[uutinen] Pääkaupunkiseutulaiset huomio!

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Marionettinukke
Viesti:

[uutinen] Pääkaupunkiseutulaiset huomio!

Viesti Kirjoittaja Marionettinukke » Ke Touko 14, 2008 21:11

Hei,

Haluaisin pääkaupunkiseudulta apulaisen/ 2 apulaista, jo[t]ka voisi käydä kokouksissa puolestani, sillä itse asun Oulussa eikä itselläni ole paljoa rahaa matkustella muutaman kerran kuussa Helsinkiin.

Kokoukset, joihin henkilön/-öiden olisi tarkoitus osallistua koskevat syyslomaviikolla, Helsingissä järjestettävää Lokaviikkoa. Cosplay Finland on yksi yhdistyksistä joka siihin osallistuu. Toivoisin kokousaktiiviksi haluavan olevan mielellään yli 16-vuotias, jolla on edes jonkinlaista kokemusta kokouksista, esim. Oppilaskunnanhallituksen kokoukset yms. Korvausta kokouksissa käymisestä ei kyllä näy, mutta henkisen tason palkinnon kyllä; on itse päässyt mukaan toteuttamaan cosplay-aiheisia tapahtumia. Vaadin sitoutumista tähän kokoushommaan, koska ei ole mukavaa osapuolille jos kokoushenkilö vaihtuu muutaman kokouksen välein.

Seuraava kokous olisi luvassa maanantaina 26.05.2008, joten toivon yhteydenottojen [hakemukset & kyselyt] tapahtuvan aktiiviosoitteeseen aktiivit@cosplay.fi. Viimeinen hakupäivä on ensi viikon perjantaina, eli 23.05.2008. Viikonlopun aikana minulla onkin sitten aikaa perehdyttää nämä 1-2 henkilöä tähän toimeen. Laita viestin otsikoksi kokousaktiivi.

Myöskin lokaviikkojen nettisivua varten haluttaisiin haastatella kokenutta cossaajaa, yhteydenotot mahdollisimman pian suoraan minulle, jesterhatter@gmail.com, kiitos.

- Tessa Nevalainen
Cosplay Finlandin toiminnanjohtaja
Upside down, as always.

Palaa sivulle “Cosplay Finland”