Tracon V - palauteketju

Keskustelu tulevista ja menneistä coneista, festareista ja muista valtakunnallisista animeharrastajien yleisötapahtumista.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Zelman

Re: Tracon V - palauteketju

Viesti Kirjoittaja Zelman » Ti Heinä 06, 2010 20:23

-
Viimeksi muokannut Zelman, La Elo 24, 2019 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Naffis-kun

Viesti Kirjoittaja Naffis-kun » Ti Heinä 06, 2010 22:02

Kuvia Traconista olisi mukava saada. Desuconinkin kuvia odottelen yhä Anikin kuvagalleriaan..

Tracon oli mieluisa, mutta miinuksena sanoisin, että ilmainen vesi maistui aivan kloorilta, enkä voinut juoda sitä.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ti Heinä 06, 2010 22:06

Yhdestoista conini ja ensimmäinen Traconini ei mennyt ollenkaan huonosti. Päinvastoin, minulla oli todella mukavaa ja viikonloppu hujahti kuin siivillä. Etenkin ensimmäinen päivä kului hävyttömän nopeasti. Aikakone olisi nyt kiva juttu... Avajaiset ja FFFightin katsoin kokonaan ja kävin vilkaisemassa myös AMV Idolsia sekä Animeharrastuksen lieveilmiöitä; piti tosin lähteä kesken pois kun ensimmäisen aikana loppui happi ja toisen kohdalla aika. Vietinkin suurimman osan ajastani Hetalia-miitissä Sorsapuiston vieressä. Olisin halunnut nähdä myös peruukki-, tsundere- ja animelarppausluennot, mutta ohraisesti kävi. Peruukkiluento oli täynnä kun sinne ehdin, tsundereluento oli juuri avajaisten ja fightin jälkeen joten takapuoleni oli melko lailla puutunut istumisesta enkä jaksanut sinne mennä, ja animelarppausluennon aikaan olin jo lähtenyt kotimatkalle.

Risuissa ja ruusuissa on paljon samaa kuin aiemmissa viesteissä, mutta antaa olla.

+ Vesipisteet: Etenkin sunnuntaina nämä pelastivat päiväni totaalisesti. Jäiden puuttuminen ei haitannut yhtään.
+ Myyntipöytien sijainti: Huomattavasti parempi kuin Animecon '08:ssa. Nyt peräti pystyi näkemään mitä kaikkea oli tarjolla ilman, että joutui käyttämään kyynärpäätaktiikkaa.
+ Cosplayn taso, ainakin suurimmaksi osaksi
+ Rannekkeet + ennakkomyynti: Jonotusta oli tuskin nimeksikään. Kiitos siitä.
+/- FFFight: Mahtavaa menoa kuten aina, mutta osa jutuista kyllä tökki hivenen. Alun mikittömyys sekä muut tekniset ongelmat tietenkin ensimmäisenä, mutta myös osa fighteista oli hieman... puuduttavia. Ja harmittaa niiden puolesta jotka joutuivat Hetalia-hahmoja vastaan, niissä fighteissa lopputuloksen tietää jo alusta asti. Desussa tehtiin hyvin kun kaksi Hetalia-hahmoa pistettiin vastakkain. Kuitenkin fightin alku oli aivan loistava (voi taivas että nauroin Dantelle ja Kirbylle; erittäin ovela veto), samoin loppu. Juonellinen fight toimii mielestäni hyvin.
- Kuivanainnit, "raiskaukset" ja muut sellaiset: OIKEASTI. Eikö näistä ole vieläkään päästy eroon? Alkoi hävettää, kun miitissämmekin jotkut videoivat jonkun hahmoparan "raiskauksen" ihastuneen yleisön seuratessa vierestä.
- KUUMUUS. Talvisaappaissa ja toppahousuissa cossin takia kärvisteleminen oli varsin uuvuttava kokemus.

Special thanks to:

- Ne taidekujan ihanat myyjät, jotka antoivat alennusta ostamastani doujinshista ja vielä kirjanmerkin kaupan päälle: Oikeasti, olen lukenut doujinshinne varmaan kymmenen kertaa. <3 T: se viuhkan taakse piiloutunut Romano-cossaaja
- Kaverini
- Hetalia-miitin ihanat ihmiset, etenkin "mieheni" Englanti sekä piraatti-Espanja. <3 Mahtava miitti oli, otetaan joskus uusiksi.

