ConKlaavi-miitti

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ti Helmi 10, 2004 22:19

Minä voisin kyllä kysyä, että mahtuisiko tuonne serkulle porukkaa majailemaan jos yöpaikalle on kysyntää. (uskoisin kyllä niin) (^_^) Ihan kilttejä ollaan! *hii* Miulle voi ilmoilla jos yöpaikasta on pulaa.
Puputossuinen zombie

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ke Helmi 11, 2004 11:36

Xuenay kirjoitti:Mitenkäs muuten - ajattelivatko eläväiset tulla vasta lauantaina 17.4., vai kiinnostaisiko tulla jo perjantaina 16. päivä että ehdittäisiin pitää jotain miittiä 'Klaavin ulkopuolellakin? Tuossa tapauksessa tosin pitänee tarkistaa, että nukkumapaikkojakin tosiaan löytyy tarpeeksi kaikille...
Jos ihan kunnolla halutaan miitata Conklaavin lisäksi, silloin on tosiaankin suositeltavampaa järjestää se perjantaina, koska Conklaavi kumminkin sitoo aikatauluja melko tehokkaasti lauantain ja sunnuntain aikana.

Miittipaikan/majoitustilan järjestyminen ei pitäisi olla ongelma - kuten useimmat tulijoista jo tietävätkin, äitini asunnossa riittää kyllä tilaa ja uskoisin saavani sen käyttöömme ihan vain ystävällisesti pyytämällä.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ti Helmi 17, 2004 00:12

Sitten minä pääsen taas *tök, tök* (^-^) Sitä Xuenay varmasti taas pelkää...*ehhee*
Puputossuinen zombie

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ti Helmi 17, 2004 01:08

Lyön.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Helmi 17, 2004 05:00

Onkos tuossa aikataulutuksessa pieni mahdollinen ongelma. Jos ei ole ropeihmisiä, käytännössä tuo meinaa että perjantaina tulee ja perjantaina menee miitin takia. Saattaisin itse olla sillä kannalla että tämä olisi parempi pitää epävirallisena miittitapahtumana.

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » To Helmi 19, 2004 22:53

Nosiis... voihan tätä epäviralliseksikin miitiksi kutsua jos haluaa. Onhan muutenkin about puolet CF:n miiteistä ollut muiden tapahtumien yhteydessä, enkä minä ainakaan ole vielä ollut yhdessäkään tylsässä tapahtumassa (*köhGameWorldköh*) vain sen vuoksi että osa muista on ollut. Toisaalta jos tosiaan haluaa tulla Turkuun miittailemaan vain yhden päivän ajaksi, niin mikäs siinä. ^^

Plus, vaikka 'Klaavi ropetapahtuma onkin, ei se välttämättä tarkoita että tarvitsisi olla ropeihmisiä siellä käydäkseen. Viime vuonnakin CF harrasti paljoa tyhjää idlausta ja samassa porukassa roikkumista tapahtuman aikana.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Pe Helmi 20, 2004 19:23

Xuenay kirjoitti:Lyön.
Et sinä ehdi. *hii* No, kunhan pelottelin. (^-^)
Puputossuinen zombie

Joudah
Viesti:

ainoastaan cosplayn takia _turkuun_?

Viesti Kirjoittaja Joudah » La Helmi 21, 2004 22:55

Olisin vähintään kiinnostunut tapaamaan cosplay-ihmisiä (muitakin kuin Maunon), mutta conklaaviin ajattelin ilmaantua joka tapauksessa. En tosin tiedä, ehdinkö / pystynkö saamaan asua valmiiksi siihen mennessä.

Perjantaimiitti kuulostaa sinänsä ihan hyvältä, mutta lauantai / sunnuntai mielestäni paremmalta, vaikka itse conklaavin ohjelma sitä häiritseekin. Kyse on lähinnä siitä, tahtovatko ihmiset lähteä reissuun jo perjantaina ja löytyykö heille yösijaa. Itse lähtisin mieluummin liikkeelle vasta lauantaiaamuna, jos en asuisi paikkakunnalla. Jos olisin liikkeellä ainoastaan cosplay-miitin vuoksi, lauantai kuulostaa entistä paremmalta.

Eihän conklaavi ole kuitenkaan pelkkää roolipeliä. En ole turhan rope-ihminen, vaan tulen tapahtumaan lautapelien perässä. En muista, mitä kaikkea oheisohjelmaa paikalla on, mutta peleistä kiinnostuneisuus on tietysti pop, jos haluaa paikalle.

Kasvatetaan joka tapauksessa cosplay-miitiin osallistujia noin yhdellä.

