Erikoisen hiusvärin saatavuus välillä Tampere - Turku

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Sefie
Viesti:

Erikoisen hiusvärin saatavuus välillä Tampere - Turku

Viesti Kirjoittaja Sefie » To Helmi 12, 2004 16:21

Hellou. Pitkästä aikaa. ^_^ Tällä kertaa postailen ihan niinku asiakkaana, eikun siis, er... No, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan. :3

Elieli. Otetaan hypoteettinen tilanne, että henkilö x tahtoisi ostaa erikoisenväristä hiusväriä, sanotaan nyt vaikka pinkua, jota myydään esim. kampaamokaupoissa (Sitruuna). Henkilö x ei kuitenkaan pääse matkustamaan esim. Jyväskylään tai Ouluun tai Lahteen, vaan pohtii löytyisikö jotain samantyyppistä jostakin lähempää, esim. välillä Turku-Tampere. :3

Toisin sanoen: miuku tahtoo pinkut hiusset. Mistä miä saan värin? ;_; Tietääkö kukaan?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Helmi 12, 2004 19:14

Ainakin Tampereella on tuo yksi iso hiushärpäketarvikkeiden tavaratalo, en ole käynyt mutta oma parturini kertoi että sieltä löytyy aika lailla kaikki + rapiat.

Japabon Dolls

Viesti Kirjoittaja Japabon Dolls » Pe Helmi 13, 2004 21:43

Joo, mutta jos haluaa päästä halvemmalla niin "nuarisohärpäke" Bronx myy La Riché-shokkihiuskivärejä edullisempaan hintaan. Kivasti on kestäneet ainakin allekirjoittaneen päässä, eli eivät ole mitään vappuvärejä. Oikein soma pinku löytyy myöskin valikoimasta.
We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.

Yukiko

Viesti Kirjoittaja Yukiko » Pe Maalis 26, 2004 16:08

Hums, onko teillä mitään kokemuksia minkä värisissä hiuksissa nuo värit näkyvät?
Allekirjoittanut osteli Viirosta euro per puteli ja nämä näkyvät missä vain, mutta miten on Suomen sokkivärien laita? onko kokeemuksia muihin kuin blondeihin hiuksiin?
Tampereella myydän ainakin stokmannin takana ja sammonkadulla teboilin lähettyvillä.
Tuolla sammonkadulla pyytävät muistaakseni 10e/puteli
Offu
Siellä kampaamossa muuten kuljeksii kisuli.

Mutta niin, sitten tuomiokirkon lähettyvillä on kampaamoalan tukkuliike, sieltä saa tavallinen tukkukortiton kansalainenkin ostettua kaikkea muuta paitsi kemikaaleja, eli peruukeja, irtohiuksia ja -ripsiä ym...

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Maalis 26, 2004 21:51

Jos Virosta löytyy mitä tarvit, luulisi olevan helppoa delegoida jos ei itse käykään paikalla.

(on aika todennäköistä että minä ja Shinanai käydään ko. maassa tässä lähiaikoina, jos tarvii jotain tuoda)

Japabon Dolls

Viesti Kirjoittaja Japabon Dolls » Ti Maalis 30, 2004 17:32

Yukiko kirjoitti:Hums, onko teillä mitään kokemuksia minkä värisissä hiuksissa nuo värit näkyvät?
Itse en ainakaan ole koittanut kuin blondattuihin. Ei ole tosin tarvinnut ihan hypervalkoiseksikaan vetää, yksi värinpoisto on riittänyt erittäin tummaankin tukkaan. Riippuu vähän väristäkin, esim. vihreään pitää olla vähän "puhtaampi" vaalea alla, punaiset ja pinku tarttuu paremmin tummempaankin.
We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.

Jenova
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jenova » Ke Huhti 21, 2004 09:44

Itse tilasin netistä minun pinkkini, www.hairstore.fo/webstore, mutta Hairstorellahan on ihan liikkeitäkin, Tampereellakin.
-- puhunut --

Fafy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fafy » Ke Huhti 21, 2004 12:16

Tohon toiseen topiciin vastasin jo enkä siis toista kaikkea, mutta suosittelen Blondorin shokkivärejä. Kestää pari pesua eikä lähde hikoilemalla tai sateella. ^^ Kaikista hyvinvarustetuista kampaamoista pitäisi löytyä. Itse käytän lilaa ja sinistä eikä mitään valittamista ole koskaan ollut.
-: Sorry I'm late. I got lost on the road called life. :-

