[uutinen] Toimintasuunnitelmakokous 2008 - uusi yritys

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Marionettinukke
Viesti:

[uutinen] Toimintasuunnitelmakokous 2008 - uusi yritys

Viesti Kirjoittaja Marionettinukke » To Maalis 13, 2008 22:49

Hei jälleen,

Tiistaina oli tarkoitus olla toimintasuunnitelma 2008 kokous, mutta kerta paikalla oli minun lisäkseni vain 1, ei kokousta oikein pystynyt pitämään. Joten nyt on uusi päivämäärä luvassa, ja toivottavasti tällä kertaa paljon paremmin tuloksin. Kokous olisi tärkeää saada pidettyä ja olisi mukavaa jos sinne tulisi paljon ihmisiä mukaan, sillä nyt on kyse siitä mitä CF järjestää tapahtumissa, kuten esimerkiksi miittejä. Lisäksi tietysti on paljon muutakin, mitä pitää järjestää ja siitä halutaan mahdollisimman monipuolista.

Kokous on torstaina 20.3.2008, klo 17.00 alkaen, 2irc.net-irc-verkossa kanavalla #cf-kokous, jonne pääsee myös useimmilla verkkoselaimilla osoitteesta http://www.irc.b2irc.net/channels.php?channel=cf-kokous . Kokous on on avoin kaikille Cosplay Finlandin jäsenille sekä niille, jotka ovat kiinnostuneita ottamaan kantaa tapahtumavuoteen 2008, mutta eivät ole jäseniä.

Tapahtumavuoden lisäksi kokouksessa on tarkoitus määrittää tapahtumakoordinaattorin ja projektivastaavan toimet sekä pistää ne haettaviksi. Myöskin olisi tarkoitus keskustella jäsenkorteista.
Tapahtumia tälle vuodelle on muun muassa Tampere kuplii, Animecon ja Sarjisfestarit, joten suunnittelemista riittää ja kaikki ideat otetaan vastaan. Jos Sinulla on mielestäsi toteutettavan arvoinen idea, mutta tiedät ettet pääse kokoukseen, voit mailata sen minulle ja otan sen puheeksi. [Tai jos on lisäkysymyksiä tai vastaavaa.]

Terveisin
Tessa Nevalainen, Cosplay Finlandin toiminnanjohtaja
jesterhatter@gmail.com
Upside down, as always.

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ke Maalis 19, 2008 16:15

Toivottavasti mahdollisimman moni ilmaantuu paikalle, minä ainakin olen tulossa. :)
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Cosplay Finland”