Ja tässä kuvasaaliini. Melko lailla Hetalia-painotteista, antakaa anteeksi.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Dora

Viesti Kirjoittaja Dora » Ti Heinä 06, 2010 22:09

Jahas, jos sitä olisi toipunut tarpeeksi antaakseen palautetta. 8D

Monia muita quotatakseni, aiheutti Tracon minussakin pientä skeptisyyttä. Missä oli Hervanta, missä lumikinokset? Animeconin puuttuminen tältä vuodelta sai minut myös pelkäämään kaiken hektisyyden siirtyvän Traconiin. SIksi lähdin liikkeelle melko vähäisin odotuksin.

Yllätyin todella, todella iloisesti. Lähtiessäni sunnuntaina oli olotila sataprosenttisesti sellainen, että olin juuri viettänyt vuoden parhaan conin, eikä tuo mielipide ole muuttunut laisinkaan. Tietty tähän vaikuttivat järjestäjien kannalta merkityksettömät asiat, kuten seura ja sää, mutta kaikki itse tapahtumaankin liittyvä toimi minun kohdallani hienosti.

Annetaanpa siis plussia:

+ Tamperetalo oli paikkana mielestäni mahtava. Missasin kyseisessä paikassa pidetyn Animeconin, joten en tiennyt lainkaan mitä odottaa. Paikka toimi loistavasti ja Sorsapuisto oli kuin piste i:n päälle. Hyvän sään vuoksi sisällä ei ollut liiallista tungosta ja ilmastointi tarjosi viilennysmahdollisuutta aina kun ulkoilma alkoi tuntua liian tukahduttavalta. Ja rullaportaat. Hankalissa kengissä liikkuvalle allekirjoittaneelle ne olivat taivaan lahja.

+ Narikka toimi uskomattoman sujuvasti. Minulla sattui sunnuntaina olemaan kauhea kiire ja kauheat kantamukset, eikä kauan tarvinnut odottaa kun sain ne narikkaan talteen. Tätä lisää.

+ Järjestysihmiset ja muu henkilökunta olivat todella kohteliaita, ainakin niinä hetkinä kun moisten henkilöiden kanssa asioin.

+ Jotenkin tuntui siltä että conittajatkin olivat paljon iloisemmalla tuulella kuin yleensä. Kaikki olivat todella kilttejä ja kohteliaita ja jokainen kehu tuli aivan yllätyksenä. o3o;

+ Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä, minun on pakko kehua vesipisteitä. En kumpanakaan päivänä huomannut ottaa minkäänlaista juotavaa mukaani, ja jollei vesipisteitä olisi ollut paikanpäällä, olisin varmaan ollut sairaalakunnossa illemmalla.

Sitten vielä SUURI PLUSSA ja ERIKOISKIITOS kaikille cosplay-deittiläisille ja sitä katsomassa olleille. Itse olin Vincentinä liikkeellä ja jännitin ihan kauheasti lavalle menoa. :'DD Sekä juontajat, kisaajat että yleisö olivat kuitenkin niin loistavia, että kokemus oli nothing short of amazing. Ei jäänyt traumoja - minulle ainakaan, muista en mene takuuseen. ; D

Deittaava Vinski kiittää ja kuittaa. Nyt ei jaksaisi millään odotella seuraavaa conia, mutta sellainen herkku taitaakin mennä ensi vuoden puolelle. D :
Moraali on lintu. Satakielinen.

Naffis-kun

Viesti Kirjoittaja Naffis-kun » Ti Heinä 06, 2010 22:25

- Kuivanainnit, "raiskaukset" ja muut sellaiset: OIKEASTI. Eikö näistä ole vieläkään päästy eroon? Alkoi hävettää, kun miitissämmekin jotkut videoivat jonkun hahmoparan "raiskauksen" ihastuneen yleisön seuratessa vierestä.
Mitä ihmettä minä luen :D?

Riyoko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riyoko » Ti Heinä 06, 2010 22:31

En tiedä oikein mihin tämä pitäisi kirjoittaa, mutta laitampa tähän...

Tietääkö kukaan yhden ihmisen nimimerkkiä täällä, joka cossasi Eurekaa (Eureka 7) lauantaina Traconissa? Tai lukeekohan hän tämän itse.....
Haluaisin kuulla lisää hänen suunnitelmistaan Pandora paricossiin liittyen. ^^'' Haluatko minut vielä Gilbertiksesi....