Jinsei ry, Porin Anime- ja Mangaklubi
Grand Vizier & Supreme Guild Master of Art ~~^argl^~~

Jenova
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jenova » Ke Huhti 21, 2004 12:41

Julkkiksetkin käyttää Painboxia, ^_^
Kuten Kelly Osbourne ja Gwen Stefani vertaa heidän hiustenvärejään.
-- puhunut --

iyu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja iyu » To Touko 06, 2004 09:12

Njuu ei pinkkua kyllä kannata laittaa kuin aikas vaaleihin hiuksiin ilman valeennusta( valkaisuhan se melkein on ). Itse sain kyllä "hieman" kärsiä kun laitoin harmaat hiukset. 2xvalkaisu ja sitten viikoin välein sellaista tatinaa päähän suihkussa. Mutta takaisin asiaan, niin jos haluat kunnon pinkun niin kannattaa valkaista ja suosittelen kyllä tekemään sen parturissa. Onhan se kalliimpaa, mutta toisaalta taas paljon halvempaa kuin se että ensin koittaa kotona, sitten kulkee pari päivää pipo päässä kunnes saa parturi ajan jossa korjaa tekemänsä vahingot. Mutta kukin tavallaan. Niin jos valkaisee vain kerran niin hiukset jää sellaisiksi öm. kellertäviksi, siihen ei sitten kannata vielä lyödä sitä toista väriä sillä tulos on yleensä jotain vihreää tms.

Shiniya

Viesti Kirjoittaja Shiniya » Su Tammi 09, 2005 22:58

Minä olen nana starista ostanut minun pinkuni. Crazy coloria se on ja voin sanoa, että kesti kirkkaana yli kuukauden.
Nyt kokeilin tuota paintboxin liilaa, mutta haalistui todella nopeasti, parissa viikossa. Voi olla, että pidin liian vähän aikaa päässä tai jotain.

Minulla on luonnostaan ihan tumman ruskeat hiukset ja ne oli värjätty vielä tummemmiksi. Otin yhden värinpoiston ja pistin pinkin siihen päälle, niin ihan hyvältä näytti. Ja kotona värjäsin.
Ja mustiin hiuksiin otin myös vain yhden värinpoiston (joku garnierin) ja osa hiuksista jäi oransseiksi, mutta ei sitä värieroa enää shokkivärin alta näkynyt.

JareJare

Viesti Kirjoittaja JareJare » Ma Huhti 25, 2005 22:38

hummm... Minun pitäisi saada hiusket kullankeltaisiksi, mutta kun on näin tumman ruskeat, niin ajattelin että löytyneekö semmoista shokkiväri-sprayta missä on tarpeeksi pigmenttiä peittämään... koska en mielelläni tappaisi hiuskia valkaisemalla kokonaan :/ Ja jos moista löytyy niin kenelläkään tietoa onko helsingissä tai jossain tässä alueella kauppaa joka myisi mooista?
Kiiitän.

Kaze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaze » Ti Touko 03, 2005 20:24

Satuin huomaamaan, että varsin räikeitä hiusvärejä löytyy Leatherheavenin valikoimista, Muut-osiosta. Hinnatkaan eivät ole pahoja, 10 euron luokkaa ja värivalikoima näyttää kattavan pinkut, vihreät, liilat sun muut siniset. Myymälä löytyy Tampereelta (kuin myös Helsingistä, Lohjalta ja Somerosta). Nettitilaaminenkin sivulta onnistuu.

Kiyoko

Viesti Kirjoittaja Kiyoko » Ma Kesä 13, 2005 15:42

Minuakin kiinnoistaisi tämä pinku.. Mutta kun täältä Kotkasta ei taida oikein löytää mitään. Mihinkään ei pääse, niin tiukoilla ollaan :/.. Minulla on sellaiset vaaleat, viljan väriset hiukset. Kai ne voi värjätä ilman ongelmia? Ei ole oikein kokemusta tästä hiusten värjäämisestä.. Pari kertaa sävyttävällä olen värjännyt mutta ne ovat jo lähteneet aikaa sitten. Ja kun itse ei osaa värjätä ja äitiä on ihan turha edes pyytää.. Kampaajalle voisi mennä mutta mikä on hinta?
Saita, saita, chuurippuno hanaga,
naranda, naranda, aka shiro kiiro.
donohana mitemo kireidana.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”