuva-arkistossa.
Piti tulla jo pari päivää sitten mutta oli menoja alkuviikosta niin en ehtinyt käsittelemään tätä aiemmin :|
Yhyy ;____;, mun poset on toooosi vaan huonoi (ei asetta, vaikutti paljon) ja tarkassa kuvassa näkyy ne pikku viat (ja kiva näin myöhemmin todeta et se vyölaukku näkyy sieltä haarniskan alta =3=...) mutta, tämmöstä sattuu :3, tiedänpähän ensikerroilla, et missä parantaa.
Tosimiehet pelaa Pokémon kortti peliä full plate päällä >8D (Chibiconissa tämäkin nähdään ;3)

DA:ni suokiller.deviantart.com

annasarah_

Viesti Kirjoittaja annasarah_ » Pe Helmi 18, 2011 16:06

Itse olisin kovasti halunnut Kitaconiin, mutta en saanut kyytiä. :(

Haluaisin kovasti kuulla, millainen con ja sen tunnelma olivat. Etenkin maid-cafe jäi harmittamaan, olisin kovasti halunnut käydä siellä! Olisi mukavaa, jos voisitte kertoa, millainen coni ja etenkin maid-cafe olivat. :)

AanZku

Viesti Kirjoittaja AanZku » Pe Helmi 18, 2011 16:13

Siikakala kirjoitti:Kuvauspalvelun kuvat, studiokuvat kisaajista ja muutama kuva itse kisasta on nyt julkaistu
Anikin kuva-arkistossa.
Itse olen todella tyytyväinen kuviini. Kiitos näistä! =^.^=

Kadajj

Viesti Kirjoittaja Kadajj » La Helmi 19, 2011 17:13

Joo con oli mahtava, toiseksi paras jossa olen ikinä ollut (viimevuoden Tracon säilytti juuri ja juuri ykkössijan) Itse cossasin Shippuudenin Narutoa, olin juuri se jolla oli silmiä särkevä peruukki ja joka liikkui sekalaisen Naruto-ryhmän kanssa, hengailin mm. Orochimatun, Tobin ja Itachin kanssa niin ja tietysti Sasuken! Porukkaan änkesivät vielä kaksi muuta Naruto ja Sasuke cossaria joilla oli ihanat solmiot ja revin vielä Hitsugayan mukaan, suuri fani kun olen ja oli todella hauskaa kiitos kaikille ;)
Muutamat ihmiset ottivat jopa musta kuvia, olis kiva jos voisitte heitellä mua yksärillä niistä. Parhaat hetket olivat varmaan kun aloitin letkajenkan ja kirrettiin katsomo ja kun vedin randomisti Naruton-uber-mahtavan-tanssi-shown XD
Eli siis tiivistettynä: mahtava con oli, kiitos kaikille!

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Ma Helmi 21, 2011 19:04

Oho!
Olitko sie se Naruto, joka tanssi sellaista outoa tanssia jonku toisen tyypin kanssa? Jolla oli semmoinen täys keltanen peruukki? Sillä mun kamut otti (jos se olit sä) susta kuvan, jossa sulla on kädet pään takana ja otit jotenki rennosti...? Ehheh... Toivottavasti sait sepustuksestani selvää...? Mutta con oli tosi hyvä! T:Tomo Takinoa cossannut tyyppi.
P.S Olin cosplaykisassa ja -deitissä.
Toinen nimeni on Forever Alone

Rinka_nee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinka_nee » Pe Helmi 25, 2011 21:55

X3 Älkäähän nyt, kuvat oli hianoja ^^
Don't Ya Ever Give Up... There Is Always One Nyan-Up For You

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Helmi 26, 2011 13:12

Niin joillekkin oli vissiin epäselvää niin minä olin hitsugaya :3
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » La Helmi 26, 2011 14:30

BanaaniMiku kirjoitti:Niin joillekkin oli vissiin epäselvää niin minä olin hitsugaya :3
Yeeees!

Minun äitini käväsi Kitaconissa puolestani ku itse olin sairaalassa (Kemissä, hah, niin lähellä...) ja hän sai sinusta kuvan ku mä pyysin että jos mutsi näki [Hitsugaya selitys] näköisen hahmon niin... >w<
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”