ConKlaavi-miitti

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Xuenay
Viesti:

ConKlaavi-miitti

Viesti Kirjoittaja Xuenay » To Helmi 05, 2004 19:16

Tehdään tästä nyt oma aiheensa, vaikka tapahtumaan jonkun verran aikaa vielä onkin.

Eli, jos joku ei tiennyt, ConKlaavi on 17.-18.4. Turussa järjestettävä rope- ja hörhötapahtuma, jossa CF on jo kokoontunut yhden kerran viime vuonna. Sieltä minutkin onnistuttiin väkisin raahaamaan CF:ään mukaan. CF:läisillä oli siellä paljon hauskaa viimeksi (kait), joten joukolla nyt kaikki uudestaan ja monsuja tappamaan. People to see, monsters to kill, sanoo tapahtuman mottokin. Mauno osaa varmaan kirjoittaa paremman mainostekstin.

Mutjoo, ketkä kaikki täältä nyt olisivat ConKlaaviin taas (tai ekaakin kertaa) tulossa?

ShoujoNyan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ShoujoNyan » To Helmi 05, 2004 21:03

Hmmm... Mie saattasin olla kiinnostunu tulemaan, mut se nyt vähän riippuu siitä sun tästä että pääsenkö. Eli kiinnostusta on mutta en voi sanoa mitään varmempaa...
Happiness is good health and a bad memory.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Pe Helmi 06, 2004 09:01

Minä olen varmuudella tulossa paikalle! (^-^) Pääsen sitten samalla taas serkkua kiusaamaan Turkuun...*hyähhää*
No, mut joo. Puku on jo tekeillä, tai ainakin suunnitteluasteella.
Puputossuinen zombie

WuZ
Viesti:

Re: ConKlaavi-miitti

Viesti Kirjoittaja WuZ » Pe Helmi 06, 2004 11:33

Xuenay kirjoitti:Sieltä minutkin onnistuttiin väkisin raahaamaan CF:ään mukaan.
Aijjaa, ihanko väkisin raahattiin? Muistaakseni liityit itse omasta tahdosta mukaan, hmmmmmmmmmm? *Ilme.*

Muttajoo. Ainakin minä olisin näillä näkymin tulossa mukaan, joko ceeäffäläisenä tai sitten ihan muuten vaan, mutta kylläh, mukaan on pakko päästä. Conklaavista pitää tehdä traditio. Tai jotain.

Xuenay
Viesti:

Re: ConKlaavi-miitti

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Pe Helmi 06, 2004 16:44

WuZ kirjoitti:Aijjaa, ihanko väkisin raahattiin? Muistaakseni liityit itse omasta tahdosta mukaan, hmmmmmmmmmm? *Ilme.*
Niinhän te olioille tykkäätte väittää, mutta minä olen Totuuden Ääni, ja paljastan virallisen totuuden teidän siellä harrastamasta aivopesusta...

"Ye shall know the truth, and the truth shall make ye fret." -- Terry Pratchett

ynne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ynne » Pe Helmi 06, 2004 19:39

Fufuu.. jos olisi Helsingin suunnalta kyytiä olemassautumassa niin virtuaalivaraisin pienen kolon sen takapenkiltä o_O. Enpä ole koskaan 'Klaavissa käynyt tai mitään, kaiketi sekin pitäisi kokea. Niin ja jonkinlainen yöpymismesta olisi waiii (yötaivas on toki kaunis ja ihmeellinen, mutta tuohon aikaan vuodesta vielä sen verran kylmä ja kolea että..).

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Pe Helmi 06, 2004 19:46

Mie voin ainakin tarjota majoitusta, jonka lisäksi 'Klaavissakin voi aina nukkua.

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » Pe Helmi 06, 2004 21:58

Xuenay kirjoitti:Mie voin ainakin tarjota majoitusta, jonka lisäksi 'Klaavissakin voi aina nukkua.
Ei 'Klaavissa ole ennenkään nukuttu.. vähintään hillutaan lavalla ja käydään järkkärien hermoille keksimällä kaikenlaisia yatta-juttuja(tm)
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

K-chan

Viesti Kirjoittaja K-chan » Pe Helmi 06, 2004 22:42

Conklaavi o___o Tunnen nostalgian kohisevan sisälläni xD Juuei, mutta jos mikäli pääsen niin olisi hurjan ihanaa päästä kyseiseen tapahtumaan, ja kuten WuZ-setä sanoi, siitä pitää tehdä perinne. Mielenkiintoista nähdä millaista olisi tänä vuonna, kun viime vuonna oli sellaista.

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » La Helmi 07, 2004 18:35

Mie tulen myös Conklaaviin. Ainakin näillä näkymin. :3 En ole ennen ollutkaan siellä, taisin viime vuonna liittyä CF:ään vasta tapahtuman jälkeen....

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » Ma Helmi 09, 2004 22:55

Juuh kait tonne pitää raahautua... Eli tulossa ollaan mikäli opiskelut ei vallan tapa.

Jos jollain on auto niin tietysti olisi kiva jos löytyisi tilaa kahdelle pienelle olennolle. Muuten kait joko liftataan tai säädetään junien kanssa...

Rakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakka » Ti Helmi 10, 2004 14:05

Erk. Pitää katsoa miten välikokokeet osuu, mutta eiköhän tuonne ole suht pakko päästä. Kyydin tarjoaminen olisi tosiaan ystävällistä. ^_^

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ti Helmi 10, 2004 17:45

Hii, paljon olioita tulossa, kivaa. ^_^

Mitenkäs muuten - ajattelivatko eläväiset tulla vasta lauantaina 17.4., vai kiinnostaisiko tulla jo perjantaina 16. päivä että ehdittäisiin pitää jotain miittiä 'Klaavin ulkopuolellakin? Tuossa tapauksessa tosin pitänee tarkistaa, että nukkumapaikkojakin tosiaan löytyy tarpeeksi kaikille...

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ti Helmi 10, 2004 18:46

Xuenay kirjoitti: Mitenkäs muuten - ajattelivatko eläväiset tulla vasta lauantaina 17.4., vai kiinnostaisiko tulla jo perjantaina 16. päivä että ehdittäisiin pitää jotain miittiä 'Klaavin ulkopuolellakin? Tuossa tapauksessa tosin pitänee tarkistaa, että nukkumapaikkojakin tosiaan löytyy tarpeeksi kaikille...
Minä ilmaannun paikalle luultavasti jo torstaina, joten miittaus perjantainakin onnistuupi. Olisi todella kivaa! (^-^) Minä olen jo varannut pienen ja lämpöisen nukkumanurkkauksen serkun luota. *hii*
Puputossuinen zombie

Petri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petri » Ti Helmi 10, 2004 21:33

Kyllähän minäkin tuonne tulossa olen, tietty :)

Saapi nähdä miten tuon auton kanssa on, ehkä onnistuu mutta vielä en voi luvata. Vaikuttaisi ainakin että auto olisi jo täynnä ennen kuin sitä edes olen täällä tarjonnut...

Majoitusta kyllä löytyy ainakin lauantaiyöksi, ehkäpä perjantaiksikin.
Viimeksi muokannut Petri, Ke Helmi 11, 2004 02:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You can't have egg, bacon, spam and sausage without the spam."

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”