Syoran

Viesti Kirjoittaja Syoran » Ti Heinä 06, 2010 22:31

Naffis-kun kirjoitti:
Mitä ihmettä minä luen :D?
Ikävää tosiasiaa siitä, kuinka joistakuista keskenkasvuisista raiskaus on leikin- ja naurunasia. Luulempa että asenteet muuttuisi jos joskus osuisi itsensä kohdalle.
Juho Tuominen
Ohjelmatiimi, Tracon IV, V, VI, 8, 9, 10
Logistiikka, Tracon 7

Tinax3

Viesti Kirjoittaja Tinax3 » Ti Heinä 06, 2010 22:47

Noniin alampa minäkin tänne latelemaan! :)
Ensiksi: Toiseksi minun ja kaverin coniksi oli mahtava (koska bakaconista jäi sellainen... Ok? fiilis tämä oli kyllä parempi minusta).
Noniin plussat eka ;) :

+Paikka! Tamperetalo oli mukavan suuri paikka ei ollut niinkuin tämän vuoden Bakaconissa -> ahdasta. Lisäksi sorsa puisto oli todella viihdyttävä paikka ja puitten alle pääsi välillä vilvoittelemaan ja siellä oli lintuja :D
+Vesi pisteet! Kaveri melkein pyörtyi kun oli niin kuuma sitten nähtiin vesipiste ja otettiin vähän ja johan olo helpottui :)
+Kauppa oli lähellä vaikka välillä sen aukiolo ajoista oltiinkin sekaisin XD
+Sisällä oli viileää
+Coniväki tietenkin :)
+Myyntipöytien paikka oli tilava.

On niitä varmaan enemmänkin, mutta ei nyt tuu mieleen XD
Jaajaa.... Miinukset:

-KUUMA! Vaikkei sille voikkaan tehdä mitään, mutta kiroampahan sitä nyt luontoäidille XD
-Myyntipöytien paikassa meinasi oikeasti loppua happi jonka takia ei huvittanut ostaa MITÄÄN! Piti heti luikkia ulos kun sinne pääsi... Yhden tavaran ostin, mutta siihen se jäikin kun ei huvittanut oikein. (en kyllä tiedä pystyikö sillekkään tekemään mitään.)
-Ei ihan heti ensimmäisenä tullut mieleen mennä taidekujalle kun se oli ihan siellä ylhäällä....
-Argh! Vessat haisi kauhealle molempina päivinä, ei ollut paperia jne jne. Ja tuntui kun niitä ei yönaikanakaan olisi pesty ollenkaan (vaikka varmaan oli?)...

Noniin nää ny oli jotain turhia asioita ehkä, mutta kuitenkin :D Oli kuitenkin ihan mahtavaa tämä aika ja on vähän ikäväkin :D

Seraphi

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ti Heinä 06, 2010 22:54

Elämäni toinen coni elämäni toisella cossilla on päättynyt. Vieläkin on haikea olo kun kesken hauskanpidon piti lähteä.

Uskalsin kaverini kanssa osallistumaan show-"kilpailuun". Paras muisto reissussani oli se kun olin viimeisenä jonossa back-stagella ja minua jännitti hirveästi, vaikka olen harrastelija-näyttelijä, niin silti se lavalle tulo jännitti. Mutta kun tulin lavalle ja kuulin ihanien conilaisten huudot, menin ihan sekaisin. Tuli niin mahtava fiilis!
Hyvin jännää oli myös se että moni tuli pyytämään kuvaa, mukavasti ja kohteliaasti ja sain halejaki kaupan päälliseksi.

Hauskimmat kysymykset menivät kategoriaan: "eikö sulle tuu kuuma?" "onko sulla kuuma?" "miten sä kestät?" jne. No totta mooses mulle kuuma oli! Hiki virtasi 24/7 ja hiki virtaa edelleen xD

........hassua etten minä nähnyt mitään kuivanainti tilanteita..... no minua ei olisi ainakaa ollu helppoa raiskata. Mutta oikeasti, eläkää uppoutuko rooleihin niin syvälle että satutatte toista!

