Viralliset CF tanssiaiset / disko / jokuvastaavahärpäke

Yleistä keskustelua cosplaysta ja Cosplay Finlandin toiminnasta

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Cosplay Finland / Ylläpito

Xuenay
Viesti:

Viralliset CF tanssiaiset / disko / jokuvastaavahärpäke

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ke Joulu 31, 2003 05:35

[19:45] <Xuenay> Hmm... mikäs on CF:n seuraava siirto?
[19:45] <Xuenay> Pikkujoulut oli, mitäs seuraavaksi?

[20:08] <Sefie> Mutta tiiättekö, jonkinlainen tanssiaisten tyylinen tapahtuma voisi joskus olla kiva~ Vähän niinku vanhojen tanssien tyyliset, muttei mitään sinnepäinkään, ja tiätty cosplay/anime/jrock-henkeen moderoitu. ^_______^

[20:09] <Shinanai> juuh, tanssit olisi kivat. ^^ vaikka ei tanssisikaan
[20:09] <Sefie> Nimenomaan. :3
[20:09] <Shinanai> CF disko? :P
[20:10] <Sefie> Hm~m~ Tuo kuulostaa kuitenkin enemmän nykymeiningiltä~ Vaikka voihan sen niinkin ilmaista. ^_^
[20:10] <Shinanai> jep ^^
[20:10] <Shinanai> noh.. sekalaista musiikkia/tanssia

Tarkemmissa keskusteluissa tultiin siihen tulokseen, että koska YO-kokeet ovat painamassa osan jäsenistöstä päälle, tapahtuman ajankohta kannattaisi sijoittaa aikaisintaan jonnekin maaliskuun puolelle. Tämän jälkeen kanava degeneroitui keskustelemaan ensin elegant gothic lolitasta ja sitten nimeltämainitsemattomien olentojen lääppimisestä/käsiraudoittamisesta/raahaamisesta (mieluiten ei vapaaehtoisesta). Ei siitä sen enempää.
[21:20] <WuZ> oikeasti. teolettetosipelottavia.
Paikka, samoin kuin tarkempi aikakin, jäi vielä avoimeksi. Kyuu-chan-sama-sempai tosin mainitsi, että "jotain miittiä" voi kyllä pitää hänen uudessa kämpässään, kunhan sitä "remontoidaan vaan urakalla ensin" joskus maaliskuun alusta tjsp. (about) alkaen.

Löytyykö ihmisiltä kiinnostusta osallistua johonkin ehdotetun kaltaiseen?

Keskustelu aiheesta tähän ketjuun, kiitos.
Viimeksi muokannut Xuenay, Ke Joulu 31, 2003 06:04. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Xuenay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Xuenay » Ke Joulu 31, 2003 06:01

Urk. Tuplapostaus. Ignore.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ke Joulu 31, 2003 08:56

Idea kuulostaa oikein hauskalta! (^-^) Minä ainakin olen mukana. *hii*
Puputossuinen zombie

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ke Joulu 31, 2003 10:32

Hep, minua kiinnostaa kyllä. Ja jos tanssiaisten ohjelmistoon halutaan keskiaikaistyylisiä tansseja, uskoisin pystyväni opettamaan joitakin yksinkertaisia ja hauskoja tansseja.

Ajankohdan suhteen kannattaa ehkä katsoa, ettei tapahtumaa sijoiteta turhan lähelle Conklaavia (17.-18. 4.), jossa muuten pitäisi myös olla mahdollisuus harrastaa tanssimista. 8)
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ke Joulu 31, 2003 10:38

Darth Mauno kirjoitti: Ajankohdan suhteen kannattaa ehkä katsoa, ettei tapahtumaa sijoiteta turhan lähelle Conklaavia (17.-18. 4.), jossa muuten pitäisi myös olla mahdollisuus harrastaa tanssimista. 8)
Minkäs tyylistä tanssia tuolla mahdollisesti olisi? :? Toivottavasti ei kuitenkaan valssia, sillä sitä minä en koskaan oppinut...*ööhhöö* (^o^)

Minä voisin olla kyllä innostunut oppimaan joitain keskiaikaisia tansseja! Kunhan ei aloiteta sieltä vaikeimmasta päästä. *hih*
Puputossuinen zombie