Xuenay
Viesti:

Re: ainoastaan cosplayn takia _turkuun_?

Viesti Kirjoittaja Xuenay » La Helmi 21, 2004 23:07

Joudah kirjoitti:Perjantaimiitti kuulostaa sinänsä ihan hyvältä, mutta lauantai / sunnuntai mielestäni paremmalta, vaikka itse conklaavin ohjelma sitä häiritseekin. Kyse on lähinnä siitä, tahtovatko ihmiset lähteä reissuun jo perjantaina ja löytyykö heille yösijaa. Itse lähtisin mieluummin liikkeelle vasta lauantaiaamuna, jos en asuisi paikkakunnalla. Jos olisin liikkeellä ainoastaan cosplay-miitin vuoksi, lauantai kuulostaa entistä paremmalta.
Reissuun lähteminen jo perjantaina on Pointti, mutta yösijasta ei näillä näkemin näyttäisi olevan pulaa (about kolme neljäsosaa CF:stä taisi viimeksi nukkua Maunon äidin kämpillä?). Kaikki eivät toki välttämättä perjantaina pääse, mutta kuten sanottu, miittailua voi kyllä hyvin harrastaa (ja todennäköisesti tullaan harrastamaankin) varsinaisen ConKlaavin aikanakin. Perjantain miitin on koko ajan ollut tarkoitus vain olla osa Klaavi-miittiä, ei koko miitti itsessään.

WuZ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WuZ » Ti Helmi 24, 2004 11:23

K-chan kirjoitti:ja kuten WuZ-setä
K-chan, I so hate you for saying that.

Gn. Olen ihan ulkona kaikesta CF:n toiminnasta. Pitäisköhän erota vai jäänkö idle-jäseneksi? Klaaveille osallistun silti, enemmän tai vähemmän CF:läisenä, enemmän tai vähemmän mukana CF:n menossa. Joo. Mutta ihmisiä olisi silti kiva miitata, kaikesta huolimatta.

I take that back. Jee.
Viimeksi muokannut WuZ, To Huhti 01, 2004 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ti Maalis 30, 2004 17:02

Väliaikatietona ilmoitettakoon, että olen nyt varmistanut Joukamaan residenssin olevan käytettävissä miittailua varten perjantaina sekä majoitustarkoituksia varten koko viikonlopun ajan. Joten tervetuloa kaikille vaan.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Pe Huhti 02, 2004 16:45

Haluaisivatko tulossa olevat ihmiset nyt vähitellen alkaa määritellä, ovatko tulossa perjantaiksi vai vasta varsinaiseen tapahtumaan/jos perjantaina, mihin aikoihin? Niin saadaan jotain yleiskuvaa asiasta...

Petri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petri » La Huhti 03, 2004 10:38

Tämä riippuu siitä mitä perjantaina on ohjelmassa ;)

Minä ja K-chan tullaan varmaan perjantaina joskus illalla, tarkempia aikatauluja ei olla vielä mietitty. Arvio: klo 18?

Lauantaina ajattelin jossain vaiheessa siirtyä Piikkiöön iltaa viettämään, tuskin jaksan koko yötä idlata Conklaavissa. Tuolla ajanviettomahdollisuudet ovat DDR, vanhat samuraileffat ja tietysti sauna. Vielä kolme paikkaa jäljellä, toimikaa nopeasti. :P
Saahan tuonne enemmänkin tulla, mutta ilman autokyytiä kävelymatkaa kertyy se 12 kilometriä.
"You can't have egg, bacon, spam and sausage without the spam."

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » Su Huhti 04, 2004 09:09

Tulen paikalle jo perjantaina, jos silloin on luvassa jotakin miittailua. Tosin, voi olla että pääsen paikalle aika myöhään illalla, koska saan auton käyttöön vasta kun iskä tulee töistä siinä klo 17-19 aikoihin.
Petri kirjoitti: Lauantaina ajattelin jossain vaiheessa siirtyä Piikkiöön iltaa viettämään, tuskin jaksan koko yötä idlata Conklaavissa.
Ou, tuo kuulostaa hauskalta. ^^ Minäkin voin tulla, ja miun autoon mahtuu vielä ihmisiä.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ma Huhti 05, 2004 17:40

Minä porhallan Turkuun jo torstaina. Elikkäs perjantain miitti sopii miulle mihin aikaan tahansa. *pörrrr*

Kävisikö muuten, että miun serkku (asuu Turussa) tulisi myös piipahtamaan perjantain miitissä? Haittaisiko ketään?
Puputossuinen zombie

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”