Mutta nyt risut ja ruusut:

risut:
*myyntikojut, missä roolipeli tuotteet? MIKSEI OLLUT MECHOJA MYYNNISSÄ? missä oli figupelien figut, vaikka siellä oli figupeli turnauksiakin. Olisi ollut kivaa palata pari figuboksia mukana. Kasattava mecha tai warmachinea tai jotain.
*Aika, aika loppui kesken. Kello 1800 lauantaina oli vähän surku, ku justii alko päästä vauhtiin.
*jatko bileet: minne kaikki cossaajat katosivat? oli jatkobileissä aika tylsää ku enemmistö oli siviileissä.

sitten ruusuja:
*Ruusuja ja suudelmia teille kauniille cosplay-tytöille <3 henkeä alkoi ihanasti ahdistaa varsinkin jos joku neito lolita-asussa/korsetissa tuli pyytämään kuvaa ihanin halauksien kera <3 hienoa että meitä sotilaita arvostetaan.
* Vesi-pisteet. Kiitos järjestäjille vedestä, pelastitte minut lämpöhalvaukselta ja nestehukasta! Jaksoin pitää hauskaa conilaisten kanssa.
*conilaiset, olitte mukavia, nähdään ensivuonna ellei aikaisemmin.
*järjestäjät ja henkilökunta, mahtavan conin järkkäsitte ja autoitte hädässä olevia.
*PAIKKA: Mukava tulla Oulusta tampereelle kuin esim. Helsinkiin asti. Hotelli lähellä, ruokapaikkoja lähellä jne.
*ruusuja niille asioille joita en muistanut mainita.

Hoksasiko kukaan, mitä cossasin? jos ei, niin muistin piristys: chaplain-seraphi.deviantart.com

PS. Koska ja mistä saa ammattilaisten kuvia coneista ja eikös cosplay-kisa filmattu? mistä saa nähdä videon?

Haikara

Viesti Kirjoittaja Haikara » Ti Heinä 06, 2010 23:45

Haya kirjoitti: +Ryhmäcosplay kisassa yllättävän hyviä esityksiä, oikeesti!
Ja erityisesti vaikutuksen teki 5 kopla, johon kuului robotti muuveja vääntävät tyllihame tytöt, Olitte mahtavia!
+Ne viikset

-Se että robotti muuveja vääntävät tyllihame tytöt eivät saaneet tunnustusta
Iridal kirjoitti:Pari mielenkiintoista luentoa jäi välistä oman sössimisen vuoksi niin en pahemmin pysty kommentoimaan luentojen tasoa mutta tänä vuonna viimein tuli itse katsottua ryhmäkisaa. Kisan taso oli positiivinen yllätys, sillä se oli todella korkea ! Upeaa. Omiksi suosikeiksi jäi varmaankin Kuroshitsuji alkupäästä ( = olivat uskollisia sarjalle, jopa liikehdinnästä näki hahmon luonteen !) ja esitys missä oli neljä henkilöä ja niistä kaksi tyllihametyttöjä. Ihastuin niihin käsiliikkeisiin ja esitystä oli selvästi harjoteltu hartaasti koska tanssi näytti ihanan yhtenäiseltä. Pointsit teille ja kiitokset hyvästä showsta!
Pyyhimpä minäkin pölyt tästä vanhasta tunnuksestani. Kiitän oikein kovasti, että mielenkiintoa pieneen esitykseemme oli, vaikka kyseiset hahmot ovat surullisen tuntemattomia. Koko hommaahan harjoiteltiin aika lailla, ja me nuket (tyllihametytöt/robotit) pidimme ihan erikseen treenejä että saataisiin liikkeet nappiin. Mutta hyvä että saatiin viihdyttävä esitys aikaiseksi vaikka Sound Horizon onkin Suomen anime/manga/otakukansalle tuntematon, tähänhän pyrittiinkin.

(Ja te ihmiset jotka tunnistitte meidät, ottakaa ihmeessä yhteyttä! Sanojen vaihto oli lähes olematonta, ja mielelläni puhuisin kanssanne lisää! ..Myös te jotka tunnistitte meidät, ettekä päässeet meille puhumaan!)

..Jaa takaisin topicciin. Kokemukseni Traconista oli turhankin lyhyt, lauantaina tutkimme vain paikat läpi, kun taas toisena päivänä olimme täysin kiinni kisassa.

Plussana voin kuitenkin sanoa, että cosplay mammat ja muut järjestelijät olivat mukavia, ja backstagella oli mahdottaman hyvä tunnelma ja paljon tilaa! Pukukopit olivat tilavia, ja ihan ihmetyttää, mikseivät muut ryhmät ottaneet niitä kunnolla käyttöön. Kolmesta kopista tällekin ryhmälle riitti yksi kokonaan oma koppi! Kysymyksiimme vastattiin ja asiat tehtiin nopeasti hyvinkin selväksi, miten mikäkin asia toimii jne.