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ke Joulu 31, 2003 10:50

Meya kirjoitti:Minkäs tyylistä tanssia tuolla mahdollisesti olisi? :?
Ropeconia (tässäkin suhteessa) jäljitellen, Conklaavissa tanssitaan keskiaikaistyylisiä tansseja.
Meya kirjoitti:Toivottavasti ei kuitenkaan valssia, sillä sitä minä en koskaan oppinut...*ööhhöö* (^o^)
Et ole ainoa...
Meya kirjoitti:Minä voisin olla kyllä innostunut oppimaan joitain keskiaikaisia tansseja! Kunhan ei aloiteta sieltä vaikeimmasta päästä. *hih*
Ajattelin nimenomaan sellaisia tansseja, jotka on helppo ja nopea opettaa ollen kuitenkin samalla sen verran näyttäviä, että luovat sopivanlaista tanssiaistunnelmaa.
Viimeksi muokannut Darth Mauno, Ke Joulu 31, 2003 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ke Joulu 31, 2003 10:52

*hii* Kerrassaan hienolta kuulostaapi! (^-^) Täytyykin tästä sitten alkaa suunnittelemaan pukua tuohon tilaisuuteen.
Puputossuinen zombie

K-chan

Viesti Kirjoittaja K-chan » To Tammi 01, 2004 18:57

Uwa~~ K-chan on mukana XD Tanssitkin sitten luonnistuvat kun ovat nuo vanhojen tanssit ainakin hallussa (tanssit helmikuussa) hii, niin sitä vain että olen mukana hyvinkin mielelläni.

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » To Tammi 01, 2004 20:05

Minä mukaan myös... :3 tanssiminen on ihan kivaa, vaikka en ole erityisen hyvä siinä.

Ajankohdasta vain sen verran että juuh, miulla on YO kokeita sun muita kouluun liittyviä stressinaiheita helmikuussa todella paljon, joten sillon en kyllä mihinkään tapahtumaan pääsisi. Koko keväänhän näitä korkeakoulujen sisäänpääsyjuttuja on, mutta tuo helmikuu näyttäisi olevan kaikkein pahin. Joten.... niin. Ei silloin, onegai? *puppy eyes*

ynne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ynne » To Tammi 01, 2004 22:18

Miälläkin huohottavat nuo yo-paineet niskassa, eli olisi kilttiä jos ei ennen maaliskuuta olisi ..? Huhtikuussa? Öög? Meneekö liian kauas (/me on joskus keväällä Ranskassa iiguilemassa ja juuri tuurilla tämä menisi sen päälle). Tai sitten järkätä nämä tanhuamiset esim Conklaavin yhteyteen?

/me ei tanssi, ei vaikka kangella uhattaisiin. Mutta /me voi kyllä tulla syömään ihmisten eväitä.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Tammi 02, 2004 15:14

Tila on kysymys. Helmikuun puolivälissä minunkin uusi kämppä on valmis, mutta en tiedä kuinka isoa tanssimeininkiä tavalliseen kolmioon saa mahtumaan,

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » La Tammi 03, 2004 14:00

Tila on tosiaankin kysymys - jonkinlainen sali tai sen tyyppinen tila olisi todennäköisesti optimaalisin tanssimistarkoitusta varten, tosin tilavaatimuksiin vaikuttaa paljon myös se, kuinka paljon ihmisiä on tulossa tanssimaan. Itselläni on mielessäni täällä Turun puolessa pari vaihtoehtoa, joita voisin selvittää jahka kerkiän.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ma Tammi 05, 2004 12:59

Kuinka pitkä tämä tanssahtelu-tapaaminen mahdollisesti olisi? Yhden päivän vai viikonlopun?
Puputossuinen zombie

Redmage
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Redmage » To Tammi 08, 2004 17:28

Tannissiaiset??? O___o;;; *tuntee pelkoa tanssimista kohtaan, ei voi koskaan olla varma mitä TodelliseedessA tapahtuu*
Erm... ... ...Juuh, kyllähän tuo ihan hauskalta kuulostaa, vaikka.. *hikitippailee* ...en välttämättä mitään tanssi-ihmisiä olekaan.. ^^;;
Minä haluan tehdä tämän.
Millään muulla elämässäni ei ole väliä.
Elämässäni ei ole olemassa mitään muuta kuin tämä hetki.
Synnyin tätä hetkeä varten, ja jos epäonnistun, kuolen tällä hetkellä.

-Raistlin Majere,
The Master of Past and Present

Shinanai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinanai » To Tammi 08, 2004 20:18

Nyu.... eli. Tässä on tarkemmat YO-aikataulujutut koska muistin ne hieman väärin aikaisemmin.

Kuulunymmärtämiskokeet: 9.2 - 11.2
Kirjalliset kokeet: 15.3 - 29.3

Eli noina päivinä minä en pääse osallistumaan mihinkään miittiin.... noiden välissä lukulomalla voisi onnistuakin ja sitten tietysti niiden jälkeen, jos miitti pidettäisi mahdollisesti silloin.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Cosplay Finland”