Hiukan jäi harmittamaan etteivät kilpailijat olleet sen enempää yhteydessä tuomareihin. Yksi kysymys meidän ryhmältä kysyttiin ennen lavalle lähtöä, mutta tämän jälkeen olisi ollut kiva kuulla kommentteja ja kritiikkiä joilla esitystä olisi voinut parantaa. Ehkä tälläinen voisi auttaa cosplayryhmäkisojen tason nostoa yleensä? Kukapa tietää. Lisäksi viimeisen jättimäisen ryhmäkuvan otto oli hieman hektistä, kun toiset kilpailijat juoksivat jo pois kun toiset koettivat löytää paikkaa mihin tulla poseeraamaan. Jotain kuvaajan ohjausta, muutakin kuin alituiset 'tiivistäkää' kommentit (varsinkin kun sellaisella porukalla tuokin on lähes mahdotonta) olisivat varmasti helpottaneet kovasti.

Mutta kiitokset upeasta kokemuksesta ja conista!

Sinu

Viesti Kirjoittaja Sinu » Ke Heinä 07, 2010 00:01

Ensinnäkin jos kenelläkään on kuvia Sirius Mustasta ja Remus Lupinista (sunnuntailta) voisitteko lähettää? Sama koskee myös lauantain erikoista seuruetta, jossa palloili Hetalian Suomi (jolla on valkoinen, keskiaikainen asu), Bleachin Ulquiorra ja (myöhemmin myös) Dynasty Warriorsin Guan Yu. Ainakin kahdesta jälkimmäisestä otettiin kivasti kuvia.

Sitten itse asiaan...
Täytyy antaa suuri plussa ohdelmasta. Harmitti kun niin paljon hyvää jäi välistä, mutta se on sen merkki että laatua löytyi. Ainoa pettymys oli AMV idols... Niin kuin täällä on jo mainittu, idea oli hyvä. Silti huonot videot (jotka olivat vielä kaikki samanlaisia) piti kitua loppuun.
Tuomarit olivat myös ikäviä. Kun kysyttiin mitä mieltä oltiin videoista tai mikä oli syy miksi video piti keskeyttää, vedottiin liian usein muihin tuomareihin (tissit, turkulaisuus jne.) ja koko touhusta jäi itseään toistava mielikuva. Virallinen valvoja sai kyllä kaikki pisteet. Ilman häntä (ja taustakuvia) koko show olisi jäänyt kesken.
Jos tämä ohdelma tulee vielä niin vähän enemmän mielikuvitusta mukaan... Tiedän että mielivaltainen tuomaripeli oli ideana, mutta tämä oli vain tylsää.

Ryhmäkisa yllätti. Vaikka siinäkin oli selvästi musiikkiteema ja sarjat/bändit oli vähän vieraampia. Oli kiva nähdä jotakin uutta. Erityismaininta sille upealle susitytölle. Upea cossi, täydellinen eläytyminen ja esitys. Pieni känkkäränkkä noita parisi oli myös hurmaava.

Jäi muuten tosi hyvät fiilikset ekasta Traconista. Paikka oli kyllä tuttu Finncon/Animeconin ajoilta, mutta tapahtuma oli jotenkin enemmän makuuni ohdelman suhteen. Varsinkin kun tiloja käytettiin nyt paljon fiksummin.
Hides my true shape, like Dorian Gray.

Cinderera

Viesti Kirjoittaja Cinderera » Ke Heinä 07, 2010 00:15

Ihana coni kyllä oli, pakko on sanoa. Varmaan paras missä itse olen ollut, vaikka jouduinkin matkan päästä tulemaan.

Ruusuja ruusuja:

-Tamperetalo oli helppo löytää ja lähellä juna-asemaa. Kartat tracon esitteessä auttoivat myös sunnuntaina takaisin juna-asemalle~~
-Tampere talo oli ihanan tilava. Myyntipöydillä oli tilaa kävellä ja kaikkialla mahtui olemaan vähän väljemmin tai vaikka istumaan seinän viereen. Myös cosplay näytöksiä ja muita mahtui hyvin saleihin katselemaan~
-hyvin järjestetty sisäänpääsy/rannekkeiden osto
-VESI! KIITOS VEDESTÄ!
-Ja tottakai siitä, että parin vesipisteen kyljessä varoitettiin, että sinne voi hukkua. Ties mitä olisi voinut tapahtua.
-ihana fiilis, mukava tunnelma. Kädet tuli kyllä kipeäksi taputtamisesta x)

Miinukset:

-oli ihanaa, kun traconin sivuilla mainittiin missä on lähin otto automaatti, mut ois ollu kans ihanaa, jos olisitte maininnu että sitä pääsee käyttämään vasta yhdeksältä~~

kyllä, olen käsittämättömän huono muistamaan miinuksia.

Oli kyllä muuten ihanaa, että conissa myytiin viuhkoja. Ne tuli tarpeeseen.
Life is like a work of art
you gotta pain it COLORFUL

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Heinä 07, 2010 01:28

Pikainen välivastaus liittyen kuviin.

Allekirjoittaneen kameralla on aika pino kuvia otettu, sekä itseni että Willan toimesta. Homma meni kuitenkin niin, että kaikki coniviikolla tekemättömät työt ovat tässä niskassa. En tottapuhuen uskalla luvata, että pääsen käsittelemään näitä ennen ensi viikkoa.

Lmmz
Otaking
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lmmz » Ke Heinä 07, 2010 01:32

Tapahtuman kuva- ja videolinkeistä pitäisi kai jaksaa tehdä erillinen threadi, mutta kun niitä nyt muutkin ovat tänne samaan tunkeneet, niin jatketaanpa toistaiseksi samalla linjalla. Vaikka itse digijärjestelmäkameran kanssa heiluinkin, en ollut coniorganisaatiossa kuvaajana vaan kuvia tuli räpsittyä lähinnä silloin, kun muilta hommilta ehti ympäriinsä juoksennellessa. Yleisesti ottaen ehdin kuvaavaan harmillisen vähän, mutta onneksi conissa nykyään on melkein jokaisella kamera ja jo nytkin on nähnyt monia hienoja asuja, jotka livenä jäivät välistä.

Omat kuvani löytyvät tämän linkin takaa. Perinteiset käyttöehdot, eli vapaasti ei-kaupallisiin tarkoituksiin (IRC-galleria, facebook ym.), jos kuvaajankin vielä jaksaa mainita niin aina parempi.

Virallisemmissa ja paremmissa kuvissa kestää yleensä sen takia, että ne vaativat vielä melkoisesti jälkikäsittelyä: jäykempien järjestelmäkameroiden tallentamat RAW-muotoiset kuvat pitää "kehittää" sopivalla ohjelmalla nettilevitykseen sopiviksi JPEG-tiedostoiksi, kuvista pitää valita parhaat kappaleet (tosissaan kuvaavat ottavat yleensä aina monta kuvaa samasta kohteesta), kuvat voivat vaatia vielä jälkikäsittelyä kuten rajaamista ja sävykorjausta jne. Kun raakakuvia on toistatuhatta kappaletta, homma ottaa aikansa.

[edit] Postataan a) oikeat versiot kuvista ja b) vastaus oikeaan threadiin. Vähän taas on vaikeaa...
Kosmos on laaja. | Tutturuu!

Thaki

Viesti Kirjoittaja Thaki » Ke Heinä 07, 2010 01:35

Ensimmäinen conini Tamperetalolla, kun en vielä vuoden 2008 Animeconiin päässyt. Ja voin sanoa, että taisin käydä vuoden parhaassa conissa! Porukka, tunnelma.. kaikki oli melkeempä täydellistä. Ainoa mikä conissa vaivasi oli kuumuus.. Cossasin Roronoa Zoroa (Skypiea Arc) ja jopa sillä asulla olin sulamassa D:

Muttah, conin plussat ja vähäiset miinukset:

+ Tamperetalo oli yhtä hyvä, kun olen siitä kuullut kerottavan
+ Porukka jakaantunut mukavasti ympäri rakennusta, myyntipöydille mahtui
+ PUISTO
+ Vesitarjoilu, ei haitannut vaikka ei ollut jäitä
+ Valvojat, proppejani ei käsketty heittää pois :D
+ Ilmastointi salissa oli hyvä!

- 5km matka majoituspaikalta (ei järjestäjien vika)
- Kuumuus
- Karaoken mikki ei toiminut ja sama homma Taikon kanssa ;<

Ja viiksille perustettu ryhmä naamakirjassa!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Conit ja festarit”